Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Pomaranczowa kontrolka oleju sie wlaczyla - ZROBIONE
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rostek




Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:12, 20 Lip 2012    Temat postu:

Witam,

po pasach nie przeskakuje - ale fakt, dosc czesto przyspieszenie jest mocne.

Jak 1l oleju na 1000 km to norma - to ok - ale sprawdze w ksiazce obslugi.

Spalanie na poziomie 11-12 litrow po miescie
Na trasie - jak nie pedze 190km/h to udalo mi sie zejsc to 7.9 l/100 km


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matsil




Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:02, 20 Lip 2012    Temat postu:

Większość producentów podaje, że 1L oleju na 1k km to norma. Gdyby tak rzeczywiście dolewać tyle, to po co wymieniać olej? Wystarczy filtr Wink.

U mnie o dziwo dużo oleju nie bierze, raz dolałem może z pół litra na 15k.

Co do spalania, to w trasie z boxem jadąc 110-130km/h dość mocno zapakowanym autem średnio pokazał 7,8. Bez boxa można spokojnie zejść do 7.
Max jaki udało mi się osiągnąć to 12,2 - w mieście w korkach. Średnio wychodzi trochę ponad 10, ale moja żona jeździ na krótkich odcinkach w mieście a trasę ten samochód widzi tylko kilka razy w roku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez matsil dnia Pią 14:03, 20 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rostek




Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:31, 20 Lip 2012    Temat postu:

Jak Wam sie udaje zejsc do 7l/100 km?????

Ja juz delikatniej nie umiem. Szlag mnie trafia na samego siebie jak powoli ruszam, a jak juz rusze to noge z gazu zdejmuje - no masakrycznie wolno.

Moj rekord to 7.9 przy super oszczednej jezdzie na trasie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nadol




Dołączył: 02 Lip 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 7:39, 21 Lip 2012    Temat postu:

mnie się dotychczas udało zejść ze spalaniem na 7.8 - trasa Szczecin - Warszawa, w mieście na poziomie 10.5-11.7... ale się offtopic robi Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matsil




Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:28, 22 Lip 2012    Temat postu:

rostek napisał:
Jak Wam sie udaje zejsc do 7l/100 km?????

Ja juz delikatniej nie umiem. Szlag mnie trafia na samego siebie jak powoli ruszam, a jak juz rusze to noge z gazu zdejmuje - no masakrycznie wolno.

Moj rekord to 7.9 przy super oszczednej jezdzie na trasie.

Łatwo nie jest... Wink, ale się da. Pewnie gdybym się bardziej postarał byłoby mniej.
Realnie przy normalnej jeździe bez tzw. PSJ, ale też bez zbędnego piłowania auta średnio w trasie 7,5 to normalny wynik.

P.S. Może coś nie tak z tą Twoja CRVką, u mnie załadowane auto z boxem spaliło mniej, a w ogóle się nie starałem.
Ktoś kiedyś powiedział, ze na wszystko ma wpływ stan techniczny auta i to może być klucz do sukcesu. Sprawdź, czy Ci nie przycierają tylne zaciski, w tym modelu to standard.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez matsil dnia Nie 15:29, 22 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:25, 22 Lip 2012    Temat postu:

"Fakt, ze dosc czesto, zwlaszcza na dwojce krece obroty az do odciecia doplywu paliwa i wtedy przerzucam na trojke. "
Szczerze powiedziawszy to nie mam więcej pytań odnośnie wysokiego spalanie i brania oleju Smile
A na marginesie, to czy czasem nie pomyliłeś modelu kupując swoją Hondę? Chyba trzeba było celować R-type Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jake




Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:39, 22 Lip 2012    Temat postu:

Tylko ze Honda nie zrobiła Cr-V Type R Smile a szkoda.
Ale co by nie mówić, V-TEC to jednak jest zabawa. No i ten dzwięk zmiennych faz rozrządu. Civic do VII gen jest ok, potem to lipa. Tak samo stary Accord jest rewelacyjny. Tylko spalanie przy butowaniu i wkrecaniu do odciecia to tak z 15-25l


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jake dnia Nie 17:39, 22 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matsil




Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:12, 22 Lip 2012    Temat postu:

Dźwięku V-teca w CR-V praktycznie nie słychać, podobnie jak i nie czuć za bardzo jego działania. Co innego w civicu, tam nie dość, ze do uszu dobiega fajny metaliczny dźwięk, to jeszcze czuć na plecach, że auto lepiej przyspiesza Wink.
P.S. W tej hondzie przydałby się silnik o wyższej mocy jak np. w maździe CX-7.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rostek




Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:29, 22 Lip 2012    Temat postu:

Cytat:
Realnie przy normalnej jeździe bez tzw. PSJ, ale też bez zbędnego piłowania auta średnio w trasie 7,5 to normalny wynik.


Z calym szacunkiem - ale cos sciemniasz kolego Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matsil




Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:40, 23 Lip 2012    Temat postu:

rostek napisał:
Z calym szacunkiem - ale cos ściemniasz kolego Smile

Nie przywykłem wciskać nikomu kitu, możesz wierzyć, albo nie, mnie na tym nie zależy, interesu w tym nie mam Wink.
Po prostu opisuję fakty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jake




Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:27, 23 Lip 2012    Temat postu:

Spalanie zależy od nogi kierowcy i od trasy. Miasto więcej trasa mniej.
matsil ja mysle ze można taki wynik osiagnac.
Ja w mieście mam min 9,1l max 11,3(butowanie)
W trasie Wrocław - Gdańsk spalanie miałem 5,8l/100km prędkości na tempomacie 80-140, max 200 leciałem, bo chciałem sobie sie pobawić Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jake dnia Pon 14:29, 23 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
phil




Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:56, 23 Lip 2012    Temat postu:

Witam szanowne grono ! No tak z tym spalaniem to różnie wychodzi . Wiedząc , że nasza stolica stoi na jednym wielkim korku to ja wam powiem ile pali moja benzynka w automacie . WIĘC ONA KOTŁUJE 13 LITRÓW JAK CHCĘ W MIARĘ NORMALNIE POJEŻDZIĆ !!! Jeżeli jadę jak emeryt / bez obrazy / to pali 11 L /100 . Ale koledzy drodzy dla tych bardziej połapanych w warszawie, odnośnie topografi, to trasa od blue city w Alejach Jerozolimskich start w tunel przy zachodnim i prosta do samych Marek odcinek 30 km prędkość 90 -110 czas przejazdu doslownie kilka minut , godz 22.30 więc mała ilość pojazdów na odcinku trasy i spalanie 7.1 bez zbytniego obciążenia ,bo tylko ja byłem w pojeżdzie. Można powiedzieć że rezultat zadawalający ?. Tak ! ale weżcie te warunki na co dzień ! . chyba że non stop codziennie o tej samej porze to mógłbym powiedzieć co wy tam pierniczycie że te wyścigówki wam tak duzo palą , przeciez mnie po warszawie pali no 8 litrów ! Nie da rady! Ten model to nie dośc że dziadostwo to jeszcze pali tak że trzeba z cysterną podczepioną jeżdzić . Ale się rozpędziłem z tym wywodem , wiadomo że jak podczepimy coś do niej to ona nie ruszy! a jeżeli jakoś da radę, to droga przez mękę !Już pisałem w odpowiedniej zakładce wcześniej o małej mocy w cr-v benzynowej i porównaniu do silnika mazdy cx-7 ,tam silnik 2.6 260 koni i pali przy spokojnej jeżdzie tyle co moja hania z silniczkiem bzyczkiem , ale te dziady z hondy chcą wsadzić w cr--v 1.6 diesla !, to ja już nie wiem jak to będzie jeżdzić .? Te silniczki 2.4 jakoś dają sobie radę lepiej w tym cr-v i spalanie na tym samym poziomie co silnik 2.0 . koledzy dziadostwo dziadostwo i jeszcze raz dziadostwo. Ostatnio bym się pod samochód z przeciwka wsadził , prędkość 90 km/h 5 osób na pokladzie trochę bagażnik załadowany i jadę za pks-em na trasie warszawa -gdańsk w rejonie Mławy . Autobus trzymał pewnie na tempomacie te 90 km i co chwila jakaś górka jakiś zakręt, samochody z przeciwka i klapa z wyprzedzeniem. Zanim sie zastanowiła hondzia jaki bieg dobrac i jak juz była decyzja to brak mocy i czas manewru się wydłuza i tak w koło ! Dajcie spokój to może jest rodzinny samochód na wycieczki ale na autostrady, gdzie są stałe prędkości bez przyspieszeń, bo jak zaczynasz wyprzedzać to żrenice się rozszeżają i bijesz się z myślami ! I tak na odcinku 700 km spalanie 11,2 L /100 km ,a powinno być 8.0 ! czyż nie tak ? I tak to jest z tym spalaniem i ekonomiką w tym modelu. Pozdrawiam benzynowców nie mamy łatwego życia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pean




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:30, 23 Lip 2012    Temat postu:

Nie można mieszać spalania i osiągów benzyny w automacie i manualu! Dla mnie kupno CR-V automatu w benzynie 2,0 to nieporozumienie! Klasyczny automat ( z przekładnią hidrokinetyczną ) ma zbyt duże straty, żeby nadał się do benzyny o zbyt małej mocy i ( co ważniejsze ) momencie obrotowym w stosunku do masy. O ile manual z silnikiem 2,0 w CR-V daje od biedy radę ( jeżeli przytrzymamy go na obrotach ), to automat jest porażką. Dziwię się krytycznym głosom w stosunku do automata 2,0, A czego się przepraszam spodziewaliście? Rakiety? Praw fizyki się nie oszuka. Takie zestawienie nie jest ani szybkie, ani oszcędne. Porównywanie z Mazdą CX-7 z silnikiem 2,3 turbo nalezy pominąć milczeniem. Tam jest 260 KM! Skrzynka automat ma z czego iść! Ale i spalanie w granicach 18 l po miescie to norma. Znajcie miarę Panowie!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rostek




Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:51, 23 Lip 2012    Temat postu:

Najbardziej mi sie podobalo jak ktos napisal 5.8l/100 km - chyba, ze sobie flamastrem napisales to spalanie. Aaaa to kolega Jake Smile - wiesz co? - a ja sie zakladam, ze nie wykrecisz spalania 5,8l/100km.


Phil - jesli chodzi o wyprzedzanie - w manualu nie ma problemu - przy 90km/h zmieniam na trojke i i do 140km/h idzie jak przecinak - w zupelnosci wystarczy do wyprzedzania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matsil




Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:48, 23 Lip 2012    Temat postu:

rostek napisał:

Phil - jesli chodzi o wyprzedzanie - w manualu nie ma problemu - przy 90km/h zmieniam na trojke i i do 140km/h idzie jak przecinak

Shocked Shocked
Prawie z krzesła spadłem - CRV i przecinak Shocked
W tej hondzie zanim zacznę wyprzedzać zastanawiam się 5 razy czy dam radę. Jak miałem subaru, nie zastanawiałem się czy wyprzedzać, tylko ile samochodów - tam to można było powiedzieć, że jest przecinak Wink.
Te dwa auta łączą emocje, ale zgoła odmienne - w hondzie przy wyprzedzaniu jest walka o życie a w imprezie sama przyjemność.
Rostek, jeździłeś kiedyś czymś szybszym niż ceerfałka i fiat? Wink.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez matsil dnia Wto 8:39, 24 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy