Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
IV Generacja - obserwacje, problemy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 55, 56, 57  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mleni




Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:06, 12 Mar 2016    Temat postu:

Tu nie będę wypowiadał na temat bo to niczego nie prowadzi co użytkownik ma inaczej w 3 gen. a co innego w 4 gen., bo z nowszej generacji zrobili pewnie inaczej konstrukcję baku czy sterownika więc nie wypowiem się z tym. To co były zgłaszane problemy w ASO to chciałem doprecyzować że nie tylko Honda , a również inne marki np. mercedesy gdzie mój znajomy nabawił się, że teraz z tego żałuje koszt 3000zł za głupotę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:53, 12 Mar 2016    Temat postu:

Dla mnie bardzo wygodnym i praktycznym rozwiązaniem jest brak korka wlewu paliwa. Wystarczy otworzyć klapkę i od razu możemy wkładać pistolet i lać. Czy w III generacji też tak było, czy wymyślili ten patent dopiero w IV?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czay




Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:03, 12 Mar 2016    Temat postu:

Nie wiem jak w dieslu, ale w benzynie jest normalny korek, który trzeba odkręcić Smile Natomiast bardzo pozytywnie oceniam dużą ilość miejsca pod klapką do wlewu paliwa, bo pełny wlew do LPG się mieści.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mleni




Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:05, 12 Mar 2016    Temat postu:

Tomasz napisał:
Dla mnie bardzo wygodnym i praktycznym rozwiązaniem jest brak korka wlewu paliwa. Wystarczy otworzyć klapkę i od razu możemy wkładać pistolet i lać. Czy w III generacji też tak było, czy wymyślili ten patent dopiero w IV?


III gen. ma korek czyli tradycyjnie odkręcasz ręcznie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hellbound77




Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 20:59, 12 Mar 2016    Temat postu:

IV gen. przed liftem też ma korek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
good69




Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Crawley
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:23, 12 Mar 2016    Temat postu:

nie prawda ja mam 2013 i korka brakuje co mnie troszke zdziwiło, chyba że na Anglię był inny wypust

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hellbound77




Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 23:22, 12 Mar 2016    Temat postu:

Dzisiaj tankowałem i w mojej cr-v rok produkcji 2014 benzyna 2.0 korek odkręcałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:27, 13 Mar 2016    Temat postu:

good69 napisał:
nie prawda ja mam 2013 i korka brakuje co mnie troszke zdziwiło, chyba że na Anglię był inny wypust


CR-V są produkowane w Anglii, więc nie powinno to mieć znaczenia. Masz diesla, czy benzynę?

Czyli na razie pewne jest, że w wersjach benzynowych IV generacji przed FL korek jest. W III generacji również jest. Pozostaje do wyjaśnienia kwestia diesli przed FL i wersji benzynowych po FL.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jewti




Dołączył: 06 Lis 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:24, 13 Mar 2016    Temat postu:

U mnie nie ma korka...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
good69




Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Crawley
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:33, 14 Mar 2016    Temat postu:

mam diesla wersja life style

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:08, 14 Mar 2016    Temat postu:

CityMatic napisał:
...
Jeśli mnie to nikt nie zgłasza problemu z odpalaniem!!!!!!!
Jest zjawisko podciśnienia wytważanego przez ubywające paliwo podczas jazdy( to chyba jasne silnik pracuje paliwo spala więc go ubywa w zbiorniku) i gdy się odkręca korek na stacji paliw zasysane jest do zbiornika powietrze wyrównujące ciśnienie - więc pytam czy jest to szkodliwe czy nie, a jeśli jest szkodliwe to jak się tego pozbyć?


Ze wzgledow ekologicznych, odpowietrzenie zbiornika paliwa jest podlaczone do zaworka na przepustnicy. Ma to zapewnic odprowadzenie oparow paliwa wprost do ukladu dolotowego silnika. Podcisnienie w ukladzie dolotowym wysysa powietrze ze zbiornika i tym samym powoduje powstawanie tam podcisnienia, ktore to w zadnym razie nie przeszkadza w funkcjonowaniu sprawnej instalacji paliwowej.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:06, 14 Mar 2016    Temat postu:

Czyli wszystko już jasne. Diesle w IV generacji CR-V korka nie mają, natomiast wersje benzynowe korek posiadają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hellbound77




Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 19:39, 14 Mar 2016    Temat postu:

Ciekawe czym podyktowane jest to rozróżnienie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
good69




Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Crawley
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:22, 20 Mar 2016    Temat postu:

Wiatm mam takie pytanko gdzie u was jest zamontowany trojkąt ostrzegawczy najlepiej jak by ktoś zrobil zdjęcie i pokazał, bo u mnie w UK nie było w ogóle trojkąta co mnie zdziwiło. Druga sprawa to jak u was jest ze wskazówka paliwa czy od poczatku opada równomiernie czy raczej dopiero po wiekszym dystansie od tankowania a potem zapierdziela jak zwariowana, pytam bo wczesniej miałem Accord i tam robilo się nawet 100km a wskazowka nawet nie drgneła, a potam to już dość szybko opadała, a tu z obserwacji widzę że opada dość równomiernie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CityMatic




Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:31, 20 Mar 2016    Temat postu:

good69 napisał:
Wiatm mam takie pytanko gdzie u was jest zamontowany trojkąt ostrzegawczy najlepiej jak by ktoś zrobil zdjęcie i pokazał, bo u mnie w UK nie było w ogóle trojkąta co mnie zdziwiło. Druga sprawa to jak u was jest ze wskazówka paliwa czy od poczatku opada równomiernie czy raczej dopiero po wiekszym dystansie od tankowania a potem zapierdziela jak zwariowana, pytam bo wczesniej miałem Accord i tam robilo się nawet 100km a wskazowka nawet nie drgneła, a potam to już dość szybko opadała, a tu z obserwacji widzę że opada dość równomiernie.

Wskazówka paliwomierza opada równomiernie - z jednakową prędkością do poziomu rezerwy potem - to już trzeba uważać Smile

Trójkąt oryginalnie stoi i jest zapięty po prawej stronie w bagażniku obok gniazda zapalniczki na pasek z " rzepem" ale ja wożę go w kole dojazdowym bo się mieści i nie przeszkadza.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CityMatic dnia Nie 14:32, 20 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 55, 56, 57  Następny
Strona 33 z 57

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy