Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
IV Generacja - obserwacje, problemy
Idź do strony 1, 2, 3 ... 55, 56, 57  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Amator777




Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:10, 28 Lut 2013    Temat postu: IV Generacja - obserwacje, problemy

Zachęcam do opisywania "niedoskonałości" nowej CRV-ki.

Już wkrótce moje spostrzeżenia poparte zdjęciami.
Na początek, na przykładzie wersji benzynowej LIfeStyle:

-rdzawe naloty na "nierdzewnych" śrubach kół


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amator777 dnia Czw 18:17, 28 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pilot




Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:07, 12 Mar 2013    Temat postu:

ojjj napisz prędko co się dzieje...
właśnie zamówiłem auto na czerwiec w wersji Executive benzyna....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pean




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:24, 12 Mar 2013    Temat postu:

Obserwujcie i badajcie. Jesteście testerami fabrycznymi, Twisted Evil
Podziwiam kupujących pierwsze wypusty modelu, ale bez Waszych doświadczeń nie byłoby bardziej dopracowanych wersji poliftowych!
Powodzenia!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ts3362




Dołączył: 15 Mar 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:18, 15 Mar 2013    Temat postu:

Pean napisał:
Obserwujcie i badajcie. Jesteście testerami fabrycznymi, Twisted Evil
Podziwiam kupujących pierwsze wypusty modelu, ale bez Waszych doświadczeń nie byłoby bardziej dopracowanych wersji poliftowych!
Powodzenia!

Oj chyba jakiś sarkazm przebija u kolegi Wink
Ja odbieram nowego IV gen w przyszłym tygodniu. Oczywicie jest ryzyko niedoróbek ale potrzebuje auta TERAZ. Więc "ryzykuję" kierując sie zaufaniem do marki (żona jeździ Civic UFO 8gen). A dla mnie IV gen ma wszystko lepsze od III gen, dlatego nie kupuję końcówki IIIgen. IVgen jest ładniejszy i ma miększe zawieszenie (to rzecz gustu oczywiście), lżejszy, większe pojemności w środku, nowocześniejsza konstrukcja AWD, trochę podkręcona moc 2l i-VTEC, tryby start-stop i ECO. Na razie nie słyszałem skarg - chyba, że u konkurencji. Zobaczymy. Jak będą problemy to na pewno nie będe ściemniał i pierwszy napyszczę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pilot




Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:49, 15 Mar 2013    Temat postu:

spójrzcie na ten wątek i na zdjęcie tam załączone... hmm co o tym sądzicie?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ts3362




Dołączył: 15 Mar 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 7:04, 16 Mar 2013    Temat postu:

W którymś poście dalej ktoś napisał, że w jego 10letnim samochodzie ma mnóstwo takich "rdzawych" części w podwoziu i że, poza estetyką, to nie ma znaczenia. To może byc tak, jak z tarczami hamulcowymi. Jak umyjesz i postawisz, to sa zardzewiałe i na początku hamulce "szurają". Potem hamowanie to wyczyści i jest ok. Honda zdaje się daje długa gwarancję na takie elementy podwozia, więc chyba przewidzieli co i jak. No ale obserwować trzeba. Może ktoś z IIIgen powie, jak to jest w ich samochodach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:03, 22 Mar 2013    Temat postu:

Zgadza się, nie są problemem rdzawe naloty, tylko perforacja blachy, a już na pewno nie przejmowałbym się takim nalotem jak na zdjęciu, taki odlew spokojnie przeżyje samochód i jego blacharkę Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ts3362




Dołączył: 15 Mar 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:29, 27 Mar 2013    Temat postu:

No i od tygodnia jestem posiadaczem CRV IVgen. Wersja 2l iVTEC, 4WD, Elegance. Jak na razie nie mam żadnych zastrzeżeń technicznych. Nic nie stuka, nie puka, nie ściąga itd. Zaznaczam, że nie jestem zaślepionym entuzjastą, który bezkrytycznie lata z wywalonym jęzorem wokół nowego cacuszka Smile 3 lata temu jak odbierałem nowego Civica UFO 8gen mojej żonki, to już następnego dnia reklamowałem "uciekanie" auta w prawo, jak się puściło kierownicę. Auto wróciło do salonu, coś poregulowali i już do dziś jest ok. Potem zauważyłem 2 wypukłości na dachu - oświetlenie wewnętrzne było przykręcona od środka za długimi śrubkami. Autoryzowany warsztat blacharski zrobił to bez śladów i malowania czegokolwiek. Ale po tych dwóch "bólach rodzenia" Civic jest super.
Ale wracając do CRV to tylko szkoda, że nie udało im się osiągnąć przy ręcznej skrzyni biegów takiej perfekcji jak w Civic UFO. Biegi wchodzą poprawnie i pewnie, ale trzeba trochę więcej siły, żeby je zmieniać. W Civic UFO to po prostu bajka - lekko i z takim kliknięciem prawie jak w joystiku. W CRV skrzynia po prostu poprawna, ale szału nie ma. Masywniejsza skrzynia to i siły pewnie trzeba więcej. Do tego dochodzi gorsza ergonomia zmiany biegów. Nie da się zmianiać biegów nie odrywając łokcia z podłokietnika. A w Civic i owszem.
Duży jeden plus dla CRVki - to chyba pierwszy u mnie samochód, w którym w warunkach miejskich da się osiągnąć spalanie na poziomie tego, które jest w papierach (9,3 l/100). Czytane z komputera, więc może rzeczywiste jest o 0,5l większe. Ale to bardzo dobry wynik, jeśli nowym, dopiero docieranym samochodem po mieście mieszczę się w 10l. Jazda w W-wie z trybem start-stop i ECON. I nie jestem wcale zawalidrogą. Duuuży plus Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ts3362 dnia Śro 22:32, 27 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czerela




Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 21:18, 22 Paź 2014    Temat postu: Silniczek wycieraczek, tylna lampa

Bardzo przeszkadzajacy odglos silniczka od wycieraczek.
Przy kazdym deszczu szalu mozna dostac. Piskliwo-wyjacy odglos.
Auto na gwarancji, silniczek wymieniany 2 razy i nic.
Dealer powiedzial, ze tylko do producenta mozna zglosic osobiscie bo oni juz nic nie moga zrobic.
Zaparowala tez tylna lampa, wymieniona.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
w_jezierski




Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Kamionki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:04, 23 Paź 2014    Temat postu:

Pean napisał:
Obserwujcie i badajcie. Jesteście testerami fabrycznymi, Twisted Evil
Podziwiam kupujących pierwsze wypusty modelu, ale bez Waszych doświadczeń nie byłoby bardziej dopracowanych wersji poliftowych!
Powodzenia!


Nawiązujęc do powyższego to ja chyba jestem w czołówce tych którzy CRVkę mieli najszybciej - kupiłem w połowie grudnia 2012.

Po prawie dwóch latach jazdy i przejechanych ponad 40 tys km całościowo jestem bardzo zadowolony.

Nie jest to demon szybkości, ale do normalnej jazdy wystarcza w zupełności.

Jedynym jak na razie mankamentem są spryskiwacze lamp - nie zawsze działają - nie mam ksenonów, więc zbytniej wagi do tego nie przywiązuję, ale dobre jest to, że serwis jakoś jeszcze nie znalazł przyczyny - sugerowali, że może płynu jest za niski poziom, ale zdarza się to także jak jest pełny zbiornik płynu do spryskiwaczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gx2




Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Bemowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:28, 07 Lis 2014    Temat postu: koszmarne spalanie

Mam wersję 2.0 Automat 4x4 Elegance. I mam 2 problemy: słaba skrzynia biegów oraz koszmarne spalanie.

Skrzynia biegów działa ociężale, późno się zbiera, zasypia na 4 biegu gdy np. dawno można wrzucić 5. Trzeba ją korygować manetkami. Dobrze że Honda za chwilę się jej pozbędzie i wprowadzi nowy automat.

Spalanie koszmar. Po mieście 14.5 do 15. Tankowanie co 350km. W trasie trochę lepiej ale przy jeździe w stylu 'emeryt' czasem udało mi się zejść do 9,4l/100km. Na autostradzie przy takim stylu jazdy, prędkościach zgodnych z przepisami, spalanie na poziomie 10,4l/100km.

Powiem szczerze, że te 2 rzeczy przesłaniają mi całą radość ze wszystkich innych rzeczy w które ma CRV. Pewnie nowa skrzynia biegów spowoduje, że automat będzie lepszy a spalanie mniejsze. Dodam że to moja kolejna Honda, mam jeszcze Accorda kombi (ostatniej generacji) z takim samym silnikiem w manualu. Wcześniej również miałem Accorda 2.0 sedan starszej generacji. Więc trochę wiem o spalaniu przy silniku 2.0


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pean




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:48, 07 Lis 2014    Temat postu:

To nie jest normalne spalanie, nawet w automacie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
w_jezierski




Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Kamionki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:15, 08 Lis 2014    Temat postu:

Co do spalania to też mi się nie chce wierzyć - tym bardziej, że automat w IV wydaje mi się, że sprawuje się lepiej niż w III - co prawda mogę to tylko ocenić po jazdach próbnych, ale różnica była wyczuwalna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gx2




Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Bemowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:29, 10 Lis 2014    Temat postu:

No cóż. To tylko rok obserwacji. Przecież bym nie ściemniał
Za 2tyg przegląd roczny,może coś znajdą


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
andrzejek




Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:18, 10 Lis 2014    Temat postu:

Witam wszystkich.Ostatnio przeglądając forum związane z CRV natknąłem sie na problem zwiazany z napędem 4x4 (civinfo)W skrocie: pokazano test obecnego CRV , w ktorym przednie kola ślizgaly sie na rolkach, a tylne oparte na podlożu nie potrafily pchnąć auta do przodu.Test zostal wykonany przez szwedzki magazyn.Testowana crv byla z silnikiem Diesla.Czy ktoś , kto posiada najnowszego crv może powiedzieć , jak zimą, na śliskim zachowuje sie napęd, szczegolnie przy podjeżdzie pod gorkę, gdy przednie kola tracą przyczepnosc...jak sie zxachowuja tylne kola?Czy jest różnica miedzy wersją z silnikiem Diesla a benzynową?Warto wejsc na stronę "civinfo" , problem tam jest znacznie szerzej opisany, są linki do testow.Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 55, 56, 57  Następny
Strona 1 z 57

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy