Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Amator777
Dołączył: 28 Lut 2013 Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:10, 28 Lut 2013 Temat postu: IV Generacja - obserwacje, problemy |
|
|
Zachęcam do opisywania "niedoskonałości" nowej CRV-ki.
Już wkrótce moje spostrzeżenia poparte zdjęciami.
Na początek, na przykładzie wersji benzynowej LIfeStyle:
-rdzawe naloty na "nierdzewnych" śrubach kół
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Amator777 dnia Czw 18:17, 28 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pilot
Dołączył: 19 Lut 2013 Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:07, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
ojjj napisz prędko co się dzieje...
właśnie zamówiłem auto na czerwiec w wersji Executive benzyna....
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Pean
Dołączył: 20 Cze 2012 Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:24, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Obserwujcie i badajcie. Jesteście testerami fabrycznymi,
Podziwiam kupujących pierwsze wypusty modelu, ale bez Waszych doświadczeń nie byłoby bardziej dopracowanych wersji poliftowych!
Powodzenia!
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
ts3362
Dołączył: 15 Mar 2013 Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:18, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Pean napisał: | Obserwujcie i badajcie. Jesteście testerami fabrycznymi,
Podziwiam kupujących pierwsze wypusty modelu, ale bez Waszych doświadczeń nie byłoby bardziej dopracowanych wersji poliftowych!
Powodzenia! |
Oj chyba jakiś sarkazm przebija u kolegi
Ja odbieram nowego IV gen w przyszłym tygodniu. Oczywicie jest ryzyko niedoróbek ale potrzebuje auta TERAZ. Więc "ryzykuję" kierując sie zaufaniem do marki (żona jeździ Civic UFO 8gen). A dla mnie IV gen ma wszystko lepsze od III gen, dlatego nie kupuję końcówki IIIgen. IVgen jest ładniejszy i ma miększe zawieszenie (to rzecz gustu oczywiście), lżejszy, większe pojemności w środku, nowocześniejsza konstrukcja AWD, trochę podkręcona moc 2l i-VTEC, tryby start-stop i ECO. Na razie nie słyszałem skarg - chyba, że u konkurencji. Zobaczymy. Jak będą problemy to na pewno nie będe ściemniał i pierwszy napyszczę
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
pilot
Dołączył: 19 Lut 2013 Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:49, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
spójrzcie na ten wątek i na zdjęcie tam załączone... hmm co o tym sądzicie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
ts3362
Dołączył: 15 Mar 2013 Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 7:04, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
W którymś poście dalej ktoś napisał, że w jego 10letnim samochodzie ma mnóstwo takich "rdzawych" części w podwoziu i że, poza estetyką, to nie ma znaczenia. To może byc tak, jak z tarczami hamulcowymi. Jak umyjesz i postawisz, to sa zardzewiałe i na początku hamulce "szurają". Potem hamowanie to wyczyści i jest ok. Honda zdaje się daje długa gwarancję na takie elementy podwozia, więc chyba przewidzieli co i jak. No ale obserwować trzeba. Może ktoś z IIIgen powie, jak to jest w ich samochodach?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:03, 22 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Zgadza się, nie są problemem rdzawe naloty, tylko perforacja blachy, a już na pewno nie przejmowałbym się takim nalotem jak na zdjęciu, taki odlew spokojnie przeżyje samochód i jego blacharkę
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
ts3362
Dołączył: 15 Mar 2013 Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:29, 27 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
No i od tygodnia jestem posiadaczem CRV IVgen. Wersja 2l iVTEC, 4WD, Elegance. Jak na razie nie mam żadnych zastrzeżeń technicznych. Nic nie stuka, nie puka, nie ściąga itd. Zaznaczam, że nie jestem zaślepionym entuzjastą, który bezkrytycznie lata z wywalonym jęzorem wokół nowego cacuszka 3 lata temu jak odbierałem nowego Civica UFO 8gen mojej żonki, to już następnego dnia reklamowałem "uciekanie" auta w prawo, jak się puściło kierownicę. Auto wróciło do salonu, coś poregulowali i już do dziś jest ok. Potem zauważyłem 2 wypukłości na dachu - oświetlenie wewnętrzne było przykręcona od środka za długimi śrubkami. Autoryzowany warsztat blacharski zrobił to bez śladów i malowania czegokolwiek. Ale po tych dwóch "bólach rodzenia" Civic jest super.
Ale wracając do CRV to tylko szkoda, że nie udało im się osiągnąć przy ręcznej skrzyni biegów takiej perfekcji jak w Civic UFO. Biegi wchodzą poprawnie i pewnie, ale trzeba trochę więcej siły, żeby je zmieniać. W Civic UFO to po prostu bajka - lekko i z takim kliknięciem prawie jak w joystiku. W CRV skrzynia po prostu poprawna, ale szału nie ma. Masywniejsza skrzynia to i siły pewnie trzeba więcej. Do tego dochodzi gorsza ergonomia zmiany biegów. Nie da się zmianiać biegów nie odrywając łokcia z podłokietnika. A w Civic i owszem.
Duży jeden plus dla CRVki - to chyba pierwszy u mnie samochód, w którym w warunkach miejskich da się osiągnąć spalanie na poziomie tego, które jest w papierach (9,3 l/100). Czytane z komputera, więc może rzeczywiste jest o 0,5l większe. Ale to bardzo dobry wynik, jeśli nowym, dopiero docieranym samochodem po mieście mieszczę się w 10l. Jazda w W-wie z trybem start-stop i ECON. I nie jestem wcale zawalidrogą. Duuuży plus
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ts3362 dnia Śro 22:32, 27 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
czerela
Dołączył: 01 Paź 2012 Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 21:18, 22 Paź 2014 Temat postu: Silniczek wycieraczek, tylna lampa |
|
|
Bardzo przeszkadzajacy odglos silniczka od wycieraczek.
Przy kazdym deszczu szalu mozna dostac. Piskliwo-wyjacy odglos.
Auto na gwarancji, silniczek wymieniany 2 razy i nic.
Dealer powiedzial, ze tylko do producenta mozna zglosic osobiscie bo oni juz nic nie moga zrobic.
Zaparowala tez tylna lampa, wymieniona.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
w_jezierski
Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Kamionki Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:04, 23 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Pean napisał: | Obserwujcie i badajcie. Jesteście testerami fabrycznymi,
Podziwiam kupujących pierwsze wypusty modelu, ale bez Waszych doświadczeń nie byłoby bardziej dopracowanych wersji poliftowych!
Powodzenia! |
Nawiązujęc do powyższego to ja chyba jestem w czołówce tych którzy CRVkę mieli najszybciej - kupiłem w połowie grudnia 2012.
Po prawie dwóch latach jazdy i przejechanych ponad 40 tys km całościowo jestem bardzo zadowolony.
Nie jest to demon szybkości, ale do normalnej jazdy wystarcza w zupełności.
Jedynym jak na razie mankamentem są spryskiwacze lamp - nie zawsze działają - nie mam ksenonów, więc zbytniej wagi do tego nie przywiązuję, ale dobre jest to, że serwis jakoś jeszcze nie znalazł przyczyny - sugerowali, że może płynu jest za niski poziom, ale zdarza się to także jak jest pełny zbiornik płynu do spryskiwaczy.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
gx2
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Bemowo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:28, 07 Lis 2014 Temat postu: koszmarne spalanie |
|
|
Mam wersję 2.0 Automat 4x4 Elegance. I mam 2 problemy: słaba skrzynia biegów oraz koszmarne spalanie.
Skrzynia biegów działa ociężale, późno się zbiera, zasypia na 4 biegu gdy np. dawno można wrzucić 5. Trzeba ją korygować manetkami. Dobrze że Honda za chwilę się jej pozbędzie i wprowadzi nowy automat.
Spalanie koszmar. Po mieście 14.5 do 15. Tankowanie co 350km. W trasie trochę lepiej ale przy jeździe w stylu 'emeryt' czasem udało mi się zejść do 9,4l/100km. Na autostradzie przy takim stylu jazdy, prędkościach zgodnych z przepisami, spalanie na poziomie 10,4l/100km.
Powiem szczerze, że te 2 rzeczy przesłaniają mi całą radość ze wszystkich innych rzeczy w które ma CRV. Pewnie nowa skrzynia biegów spowoduje, że automat będzie lepszy a spalanie mniejsze. Dodam że to moja kolejna Honda, mam jeszcze Accorda kombi (ostatniej generacji) z takim samym silnikiem w manualu. Wcześniej również miałem Accorda 2.0 sedan starszej generacji. Więc trochę wiem o spalaniu przy silniku 2.0
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Pean
Dołączył: 20 Cze 2012 Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:48, 07 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
To nie jest normalne spalanie, nawet w automacie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
w_jezierski
Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Kamionki Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:15, 08 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Co do spalania to też mi się nie chce wierzyć - tym bardziej, że automat w IV wydaje mi się, że sprawuje się lepiej niż w III - co prawda mogę to tylko ocenić po jazdach próbnych, ale różnica była wyczuwalna.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
gx2
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Bemowo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:29, 10 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
No cóż. To tylko rok obserwacji. Przecież bym nie ściemniał
Za 2tyg przegląd roczny,może coś znajdą
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
andrzejek
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:18, 10 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich.Ostatnio przeglądając forum związane z CRV natknąłem sie na problem zwiazany z napędem 4x4 (civinfo)W skrocie: pokazano test obecnego CRV , w ktorym przednie kola ślizgaly sie na rolkach, a tylne oparte na podlożu nie potrafily pchnąć auta do przodu.Test zostal wykonany przez szwedzki magazyn.Testowana crv byla z silnikiem Diesla.Czy ktoś , kto posiada najnowszego crv może powiedzieć , jak zimą, na śliskim zachowuje sie napęd, szczegolnie przy podjeżdzie pod gorkę, gdy przednie kola tracą przyczepnosc...jak sie zxachowuja tylne kola?Czy jest różnica miedzy wersją z silnikiem Diesla a benzynową?Warto wejsc na stronę "civinfo" , problem tam jest znacznie szerzej opisany, są linki do testow.Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|
|