Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
IV Generacja - obserwacje, problemy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 55, 56, 57  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wd4




Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:38, 06 Paź 2016    Temat postu:

Witam ponownie. po kolejnej wizycie w aso i ponownym wgraniu oprogramowania problemy zniknęły. tel działa dobrze pozostałe oprogramowanie również.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:19, 07 Paź 2016    Temat postu:

[quote="wd4"]Witam ponownie. wymiana klockow i drgań kierownicy nie ma. 50 tys i zjechane klocki to nie jest dobry wynik ( w seacie altea wytrzymały 90 tys).

Po przejechaniu 37tys/km uważam, że najsłabszym elementem w Hondzie CR-V IV generacji są hamulce. Pierwszy raz klocki wymieniłem przy przebiegu 20tys/km, ponieważ jak już wspominałem wcześniej strasznie piszczały. Były to klocki firmy Ferodo. Po wymianie na klocki firmy Textar, przez kilkanaście tysięcy była cisza. Niestety od jakiegoś czasu piszczenie pojawiło się ponownie i co dziwnego zaczęło się to po przejechaniu zbliżonej ilości kilometrów w obydwu przypadkach. Jedyna różnica jest taka, że klocki Textar piszczą trochę ciszej. Postanowiłem jednak, że tym razem zużyję klocki do końca i dopiero wtedy wymienię na kolejnego innego producenta, mianowicie ATE. Oczywiście zrobię to poza serwisem, bo piszczenie nie jest wadą i serwisy reklamacji nie uwzględniają. W Twoim przypadku były drgania, więc domyślam się że wymienili bezpłatnie w ramach gwarancji?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomasz dnia Pią 20:23, 07 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wd4




Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:43, 09 Paź 2016    Temat postu:

[quote="Tomasz"]
wd4 napisał:
Witam ponownie. wymiana klockow i drgań kierownicy nie ma. 50 tys i zjechane klocki to nie jest dobry wynik ( w seacie altea wytrzymały 90 tys).

Po przejechaniu 37tys/km uważam, że najsłabszym elementem w Hondzie CR-V IV generacji są hamulce. Pierwszy raz klocki wymieniłem przy przebiegu 20tys/km, ponieważ jak już wspominałem wcześniej strasznie piszczały. Były to klocki firmy Ferodo. Po wymianie na klocki firmy Textar, przez kilkanaście tysięcy była cisza. Niestety od jakiegoś czasu piszczenie pojawiło się ponownie i co dziwnego zaczęło się to po przejechaniu zbliżonej ilości kilometrów w obydwu przypadkach. Jedyna różnica jest taka, że klocki Textar piszczą trochę ciszej. Postanowiłem jednak, że tym razem zużyję klocki do końca i dopiero wtedy wymienię na kolejnego innego producenta, mianowicie ATE. Oczywiście zrobię to poza serwisem, bo piszczenie nie jest wadą i serwisy reklamacji nie uwzględniają. W Twoim przypadku były drgania, więc domyślam się że wymienili bezpłatnie w ramach gwarancji?
niestety klocki były już zużyte i wymiana za kasę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koma




Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:52, 09 Paź 2016    Temat postu:

Witam

Honda CR-V IVgen 2015 po face 155km 2.0 benzyna - przebieg 18tys

Mam kilka problemów (spraw do wyjaśnienia)

1. W drodze na chorwację na autostradzie (górzysty teren - tunele, auto załadowane cztery osoby w tym dwójka dzieci i bagaże) moim zdaniem auto traciło na mocy, często było tak, że 6 bieg nie ciągnął, mało tego 5 nie dawała rady żeby auto się zebrało do kupy i ciągło do przodu (zamulone). Bywało tak, że szło dobrze a czasami zamulowane (mówię tutaj o zbieraniu się przy prędkościach od 90km, od 110, 130) Może mam za duże wymagania...

2. Na rurze wydechowej mam założony tłumik (ozdobny - pakiet chrom) ten tłumik przy wylocie w dolnej części jest dość mocno okopcony (już pare osób zwracało mi na to uwagę). Czy to normalne? (w aso powiedzieli, że tak)

3. System audio connect, wracając cro radio zaczęło przerywać (przy ruszeniu dźwignią biegów załączało się lub wyłączało), po wizycie w ASO na początku stwierdzono że cały system jest do wymiany bo coś musi być ze wzmacniaczem. Po kilku godzinach dostałem tel, że kabelek się przetarł (zrobiona dokumentacja zdjęciowa) przy skrzyni biegów i nie było styków (zostało to zabezpieczone) Radio działa tylko ostatnio przy szybkim wyłączeniu auta i wyjęciu kluczyków radio jeszcze przez 3-5 sekund cichutko grało.

4. Przy pierwszym przeglądzie w ASO powiedzieli mi, że coś akumulator się nie chce naładować do końca tak jakby sięga 80% jakby coś go rozładowywało (może to wina właśnie tego radia)

Jeśli ktoś miał podobne problemy to proszę o podpowiedź. Jeśli macie jakiś dobry serwis ASO Honda do polecenia to proszę podać najlepiej woj śląskie może też być małopolskie lub łódzkie (kraków/łódź).

Czy w tych silnikach istnieje zwiększenie mocy w tym aucie bo trochę mi jej brakuje.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Medyk




Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:22, 09 Paź 2016    Temat postu:

Ja również mam ten sam model. Na autostradzie w cztery osoby, bagaże szedł jak burza ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pean




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:47, 09 Paź 2016    Temat postu:

Medyk napisał:
szedł jak burza ...

.. chyba w szklance wody....
ten silnik nie ma nawet 200 Nm momentu, nie ma szans, żeby ciągnął pod górę na wyższych biegach, zwłaszcza obciążony. W górach miejscami konieczna jest redukcja do ....dwójki. Teren wznoszący to nie jego żywioł. Jego żywiołem jest.... trwałość i bezproblemowa eksploatacja..
Co do okopcenia rury - zjawisko w pełni normalne.
Na marginesie - dlaczego ludki kupują fury za ponad 100 tyś. km i nawet sie nimi nie przejada wcześniej, a potem narzekają... Shocked


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pean dnia Nie 21:51, 09 Paź 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koma




Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:54, 09 Paź 2016    Temat postu:

@Pean

Jak chcesz przetestować samochód w każdych warunkach? Ja ogólnie jestem zadowolony. Pisze o sprawach, które mnie niepokoją, możliwe że zupełnie nie potrzebnie ale chyba to jest forum, żeby pisać a ludzie, którzy mają te samochody dzielą się swoją wiedzą.

Pozdrawiam i czekam na więcej informacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koma




Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:04, 09 Paź 2016    Temat postu:

@Medyk

Generalnie idzie dobrze na autostradach w pl nie ma problemów 150-180 idzie bez problemów. Gorzej to wygląda jak są przewyższenia i dosyć mocno wieje (tutaj się zgodzę z kolegą @Pean). Nie można mieć wszystkiego, wystarczy mi informacja, że ten silnik tak ma i z autem jest wszystko ok. Obecnie na rynku nie ma za dużego wyboru (silniki tsi fsi itp na tą chwile mnie nie interesują)

Mazda CX5 - ładna, środek fatalny - tandetny plastik
Toyota Rav4 - mi się nie podoba, środek beznadziejny
itp

Czy te silniki benzynowe 2.0 155km da się trochę podkręcić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Medyk




Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:16, 10 Paź 2016    Temat postu:

W terenie górzystym jadąc pod górę, a tym bardziej będąc obciążonym zawsze trzeba zredukować, ale nadal twierdzę, że na autostradzie idzie jak burza. I nie patrzę tu na wpis kolegi Pean, to jest moje zdanie. Gdybym chciał wyścigowy model kupiłbym odpowiedni samochód, ale kupiłem CR-V i jak na ten samochód tj gabaryty, ciężar pojazdu i ten silnik to nie jest źle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koma




Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:46, 10 Paź 2016    Temat postu:

@Medyk

Ja również jestem zadowolony, bardzo możliwe że mam za duże wymagania, generalnie idzie bardzo dobrze, czasami w warunkach, w których idzie jak burza jest lekko zamulony, ale może to dlatego że nie wszedł na odpowiednie obroty.

Mam pytanie odnośnie spalania (moje spalenie) jak możesz napisz jakie jest twoje
- miasto - dynamiczna jazda 11-12l
- miasto - normalna jazda 10-11l
- trasa - dynamiczna jazda od 120km/h do 180km/h - 10-11l
- trasa - normalna jazda 90km/h-140km/h - 9-10l
- autostrada - dynamiczna jazda (tempomat) 170km/h - 12l
- drogi lokalne - normalna (z opcją wyprzedzania) predkosc 50-120km/h - 8l

Średnie spalanie po 20tys km to 10l na 100km, jak to wygląda u Ciebie (u was)?

Zastanawiałeś się nad opcją założenia gazu? (ja się orientowałem w kosztach instalacji - 3tys zł, fachowcy polecają, uzytkownicy nie narzekają a nawet sobie chwalą.) Robię około 20tys na rok więc założenie gazu wydaje się sensowne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koma




Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:03, 10 Paź 2016    Temat postu:

Ci co mają wersje auta connect bez +, bawili się odblokowywaniem nawigacji i innych programów, u mnie to chodzi bardzo fajnie. Problem jaki napotkałem na nawigacji google maps, to że czasami strzałka pokazująca położenie wychodzi poza drogę (tak jakby miał problem z sygnałem)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Medyk




Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:05, 10 Paź 2016    Temat postu:

Mam podobne wyniki spalania, jednak jadąc z Zakopanego na odcinku 150 km miałem wynik ok 7 l ( 4 osoby i bagaże ) [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miwost2




Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:46, 10 Paź 2016    Temat postu:

Witam wszystkich serdecznie.

Od soboty jestem nowym użytkownikiem CR-V iVTEC 2WD Elegance Plus w kolorze Urban Titanum.

Mam kilka pytań jak u was wyglądają poniższe kwestie:
1. We włączonym trybie ECO odczuwam lekkie wibracje auta na postoju na luzie. Czy też tak macie?

2. Czy w ogóle warto włączać ten tryb ECO? Ktoś może zmierzył jakie są wymierne efekty jego używania?

3. Auto jeszcze ani raz nie zgasiło silnika na postoju (Auto Stop). Zawsze na komputerze wyświetla się ikona przekreślonego systemu + ikona akumulatora. Czy może być tak, że akumulator ma za małe napięcie? Auto trochę stało na placu u dealera (nie czekałem na produkcję, mieli już gotowe) i tak sobie myślę, że akumulator może szlag trafił.

4. Dla osób co bawią się Connectem (bez plus). Nie wiecie czy sprzętowo jest w aucie antena gps? Tj. czy jak uda mi się zainstalować jakąś navi android to czy auto będzie skąd miało brać sygnał satelit.

5. Jak u was z odbiorem radia? Taki RMF nie zawsze gra idealnie i zdarzają się szumy. Jeżdżę jeszcze Fabią III i tam zawsze RMF idealnie (mają chyba najmocniejszy sygnał, dociera nawet do parkingów podziemnych Very Happy). Ale w FIII mam normalną antenę na dachu, a w CR-V te wymysły z płetwą rekina (podejrzewam właśnie antenę bo u teścia w Mazdzie III z płetwą też słyszę szumy).

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:53, 10 Paź 2016    Temat postu:

[quote="wd4"]
Tomasz napisał:
wd4 napisał:
Witam ponownie. wymiana klockow i drgań kierownicy nie ma. 50 tys i zjechane klocki to nie jest dobry wynik ( w seacie altea wytrzymały 90 tys).

Po przejechaniu 37tys/km uważam, że najsłabszym elementem w Hondzie CR-V IV generacji są hamulce. Pierwszy raz klocki wymieniłem przy przebiegu 20tys/km, ponieważ jak już wspominałem wcześniej strasznie piszczały. Były to klocki firmy Ferodo. Po wymianie na klocki firmy Textar, przez kilkanaście tysięcy była cisza. Niestety od jakiegoś czasu piszczenie pojawiło się ponownie i co dziwnego zaczęło się to po przejechaniu zbliżonej ilości kilometrów w obydwu przypadkach. Jedyna różnica jest taka, że klocki Textar piszczą trochę ciszej. Postanowiłem jednak, że tym razem zużyję klocki do końca i dopiero wtedy wymienię na kolejnego innego producenta, mianowicie ATE. Oczywiście zrobię to poza serwisem, bo piszczenie nie jest wadą i serwisy reklamacji nie uwzględniają. W Twoim przypadku były drgania, więc domyślam się że wymienili bezpłatnie w ramach gwarancji?
niestety klocki były już zużyte i wymiana za kasę


Jeśli wymienione masz ponownie na klocki fabryczne, to za długo nie pojeździsz. Albo zaczną piszczeć po kilkunastu tysiącach, albo co gorsze będziesz miał wibrację na kierownicy. Dwie firmy produkujące klocki hamulcowe już przetestowałem i niestety w przypadku Hondy CR-V nie sprawdziły się. Cała nadzieja w ATE, ale o tym czy są one lepsze od klocków firmy Ferodo i Textar przekonam się dopiero jak zużyją mi się te, które mam założone.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koma




Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:57, 10 Paź 2016    Temat postu:

@miwost2

1,2 tego trybu nie używam i nie polecam, oszczędności marne a przyjemności z jazdy nie ma żadej.

3. Akumulator nie jest wystarczająco naładowany lub auto nie jest zagrzane odpowiednio.
System można oszukać włączając nawiew na LOW lub puszczenie dmuchawy na szyby, wtedy silnik nie gaśnie.

4. Tak jest antena GPS, można wgrać wiele nawigacji wile programów (super sprawa, Honda to blokowała ale już jest odblokowane ale nie przez Honde)

5. Audio idzie z Androida także i tak jest bardzo dobra jakość odbioru, ja tam nie narzekam.... Nie można mieć wszystkiego. Najlepsze nagłośnienia ma mercedes później długo długo nic

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 55, 56, 57  Następny
Strona 40 z 57

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy