Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
napęd 4WD w nowym CRV
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DS




Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 22:46, 02 Kwi 2016    Temat postu:

Ponawiam zatem ogólne zaproszenie na test na rolkach wolnobieżnych, górka się znajdzie Smile
Kilka obrotów nie wygląda dobrze, konkurencyjnym napędom wystarcza kilka stopni... :/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DS dnia Sob 22:47, 02 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DS




Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 18:49, 30 Maj 2016    Temat postu:

MOTOR (wydanie z 30/05) - test na dwóch i trzech rolkach na wzniesieniu. Cyt.:
2 rolki: "Auto nie jest w stanie ruszyć z miejsca. Siła trafiająca na tylne koła jedynie powstrzymuje auto przed zsunięciem się ze wzniesienia".
3 rolki: "Wynik drugiej próby był łatwy do przewidzenia. Przekonaliśmy się jednak, że napęd na tył jest przekazywany, tylne koło się obracało".

Co ciekawe - Subaru Outback także oblał obydwie próby.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Medyk




Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 127
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:40, 27 Sty 2017    Temat postu:

Honda CR-V AWD 'Real-World' Test

https://www.youtube.com/watch?v=baaxK4YrEbk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
leonidas




Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 23
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:26, 01 Lut 2017    Temat postu:

szkoda tylko, że nie zjechał niżej, wszystkie zarzuty dotyczą kwestii, że napęd tylni nie ma tyle siły by pociągnąć samochód samemu bez pomocy przednich kół.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wd4




Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 6:19, 02 Lut 2017    Temat postu:

witam. czytam tu oglądam i nic nie kapuje co wam jest nie halo z tym napędem. ja przy domu mam spora górkę cala w lodzie wyjeżdżona przez dzieciaki na jabłuszkach każdego dnia wracam po tej drodze do domu, zatrzymuje się w połowie tej górki i bez problemu ruszam i wjeżdżam . nie obchodzi mnie czy tył czy przód ale jadę, zwykła osobówka nie ma szans tak ruszyć. wiec po cholerę ta teoria, ruszcie w teren i sprawdźcie sami. ja jestem z napędu 4 na 4 zadowolony i tyle. to po prostu działa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
leonidas




Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 23
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 6:53, 02 Lut 2017    Temat postu:

luz,

nikt z nas nie mówi, że nie działa, sam parę razy sprawdzałem go w terenie i nigdy mnie nie zawiódł. Problem pojawia się w testach na rolkach, a ten jest najczęściej robiony przy samochodach z napędem na 4 koła. Ludzie oglądają testy na you tube i w ten sposób wyrabiają sobie opinię i ocenę.

Inna sprawa, że napęd zupełnie inaczej zachowuje się po wyłączeniu ESP, dużo użytkowników o ty zapomina.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CityMatic




Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 150
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:50, 14 Lut 2017    Temat postu:

wd4 napisał:
witam. czytam tu oglądam i nic nie kapuje co wam jest nie halo z tym napędem. ja przy domu mam spora górkę cala w lodzie wyjeżdżona przez dzieciaki na jabłuszkach każdego dnia wracam po tej drodze do domu, zatrzymuje się w połowie tej górki i bez problemu ruszam i wjeżdżam . nie obchodzi mnie czy tył czy przód ale jadę, zwykła osobówka nie ma szans tak ruszyć. wiec po cholerę ta teoria, ruszcie w teren i sprawdźcie sami. ja jestem z napędu 4 na 4 zadowolony i tyle. to po prostu działa.

Popieram - po co się rozwodzić skoro działa?Ostatnio holowałem auto pod taka górkę zabawy było co niemiara Smile wyglądało to jak połów ryby(pasat) która za nic nie chce się poddać wędkarzowi(honda) Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DS




Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 23:24, 14 Lut 2017    Temat postu:

wd4 napisał:
zatrzymuje się w połowie tej górki i bez problemu ruszam i wjeżdżam . nie obchodzi mnie czy tył czy przód ale jadę, zwykła osobówka nie ma szans tak ruszyć. wiec po cholerę ta teoria, ruszcie w teren i sprawdźcie sami. ja jestem z napędu 4 na 4 zadowolony i tyle. to po prostu działa.

Wszystko pięknie i ładnie, dopóki jedziesz i masz na tyle przyczepności pod kołami, żeby ruszyć. Niestety warunki bywają gorsze....
W mojej ocenie warto znać działanie napędu zarówno pomiędzy osiami, jak i samej elektroniki pomiędzy poszczególnymi kołami, taka wiedza bardzo przydaje się w przypadku poważniejszego zagrzebania auta lub jazdy w ciężkich warunkach zimowych (np. brak przyczepności po jednej stronie auta, z czym tej zimy wiele razy się spotkałem).
Zaproszenie do Rzeszowa na test na rolkach cały czas aktualne Cool
Możliwe też, że w marcu będę przelotem w W-wie, w razie zainteresowania proszę o kontakt Cool


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Medyk




Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 127
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:25, 02 Mar 2017    Temat postu:

Ja nigdy nie wiem kiedy jest włączony, a kiedy nie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DS




Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 20:32, 20 Mar 2017    Temat postu:

Wygląda na to, że sporo poprawiono:
https://www.youtube.com/watch?v=QtA5dd9rEoU


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
leonidas




Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 23
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:35, 20 Mar 2017    Temat postu:

też dziś to zobaczyłem , jednak sposób pokazania testu to jawna kpina. W sumie nic tam nie widać oprócz ględzenia zmarnowanego serwisanta Subaru.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DS




Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 9:09, 21 Mar 2017    Temat postu:

Nawet nie słuchałem o czym mówił serwisant, natomiast wcześniej pokazują (i mówi o tym narrator), że CRV poradziła sobie z ruszeniem pod górkę, kiedy przyczepność miało tylko jedno, i to tylne koło.
Coś musiała Honda poprawić, w poprzednich testach dwa koła bez przyczepności (przód lub jedna strona) unieruchamiały auto.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wd4




Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:03, 21 Mar 2017    Temat postu:

DS napisał:
wd4 napisał:
zatrzymuje się w połowie tej górki i bez problemu ruszam i wjeżdżam . nie obchodzi mnie czy tył czy przód ale jadę, zwykła osobówka nie ma szans tak ruszyć. wiec po cholerę ta teoria, ruszcie w teren i sprawdźcie sami. ja jestem z napędu 4 na 4 zadowolony i tyle. to po prostu działa.

Wszystko pięknie i ładnie, dopóki jedziesz i masz na tyle przyczepności pod kołami, żeby ruszyć. Niestety warunki bywają gorsze....
W mojej ocenie warto znać działanie napędu zarówno pomiędzy osiami, jak i samej elektroniki pomiędzy poszczególnymi kołami, taka wiedza bardzo przydaje się w przypadku poważniejszego zagrzebania auta lub jazdy w ciężkich warunkach zimowych (np. brak przyczepności po jednej stronie auta, z czym tej zimy wiele razy się spotkałem).
Zaproszenie do Rzeszowa na test na rolkach cały czas aktualne Cool
Możliwe też, że w marcu będę przelotem w W-wie, w razie zainteresowania proszę o kontakt Cool
Testy testami na rolkach a zycie zyciem. piszac poprzedni post byla zima teraz jest wiosna i jestem po roztopach i bardzo trudnych warunkach w dojezdzie do mego domu(mieszkam w lesie i dojazd do mnie jest pod spora gore lesna droga.) i stwierdzam fakt ze dopóki honda nie wisi na podwoziu to jedzie nawet o glebokim blocie. mi to wystarczy . tej zimy przetestowalem crv na sniegu i blocie. tam gdzie zwykle osobowki nie maja szans. (sasiad przez tydzien zostawial auto 100 m od domu) moja honda jedzie. malo tego nawet wyciaga innych. tyle z zycia codziennego, a rolki to wam zostawiam. pozdrawiam Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wd4 dnia Wto 11:05, 21 Mar 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
Strona 6 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy