Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DS
Dołączył: 22 Lip 2015 Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 22:46, 02 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ponawiam zatem ogólne zaproszenie na test na rolkach wolnobieżnych, górka się znajdzie
Kilka obrotów nie wygląda dobrze, konkurencyjnym napędom wystarcza kilka stopni... :/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DS dnia Sob 22:47, 02 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
DS
Dołączył: 22 Lip 2015 Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 18:49, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
MOTOR (wydanie z 30/05) - test na dwóch i trzech rolkach na wzniesieniu. Cyt.:
2 rolki: "Auto nie jest w stanie ruszyć z miejsca. Siła trafiająca na tylne koła jedynie powstrzymuje auto przed zsunięciem się ze wzniesienia".
3 rolki: "Wynik drugiej próby był łatwy do przewidzenia. Przekonaliśmy się jednak, że napęd na tył jest przekazywany, tylne koło się obracało".
Co ciekawe - Subaru Outback także oblał obydwie próby.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Medyk
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
leonidas
Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:26, 01 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
szkoda tylko, że nie zjechał niżej, wszystkie zarzuty dotyczą kwestii, że napęd tylni nie ma tyle siły by pociągnąć samochód samemu bez pomocy przednich kół.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
wd4
Dołączył: 24 Wrz 2015 Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 6:19, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
witam. czytam tu oglądam i nic nie kapuje co wam jest nie halo z tym napędem. ja przy domu mam spora górkę cala w lodzie wyjeżdżona przez dzieciaki na jabłuszkach każdego dnia wracam po tej drodze do domu, zatrzymuje się w połowie tej górki i bez problemu ruszam i wjeżdżam . nie obchodzi mnie czy tył czy przód ale jadę, zwykła osobówka nie ma szans tak ruszyć. wiec po cholerę ta teoria, ruszcie w teren i sprawdźcie sami. ja jestem z napędu 4 na 4 zadowolony i tyle. to po prostu działa.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
leonidas
Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 6:53, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
luz,
nikt z nas nie mówi, że nie działa, sam parę razy sprawdzałem go w terenie i nigdy mnie nie zawiódł. Problem pojawia się w testach na rolkach, a ten jest najczęściej robiony przy samochodach z napędem na 4 koła. Ludzie oglądają testy na you tube i w ten sposób wyrabiają sobie opinię i ocenę.
Inna sprawa, że napęd zupełnie inaczej zachowuje się po wyłączeniu ESP, dużo użytkowników o ty zapomina.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
CityMatic
Dołączył: 30 Sty 2016 Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:50, 14 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
wd4 napisał: | witam. czytam tu oglądam i nic nie kapuje co wam jest nie halo z tym napędem. ja przy domu mam spora górkę cala w lodzie wyjeżdżona przez dzieciaki na jabłuszkach każdego dnia wracam po tej drodze do domu, zatrzymuje się w połowie tej górki i bez problemu ruszam i wjeżdżam . nie obchodzi mnie czy tył czy przód ale jadę, zwykła osobówka nie ma szans tak ruszyć. wiec po cholerę ta teoria, ruszcie w teren i sprawdźcie sami. ja jestem z napędu 4 na 4 zadowolony i tyle. to po prostu działa. |
Popieram - po co się rozwodzić skoro działa?Ostatnio holowałem auto pod taka górkę zabawy było co niemiara wyglądało to jak połów ryby(pasat) która za nic nie chce się poddać wędkarzowi(honda)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
DS
Dołączył: 22 Lip 2015 Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 23:24, 14 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
wd4 napisał: | zatrzymuje się w połowie tej górki i bez problemu ruszam i wjeżdżam . nie obchodzi mnie czy tył czy przód ale jadę, zwykła osobówka nie ma szans tak ruszyć. wiec po cholerę ta teoria, ruszcie w teren i sprawdźcie sami. ja jestem z napędu 4 na 4 zadowolony i tyle. to po prostu działa. |
Wszystko pięknie i ładnie, dopóki jedziesz i masz na tyle przyczepności pod kołami, żeby ruszyć. Niestety warunki bywają gorsze....
W mojej ocenie warto znać działanie napędu zarówno pomiędzy osiami, jak i samej elektroniki pomiędzy poszczególnymi kołami, taka wiedza bardzo przydaje się w przypadku poważniejszego zagrzebania auta lub jazdy w ciężkich warunkach zimowych (np. brak przyczepności po jednej stronie auta, z czym tej zimy wiele razy się spotkałem).
Zaproszenie do Rzeszowa na test na rolkach cały czas aktualne
Możliwe też, że w marcu będę przelotem w W-wie, w razie zainteresowania proszę o kontakt
Post został pochwalony 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Medyk
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:25, 02 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ja nigdy nie wiem kiedy jest włączony, a kiedy nie...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
DS
Dołączył: 22 Lip 2015 Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
|
Powrót do góry |
|
|
leonidas
Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:35, 20 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
też dziś to zobaczyłem , jednak sposób pokazania testu to jawna kpina. W sumie nic tam nie widać oprócz ględzenia zmarnowanego serwisanta Subaru.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
DS
Dołączył: 22 Lip 2015 Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 9:09, 21 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Nawet nie słuchałem o czym mówił serwisant, natomiast wcześniej pokazują (i mówi o tym narrator), że CRV poradziła sobie z ruszeniem pod górkę, kiedy przyczepność miało tylko jedno, i to tylne koło.
Coś musiała Honda poprawić, w poprzednich testach dwa koła bez przyczepności (przód lub jedna strona) unieruchamiały auto.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
wd4
Dołączył: 24 Wrz 2015 Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:03, 21 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
DS napisał: | wd4 napisał: | zatrzymuje się w połowie tej górki i bez problemu ruszam i wjeżdżam . nie obchodzi mnie czy tył czy przód ale jadę, zwykła osobówka nie ma szans tak ruszyć. wiec po cholerę ta teoria, ruszcie w teren i sprawdźcie sami. ja jestem z napędu 4 na 4 zadowolony i tyle. to po prostu działa. |
Wszystko pięknie i ładnie, dopóki jedziesz i masz na tyle przyczepności pod kołami, żeby ruszyć. Niestety warunki bywają gorsze....
W mojej ocenie warto znać działanie napędu zarówno pomiędzy osiami, jak i samej elektroniki pomiędzy poszczególnymi kołami, taka wiedza bardzo przydaje się w przypadku poważniejszego zagrzebania auta lub jazdy w ciężkich warunkach zimowych (np. brak przyczepności po jednej stronie auta, z czym tej zimy wiele razy się spotkałem).
Zaproszenie do Rzeszowa na test na rolkach cały czas aktualne
Możliwe też, że w marcu będę przelotem w W-wie, w razie zainteresowania proszę o kontakt | Testy testami na rolkach a zycie zyciem. piszac poprzedni post byla zima teraz jest wiosna i jestem po roztopach i bardzo trudnych warunkach w dojezdzie do mego domu(mieszkam w lesie i dojazd do mnie jest pod spora gore lesna droga.) i stwierdzam fakt ze dopóki honda nie wisi na podwoziu to jedzie nawet o glebokim blocie. mi to wystarczy . tej zimy przetestowalem crv na sniegu i blocie. tam gdzie zwykle osobowki nie maja szans. (sasiad przez tydzien zostawial auto 100 m od domu) moja honda jedzie. malo tego nawet wyciaga innych. tyle z zycia codziennego, a rolki to wam zostawiam. pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wd4 dnia Wto 11:05, 21 Mar 2017, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
DS
Dołączył: 22 Lip 2015 Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 20:04, 12 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Jeśli jest ktoś z Warszawy chętny na test na rolkach, to proszę o kontakt
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
CityMatic
Dołączył: 30 Sty 2016 Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:20, 13 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
wd4 napisał: | moja honda jedzie. malo tego nawet wyciaga innych. tyle z zycia codziennego, a rolki to wam zostawiam. pozdrawiam |
I tego się trzymajmy skoro moja też jeździ po błocie i zaspach to tylko sie cieszyć.......szkoda tylko , że trzeba myć to błoto z dachu
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|