Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
IV Generacja - obserwacje, problemy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 55, 56, 57  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pean




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:03, 29 Cze 2015    Temat postu:

Przy 13 tyś km. ta wada jeszcze si e nie ujawniła. Swoją jaki jest sens kupowania i to nowego samochodu, żeby robić nim rocznie 3 tyś.km? Ja więcej robię na rowerze Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Medyk




Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:26, 29 Cze 2015    Temat postu:

Pean no właśnie ja też jeżdżę rowerem ..
Micko czytałem ten art. ale być może jest tak jak pisze Pean, że za wcześnie u mnie na te sprawy, a może lepiej dbam o silnik i będzie ok ? Kto to widział, aby wymieniać olej co dwa lata i to z dużymi przebiegami… Kolega z pracy ma Golfa z 1,4 TSI jeżdzi już 6 czy 7 rok ma nalatane ponad 80 tyś i wszystko OK. Na Otomoto też widuję TSI z przebiegami grubo ponad 100 tyś. Nieraz już zauważyłem, że czasopisma lubią siać ferment.

Pean na takie codzienne wyjazdy mam jeszcze jeden samochód więc dlatego mam mały przebieg. W poprzednim który sprzedałem też miał ok 5 tyś na rok.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Medyk dnia Pon 16:29, 29 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pean




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:18, 29 Cze 2015    Temat postu:

To pozdrawiam kolegę rowerzystę Very Happy Dla mnie jest natomiast dość dziwne zmieniać samochód po 4 latach z 13 tyś przebiegu na kolejną ( nie lepszą ) nówkę żeby robić nią po 3 tyś rocznie. Jesteś połykaczem utrat wartości i robisz to chyba dla zasady, no ale kto bogatemu zabroni... Cool
Jeżeli chodzi o problem olejowy TSI, to nie ma znaczenia jego regularna obsługa, ponieważ to wada fabryczna w konstrukcji tłoków i pierścieni..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mleni




Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:45, 29 Cze 2015    Temat postu:

Medyk napisał:
Nie bardzo rozumiem co chciałeś napisać z tym , że nie sprzedam poniżej ceny Eurotaxu. Jeżeli ktoś ma ten sam model z przebiegiem 100 000 i serwisowany zgodnie z wytycznymi ASO czyli co dwa lata to dlaczego ja mam sprzedawać taniej skoro mój ma tylko 13 tyś zrobione a przeglądy w ASO robię co rok, tym samym olej wymieniałem co 3 tyś. Mój jest jak nowy więc będę go cenił ...


Sorry nie do końca wyjaśniłem. Kupcy zawsze będą mówić "panie za drogo" ,a ty tłumaczysz ich że ma mało przejechane i jest wart swojej ceny. Kupcy nie będą w ogóle wierzyć w niski przebieg i będą myśleć pewnie przekręcony licznik. Wiesz jacy są kupcy naciskają ile się da niżej niż średnie ceny. Miałem doświadczenia z poprzednimi samochodami i nie jest łatwo sprzedać w swojej przyzwoitej cenie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Medyk




Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:56, 29 Cze 2015    Temat postu:

Pean no ale nie do końca z tymi TSI… Zobacz w ilu markach one są i w ilu milionach rocznie a tych ferelnych od biedy by się dało zliczyć. Przeglądam stale fora skody , czy golfa i tam stan licznika ponad sto tyś bezproblemowej jazdy nie jest niczym specjalnym. Zauważ, że jak ktoś nie ma problemów z autem to nie pisze na forum - pisze zazwyczaj ten którego problem dopadł. Więc nie siejmy paniki. W Hondzie też trzeba dolewać oleju z tego co słyszałem ale jakoś się tego nie obawiam. Jak pisałem nie daję ogłoszenia nsprzedaż i nie zamawiałem jeszcze Hondy ponieważ nie zależy mi sprzedać. Jak się trafi kupiec to sprzedam i kupię Honde. Powód ? Większy bagażnik bo w 4 osoby, z sankami dla dzieciaków itp wolałbym jechać na spokojnie a nie napakowany po uszy.

Mieni no tak właśnie jest, dlatego jak wspomniałem jeśli ktoś znajomy będzie chciał to sprzedam. Mam wszystkie wpisy z ASO, więc stan licznika da się potwierdzić. A że nikt nie pali to jeszcze pachnie nowością.

Pean rowerem jeżdżę codziennie nawet w zimie Wink


Pozdrawiam kolegów !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Micko




Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:02, 30 Cze 2015    Temat postu:

Medyk - to nie kupuj cr-v! jak Ty takie przebiegi robisz to diesel bez sensu - a benzyowy wolnossak hondy w automacie Vbiegowym bedzie Ci palil po mieście 14 litrów - i bedzie straszny muł....poza tym 2016/2017 wyjdzie już pewnie nowy CRV....

na takie rodzinne wypady to wolałbym nowego tourana bądź bmw active grand toruera...

co do 1.8 i 2.0 tfsi - nie zaklinaj rzeczywistości - problem jest, mają go tysiące użytkowników - VAG broni się zapisem w książce serwisowej, że zużycie oleju na poziomie 1l/1000km jest w normie; gdyby było to u kilkuset,kilku tysięcy użytkowników to nie przegraliby sprawy w sądzie w USA;


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Medyk




Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:57, 30 Cze 2015    Temat postu:

Mój jest 1,4 150 KM . CRV też nie kupię diesla tylko benzynę z ręczną skrzynią, nie lubię automatów. A ze wyjdzie nowy to wszędzie tak masz... Każdy radzi nie kupuj nowego modelu dopiero po lifcie aż naprawią felery. Jak po lifcie to mówią czekaj wyjdzie nowy... Teraz takie są czasy, że odnawiają modele znacznie częściej niż kiedyś. Jak już mówiłem Hondy też biorą olej i płacze ktoś ? Silniki benzynowe VAG a są w Audi, VW, Skodach, Seatach. Każdy z nas ma kogoś w otoczeniu z takim samochodem i co ? Wśród moich znajomych nikt nie płacze. Na forach ludzie piszą przebiegi i jakie mają awarie. Micko Daj mi namiary na ten problem z olejami w USA poczytam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Micko




Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:34, 30 Cze 2015    Temat postu:

pierwszy lepszy z autoswiata - [link widoczny dla zalogowanych]

na samym końcu wprost o 126 tys aut....

automat? jak dla mnie super sprawa - szczególnie w autach pokroju cr-v, suv...wolnossak do takiego auta nie pasuje - to raczej do accorda, civica - gdzie mozesz dynamicznie redukowac i do odcięciać;

rekreacyjna jazda cr-v w benzynie wyklucza wyprzedzanie - bo musisz zrzucic ze dwa biegi i wkrecic silnik - robi sie glosno i nerwowo - zupelnie to nie pasuje do takiego auta....w ogóle elastyczność 2.0b vtec przy niespełna 200 newtonach to porażka - to auto nie jeżdzi:)

jeśli zrobisz nim 3 tys rocznie - to kup jakies uturbiony silnik benzynowy - i moim zdaniem z automatem - argument, że w manualu masz kontrole itd mnie nie przekonuje - tym bardziej w suvach gdzie liczy sie komfort i plynność jazdy;

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:50, 30 Cze 2015    Temat postu:

Fakt jest taki, że w Polsce ludzie są zakochani w VW i Skodach, a do tego cały koncern ma przychylną prasę. Problem z braniem oleju w silnikach 1.8TSI i 2.0TSI rozpoczął się już w 2007r. Pytam się dlaczego problem nie był opisywany, gdy klienci kupowali kilka lat temu te jednostki napędowe? Teraz natomiast, większość gazet motoryzacyjnych rozpisuje się o wadliwych silnikach 1.4TSI, 1.8TSI, 2.0TSI, 2.0TDI PD z tamtych lat i odradza ich kupowanie. Podobno problemy zostały już rozwiązane, tak przynajmniej twierdzi VW i piszą tak w prasie. W USA tak musieli zrazić się do marki VW, że w pierwszej 30 najlepiej sprzedających się nowych samochodów, jest tylko jeden Volkswagen i jest to Jetta na miejscu 26. Zresztą nie ma co za dużo przeżywać wpadek VW, bo to jest forum Hondy. Po to kupiłem CR-V, żeby tych problemów nie mieć. I jak na razie żadnej awarii nie miałem, oleju nie ubywa, mało pali, jest dynamiczna i praktyczna.Dzisiaj wiozłem całą rodzinkę na lotnisko. Pięć dorosłych osób + 6 walizek. Wszyscy byli w szoku jak pakowna jest Honda i jak przy takim obciążeniu zbiera się silnik. Spalanie z dynamicznej jazdy wyniosło 7 litrów. Dzisiaj różnica w cenie pomiędzy ON a PB na stacji Orlen wynosiła 0,35zł na korzyść diesla, ON-4,62, PB-4,97. Jeśli taka różnica się utrzyma to zakup CR-V z silnikiem diesla zwróci mi się już po przejechaniu 60tys/km.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Medyk




Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:07, 30 Cze 2015    Temat postu:

Micko biorę jeszcze pod uwagę Xtraila 1,6 turbo ale nie wiem czy ten silnik będzie bezproblemowy, bo nowy ... A CRV 2.0 sprawdzona jednostka. Jeździłem i nawet nieźle sie buja ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mleni




Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:01, 30 Cze 2015    Temat postu:

Micko napisał:
rekreacyjna jazda cr-v w benzynie wyklucza wyprzedzanie - bo musisz zrzucic ze dwa biegi i wkrecic silnik - robi sie glosno i nerwowo - zupelnie to nie pasuje do takiego auta....w ogóle elastyczność 2.0b vtec przy niespełna 200 newtonach to porażka - to auto nie jeżdzi:)


Głośno i nerwowo? w moim przypadku takie zjawiska nie występują.
Żeby zrzucić o dwa biegi i wkręcić silnika czy to dla ciebie denerwujące?
Wysokie obroty jest normą dla VTEC i że mam spokojny pełny zapas mocy powyżej 4000 obr. bo takie jest życie VTEC! i jest o co zazdrościć innych konkurentów w klasie wytrzymałości.
Wyprzedzanie nie mam żadnych zastrzeżeń przy prędkości 80km/h przed tirem w 3 biegu z 4 osobami.



Medyk napisał:
Micko biorę jeszcze pod uwagę Xtraila 1,6 turbo ale nie wiem czy ten silnik będzie bezproblemowy, bo nowy ... A CRV 2.0 sprawdzona jednostka. Jeździłem i nawet nieźle sie buja ...


Xtrail 1,6 mówisz o benzyniaku czy diesla? bo te obydwa są to znane silniki z Renaulta są raczej nienowoczesne. Honda z motorem 2.0 jak najbardziej jest sprawdzoną jednostką i co dalej produkują mimo niesłabnącej sprzedaży.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Micko




Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:27, 30 Cze 2015    Temat postu:

mieni - no właśnie, zanim ty wciśniesz nogą sprzęgło, zmienisz bieg, puścisz sprzęgło i dodasz gazu....to ja sobie trzymając kierownice dwoma rękoma po prostu wdepne w gaz i odjade - nawet bez redukcji bo jeśli silnik ma moment obrotowy to od razu idzie....

mam accorda 2.0l 156km - i lubie taką jazdę jak jeżdżę samemu - posłuchać jak się silnik wkręca, redukować itd...- ale płynność i komfort jazdy słaba - szczególnie w autach typu suv, gdzie jest to ważne jak jedziesz z całą rodziną; na zachodzie i w stanach nie bez przyczyny ludzie kupują przede wszystkim automaty - o jeżdzie po mieście i ciąglym zapinaniu sprzęgła i wrzucaniu biegów nie wspominam; jak masz jeszcze auto holda to już w ogóle komfort;
ok vtec bedzie trwaly - ale tego vteca to masz pewnie od 4.5 tys obrotów, prawie ledwo wyczuwalnego;

tu chodzi o filozofie jazdy - vtec, wolnossąca benzyna jest albo dla lubiącego wahlować i nie jeżdżącego autem z automatem pierdoły, który kupi bo się nie popsuje (choć taki typ kierowcy pewnie i vteca nie potrzbuje), albo dla dynamicznego kierowcy - ale to nie w suvie i 4dzrwiowym civivu czy jazzie - to auta do czego innego stworzone;


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pean




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:35, 01 Lip 2015    Temat postu:

No to jw takim razie ja jestem pierdołą i ramolem, bo przed wyprzedzeniem TIR-a musze zredukować bieg. Zaiste ciekawe podejscie do tematu. Zawsze myślałem, ze pierdoły jeżdża automatami, a tu taki zonk Confused
Po przesiadce z turbodiesla 150 KM przyzwyczajenie jazdy i-vtec-iem w CR-V trwało tydzień. Jasne, ze trzeba zredukowac bieg przed wyprzedzeniem, ale za to w trakcie wyprzedzania już nie, bo tam gdzie diesel się kończył ( ok. 4 tyś obrotów ) i-vtec budzi się do życia. Pomijam drobny fakt, że od 3 lat nie byłem u mechanika z samochodem, pomimo eksploatacji na krótkich odcinkach w mieście ( oleum wymieniam sam). Stąd pewnie jestem pierdołą, bo nie lubię jak mi samochód stoi w warsztacie Twisted Evil


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Micko




Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:30, 01 Lip 2015    Temat postu:

Pean@ - o jejku nie musisz być taki sarkastyczny; 2.0 vtec to świetna, sprawdzona konstrukcja - niezawodna, mająca płaski liniowy moment...

Nie nazywam Cię pierdołą - chodziło mi o to, że często kierowcami hond są właśnie osoby starsze, lekarze itd, którzy kupują te auta bo są niezawodne i jeżdżą nie wkręcając tych silników;

Podtrzymuje swoją opinię - kupowanie suva po to, żeby redukować i kręcić do 5 czy 6 tys po prostu się kłóci z konecpcją tego auta - a vtec niestety tylko przy ostrzejszym traktowaniu daje coś z siebie - a jak ciągle tak będziesz kręcił to i oleju przy tym weźmie i spali Ci 12/14 litrów - o jeżdzie powyżej 150km/h nie wspominając...

i niech będzie, że ja jestem pierdołą bo mam 8 stopniowy automat; i wole być tą pierdołą bo jak stoje na światłach z załączonym auto holdem to mam obywie nogi wolne, dodaje gazu, płynnie ruszam i jade; ty masz wciśnięty hamulec, sprzęgło itd....a wrzucenie każdego biegu jest mniej płynne niż w automacie - pomnóż to razy 1 milion takich operacji przez cały okres eksploatacji auta...- mnie sie odechciewa;

*choć oczywiście dynamiczna jazda wollnossakiem ze sporym zapasem mocy w sportowym nadwoziu daje wiele przyjemności


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pean




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:21, 01 Lip 2015    Temat postu:

Miałem turbodiesle, w tym z nowoczesnym automatem. Automat się popsuł tuż po gwarancji. Kupę kasy w plecy, samochód pogoniony ze stratą. W kolejnym dieslu koszty napraw i obsługi szlag trafiły oszcędnosci na paliwie. Przyjemność z jazdy, owszem była -jak samochody jeździły Mad Ponieważ często jednak nie jeździły stan mojego zdrowia psychicznego wynikajacy z dezorganizacji życia zaczął się pogarszać. Wtedy zanabyłem CR-V w benzynie. Problemy ustąpiły jak ręką odjął. Od 3 lat lane paliwo i spokój psychiczny. Samochód odpala, jedzie i nie stroi fochów. Nie mam czasu, nerwów ani chęci na eksperymenty z samochodem, który ma jeździć, bo to jest jego zadanie. Mogę miliony razy naciskać sprzęgło w samochodzie, oby ten tylko jeździł i tyle w temacie. Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 55, 56, 57  Następny
Strona 15 z 57

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy