Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
LPG do Hondy Crv
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mleni




Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:20, 24 Mar 2016    Temat postu:

Jeśli utrzymasz przebieg roczny 40 tys.km to opłaci się. Najlepiej jak sprzedasz dopiero po 10 latach. Nigdy nie dowiemy się jakie będą ceny paliw w przyszłości i tu jest zagadką.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mleni dnia Czw 17:22, 24 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
relom




Dołączył: 17 Mar 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:06, 24 Mar 2016    Temat postu:

wd4 napisał:
Witam. Jestem użytkownikiem crv(2015 ) z instalacja lpg. Przejechałem ponad 20000 km od września. Moje obserwacje. spalanie- trasa-od 10,50 do 11,5 miasto od 13 do 13,5 lpg. spalanie na bp to: trasa od 7,8 do 8,5. miasto - od 9,5 do 11 l benzyny. Z moich wyliczeń oszczędzam około 17 zł na 100 km czyli na 20 tys zaoszczędziłem około 3400 zł. Do tego dochodzą jeszcze koszty przeglądu dwa przeglądy jeden 150 zł drugi 500 zł (z regulacja zaworów. jest to autoryzowany serwis hondy dlatego tak drogo). Czyli 3400 minus 650 zł = 2750. do tego dochodzi koszt benzyny do rozruchu i do jazdy (trzeba około 5 % tras zrobić na benzynie) czyli około 400 zł . 2750 - 400=2350 zł. Podsumowując oszczędności na 20 tys są 2350 zł tak to wygląda u mnie . pozdrawiam i służę moja wiedza odnośnie użytkowania auta

Ty tym samochodem do kosciola tylko jezdzisz? Jak mozna do auta wazacego 1,5 tony z cieniutkim 155KM jeszcze gaz zamontowac, ktory dodatkowo go oslabia, to sie w ogole nie zbiera. Ja mam 2,4 185 KM cr-v i juz mocy brakuje, a co dopiero u ciebie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Koronator




Dołączył: 21 Mar 2015
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:10, 24 Mar 2016    Temat postu:

Do wyścigów kupuje się inne samochody. Skoro masz 2,4 w automacie to mocy faktycznie brakuje. 2.0 w manualu całkiem normalnie zapierdziela.......

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
relom




Dołączył: 17 Mar 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:53, 25 Mar 2016    Temat postu:

Mam jeszcze subaru forester 2,5x 173KM z 2006 w automacie i zbiera się jak mała formułka też aut i też z gazem. To poprostu przełożenia tych hond robią, że tak się źle zbierają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wd4




Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:53, 25 Mar 2016    Temat postu:

Fakt honda jest trochę słaba z tym silnikiem ale kolego miedzy gazem a lpg dużej różnicy nie czuje. nie wiem jaka masz instalacje . pyzatym na manuału można ładnie kręcić ten silniczek i po 20 tys już umiem jadzic tym autem żeby się nie ślimaczyło. słabość tego silnika najbardziej jest odczuwalna w górach ale uwierz radzi sobie. na pewno w automacie mogloby byc tragicznie w manualu jest ok. poza tym ja nie potrzebuje auta do ścigania tylko do normalnej jazdy mi pasuje, chociaz na początku musiałem się przyzwyczaić bo przesiadłem się z diesla a to jednak inna bajka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
relom




Dołączył: 17 Mar 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:59, 25 Mar 2016    Temat postu:

Mam honde z brc seqent 24 z lubryfikacja. Spalanie minimum 12,5 Lpg a max 18 L przy 160-180 na autostradzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Koronator




Dołączył: 21 Mar 2015
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 7:20, 26 Mar 2016    Temat postu:

Do 12 benzyny to dobiłem na obecnym baku w mieście

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mleni




Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 7:42, 26 Mar 2016    Temat postu:

relom napisał:
Mam honde z brc seqent 24 z lubryfikacja. Spalanie minimum 12,5 Lpg a max 18 L przy 160-180 na autostradzie


Minimum 12,5 lpg?! ja pierd.... gdzie tu widzisz oszczędności?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:37, 26 Mar 2016    Temat postu:

mleni napisał:

Minimum 12,5 lpg?! ja pierd.... gdzie tu widzisz oszczędności?

....ciągle taniej niż na benzynie, tym bardziej że teraz gaz to coś około 40% benzyny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wd4




Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:28, 26 Mar 2016    Temat postu:

mleni napisał:
relom napisał:
Mam honde z brc seqent 24 z lubryfikacja. Spalanie minimum 12,5 Lpg a max 18 L przy 160-180 na autostradzie


Minimum 12,5 lpg?! ja pierd.... gdzie tu widzisz oszczędności?

jak kolego nie widzisz oszczędności to idź do szkoły po nauki z matematyki. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mleni




Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:19, 26 Mar 2016    Temat postu:

wd4 napisał:

jak kolego nie widzisz oszczędności to idź do szkoły po nauki z matematyki. Wink


Tu nic nie daje tobie do zrozumienia skoro moja paliła minimum 6,0l no niech będzie porządna dynamiczna jazda na 7,5l. wobec 12,5l lpg? i sam policz jakie są koszta. Warunek jeden, kto jedzie ponad 40 tys.km rocznie na trasie (nie po mieście) to lpg wygrywa, czyli lepiej mieć służbowego albo kto jeździ na delegację to już są korzyści. Natomiast po mieście po krótkich odcinkach i poniżej 40 tys.km rocznie to się nie opłaca w ogóle i niestety ja jestem w takich warunkach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:26, 26 Mar 2016    Temat postu:

Gratuluję , to osiągi mniejsze niż podaje producent, a osiągnięte na hamowni:)

Relom ma 2,4 i pewnie w automacie, to to spokojnie spali grubo ponad 15l w mieście (dla manualnej honda podaje 14,8l)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez traks dnia Sob 18:32, 26 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:40, 26 Mar 2016    Temat postu:

mleni napisał:
moja paliła minimum 6,0l no niech będzie porządna dynamiczna jazda na 7,5l......

A teraz pomyśl że paliłaby 7 do 9 l gazu, i przelicz czy nie ma oszczędności? Nawet doliczając koszty obsługi, serwisowania instalacji, czy nawet jakieś zużycie paliwa to i tak jest oszczędniej niż na benzynie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czay




Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:50, 26 Mar 2016    Temat postu:

W zasadzie im więcej pali tym większe oszczędności. Skoro
relom napisał:
Mam honde z brc seqent 24 z lubryfikacja. Spalanie minimum 12,5 Lpg a max 18 L przy 160-180 na autostradzie

to oznacza, że benzyny pali minimum 10 l/100 km.
Fakt faktem że spalanie bardzo wysokie (zwłaszcza to minimalne, bo z butem w podłodze to jeszcze ujdzie zrozumieć)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez czay dnia Sob 23:50, 26 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wd4




Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 6:35, 27 Mar 2016    Temat postu:

mleni napisał:
wd4 napisał:

jak kolego nie widzisz oszczędności to idź do szkoły po nauki z matematyki. Wink


Tu nic nie daje tobie do zrozumienia skoro moja paliła minimum 6,0l no niech będzie porządna dynamiczna jazda na 7,5l. wobec 12,5l lpg? i sam policz jakie są koszta. Warunek jeden, kto jedzie ponad 40 tys.km rocznie na trasie (nie po mieście) to lpg wygrywa, czyli lepiej mieć służbowego albo kto jeździ na delegację to już są korzyści. Natomiast po mieście po krótkich odcinkach i poniżej 40 tys.km rocznie to się nie opłaca w ogóle i niestety ja jestem w takich warunkach.

Kolego za długo jeżdżę autami żebyś mi ściemniał ze starej generacji silnik benzynowy 2,0 l przy 1,5 tony masy spali ci w trasie 6 l. spali ci na pewno około 7,5 do 8,5 i nie ma innej możliwości wiec prosta matematyka 7,5 x 4 zł=30 zł, 12,5 x 1,6 =20 zł (gdzie mój 2,0 w trasie pali max 11,5) czy widzisz oszczędność czy jeszcze coś? z dieslem można polemizować o oszczędności ale nie z benzyna. i nie podawaj kolego mylnych danych o spalaniu bo 6 l fizycznie nie możliwe. Kolejny bajkotworyciel o spalaniu jego superoszczędnego silnika takim panom podziękujemy. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wd4 dnia Nie 6:38, 27 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 2 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy