Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CityMatic
Dołączył: 30 Sty 2016 Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:57, 13 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
u mnie jest znacznik 4WD
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tomus505
Dołączył: 23 Sty 2018 Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:17, 23 Sty 2018 Temat postu: PRZEGLĄDY |
|
|
WITAM, JESTEM TU NOWY I MAM NOWĄ CR-V 1,6 160 KM
CHCIAŁBYM ZAPYTAĆ JAK TO JEST W KOŃCU Z TYMI PRZEGLĄDAMI MAM OBECNIE PRZEJECHANE 7000 Km, w serwisie powiedzieli mi że samochód sam sobie oblicza kilometry ale pierwszy wypadnie około 10000 tys.z
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
CityMatic
Dołączył: 30 Sty 2016 Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:10, 23 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Wypadnie, jak system hondy policzy i da Ci znać o konieczności przeglądu mnie dał po więcej niż 14 tyś z tego wnioskuję, że system działa na long Live a prócz olejowego jest jeszcze dzienny czyli co 365 dni.
System liczy w miarę uczciwie bo jeśli pokonujesz długie trasy praktycznie zbliżysz się do 15kkm jeśli często jeździsz krótkie odcinki, odpalasz auto wiele razy w ciągu dnia to ten kilometraż Ci się skróci.
Post został pochwalony 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
michu
Dołączył: 28 Lut 2018 Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:34, 28 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich jestem nowy super dyskusja.
CO do głośnej pracy silnika byłem z tym tematem na jesieni i Panowie stwierdzili w Serwisie, że zsunął sie wąż z intercoolera.
Zrobili i jest OK.
Pracuje trochę głośniej ale to chyba kwestia niskich temp.
Poza tym miałem juz wymienioną sonde lambda - sypała błedem też podobno sie to trafia w tych egzm.
Mam jeszcze pytanie jak na teraz wygląda samodzielna aktualizacja NAVI ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
wd4
Dołączył: 24 Wrz 2015 Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:38, 28 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Witam. Przejechałem już 93tys . dziele się informacjami: wymiana przednich i tylnich klocków dokręcenie obejmy wężyka od gazu . auto pali 10/13 l gazu. odblokowany system connect . dziala yanosik, google maps, spotify. zestaw glosnomowiacy jest marny, slabo mnie slychac czesto zrywa koncowki. ogolne wszystko jest ok. polecam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:48, 14 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Pod koniec kwietnia miną 3 lata od czasu, kiedy kupiłem CR-V. Przejechałem do tej pory 75tys. Auto nigdy mnie nie zawiodło. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. W końcu jednak przyszedł czas na zmianę auta, bo kończy się leasing. Powoli zaczynam jeździć po salonach i analizować. Niestety nowa honda CR-V, która pojawi się w salonach jesienią, będzie miała tylko jeden silnik, benzynowy 1.5 182KM 250Nm. Hybryda ma być dopiero w przyszłym roku. W związku z tym, że poszukuję mocniejszych wrażeń, ten silnik odpada. Ma zbyt niski moment obrotowy. Wygląda więc na to, że będę musiał zmienić markę. Gdyby był ktoś chętny, to moja CR-V za kilka miesięcy będzie do sprzedania.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
sabciu1
Dołączył: 22 Lis 2009 Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:10, 14 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Tomasz...nie skreslaj auta po danych na papierze. Popatrz na you tube na testy hondy z tym silnikiem....przyspieszenie od 0-100 km/h i przyspieszenie od 80-120 km/h. Naprawde robi wrazenie, że mimo teoretycznie niskich Nm auto tak sie zbiera. Śmiem twierdzić ze chyba lepiej niz diesel. A najlepiej ocenisz te osiągi jeżdżąc honda civic 1.5 turbo z automatem. Mialem okazję sie tym autem przejechać bo bylem ciekaw jak dziala ta bezstopniowa skrzynia- która honda się tak chwali. Jest fajnie....gdybym nie wiedzial ze jest to CVT to odczucia jak w zwykłym automacie. Auto przyspiesza...obroty rosną- spadaja. Nie ma typowego dla tych skrzyń trzymania silnika na jednakowych obrotach przy rosnącej predkosci. W porownaniu do Toyoty RAV4 z taka skrzynia to...dwa rozme światy. No i w CRV silnik ma miec 190 km, a nie 182 jak w Civicu. Polecam doswiadczyc namacalnie....choc fakt....dieslem jezdzi się inaczej. Złapałem się na tym ze będąc na jazdach testowych nową xc60 odczucia mialem takie ze 190km diesel lepiej się zbiera niż 254km benzyna co oczywiście bylo moim błędem....bo benzynke inaczej słychać i wlasnie te wrażenia słuchowe powodowaly takie a nie inne odczucia.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:22, 15 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Byłem jedną z pierwszych osób w Polsce, którzy kupili nową CR-V. Jestem również jedną z pierwszych osób, które pisały na tym forum po zakupie. Zobacz sobie na poprzedniej stronie, opisałem wrażenia z jazdy nowym civicem. CR-V chcąc konkurować na rynku suvów, powinien dawać klientom wybór wersji silnikowych. Np. Tiguan ma 3 silniki benzynowe i 3 silniki wysokoprężne. Najmocniejsza benzyna ma 220KM i 350Nm, czyli tyle Nm ile mój diesel. Zapakuj sobie do CR-V 4 osobową rodzinę, dodaj do tego trochę bagażu, a silnik 1.5 250Nm będzie się męczył. A jak będziesz go musiał deptać, to spali bardzo dużo. Honda potrafi robić bardzo dobre, mocne silniki np. Type-r. Uważam, że wprowadzając tylko jeden silnik do Europy, to strzał w kolano. Tym bardziej, że konkurencja w segmencie suvów jest ogromna. Jeszcze nie wiem jaką markę wybiorę, bo dopiero szukam. Muszę odbyć kilka jazd testowych i dopiero wtedy podejmę decyzję. Na koniec napiszę na forum co wybrałem..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomasz dnia Czw 14:09, 15 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
sabciu1
Dołączył: 22 Lis 2009 Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:01, 15 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
To co napisałeś ze Honda dajac na europe jeden silnik 1.5 w Crv to strzal...to fakt. Tym bardziej dziwne jest to że na rynkach daleko wschodnich jest diesel 1.6, a tłumaczenie ze dostosowanie go do przyszłych norm to....tez nijak się ma do tego.... bo w civicu teraz go montują i nawet bez dotrysku tzw mocznika, adblue spelnia normy euro 6d.
Ale też nie można skreślić tej jednostki tak od razu....moc 190km jest ok, moment 250Nm tez nie jest zle....tylko zależy od jakich obrotow i jak dlugo utrzymuje sie ta wartosc. Bo myślę ze honda coś zmienila w stosunku do silnika w civicu gdyz inny to typ auta czyli masa, gabaryty itp.
A dlaczego tak myślę...a juz odpowiadam. Mialem okazje pojeździć troche standardowym... nowym xc60 190km 400Nm i tym samym autem po modyfikacji polestar czyli 200km i 440 Nm. Różnica na papierze prawie żadna, a w rzeczywistosci dwa rozne auta...choc jak wspomnialem to ten sam samochod. A wszystko wzięło sie z tego, że Nm sa przy innych obrotach i moc tak samo. Wiec może wiedza inżynierowie Hondy co zrobili...poczekajmy sprawdzimy. Tez czekam na auto bo chcialem je kupić i tylko taki niedosyt, że Europę honda traktuje jak....no właśnie nie wiem jak!! W Rosji auto juz jest w USA tez baaaa nawet Indie sa ważniejsze niz Europa....słabe to.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:02, 16 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Oczywiście z ciekawości przejadę się nową CR-V, ale zbyt wiele nie oczekuję. Jeździłem w zeszłym roku tiguanem 1.4tsi, który miał 250Nm. Dla mnie silnik był za słaby. Do miasta super, ale nie na trasę z rodziną. Jeśli człowiek przyzwyczai się do czegoś lepszego(mocniejszego), to później trudno jest zrobić krok wstecz. Wiadomo nie od dzisiaj, że honda rynek Europejski ma gdzieś. Za to w Stanach cr-v jest co roku najlepiej sprzedającym się suvem. Z tego co pamiętam, sprzedaż tego modelu wynosi ok. 500tys sztuk rocznie. Dużo osób pewnie kupi nową cr-v ze względu na bezawaryjność. Sam mogę tą bezawaryjność potwierdzić nawet w przypadku diesla. W volvo XC60 siedziałem, ale nie jeździłem. Na chwilę obecną przyglądam się tiguanowi i Q5.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:10, 16 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Właśnie dotarła do mnie informacja, że nową Hondę CR-V będzie można obejrzeć na salonie samochodowym w Poznaniu, czyli już za 3 tygodnie. Jestem bardzo ciekawy, czy poprawili jakość we wnętrzu.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
mleni
Dołączył: 06 Sie 2014 Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:17, 17 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Powiem wam że ten rok będzie miał dużo strat Honda chodzi o sprzedaż. Nic im się nie śpieszy, a IV generacje trzymają mocno ceny i kto taki by chciał kupić jak są jeszcze roczniki z 2017 z upustem do 16000zł? Nikt. Miałem okazję kupić Crv IV z 2015 roku pełna opcja 1,6 diesel automat i to tego pakiet sensing sprowadzona z Francji i sprzedający stwierdził że jest bezwypadkowy, a ja prosiłem nr vin i tu zonk! Raport : wypadek , całkowita szkoda pojazdu i żadne tłumaczenia sprzedającego bo nie wie o tym.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
twardy196
Dołączył: 11 Sty 2017 Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:39, 21 Mar 2018 Temat postu: Naprawa gwarancyjna |
|
|
Witam po dłuższej przerwie. Mam aktualnie 31tys km i doczekałem się naprawy gwarancyjnej wadliwej głowicy silnika. Tak jak pisałem wcześniej silnik zaczął pracować głośniej (trochę przypominało to starszej generacji diesla - klekotał bardziej niż nowe ). Problem generalnie (z nieoficjalnych info serwisu hondy) dotyczy wielu aut i polega prawdopodobnie na błędach produkcyjnych głowicy silnika. Na wałku rozrządu zwiększa się osiowy luz pomiędzy gniazdem w głowicy a walkiem co jest przyczyna głośniejszej pracy silnika. Po wymianie kompletnej głowicy słychać różnice. Na szczęście auto było jeszcze na gwarancji i udało się to zrobić. Odebrałem dopiero auto wiec uwagami podzielę się później. Postaram się pokazać zdjęcia w trakcje naprawy.
Poza tym z auta jestem mega zadowolony i nigdy nie miałem problemow. Wyjąteczkiem jest głośniejsza praca. Pewnie nadal użytkował bym auto i spokojnie jeździł. Nie wiadomo jednak jakie konsekwencje będzie to miało później. Moze żadne poza głośniejsza praca.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:39, 21 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Widocznie wyszła jakaś partia wadliwych głowic. U mnie już 76tys na liczniku, a silnik pracuje równo i cicho. Po czym poznałeś, że coś jest nie tak z silnikiem i przy jakim przebiegu? Czy głośniejsza praca występowała przy uruchomieniu na zimnym silniku?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomasz dnia Śro 15:41, 21 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:11, 23 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Filmik z przyspieszenia nowej CR-V od 80 do 120 km/h. Wynik 6,7 sekundy nie jest zły. Trzeba jednak pamiętać, że auto pewnie jest puste z jedną osobą na pokładzie.
https://www.youtube.com/watch?v=3RiUA1BhFhQ
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|