Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
IV Generacja - obserwacje, problemy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 55, 56, 57  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Medyk




Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:25, 01 Wrz 2015    Temat postu:

Wszystko mało traci na wartości tylko potem sprzedać nie idzie... Każdy wszędzie pisze, że ze świecą szukać 3-4 latka od pierwszego właściciela, serwisowanego , nie bitego i z małym przebiegiem. A jak już ktoś taki wystawi to kupców nie ma ... Smile
Wystawiłem mojego czterolatka przebieg 13 000 i moge sobie czekać... Chyba tak szybko nie zmienię na CRV Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sigi




Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 21:14, 02 Wrz 2015    Temat postu:

Dzisiaj w mojej CR-V serwis wykonał aktualizację oprogramowania. Przypomnę, że sprawa dotyczy wyskakiwania kodu błędu informującego o niskiej sprawności DPF. Podobno w czerwcu do serwisów Hondy dostarczono zmodyfikowane oprogramowanie nowych CR-V, informacja zawarta w biuletynie serwisowym SP-03-001-01. Nie mam dostępu do biuletynów serwisowych Hondy ale też nie mam podstaw aby powątpiewać w dobrą wolę serwisanta w chęci rozwiązania problemu. Diagnoza wykazała, że technicznie jest wszystko ok i przyczyna może leżeć w programie analizującym parametry spalania.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sigi dnia Śro 21:20, 02 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:23, 03 Wrz 2015    Temat postu:

Medyk - może się mylę, ale uważam, że przyczyną braku zainteresowania kupnem Twojego Tiguana, jest silnik 1.4TSI 160KM.
Sigi - może i mnie będzie czekać aktualizacja oprogramowania, lecz na razie zbliżam się do przebiegu 10tys/km i wszystko jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Medyk




Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:54, 04 Wrz 2015    Temat postu:

Mam 150 km i to po wszystkich modyfikacjach czyli jest Ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:05, 05 Wrz 2015    Temat postu:

Byłem w salonie aby zapytać o nowe oprogramowanie. Powiedziano mi, że problem jest znany i już rozwiązany. Każda CR-V, która ma problem z DPF-em ma wgrywane nowe oprogramowanie. Jestem zdziwiony, że do tej pory ja nie miałem. Powiedziano mi, że jeśli kontrolka się nie zapali, to nie muszę mieć wgrywanego nowego oprogramowania. Poczytałem trochę na temat DPF-ów w nowych samochodach i ogólnie zasada jest taka, że przepalać, czyli zaliczać trasę powinno się co +/- 150 kilometrów. U mnie mniej więcej wygląda to tak, że po mieście robię 100-200 kilometrów, a następnie zaliczam trasę. Poczekamy, zobaczymy, ale na razie oprócz kontrolki o zmianie ciśnienia w oponie, która zapaliła mi się tylko raz, żadnego problemu w przeciągu 10tys. przejechanych kilometrów nie miałem. Plastiki w środku, chociaż są twarde nie skrzypią, a skóra wygląda nadal jak nowa (kosmetyki meguiars i autoland w akcji). Średnie spalanie z całego dystansu nie zmienia się od dłuższego już czasu i wynosi 6,8L. Spalanie w mieście wynosi ok. 8 litrów, natomiast na trasie ok. 6 litrów. Ten kto lubi jazdę ECO z prędkością 80-90km/h bez problemu uzyska wynik poniżej 5 litrów, nawet z włączoną klimatyzacją i w cztery osoby. Ja choć rzadko jeżdżę w tym trybie, to dzisiaj na odcinku 30 kilometrów uzyskałem wynik 4,7L (zdjęcie w galerii). Poziom oleju bez zmian, nic nie ubyło ani nie przybyło. Ostatnio często korzystam z bardzo praktycznego rozwiązania jakim jest otwieranie i zamykanie klapy bagażnika przyciskiem w środku auta. O ile otwieranie klapy pilotem, przyciskiem lub machnięciem nogą jest popularnym rozwiązaniem, to zamykanie jej od środka już nie. Dla mnie jest to rewelacyjne rozwiązanie i często z niego korzystam np. gdy podjeżdżam pod szkołę z dziećmi. Dzieciaki wysiadają z auta, bagażnik sam się otwiera, a po wyciągnięciu tornistrów z bagażnika sam się zamyka, a ja nie ruszam się z fotela. Nie znam żadnego innego auta, nawet droższego, który by takie rozwiązanie posiadał. Podsumowując uważam, że dokonałem dobrego wyboru, kupując Hondę CR-V i jak na razie jestem mega zadowolony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mleni




Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:46, 06 Wrz 2015    Temat postu:

Tomasz napisał:
Poczytałem trochę na temat DPF-ów w nowych samochodach i ogólnie zasada jest taka, że przepalać, czyli zaliczać trasę powinno się co +/- 150 kilometrów. U mnie mniej więcej wygląda to tak, że po mieście robię 100-200 kilometrów



Na trasę to ile musisz przejechać żeby wypalić, w jakich prędkościach i obrotów?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:17, 06 Wrz 2015    Temat postu:

Z wypalaniem filtra nie ma żadnego problemu, ponieważ wystarczy z prędkością wyższą niż 60km/h jechać około 20 minut.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sigi




Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 17:01, 06 Wrz 2015    Temat postu:

Jeżeli chodzi o prawidłową eksploatację auta z DPF to faktycznie sporo jest wskazówek w sieci. Mi najbardziej podobają się dwie, które znalazłem i to z tego co pamiętam to nawet były wypowiedzi jakiś speców: pierwsza to, że nie można jechać wolno bo to wiąże się z niską temperaturą spalania i w filtrze gromadzi się sadza, a druga to, że nie można jechać szybko bo szybsza jazda to większe spalanie a większe spalanie to większa ilość sadzy Very Happy. A tak na serio, czy są gdzieś jakieś miarodajne dane odnośnie zawartości siarki w ON w konkretnych stacjach paliw? Zasiarczenie paliwa to chyba faktycznie jeden z głównych winowajców problemów z DPF.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sigi dnia Nie 17:02, 06 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:15, 08 Wrz 2015    Temat postu:

Mam ważną informację dla użytkowników CR-V po FL, którzy posiadają nawigację. Jest już nowa darmowa aktualizacja map. Po zainstalowaniu nowej wersji zmiany są widoczne. Jestem w trakcie testowania, ale widzę, że błędy poprawiono (zapewne jeszcze nie wszystkie). Swoje auto odbierałem w kwietniu, więc być może osoby, które odbierały CR-V później, mają już zainstalowane nowe mapy. Musicie to sobie sprawdzić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:49, 14 Wrz 2015    Temat postu:

Oto i jest. Nowy VW Tiguan, największy konkurent Hondy CR-V pokazany na targach we Frankfurcie.

https://www.youtube.com/watch?v=2O7duj4HNhE


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomasz dnia Śro 20:29, 16 Wrz 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Darek




Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:08, 21 Wrz 2015    Temat postu:

Witam
Pozdrawiam kolegę z Łodzi, który również serwisuje auto w Honda Park.
Ja również mogę dodać dobre słowo na temat tego serwisu... przynajmniej jak na razie.
Obecnie CR-V ma przejechane 27 000km i za sobą dwa przeglądy A i jeden B.
Z usterek jakie do tej pory były zgłaszałem w serwisie:
- hałas w okolicach tylnej kanapy - okazało się, że to jakaś wada fabryczna i wymienili zawias (lewy) tylnej kanapy i cisza
- luźny plastik pod lusterkiem wstecznym - powoduje hałas który roznosi się po całej desce rozdzielczej, wymieniony będzie przy drugim przeglądzie B
- piszczące hamulce - podobno za słabo hamuję, parę razy mocniej dać po hamulcach i na jakiś czas pomaga Smile
- haczący drugi bieg, podobno ten typ tak ma
- może pojawić się w przyszłości pojawić się problem z łożyskiem koła (problem opisywany przez użytkowników Diesle), taką informację otrzymałem od Pana z serwisu
- inne problemy które zdradzono mi jeszcze to problem z blutoothem (parowanie Samsunga) i podobno problemy z nawigacją w serii przed FL

Do usłyszenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Micko




Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:53, 21 Wrz 2015    Temat postu:

witam,

Darek@ - cholera widze, że CR V jednak sporo ma awarii...plastiki, biegi, łożyska, piasty, dpf....nicht gut:(


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Medyk




Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:59, 23 Wrz 2015    Temat postu:

No i powie mi ktoś w końcu jaki środek jest w klimatyzacji w nowej CRV ? Stary czy nowy ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Darek




Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:31, 24 Wrz 2015    Temat postu:

Medyk napisał:
No i powie mi ktoś w końcu jaki środek jest w klimatyzacji w nowej CRV ? Stary czy nowy ?


Cześć
U mnie na masce jest naklejka z takim symbolem:
HFC134a (R134a)
Wszystko wskazuje na to, że ten sam który do tej pory występował w Hondach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:05, 24 Wrz 2015    Temat postu:

Micko - dlatego warto kupować wersję po FL. U mnie po 11tys. przebiegu nie występują żadne usterki, które wymienił Darek.

Byłem dzisiaj w salonie obejrzeć nową Hondę HR-V i jestem pozytywnie zaskoczony. Uważam, że jest to super auto dla kobiety do miasta, lub dwuosobowej rodziny i zdecydowanie wybrałbym HR-V, zamiast któregoś z kompaktów typu Golf, Astra, Focus. Przy okazji uzyskałem informację na temat czynnika w układzie klimatyzacji. Otóż CR-V po FL ma czynnik stary, natomiast nowa HR-V już nowy. Wygląda więc na to, że Honda również, tak jak większość producentów wprowadza nowy czynnik do swoich modeli, zaczynając od HR-V i nowego Jazza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 55, 56, 57  Następny
Strona 19 z 57

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy