Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
IV Generacja - obserwacje, problemy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 55, 56, 57  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wd4




Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:52, 24 Wrz 2015    Temat postu:

Witam jestem nowym użytkownikiem crv . auto ma 11 tys przebiegu . kupiłem to auto z salonu jako demo z 9 tys . Mam problem z kamera cofania tzn znikają mi linie cofania i jedynie twardy reset komputera daje efekt ze pojawiaja sie ponownie. wyswietlacz mam honda connbect . czy ktoś ma taki problem i czy może wiadomo jak się pozbyć tej usterki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Micko




Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:47, 24 Wrz 2015    Temat postu:

Tomasz - zgodze sie i nie zgodze =
NIE bo wiele mankamentów tego auta zostało - takich wynikajacych raczej z koncepcji, a diesel i skrzynia to efekt raczej euro 6 i kosztów produkcji a nie zabieg dla trwałości - jakby chcieli to jednym rzutem wprowadziliby 1.6 120km i 160km wycofujac 2.2dtec....- poza tym dpf juz sprawial problemy, automat zbiera srednio/kiepskie opinie...
ja nie mam problemow z plastikami itp;

co do koncepcji - ciagle max 160km tylko, kiepski naped na 4, jakos plastikow w dolnych czesciach, kierownica cienka i jak z ceraty, za małe siedzenia, brak auto holdu, auto locka drzwi, wyciszania muzyki przy czujnikach, 6 glosnikow+plastikowy sub w premium audio, a active displayach head upach i innych nie wspominam....

TAK - bo chyba usprawnili ta piaste, bo dali inny system multimedialny, nowy acc itd...ale czy to przesądza sprawę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Darek




Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:05, 25 Wrz 2015    Temat postu:

Micko napisał:
brak auto locka drzwi,


Micko, z tego co się orientuję to jest opcja ustawienia poprzez komputer auto locka drzwi, chyba nawet instrukcja coś o tym wspomina... Sprawdzę to jeszcze i potwierdzę na 100%


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:34, 25 Wrz 2015    Temat postu:

Micko – daleki jestem od wychwalania w niebogłosy Hondy CR-V, ponieważ tak jak Ty uważam, że ma wady. Ale trzeba też otwarcie powiedzieć, że wszystkie samochody w dzisiejszych czasach je mają, nawet te z segmentu premium. Wiem coś na ten temat, ponieważ mamy w firmie jeszcze Octavię RS 2015r i BMW 520D 2013r. Ogólnie rzecz biorąc wady, które wymieniłeś są dla mnie akceptowalne i po 5 miesiącach użytkowania kupiłbym CR-V z silnikiem 1.6 160KM jeszcze raz. Jedyne czego mi brakuje to nowoczesnego i niezawodnego automatu, ponieważ jeżdżę dużo po mieście. Nowoczesny 9 biegowy już jest, ale czy niezawodny to się dopiero okaże. Jeśli chodzi o silniki, to diesel 1.6 120KM jest na rynku już od trzech lat i zbiera same pochlebne opinie i jest bezawaryjny. Zobaczymy za kilka lat jaki będzie 1.6 160KM, ale ja śpię spokojnie. Honda, tak jak piszesz zrezygnowała z silnika 2.2 ze względu na normy emisji spalin, też tak uważam. Jednak potrafiła skonstruować nowy silnik, który jak dla mnie jest rewelacyjny. Największe jego zalety to kultura pracy, wystarczająca dynamika, niskie spalanie oraz mam nadzieję niezawodność. Wszyscy, którzy interesują się motoryzacją zapewne wiedzą co za przekręt zrobiła firma VW w silnikach TDI. Miliony użytkowników Audi i VW, zostało oszukanych. Mówi o tym i pisze cały świat, a prezes koncernu wczoraj podał się do dymisji.

Wd4 – ja nie mam żadnego problemu z kamerą cofania, więc niestety nie pomogę. Umów się jak najszybciej na wizytę w serwisie. Auto ma przecież 3 letnią gwarancję. Napisz później na forum co było przyczyną bo każda uwaga dotycząca naszych CR-V jest cenna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wd4




Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:22, 25 Wrz 2015    Temat postu:

Tomku w serwisie już bylem. Stwierdzili ze już coś takiego występuje w niektórych egzemplarzach. Wysłali zapytanie do hondy i odpowiedz jest taka ze ma być jakaś latka do oprogramowania i ma być ok . tylko czy to nie ściema .mam czekać 3 miesiące.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pean




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:31, 25 Wrz 2015    Temat postu:

Ten wynoszony tu na ołtarz silnik 1,6 160 KM w nr 10 magazynu AUTO Moto przerżnął w testach z kretesem z silnikami 2,2 skyativ-d Mazdy CX-5, 2.0 CRDi Hyundaia Tuscona,i 2,0 TDI starego VW Tiguana. Jest najsłabszy i uwaga: najwięcej pali. "Wymaga dużo wyższych obrotów, by uciągnąć auto, a niedostatki mocy są zauważalne już podczas ruszania z miejsca". Szokuje zwłaszcza w testach różnica z silnikiem Mazdy o pojemności 2,2. Mazda ma 8,4 do setki a pali 6,3 l/100 km., a CR-V ma 10,5 do setki i pali 6,8!!! Downsizing jest do Nasty

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pean dnia Pią 19:33, 25 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wd4




Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:38, 25 Wrz 2015    Temat postu:

kolego pean to czysta teoria co piszesz czy jeździłeś tymi autami? testy to testy a praktyka to co innego. pyzatym co tu quzwa porównywać 2,2 do 1,6

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wd4 dnia Pią 19:40, 25 Wrz 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pean




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:18, 26 Wrz 2015    Temat postu:

Jaka teoria? Testy były praktyczne, nie na rolkach w hali a na drodze.... A co do Twojego ostatniego zdania, to jest właśnie istota: jaki jest sens porównywać 2,2 czy 2,0 do 1,6??? Otóż właśnie: skoro 1,6 jest słabszy i PALI WIĘCEJ ( bo musi być kręcony wyżej ) od silników z większymi pojemnościami, to po kiego grzyba wchodzić w downsizing ( poza względami pseudoekologicznymi, które i tak sie omija...)?
Jeździłem silnikiem Mazdy 2,2 i jest rewelacyjny, nie jeździłem 1,6 Hondy bo po co? Jest słabszy, mniej elastyczny od mazdy i pali więcej Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pean dnia Sob 8:20, 26 Wrz 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:33, 26 Wrz 2015    Temat postu:

Wd4 – w takim razie jedyne co możesz zrobić, to podjechać lub zadzwonić do innego serwisu i sprawdzić czy powiedzą to samo. Ja w najbliższym czasie wybieram się obejrzeć nowego Jazza, więc zapytam również. Moim zdaniem serwis nie ściemnia, ponieważ system honda connect jest nowością na naszym rynku. Byle tylko działali sprawnie z tą łatką, bo kamera cofania jest bardzo przydatnym urządzeniem, poprawiającym bezpieczeństwo. Kolegą Peanem się nie przejmuj, bo on strasznie nie lubi samochodów marki Honda. Użytkownicy Hond nie czytają bajek, więc artykuł nie wymaga komentarza. Wiadomo nie od dziś, że żaden samochód produkcji innej niż niemieckiej nie może wygrać w testach. Chyba, że pompuje się takie ogromne pieniądze w reklamę, jak robi to Hyundai w przypadku SUV-a Tucson. Rynek sam weryfikuje co jest dobre a co złe. CR-V był w 2014 roku najchętniej kupowanym Suv-em na świecie, a Volvo XC60 w Europie. Polecam wszystkim oglądać program na TVN Turbo lub player.pl pod tytułem Turbo kamera. Tam to dopiero są przekręty.

Pean – poczytaj sobie jakie problemy mają użytkownicy mazd z silnikami diesla, wtedy bardzo szybko zmienisz zdanie na ich temat. Toyota, Honda i Mazda produkują niezawodne jednostki benzynowe, ale niezawodne diesle produkuje już tylko Honda. Toyota już montuje w swoich autach silniki wysokoprężne od BMW.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wd4




Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:47, 26 Wrz 2015    Temat postu:

Kolego pean czy ty nie wiesz ze jak zapłacisz to nawet z malucha na testach zrobią bolid F1 . Płacisz i masz Wink. No i kolego popatrz co vw wyczynia ze swoimi silnikami 2,0 tdi, i 1,4 tsi porażka jedna wielka lista awarii i to nie błahostek, a i skrzynie dsg są do niczego wiec nie pisz tu o vw że jakieś testy przechodzi bo to jest badziew jakich mało. po doświadczeniach z "niezawodnym" 1,9 tdi który rozpadł mi się po 165 tys. nigdy więcej grupy vw.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wd4 dnia Sob 13:11, 26 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pean




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:27, 26 Wrz 2015    Temat postu:

Ołtarzyk stoi, świeczki zapalone. Silnik 1,6 jest debeściarski i każdy kto twierdzi inaczej podlega rozstrzelaniu bez sądu.
Czyli reasumując: 1,6 i-dtec 160 KM jest jednak mocniejszy, bardziej elastyczny i mniej pali choćby od 2,2 mazdy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
masta78




Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:13, 26 Wrz 2015    Temat postu:

Witam Wszystkich

od 1,5 roku jeżdżę Crv IV 2.0 benz Lifestyle AWD.
Odnośnie napędu AWD:
Szwedzi z Teknikens Värld przetestowali wersję sprzed FL na rolkach i wyszło że napęd nie działa. W reakcji na to Honda UK dokonała własnych testów które potwierdziły ustalenia szwedów. Honda dokonała upgradu softu i zaprosiła szwedów na testy które tym razem wypadły pozytywnie.
Ostatnio ta sama redakcja testowała wersję po FL jesień 2014. Ku ich zaskoczeniu w wersji po FL problem nadal wystepuje.
Honda wypieła się tym razem na nich twierdząc że warunki w jakich dokonywali testu nie miały nic wspólnego z realną sytuacją na drodze.
Mnie jednak interesuje inna kwestia, a mianowicie tej zimy bodajże styczeń / luty miałem pierwszą okazję przetestować AWD. Mój wjazd do garażu to odcinek około 8-10 m nachylony pod kątem około 30 stopni w górę. Spadł pierwszy śnieg około 5-10 cm, może w niektórych miejscach był lód. Jakim zaskoczeniem było dla mnie że mimo tego ze system działał ( wydaje charakterystyczny dźwięk coś jak buczenie, cykanie ...na moje ucho ) 3 razy nie potrafiłem się wdrapać do garażu i dosłownie tyłem bezwładnie zjeżdżałem na ulice. Po kilku dniach od tego wydarzenia miałem wyznaczony przegląd, postanowiłem więc zapytać w serwisie czy system działa i jakie oprogramowanie mam wgrane. Odpowiedź była profesjonalna jak zawsze...ma pan wgrany najnowszy soft, a system działa poprawnie. Po kilku dniach od wizyty miałem okazję przetestować system znów tym razem na śniegu około 20-30 cm, tym razem jednak wyłączyłem tryb eco ( muł ) i samochód bez problemowo wdrapał się do garażu i tak kilkakrotnie.
Co do startu Crv na 4 łapy to nie wydaje mi się iż tak jest. System wydaje charakterystyczny dźwięk i wystarczy podjechać na jakąkolwiek piaszczystą górkę żeby to zweryfikować. U mnie przynajmniej nie wydaje żadnego dźwięku przy każdorazowym ruszaniu. W Rav4, którą miałem okazję testować, jak ktoś tu wspomniał wcześniej można dołączyć tył przyciskiem do 40 km/h ... z jednym ale...nie można tego robić na asfalcie, tylko błoto, piach, śnieg.
Zastanawiam się czy soft hondy na Szwecję był tylko dla użytkowników tam czy też dla całej Europy i niestety mam wrażenie że chyba jednak tylko oni dostali ten upgrade.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez masta78 dnia Sob 15:18, 26 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wd4




Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:23, 26 Wrz 2015    Temat postu:

Pean porostu musisz podać swoje własne relacje z jazdy tymi autami, a nie jakieś testy Jeżeli chodzi o silnik 1,6 to miałem przyjemność testować 120 konny. d..py nie urywa ale tez nie odczułem braku mocy do jazdy tym autem. jest to forum hondy i na pewno więcej jest korzyści w własnych opisów i doświadczeń niż grezmoły ludzi którzy w życiu nie siedzieli za kółkiem danego modelu, a przepisują jakieś tam opinie dziennikarzy itp.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:56, 27 Wrz 2015    Temat postu:

Pean – żyjemy w takich czasach, że koncerny samochodowe okłamują nas na każdym kroku np. w kwestii spalania, niezawodności i gwarancji. Testują na użytkownikach niesprawdzone jednostki napędowe, poparte nierzetelnymi testami w prasie motoryzacyjnej. Dlatego będę wychwalał silniki wysokoprężne Hondy, ponieważ są one oszczędne i niezawodne. Honda w przeciwieństwie do innych producentów np. VW, który wypuścił na rynek pamiętne jednostki TDI i TSI, najpierw sama testuje, a dopiero później, gdy jest pewna ich trwałości, wprowadza je do sprzedaży. I dlatego od wielu już lat jest w czołówce rankingów niezawodności, czy to silników, czy ogólnie samochodów. Wracając jednak do testu, podam Ci jeden przykład dlaczego jest on dla mnie mało wiarygodny. Otóż wcale nie potrzeba kręcić silnika 1.6 160KM na wysokich obrotach, żeby CR-V jeździło dynamicznie. Wystarczy silnik utrzymywać w granicach 2tys/obrotów, żeby szybko i bez żadnego stresu wyprzedzać. Wtedy automatycznie spada nam spalanie i zamiast 6,8L jak podają w teście robi nam się 5,5–6 litrów. Przejechałem już autem 11,5tys/km i właśnie wróciłem z kolejnej trasy. Był to wypad rodzinny w cztery osoby. Spalanie w jedną stronę 6 litrów, a w drodze powrotnej 5,6L. Uważam, że ani Mazda CX5, ani Hyundai Tucson, ani Tiguan, nie są wstanie zbliżyć się do wyniku Hondy. Jeśli natomiast zawiodę się kiedykolwiek na Hondzie CR-V to możesz być pewny, że pierwszy napiszę o tym na forum.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wd4




Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:52, 28 Wrz 2015    Temat postu:

Koledzy jeszcze pytanie do posiadaczy crv w benzynie . czy bierze wam olej?Mi dziś po 12 tys doleli w serwisie 300 g.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 55, 56, 57  Następny
Strona 20 z 57

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy