Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mleni
Dołączył: 06 Sie 2014 Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:06, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Tu nie będę wypowiadał na temat bo to niczego nie prowadzi co użytkownik ma inaczej w 3 gen. a co innego w 4 gen., bo z nowszej generacji zrobili pewnie inaczej konstrukcję baku czy sterownika więc nie wypowiem się z tym. To co były zgłaszane problemy w ASO to chciałem doprecyzować że nie tylko Honda , a również inne marki np. mercedesy gdzie mój znajomy nabawił się, że teraz z tego żałuje koszt 3000zł za głupotę.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tomasz
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:53, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dla mnie bardzo wygodnym i praktycznym rozwiązaniem jest brak korka wlewu paliwa. Wystarczy otworzyć klapkę i od razu możemy wkładać pistolet i lać. Czy w III generacji też tak było, czy wymyślili ten patent dopiero w IV?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
czay
Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:03, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak w dieslu, ale w benzynie jest normalny korek, który trzeba odkręcić Natomiast bardzo pozytywnie oceniam dużą ilość miejsca pod klapką do wlewu paliwa, bo pełny wlew do LPG się mieści.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
mleni
Dołączył: 06 Sie 2014 Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:05, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Tomasz napisał: | Dla mnie bardzo wygodnym i praktycznym rozwiązaniem jest brak korka wlewu paliwa. Wystarczy otworzyć klapkę i od razu możemy wkładać pistolet i lać. Czy w III generacji też tak było, czy wymyślili ten patent dopiero w IV? |
III gen. ma korek czyli tradycyjnie odkręcasz ręcznie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
hellbound77
Dołączył: 06 Kwi 2015 Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 20:59, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
IV gen. przed liftem też ma korek.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
good69
Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Crawley Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:23, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
nie prawda ja mam 2013 i korka brakuje co mnie troszke zdziwiło, chyba że na Anglię był inny wypust
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
hellbound77
Dołączył: 06 Kwi 2015 Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 23:22, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj tankowałem i w mojej cr-v rok produkcji 2014 benzyna 2.0 korek odkręcałem.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:27, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
good69 napisał: | nie prawda ja mam 2013 i korka brakuje co mnie troszke zdziwiło, chyba że na Anglię był inny wypust |
CR-V są produkowane w Anglii, więc nie powinno to mieć znaczenia. Masz diesla, czy benzynę?
Czyli na razie pewne jest, że w wersjach benzynowych IV generacji przed FL korek jest. W III generacji również jest. Pozostaje do wyjaśnienia kwestia diesli przed FL i wersji benzynowych po FL.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
jewti
Dołączył: 06 Lis 2015 Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:24, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie nie ma korka...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
good69
Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Crawley Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 7:33, 14 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
mam diesla wersja life style
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:08, 14 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
CityMatic napisał: | ...
Jeśli mnie to nikt nie zgłasza problemu z odpalaniem!!!!!!!
Jest zjawisko podciśnienia wytważanego przez ubywające paliwo podczas jazdy( to chyba jasne silnik pracuje paliwo spala więc go ubywa w zbiorniku) i gdy się odkręca korek na stacji paliw zasysane jest do zbiornika powietrze wyrównujące ciśnienie - więc pytam czy jest to szkodliwe czy nie, a jeśli jest szkodliwe to jak się tego pozbyć? |
Ze wzgledow ekologicznych, odpowietrzenie zbiornika paliwa jest podlaczone do zaworka na przepustnicy. Ma to zapewnic odprowadzenie oparow paliwa wprost do ukladu dolotowego silnika. Podcisnienie w ukladzie dolotowym wysysa powietrze ze zbiornika i tym samym powoduje powstawanie tam podcisnienia, ktore to w zadnym razie nie przeszkadza w funkcjonowaniu sprawnej instalacji paliwowej.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:06, 14 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Czyli wszystko już jasne. Diesle w IV generacji CR-V korka nie mają, natomiast wersje benzynowe korek posiadają.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
hellbound77
Dołączył: 06 Kwi 2015 Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 19:39, 14 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ciekawe czym podyktowane jest to rozróżnienie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
good69
Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Crawley Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:22, 20 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Wiatm mam takie pytanko gdzie u was jest zamontowany trojkąt ostrzegawczy najlepiej jak by ktoś zrobil zdjęcie i pokazał, bo u mnie w UK nie było w ogóle trojkąta co mnie zdziwiło. Druga sprawa to jak u was jest ze wskazówka paliwa czy od poczatku opada równomiernie czy raczej dopiero po wiekszym dystansie od tankowania a potem zapierdziela jak zwariowana, pytam bo wczesniej miałem Accord i tam robilo się nawet 100km a wskazowka nawet nie drgneła, a potam to już dość szybko opadała, a tu z obserwacji widzę że opada dość równomiernie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
CityMatic
Dołączył: 30 Sty 2016 Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:31, 20 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
good69 napisał: | Wiatm mam takie pytanko gdzie u was jest zamontowany trojkąt ostrzegawczy najlepiej jak by ktoś zrobil zdjęcie i pokazał, bo u mnie w UK nie było w ogóle trojkąta co mnie zdziwiło. Druga sprawa to jak u was jest ze wskazówka paliwa czy od poczatku opada równomiernie czy raczej dopiero po wiekszym dystansie od tankowania a potem zapierdziela jak zwariowana, pytam bo wczesniej miałem Accord i tam robilo się nawet 100km a wskazowka nawet nie drgneła, a potam to już dość szybko opadała, a tu z obserwacji widzę że opada dość równomiernie. |
Wskazówka paliwomierza opada równomiernie - z jednakową prędkością do poziomu rezerwy potem - to już trzeba uważać
Trójkąt oryginalnie stoi i jest zapięty po prawej stronie w bagażniku obok gniazda zapalniczki na pasek z " rzepem" ale ja wożę go w kole dojazdowym bo się mieści i nie przeszkadza.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CityMatic dnia Nie 14:32, 20 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|