Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
repo4rip
Dołączył: 22 Lip 2015 Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:25, 22 Lip 2015 Temat postu: LPG do Hondy Crv |
|
|
Cześć jestem głęboko zainteresowana do samochodu, obecnie zajmuje się pracą biurową. Chciałam dowiedzieć się jakie są teraz popularne instalacje do samochodów. Marek i modeli jest naprawdę sporo i zastanawiam się nad tym która jest najlepsza.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Maxell
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: sko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:10, 22 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
zapraszam do lektury [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
repo4rip
Dołączył: 22 Lip 2015 Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:39, 23 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Szczerze powiedziawszy . . . mżawka, w porównaniu z informacjami na lpg-forum
[link widoczny dla zalogowanych]
Ten wątek mnie satysfakcjonuje, co sądzicie o renzo ?
Przez rok raczej wiele się nie zmieniło.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Hondrad
Dołączył: 14 Sie 2014 Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:31, 28 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
To co tutaj czytam to trollowanie na najwyższym poziomie.
Gratuluję skilla, takiego nie wyrabia się odrazu.
Wybierz brc z lubryfikacją.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
repo4rip
Dołączył: 22 Lip 2015 Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:25, 30 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Czasem mi się uda coś osiągnąć
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Hondrad
Dołączył: 14 Sie 2014 Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:18, 09 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Gratuluję, radzę na początku poszukać informacji albo zadzwonić do mechanika.
Jak nadala nic nie udało się wskurać to polecam mechanika na ostrobramskiej telefon 22 810 00 90 albo 504 200 101. Dzieki lubrufikacji możesz lekko odciążyć silnik, oczywiście jest wiele opini. Niedawno przeczytałem, że lubryfikacja spala się wcześniej zanim zdąrzy dotrzeć do cylindra. Więc opini jest wiele.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kristonk
Dołączył: 12 Paź 2015 Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:22, 13 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Witam,dopnę się do tematu.
Gdzie macie zamontowany zawór tankowania oprócz wersji pod klapką,bo ja nie mam ochoty zakręcać za każdym tankowaniem końcówki.
A i jeszcze,ile płaciliście za instalację BRC ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
czay
Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:46, 20 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
A nie wejdzie pod klapkę pełen wlew? W CRV III mam pod klapką pełen wlew, chociaż dokręcany ma taką zaletę, że można kupić adapter z dodatkowym filtrem.
Instalację mam liquidSi, czyli lubryfikacji nie potrzebuje bo wtrysk gazu jest w fazie płynnej (chociaż na LPG forum i tak wszyscy twierdzą, że lubryfikacja jest zbędna, bo najważniejsze jest właściwe wyregulowanie instalacji).
Ale jak masz samochód na gwarancji to pewnie ASO decyduje jaką instalacje można założyć albo sami założą (w Łodzi jest to np. LPG-Tech za 3.333 zł).
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kristonk
Dołączył: 12 Paź 2015 Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:53, 20 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Też już się dopatrzyłem że można pod klapkę zmieścić.
Auto kupiłem używane więc problemu z gwarancją nie będzie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
wolek
Dołączył: 27 Paź 2015 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:49, 27 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Hondrad napisał: |
Wybierz brc z lubryfikacją.
Pozdrawiam. |
lubryfikacja potrzebna jak dziwce gacie.... nic nie daje i zostawia syf w kolektorze ssącym. podziwiam ludzi co kochają być zamotani fachmanami i pseudo smarowaniem
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
hagi
Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:40, 30 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
ja mam instalację LPG Lovato Smart najtańsza na rynku i jestem zadowolony wydałem 2 tys i śmigam już przeszło 30 000km .
Zawór tankowania mam przy wlewie paliwa bez żadnej przejściówki jest to wygodniejsze .
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Trivalis
Dołączył: 09 Lis 2015 Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 9:00, 09 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Co więcej w zderzaku bym sobie odpuścił, bo jak zimą najdzie syfu to masz tankowanie z głowy.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Sigi
Dołączył: 26 Kwi 2015 Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
|
czay
Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:42, 24 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Filmik to typowa reklama, więc założenia dotyczące oszczędności są dość fantastyczne. Przy standardowej jeździe zużycie gazu wyższe o niecałe 10% niż benzyny oznaczałoby zbyt ubogą mieszankę. LPG ma wartość opałową o ok. 23% niższą od benzyny, więc powinno go spalać właśnie ok. 20% więcej. Fakt, możliwe jest zużycie gazu na takim poziomie (10% wyższym) ale w sytuacji, gdy jeździmy głównie na krótkich odcinkach i wtedy po prostu jest dodatkowo wyższe zużycie benzyny na rozruch. Tutaj w ogóle jest to aspekt pominięty, a przy zwykłej jeździe wyjdzie ok. 0,5l do 1 l/100 km zużycia benzyny (w zależności od ustawionej temperatury przełączenia).
Zużycie benzyny wskazywane na poziomie 11l/100 km sugeruje albo jazdę wyłącznie w korkach albo naprawdę bardzo szybką jazdę po autostradzie. Chyba zresztą każdy wie, jakie ma zużycie paliwa. W mojej CRV III (która chyba jest mniej ekonomiczna niż IV generacja) bardzo rzadko wychodzi mi zużycie na poziomie 11 l benzyny (wg wskazań komputera) - jazda wyłącznie w korkach po mieście w godzinach szczytu lub stała jazda co najmniej 160 km/h. Wg wskazań komputera na 25000 km mam średnie spalanie 9,3 l/100 km przy zróżnicowanej jeździe - miasto, zwykła trasa, autostrada.
Nie jestem specjalistą od oceny jakości montażu etc. ale jak ktoś poczyta lpg-forum to akurat Energy Gaz Polska, która to firma reklamuje się na tym filmie, ma akurat fatalną opinię. Sama instalacja BRC wydaje mi się, że jest całkiem dobra (chociaż akurat jest wiele opinii przeciwnych wynikających chyba głównie z wysokich kosztów podzespołów, które w każdej instalacji zużywają się z upływem czasu - przebiegu) i nawet działa sprawnie przy nie najlepszym montażu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czay dnia Czw 10:43, 24 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
wd4
Dołączył: 24 Wrz 2015 Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:36, 24 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Witam. Jestem użytkownikiem crv(2015 ) z instalacja lpg. Przejechałem ponad 20000 km od września. Moje obserwacje. spalanie- trasa-od 10,50 do 11,5 miasto od 13 do 13,5 lpg. spalanie na bp to: trasa od 7,8 do 8,5. miasto - od 9,5 do 11 l benzyny. Z moich wyliczeń oszczędzam około 17 zł na 100 km czyli na 20 tys zaoszczędziłem około 3400 zł. Do tego dochodzą jeszcze koszty przeglądu dwa przeglądy jeden 150 zł drugi 500 zł (z regulacja zaworów. jest to autoryzowany serwis hondy dlatego tak drogo). Czyli 3400 minus 650 zł = 2750. do tego dochodzi koszt benzyny do rozruchu i do jazdy (trzeba około 5 % tras zrobić na benzynie) czyli około 400 zł . 2750 - 400=2350 zł. Podsumowując oszczędności na 20 tys są 2350 zł tak to wygląda u mnie . pozdrawiam i służę moja wiedza odnośnie użytkowania auta
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|