Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
LPG do Hondy Crv
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koma




Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:59, 11 Paź 2016    Temat postu:

Ja czekam na wycenę swojej instalacji wraz ze specyfikacją jak dostanę to wrzucę mam. Będę czekał na komentarze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koma




Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:02, 17 Paź 2016    Temat postu:

Zaproponowana specyfikacja przez instalatora:

- sterownik Stag Q-Box (5 lat gwarancji)
- reduktor KME TUR 200 PS
- wtryskiwacze pojedyncze Barracuda
- filtr gazu odstojnikowy Ultra 360
- zbiornik w miejsce koła zapasowego (prawdopodobnie 680x180 mm - 58 litrów brutto)
- pełny wlew gazu pod klapką obok wlewu benzyny
- demontaż kolektora ssącego do wiercenia i gwintowania

Proszę o wasze opnie.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Koronator




Dołączył: 21 Mar 2015
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:55, 17 Paź 2016    Temat postu:

Zapytaj jaki qbox bo są co najmniej dwa rodzaje ( basic i jakiś lepsiejszy ). Resztę mam podobnie. Zbiornik taki sam po podgięciu pływaka tankuję 52 litry. Przejechałem 9 tysięcy bez żadnych niespodzianek. Spadku mocy i innych rewelacji nie potwierdzam.
Kosztowało mnie toto 3100. Lubryfikacji nie montowałem. Stać mnie będzie na remont głowicy po 100 tysiącach -Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:51, 17 Paź 2016    Temat postu:

Zestaw wydaje sie rozsadnie skompletowany ale nie bylbym soba jakbym nie mail kilku slow komentarza:
- proponuje przypilnowac aby wtryskiwacze zostaly zamontowane pionowo, zwlaszcza ze w Hondzie miejsca dosyc.
- u mnie w CR-V III zamontowano zbiornik 90 litrowy ale konieczne bylo podniesienie podlogi o ok 8 cm; plys: to oczywiscie calkiem spory zasieg nawet do 700 km; minus: to zmniejszenie pojemnosci bagaznika, co mi jednak nie przeszkadza, gorsze natomiast jest to, ze po ponad 200 tkm tylne sprezyny nieco osiadly.
- najwazniejsze aby instalator przeprowadzil strojenie instalacji podczas jazdy (na tzw sonde AFR).

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koma




Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:59, 22 Paź 2016    Temat postu:

Witam,

byłem na wstępnej rozmowie z instalatorem gazu i powiedział mi, że osobiście by poczekał aż gwarancja na samochód wyjdzie, co mnie troche zmartwiło bo nie wiem co robić. Dajcie znać co o tym sądzicie. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:44, 23 Paź 2016    Temat postu:

Masz iscie hamletowski dylemat. Very Happy
Natomiast ja ze swej strony chcialbym Ci przedstawic dwa mozliwe rozwiazania:
- aby nasycic wilka i nie skrzywdzic owcy, mozesz skorzystac z oferty serwisu hondy i zamontowac instalacje lpg u nich; i chociaz zestaw moze nie bedzie optymalny, dzieki temu nie stracisz gwarancji a sumaryczne oszczednosci napewno znaczace..
- mozna tez nie przejmowac sie ograniczeniami wynikajacymi z warunkow gwarancji i zalozyc lpg w niezaleznym zakladzie, liczac sie przy tym, ze gwarant nie uzna swej odpowiedzialnosci w przypadku awarii silnika czy instalacji elektrycznej w komorze silnikowej, ale z awariami tej jednostki napedowej jest troche tak jak z Yetii (tym z Himalajow) a nawet jakby cos zlego sie przydazylo, to za zaoszczedzone dzieki lpg pieniadze, kupisz sobie drugi silnik.

Z mojego osobistego doswiadczenia wynika ze warto "jezdzic na gazie" - mam Auto z instalacja zalozona od nowosci akurat przez salon Hondy i od tego czasu minelo juz prawie 270 tkm bez powazniejszych usterek.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Nie 20:47, 23 Paź 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wd4




Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 5:52, 24 Paź 2016    Temat postu:

slapas napisał:
Masz iscie hamletowski dylemat. Very Happy
Natomiast ja ze swej strony chcialbym Ci przedstawic dwa mozliwe rozwiazania:
- aby nasycic wilka i nie skrzywdzic owcy, mozesz skorzystac z oferty serwisu hondy i zamontowac instalacje lpg u nich; i chociaz zestaw moze nie bedzie optymalny, dzieki temu nie stracisz gwarancji a sumaryczne oszczednosci napewno znaczace..
- mozna tez nie przejmowac sie ograniczeniami wynikajacymi z warunkow gwarancji i zalozyc lpg w niezaleznym zakladzie, liczac sie przy tym, ze gwarant nie uzna swej odpowiedzialnosci w przypadku awarii silnika czy instalacji elektrycznej w komorze silnikowej, ale z awariami tej jednostki napedowej jest troche tak jak z Yetii (tym z Himalajow) a nawet jakby cos zlego sie przydazylo, to za zaoszczedzone dzieki lpg pieniadze, kupisz sobie drugi silnik.

Z mojego osobistego doswiadczenia wynika ze warto "jezdzic na gazie" - mam Auto z instalacja zalozona od nowosci akurat przez salon Hondy i od tego czasu minelo juz prawie 270 tkm bez powazniejszych usterek.

Pozdrawiam

kolego slapas powiedz jak czesto robisz regulacje zaworow i jaki to koszt w towoim serwisie hondy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:01, 24 Paź 2016    Temat postu:

Zawory reguluje co wymiane oleju czyli co ok. 20 tkm. Kosztuje mnie to nieco ponad godzine wlasnej pracy przy samochodzie. Nie robie tego w warsztacie, z dwoch powodow:
- poniewaz potrafie to zrobic samemu,
- poniewaz aby to zrobic w warsztacie, trzeba by zostawic samochod na nastepny dzien, poniewaz silnik musi byc zimny do takiej operacji.

Jezeli mi, amatorowi zabiera to okolo godziny majstrowania, to w fachowym serwisie nie powinno im to zajac wiecej. Ponadto jest to na tyle prosta I typowa czynnosc, ze napewno nie ma koniecznosci robic tego w autoryzowanym serwisie. Czesto mozna tez zlecic regulacje zaworow przy okazji serwisu instalacji lpg.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koma




Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:43, 13 Lis 2016    Temat postu:

Witam,

w tym tygodniu zakładam instalację LPG IV gen do Hondy IVgen 2.0 155km 2015FL, na co zwrócić uwagę przy zakładaniu oraz o co dopytać (żeby użytkowanie lpg nie sprawiało problemów)?

Moja konfiguracja:
sterownik Stag Q-Box (5 lat gwarancji)
- reduktor KME TUR 200 PS
- wtryskiwacze pojedyncze Barracuda
- filtr gazu odstojnikowy Ultra 360
- zbiornik w miejsce koła zapasowego (prawdopodobnie 680x180 mm - 58 litrów brutto)
- pełny wlew gazu pod klapką obok wlewu benzyny
- demontaż kolektora ssącego do wiercenia i gwintowania


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:27, 13 Lis 2016    Temat postu:

No to prosze bardzo: jesli planujesz uzytkowac samochod dluzej nizli 100 tys. km, to goraco polecam zastosowanie wtryskiwaczy Keihin aby zminimalizowac problemy zwiazane z rozkalibrowaniem sie instalacji lpg.
Te wtryskiwacze moga bez problemu przejechac i pol miliona km, przy tym zapewniaja bardzo dokladne dawkowanie paliwa co jest kluczowe dla precyzyjnego strojenia instalacji a to z kolei zmniejsza ryzyko np. wypalenia gniazd zaworowycz czy deformacji glowicy i wydmuchania uszczelki.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Nie 13:29, 13 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koma




Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:02, 13 Lis 2016    Temat postu:

tam gdzie będę zakładał LPG proponowali mi też te wtryskiwacze, jeżeli są rzeczywiście tego warte to może je założę (dopłata 500zł). Ogólne oponie mówią że można założyć Keihin (na pewno nie bedzie gorzej) ale Barracud też dają radę. Pytanie czy warto dopłacać 500zł?

@slapas
bez obaw można zakładać lpg?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:51, 13 Lis 2016    Temat postu:

koma napisał:
@slapas
bez obaw można zakładać lpg?


Ja bym to ujal inaczej, oczywiscie nie ma sie czego obawiac, jesli podejdziemy do sprawy z zachowaniem zdrowego rozsadku i z zastosowaniem regol uzywania instalacji LPG.
Jesli instalacja bedzie zalozona i wystrojona przez fahowca z zastosowaniem komponentow dobrej jakosci a pozniej rowniez fahowo dogladana i regulowana, to mozliwosc wystapienia awarii zostanie zminimalizowana.

Moja CR-V przejechala na LPG juz ponad 270 tys km i silnik ma sie dobrze.
Jedyne co bylo robione przy instalacji, to regeneracja reduktora i przelutowanie kilku polaczen elektrycznych.
Jesli zastosujesz wtryskiwacze inne niz Keihin, to musisz sie liczyc z tym, ze co ok. 100 tys km bedziesz musial wymieniac wtryski lub beda sie one zuzywac powodujac rozregulowanie instalacji i dodatkowe obciazenie termiczne silnika.

Ze swej strony moge goraco polecic.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Nie 19:55, 13 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koma




Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:37, 17 Lis 2016    Temat postu:

Witam

Chciałbym zamieścić zdjęcia z montażu ale na tym forum ciężko (nie mam opcji pełnej odpowiedzi, tylko Szybka)

Jutro odbieram auto, wstępna konfiguracja jak wyżej. Zmieniłem tylko wtryskiwacze na Keihin (japońskie).

Dzięki @slapas za porady, oby moja Honda jeździła nie gorzej od twojej.

Poniżej daje linka do tematu oraz zdjęć z innego forum.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:49, 17 Lis 2016    Temat postu:

Mozna latwo wstawic fotki do galerii:
http://www.crvklub.fora.pl/viewgallery.php


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kors




Dołączył: 28 Lis 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:43, 06 Gru 2016    Temat postu:

U siebie zaluzylem LPG STAG Go Fast 200 z wtryskami Hana Gold i pojemność zbiornika 49 litrow. Srednia ilosc spalania to 12 litrow.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 4 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy