Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
IV Generacja - obserwacje, problemy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 55, 56, 57  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Micko




Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:01, 11 Paź 2015    Temat postu:

wd4 = wlasciwie juz mialem crv 2.2 dtec w at - oddalem bliskiej osobie w uzytkowanie;
cr v to porzadne auto, ale juz sie zestarzal; braki w wyposazeniu, jakos pliastikow, dlugosc siedziska i wyciszenie sa dla mnie najwiekszymi minusami a spalanie - wierzcie lub nie ale touareg i q7 pala tyle samo jesli nie mniej; szczegolnie jesli chodzi o predkosci 140km/h i wiecej...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wd4




Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:15, 11 Paź 2015    Temat postu:

Micko napisał:
wd4 = wlasciwie juz mialem crv 2.2 dtec w at - oddalem bliskiej osobie w uzytkowanie;
cr v to porzadne auto, ale juz sie zestarzal; braki w wyposazeniu, jakos pliastikow, dlugosc siedziska i wyciszenie sa dla mnie najwiekszymi minusami a spalanie - wierzcie lub nie ale touareg i q7 pala tyle samo jesli nie mniej; szczegolnie jesli chodzi o predkosci 140km/h i wiecej...

Kolego zgadzam się z twoimi uwagami ale można crv polubić. Tez jak kupiłem to dupy nie urwało ale mi chodziło o pakowne auto i takie jest. jeżeli ktoś szuka super komfortowej wyścigówki to nie crv przynajmniej nie 2,0 vtec. ale wybacz micko ja volkswagena ani audi nie zaryzykuje. te auta do 200 tys mogą niestety nie dojechać. jeździłem grupa audi i wiem co pisze. Choć silniki oszczędne ale słabiutkie niestety i tdi i tsi bez znaczenia jaka moc i pojemność. a ten watek jest założony aby opisać swoje przygody z crv a nie po to by sie nasmiewac z innych i pokazywac wyższość Niemca nad Janczykiem. jak przejadę 200 tys to ci napisze jakie są moje doświadczenia i tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:08, 11 Paź 2015    Temat postu:

Micko - mówiąc szczerze trochę się na Tobie zawiodłem, bo od dłuższego już czasu dyskutujemy pomiędzy sobą na tym forum, a tu nagle okazuje się, że nie posiadasz CR-V. Trochę dziwiło mnie to, że w każdym poście krytykujesz Hondę, ale mówię sobie, może trafił Ci się wadliwy egzemplarz. Lecz teraz już wszystko rozumiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Medyk




Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:29, 13 Paź 2015    Temat postu:

Napisałem w dziale nawigacji, ale chyba nikt tam nie zagląda więc zapytam tu. Czy ma ktoś wgraną bazę fotoradarów do garmina w Honda Connect ? Już drugi tydzień jeżdżę i ani raz nie miałem ostrzeżenia o fotoradarze ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudus




Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:47, 13 Paź 2015    Temat postu: Podsumowanie po 65 tys. + prośba o pomoc w diagnozie usterki

Witam wszystkich posiadaczy CRV IV generacji!

Moja Honda CRV z 2013 roku 2.2 diesel z manualną skrzynią przejechała już 65 tys km. To dobry czas na pewne podsumowania.
Generalnie auto dobrze się sprawuje i nie dotkęły jej problemy chodźby z DPF. Może dlatego, że jazda głownie po drogach szybkiego ruchu.
Średnie spalanie w okolicach 6,7-6,8.

Napiszę jednak o usterkach, a na koniec poproszę Was o pomoc w diagnozie jednej z nich. ASO Hondy póki co nie może sobie poradzić z naprawą.

Lista usterk w kolejności pojawiania się:
1) Zacinający się przycisk Autostop. Usterka w nowym pojeździe. Wymieniony przycisk.
2) Zacinający się kluczyk. Nie chciał się rozkładać. Po dugiej już naprawie działa dobrze.
3)Piszczące hamulce. Zaczęły piszczeć po ok 20 tys km. Każde warunki pogodowe, przy każdej prędkości. Wymieniono klocki hamulcowe na nowe.
4) Pękający mieszek skrzyni biegów. Po ok 45 tys km drobne pęknięcia. Wymieniono na nowy.
5) Głośny pedał sprzęgła. Po ok 45 tys km trzeszczenie sprzęgła przy powolnym puszczaniu pedału. Głównie na wstecznym. Wymieniono pompkę sprzęgła na nową.
6) Stukające oparcie siedzenia pasażera za kierowcą. Na nierównościach dostawało wibracji i pojawiał się stukający dzwięk. Wymieniono zamek oparcia siedzenia.

7)dwukrotnie zaciął się tempomat na autostradzie. Obserwuję. Problem nie wystąpił już nigdy więcej. Może coś źle nasisnąłem.

No i gwóźdź programu. I tutaj proszę Was o porady:

Cool Trzaski w kokpicie gdzieś w okolicach prawego lusterka zewnętrznego, nawiewu. Dzwięk jakby tarł plastik o plastik. Raczej tępy dźwięk. Trzeba się wsłuchać aby dobrze usłuszeć, choć ostatnio nieco bardziej wyraźny. Charakterystyczna cecha to, że występuje przy zahamowaniu i ponownym ruszeniu do przodu. Czyli jakby jakaś siła działała i coś się przesuwało. Po zahamowaniu jest trzask.Delikatne ruszenie do przodu i kolejne delikatne hamowanie bez trzasku. Kolejne trzaski przy energicznym ruszeniu do przodu. I tak w kółko: zahamowanie trzaski, przyspieszenie trzaski. Rozebrano elementy plastikowe kokpitu i podsufitki i nic nie znaleziono. Dzisiaj wymieniono mocowanie amortyzatora prawego bez rezultatu. Nie poddaję się.

Czy mieliście podobne doświadczenia z taką usterką? Może udało się ją zdiagnozować i naprawić? A może macie pomysł co może być nie tak?
Dziękuję za wszelkie sugestie!

Poza tym auto super. Idealne dla rodziny.Pakowne, bardzo wygodne na dłuższe podróże. Jeśli macie dodatkowe pytania dotyczące eksploatacji piszcie śmiałao.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Micko




Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:50, 14 Paź 2015    Temat postu:

Tomasz@ - mialem crv, a raczej uzytkowalem i sam go przy kupnie wybralem, a w zwiazku z tym ze w rodzinie jest kilka aut i mialem mozliwosc sie przesiasc na lepsze auto - to sie przesiadlem -ale to chyba z 2/3 miesiace temu; honda zrobilem jednak 20 tys i okazyjnie nia ciagle jezdze - chocby do serwisu, na zmiane kol itd...wczesniej jezdzilem tez 2.0l accordem z 2009r, a jeszcze wczesniej prelude... i pisze tez z tej perspektywy...

oczywiscie racja - jesli chodzi o poziom 4 cylindrowych jednostek, szczegolnie diesli to honda radzi sobie najlepiej, silniki wydaja sie byc dopracowane - choc problemy np z dpf mial przeciez accord (kosmiczne koszta wymiany), a teraz tez 1.6 diesel; co do tego silnika - nie chwal dnia przed zachodem slonca - to jest biturbo, bez ad blue jezdzace na normie euro 6 z nowym automatem....

crv pewnie ze da sie lubic i go lubie, nawet z moim 5 stopniowym automatem; ale naprawde - pali tyle co 3.0 tdi w wiekszym aucie, jest glosny - i jak sami piszecie - ma duzo niedorobek, tudziez wkurzajacych awarii - honda tez oszczedza - widzieliscie lakier w nowym jazzie?

powiem szczerze ze juz wyczekuje nowego crv
- z dynamicznymi ledami
- porzadnym napedem na 4 lapy (widzieliscie - [link widoczny dla zalogowanych] ?)
- z nowymi benzynowymi turbo
- z w koncu dobrym wyciszeniem (widzieliscie jak zmienili sposob mocowania uszczelek w nowym hrv wzgledem crv???)
- z siedzeniami, ktore maja odpowiednia dlugosc siedziska
- z autoholdem!!!
-z autolockiem, pogrzewanymi dyszami spryskiwaczy,sciszajaca sie muzyka przy wlaczaniu czujnikow
- z systemem premium audio, gdzie wzmacniacz nie wyglada jak plastikowa zabawka a sam system nie ma 6 glosnikow...
- z rownie wielkim bagaznikiem jak teraz
- ze swietna widocznoscia jak teraz
- z tymi lusterkami wielkimi
- ladnie wygladajaca jak teraz
- z wydajnym ogrzewaniem jak teraz
itd....

i taka bym chcial swoja honde widziec - bo chyba te paramentry to wcale nie musi byc premium?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Micko dnia Śro 18:54, 14 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:45, 17 Paź 2015    Temat postu:

Micko – będę sprzedawał swoją CR-V za trzy lata. Jeśli do tego czasu nie zawiodę się na aucie, to na pewno kupię nowy model, który do tego czasu powinien się już pojawić. Jak na razie pomimo drobnych niedociągnięć z samochodu jestem bardzo zadowolony.

Medyk – u mnie też nie pokazuje fotoradarów, a mam ściągniętą najnowszą wersję mapy.

Dudus – u mnie nic nie trzeszczy, więc niestety nie pomogę. Czy po wymianie zamka oparcia tylnej kanapy jest teraz cisza? Chodzi o to, czy jadąc po dużych nierównościach oparcie nie wpada w wibracje, powodując hałas. Pytam dlatego, że w wersjach po FL, chyba mamy ten sam problem.

Sigi – patrząc na usterki które wymieniłeś, to zastanawiam się czy jeździmy takimi samymi autami. Mówiąc jednak poważnie, to zwróciłem uwagę na oparcie tylnej kanapy za fotelem kierowcy i faktycznie jak jadę po dużych nierównościach, bez pasażerów z tyłu, to oparcie się telepie. W wersjach przed FL użytkownicy pisali, że wymieniano zamek oparcia siedzenia. Dziwne, że w wersji po FL tego nie poprawili. Zauważyłem również, że zaczęły piszczeć mi hamulce, ale być może jest to związane z obecną pogodą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sigi




Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 12:13, 18 Paź 2015    Temat postu:

Tomasz napisał:
Sigi – patrząc na usterki które wymieniłeś, to zastanawiam się czy jeździmy takimi samymi autami

Confused Przecież te moje usterki to duperele, na które inni może nie zwracają uwagi. No może poza kontrolką o DPF ale myślę, że tu problem rozwiązano definitywnie. Mam auto na gwarancji i nawet z duperelami będę się zgłaszał do serwisu. Polubiłem swoją CR-V i powiedzmy, ze robię to dla dobra marki.
A tak Tomasz na serio, zdradź tajemnicę jak uzyskujesz tak niskie spalanie. W tym wypadku to faktycznie odnoszę wrażenie, że jeździmy różnymi autami. Przez ostatnie 3 tyś km naprawdę się starałem (poza trybem eco, którego nie używam) i spalanie wyszło 7,5 l. Pzdr.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sigi dnia Nie 12:14, 18 Paź 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:53, 18 Paź 2015    Temat postu:

Dobrze, że jeździsz do serwisu z tymi drobnymi usterkami, gdybym ja je miał, zrobiłbym tak samo.
Jeśli chodzi o kwestię spalania, to jeździmy autem: żona i ja, więc wynik jest tym bardziej obiektywny. Robi się coraz chłodniej, więc nasze auta zaczną zapewne palić trochę więcej. U mnie od dnia wczorajszego średnie spalanie z całego dystansu wskoczyło na 6,9 litra. Powodem niskiego zużycia w moim przypadku, jest najprawdopodobniej inny styl jazdy, niż Twój. Nie jest to styl wolny, bo jeżdżę w przedziale 100-140km/h, ale rzadko przekraczam 3tys/obrotów. I być może jeżdżenie w niższym zakresie obrotów, jest przyczyną niskiego spalania. Przykład z dnia dzisiejszego: kierowała żona, 4 osoby, dystans to ok. 50 kilometrów, spalanie 5,9 litra. Jest jeszcze jedna możliwość, ale tutaj tylko gdybam. Kiedy nasze filtry DPF się wypalają, zwiększa się zużycie paliwa. Ja jako jeden z nielicznych użytkowników CR-V z nowym silnikiem diesla 160KM, nie musiałem mieć wgrywanego nowego oprogramowania związanego z DPF-em, ponieważ nie mam i nie miałem z nim żadnego problemu. Być może oprogramowanie, które masz wgrane, powoduje częstsze wypalanie się filtra, a co za tym idzie zwiększone zużycie ON. U siebie zauważyłem, że po całotygodniowym jeżdżeniu tylko po mieście, gdy zaliczam pierwszą trasę, to spalanie jest wyższe o około 1 litr, niż zazwyczaj. Tłumaczę to sobie tym, że właśnie wypalał się DPF.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Medyk




Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:23, 22 Paź 2015    Temat postu:

Po trzech tygodniach użytkowania i przejechaniu dopiero 500 km jestem zadowolony z samochodu. Średnie spalanie mam teraz 10.4. Jedynie wkurza mnie skrzynia i raz miałem tak, że jadąc na trasie nie mogłem wrzucić 6 biegu. Może to przez to, że w VW 6 tka była w innym miejscu a tu mam obawy, aby nie wrzucić wstecznego Wink jednak VW ma lepszą skrzynie, działała lekko i przyjemnie... Może sie jakoś przyzwyczaję .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pean




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:59, 23 Paź 2015    Temat postu:

Medyk napisał:
Po trzech tygodniach użytkowania i przejechaniu dopiero 500 km jestem zadowolony z samochodu. Średnie spalanie mam teraz 10.4. Jedynie wkurza mnie skrzynia i raz miałem tak, że jadąc na trasie nie mogłem wrzucić 6 biegu. Może to przez to, że w VW 6 tka była w innym miejscu a tu mam obawy, aby nie wrzucić wstecznego Wink jednak VW ma lepszą skrzynie, działała lekko i przyjemnie... Może sie jakoś przyzwyczaję .

Duże coś to średnie spalanie, zwłaszcza, ze IV generacja miała być nastawiona na eco,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Medyk




Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:47, 23 Paź 2015    Temat postu:

Nie włączam tego ECON i nie patrzę na wzkażnik zmiany biegów. Po prostu słucham silnika i nie zależy mi obecnie na tym litrze w tą czy w tą, do czasu aż się trochę "dotrze" . Potem spróbuje z tym econem Wink Takie spalanie bo większość w mieście i korki, ale w krótkiej trasie po krajówce było coś ok 7,7 l- pisałem już gdzieś o tym .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mleni




Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:55, 23 Paź 2015    Temat postu:

Medyk napisał:
nie zależy mi obecnie na tym litrze w tą czy w tą, do czasu aż się trochę "dotrze" .


Dokładnie tak jest zalecane do 5000km


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mleni dnia Pią 13:57, 23 Paź 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:12, 25 Paź 2015    Temat postu:

Fajnie, że szczerze piszesz o spalaniu CR-V z silnikiem benzynowym, bo jak wiadomo różne bajki ludzie piszą. Nawet sam producent podaje 9,4 litra w mieście, a przecież wiadomo, że jest to spalanie zaniżone i trzeba dodać do tego około 2 litry. Wynik 10,4 litra, który uzyskałeś w mieście i tak uważam, że jest ok. Gdy ja zobaczyłem średnie spalanie wersji testowej w salonie, to się przestraszyłem, bo było to 13 litrów. W moim przypadku producent podaje 5,5 litra, a realnie wychodzi 7,5l.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pean




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:41, 25 Paź 2015    Temat postu:

Tomasz napisał:
Fajnie, że szczerze piszesz o spalaniu CR-V z silnikiem benzynowym, bo jak wiadomo różne bajki ludzie piszą. Nawet sam producent podaje 9,4 litra w mieście, a przecież wiadomo, że jest to spalanie zaniżone i trzeba dodać do tego około 2 litry. Wynik 10,4 litra, który uzyskałeś w mieście i tak uważam, że jest ok. Gdy ja zobaczyłem średnie spalanie wersji testowej w salonie, to się przestraszyłem, bo było to 13 litrów. W moim przypadku producent podaje 5,5 litra, a realnie wychodzi 7,5l.

Wynik średniego spalania 10,4 nie jest ok. Ja jeżdżąc 80 proc po mieście mam średnie ok. 9,5 w III gen, a ta nie ma żadnych bzdur eco - poza wskazaniami zmiany biegów ( start-stop, sterownik silnika nastawiony na eco i takie tam dupere ). Być może to kwestia dotarcia, ale jedno jest pewne: nowa gen nie jest oszczędniejsza, a droższa w eksploatacji ( np. akumulator do start -stopu).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 55, 56, 57  Następny
Strona 22 z 57

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy