Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
IV Generacja - obserwacje, problemy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 55, 56, 57  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:49, 18 Mar 2015    Temat postu:

W oficjalnym komunikacie honda przyznała że liczy na 60% udział silnika 1.6 160KM w sprzedaży w Europie. Bardzo jestem ciekawy jakie będą statystyki za rok. Jeśli chodzi o różnice w cenie pomiędzy 2.2 a 1.6 160KM to różnica jest duża bo w wersji elegance i lifestyle wynosi 9300zł a w executive 5300zł oczywiście na korzyść silnika 1.6. W wersji najbogatszej różnica jest najmniejsza ponieważ dołożyli nawigację w standardzie (po polsku). Jeśli chodzi o trwałość tego silnika to ja bym się nie obawiał ponieważ ktomu jak komu ale hondzie nie zdarzają się wpadki konstrukcyjne tak jak np. w vw w silnikach tsi i pierwszych 2.0 tdi. Wystarczy poczytać sobie o silniku 1.6 120KM jakim pozytywnym zaskoczeniem się okazał. Nie dosyć że jest dość żwawy i bezawaryjny to jeszcze spala rekordowo małe ilości paliwa. Obejrzyjcie sobie filmik z ostatniego testu jaki znalazłem na YouTube. Przypomnę że pełen bak mieści 58 litrów. Link poniżej.

https://www.youtube.com/watch?v=gpoKEvk6_7c


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomasz dnia Śro 16:51, 18 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozek260




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielka brytania/bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:42, 19 Mar 2015    Temat postu:

Jak juz tyle kasy na nowe auto to brał bym 2.2 bez zastanowienia ale to tylko moja opinia.byl kiedyś taki temat już na forum 1.6 czy 2.2

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mleni




Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:58, 19 Mar 2015    Temat postu:

Maxell napisał:
wyjaśnienie jest proste, kupując benzyne zakładają lpg i jazde mają taniej niż w dieslu, a po drugie ze względu na akcyze diesel 2.2 jest niewspółmiernie drogi w stosunku do konkurencji, dlatego myślę że po wprowadzeniu diesla 1.6 to wszystko sie zmieni.


Niestety mylisz do benzyniaka i nie po to żeby zakładać LPG, bo przecież producent mógłby odrazu w fabryce założyć lpg Confused
Benzynowe są potrzebne dla tych co jeżdżą na krótkich odcinkach, bo są mniej awaryjne niż diesle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maxell




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:42, 19 Mar 2015    Temat postu:

mało kogo stać na jazdę na PB dlatego zakładają LPG, a do jazdy po mieście kupuje sie małe samochodziki z małymi silnikami benzynowymi a nie cr-v który pali jak smok, no chyba że ktoś jest na tyle bogaty że go stać na tankowanie benzyny. Jeśli chodzi o cr-v 1.6 D to moim zdaniem przesadzili z ceną - 110700zł za najbiedniejszą wersje i to w dodatku 2WD, a nissan quashqai 1.5 D 110KM kosztuje 91 800zl czyli 18900zł mniej od hondy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mleni




Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:11, 19 Mar 2015    Temat postu:

Nissan 1,5 diesel to nie silnik japoński lecz francuski renault i dlatego jest tańszy, bo klienci już wiedzą że te silniki nie są doskonałe od japoncow czy też od tej grupy VW. Wcale mnie nie dziwi ceną skoro honda postawiła na jakość i chce wspinać wyżej.
Owszem że po mieście lepiej sprawują małe autka, ale jak ktoś ma kasę to woli większego komfortu. Zobacz jak już można spotykać pickupy Forda f350 z potężnym silnikiem ponad 6 litrów poj. i wolą jeździć po mieście żeby szpanowac. Spalanie nie interesuje może niech bierze ponad 20 litrów, ale dla właściciela ważniejsze żeby dojechać do celu bez awarii.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:51, 19 Mar 2015    Temat postu:

Mnie CR-V po rabacie wyniesie 149tys. Zgodzę się że jest to dużo kasy ale jaką mamy alternatywę. Toyota RAV4 ma brzydką deskę i o wiele gorzej się prowadzi. Mazda CX5 jest mniejsza, ma problemy z wyciszeniem przy wyższych prędkościach (wszystkie mazdy mają ten problem) i miała problemy z silnikami diesla. Nissan qashqai jest pod każdym względem gorszy poza ceną. Audi Q5 drogie i stare bo z 2008r (w tym roku wreszcie nowy model) Jedynym konkurentem nad którym się zastanawiałem to BMW X3 150KM. Niestety z tym wyposażeniem co honda cena dużo wyższa. Podsumowując uważam że w przedziale cenowym do 150tys jeśli chodzi o SUV-y CR-V jest najlepszym wyborem i do tego bardzo mało traci na wartości.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozek260




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielka brytania/bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:19, 19 Mar 2015    Temat postu:

No Tomaszu tutaj się z tobą zgodzę bo jeśli brał bym nowke to tez była by to honda z kategorii SUV ale moim podkreślam moim zdaniem ja wziol bym 2.2 .


Maxel po co ci gaz jak 2.0 benzyna pali mniej od 2.2 diesla według niektórych osób z forum :p bez sensu go gazowac:p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maxell




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:43, 19 Mar 2015    Temat postu:

rozek260 napisał:
Maxel po co ci gaz jak 2.0 benzyna pali mniej od 2.2 diesla według niektórych osób z forum :p bez sensu go gazowac:p


mam accorda V gen. 2.0 benzyna to wiem ile auta benzynowe palą (obecnie dość szybka jazda wyłącznie po mieście i spalanie 15l/100km), niestety bezawaryjność auta nie rekompensuje tak drogiej jazdy, a ponieważ mam uczulenie na LPG to po accordzie, kupie sobie jako drugie auto jakiegoś diesla.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maxell dnia Czw 23:46, 19 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozek260




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielka brytania/bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:46, 19 Mar 2015    Temat postu:

Wiem bo miałem accorda 7 gen Smile ale forumowe 2.0 automat około 6 litrów przecież haha.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maxell




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:59, 19 Mar 2015    Temat postu:

Nowy model (po liftingu) nie ma już silnika 2.2 D jest tylko 1.6D , a te CR-V 2.2 D co mają salony w ofercie to pewnie stary model jeszcze i jak go wyprzedadzą to już nie będzie dostępny ten silnik 2.2.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maxell dnia Pią 0:01, 20 Mar 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pean




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:15, 20 Mar 2015    Temat postu:

Ciekawe, że z uporem maniaka niektórzy porównują tu wciąż silniki serii K z accorda do silników serii R, które są w CR-V III i IV gen. Zatem uporządkujmy: Honda CR-V III/IV z manualem 2.0 benzyna nie pali po miescie 15 l!!!
Mi pali max. 11,5 na zimnych startach i krótkich odcinkach. Dlatego pier.. nie się z gazem LPG albo dieslem np. dla mnie nie ma sensu, Średnie spalanie z ok. 2000 tyś km. przy pół na pół miasta i trasy mam 9,5.
Osobiści wolę mieć stałe przawidywalne wydatki na paliwo od nieprzewidzianych nagłych kosztowych awarii.
Druga rzecz: diesel katowany wyłacznie po mieście też spali 9 l i choc będzie to mniej niż benzyna, to całe oszczędności mogą trafic szlag w minutę jak walnie: dwumas, DPF, turbina, wtryski, pompa wtryskowa i co tam jeszcze ( niepotrzebne skreślić )....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maxell




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:25, 20 Mar 2015    Temat postu:

różnie to jest z tym spalaniem w silnikach benzynowych http://www.crvklub.fora.pl/market,9/sprzedam-honde-cr-v-executiv-navi-2011-rok,2676.html

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pean




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:59, 20 Mar 2015    Temat postu:

Maxell napisał:
różnie to jest z tym spalaniem w silnikach benzynowych http://www.crvklub.fora.pl/market,9/sprzedam-honde-cr-v-executiv-navi-2011-rok,2676.html

No to teraz mieszamy automaty z manualami i rzeczową dyskusję na temat spalania już całkiem trafił szlag.. Ten z linka o był AUTOMAT, jeżdżony na zimno tylko po warszawskich korkach. Miałem kiedyś Vectrę C 2,2 diesel w automacie i ona łykała po miescie 11-12 litrów, tak wiec różnie z tym spalaniem diesla.. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mleni




Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:34, 20 Mar 2015    Temat postu:

Pean napisał:
Ciekawe, że z uporem maniaka niektórzy porównują tu wciąż silniki serii K z accorda do silników serii R, które są w CR-V III i IV gen. Zatem uporządkujmy: Honda CR-V III/IV z manualem 2.0 benzyna nie pali po miescie 15 l!!!
Mi pali max. 11,5 na zimnych startach i krótkich odcinkach. Dlatego pier.. nie się z gazem LPG albo dieslem np. dla mnie nie ma sensu, Średnie spalanie z ok. 2000 tyś km. przy pół na pół miasta i trasy mam 9,5.
Osobiści wolę mieć stałe przawidywalne wydatki na paliwo od nieprzewidzianych nagłych kosztowych awarii.
Druga rzecz: diesel katowany wyłacznie po mieście też spali 9 l i choc będzie to mniej niż benzyna, to całe oszczędności mogą trafic szlag w minutę jak walnie: dwumas, DPF, turbina, wtryski, pompa wtryskowa i co tam jeszcze ( niepotrzebne skreślić )....


Potwierdzam to samo co u mnie też pali i to co najlepsze jadąc 80km/h jestem w stanie zejść 6,5l./100km w trasie. Zgadzam się z tobą o koszty eksploatacji Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:55, 20 Mar 2015    Temat postu:

Uważam że nie ma sensu dalej zaśmiecać wątku i ciągnąć tematu spalania bo wiadomo że zawsze tak było i będzie że jeden woli benzynę a inny diesla. Ja ze swojej strony dodam że nie wybrałem benzyny tylko ze względu na wysokie spalanie ale również przez niski moment obrotowy wynoszący tylko 192Nm. Zgodzę się że na miasto to w zupełności wystarczy ale na trasie przy obecnym natężeniu ruchu jest to zdecydowanie za mało. Honda chcąc poprawić elastyczność swoich silników będzie musiała wprowadzić turbo tak jak większość producentów. Pierwsze turbo benzynę już mamy, jest to Civic Type R. Nawet Porsche i AMG zapowiedziało wprowadzanie silników benzynowych z turbo. Bez turbo została już tylko Toyota i Mazda. Jest jeszcze jedna znacząca różnica pomiędzy dieslem a benzyną. Żeby auto z silnikiem benzynowym (nie tylko honda) spaliła mało należy jeździć ECO lub jak kto woli nie szarżować. Natomiast w przypadku silników wysokoprężnych styl jazdy nie ma aż takiego znaczenia. Czy pojedziesz dynamicznie po mieście czy na trasie 100 czy 160km/h to i tak spalanie znacząco nie wzrośnie. I dlatego ja wybrałem diesla.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 55, 56, 57  Następny
Strona 3 z 57

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy