Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomasz
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:55, 17 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Przejechałem dzisiaj dokładnie 783km z czego ok.400km autostradą. Średnie spalanie z całej trasy wyniosło 6,9L. Wiało dzisiaj bardzo mocno i mówiąc szczerze przy wysokich prędkościach, było głośno. Niestety gabaryty auta zrobiły swoje. Przy silnych podmuchach bocznych nie ma żartów i czuć to na kierownicy. Potwierdzam to co wcześniej napisałem, że jeśli ktoś dużo jeździ autostradami z prędkościami 160-180km/h, to lepiej niech kupi limuzynę, bo takie auto jest lepiej wyciszone i spali mniej ON. Przy 160km/h spalanie wynosi ok.10L. Przy prędkości 140km 7,8L i uważam że jest to najodpowiedniejsza prędkość autostradowa dla Hondy CR-V. W aucie jest wtedy komfortowo i spalanie jest na przyzwoitym poziomie. Niestety przy 180km/h nie byłem w stanie sprawdzić wyniku, ponieważ z tą prędkością jechałem tylko przez chwilę. Wiem natomiast, że jest wtedy 3,5tys. obrotów. Wyniki spalania podaję już po uwzględnieniu przekłamań komputera. To tak na szybko, jutro napiszę więcej.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tomasz
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:15, 18 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Podczas jazdy na autostradzie w godzinach rannych, było na tyle pusto, że jak nastawiłem tempomat na 140km/h, to praktycznie pedału gazu nie musiałem dotykać nawet przez 100 kilometrów, więc wynik spalania jest bardzo wiarygodny. Z 7,8L jestem zadowolony, zważywszy na warunki w jakich jechałem. Gdyby nie było tak silnego wiatru, to być może spalanie byłoby niższe. Silnik przy wysokich prędkościach pracuje bardzo cicho a wysoki moment obrotowy powoduje, że przyspieszanie od 140km/h w górę nie stanowi żadnego problemu. Jedyne zastrzeżenia mam do szumów przy silnym wietrze. Limuzyna BMW 520 diesel 184KM, spali na takiej trasie o 1,5 litra mniej i jest zdecydowanie ciszej w środku. Jednak jest to inna klasa i cena auta. Przy prawie 800km, które przejechałem w jeden dzień stwierdzam, że przydałyby się jednak dłuższe siedziska przednich foteli. Po tak dynamicznej trasie oleju nic nie ubyło. Nawigacja spisała się na medal. Przejechałem już 3tys/km i nadal jestem bardzo zadowolony z zakupu.
Micko – mój dieselek będzie codziennie rozgrzany, więc ogrzewaniem się nie przejmuje. Jeśli chodzi o nowy automat i gwarancję, to zdaję sobie sprawę, że serwis musi naprawić usterkę. Lecz ja kupując auto myślę już o sprzedaży. Znaczy się, analizuję co się lepiej a co gorzej sprzeda, co straci na wartości mniej a co więcej. Przypomnij sobie pierwsze silniki 1.4TSI i 2.0TDI PD. Okazały się totalną porażką i dzisiaj nikt nie chce na rynku wtórnym ich kupować. Uważam, że CR-V z ręczną skrzynią jest pewniejszą inwestycją niż z nowym automatem. Jak na razie nowy 9 biegowy automat od ZF, jest montowany w Land Roverach i Jeepach, teraz będzie też w CR-V. Mercedes też ma 9 biegową skrzynię, ale własnej produkcji. 8 biegowa skrzynia w BMW też jest od ZF a pomimo tego nie zmieniają jej na nowa 9 biegową. Myślę, że wolą poczekać aż przetestują ją inne marki.
Silniki vtec turbo, jeśli tylko się pojawią, to ja jako jeden z pierwszych je przetestuję.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Micko
Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:42, 18 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Hej,
Tomasz twoje wrażenia z jazdy pokrywają się w sumie z moimi - dluższe siedziska i wyciszenie - to dwa najpoważniejsze zarzuty do naszych crv-ek;
Ja przy 140 notuje koło 8/8,4 litra - tyle, że mam automat i cięższe auto - silnik, skrzynia, dodatkowe wyciszenie - bedzie ze 150kg;
zbliża mi się pierwszy przegląd - irytujące troche jest, że już na 2 tys przed przeglądem pojawia się za każdym razem po odpaleniu ostrzeżenie na żółto - przegląd okresowy blisko - i trzeba dezaktywować...czyli pojawi mi się za 100 razy zanim ten przegląd nastąpi...
pzdr
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:28, 19 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Przy jakim przebiegu będziesz miał pierwszy przegląd?
W najnowszym tygodniku Motor jest test Hondy CR-V z nowym dieslem. W teście auto spaliło dokładnie tyle samo co w moim. W podsumowaniu napisali, że Honda wyspecjalizowała się w udanych silnikach wysokoprężnych. Plusy to: Niezwykle niskie zużycie paliwa jak na samochód tej klasy, wystarczająca dynamika, przestronne i praktyczne wnętrze, wysoki komfort jazdy. Minusy to: smutny, nieco archaiczny wygląd wnętrza, stosunkowo wysoka cena zakupu.
Poziom hałasu przy 100km/h wynosi 65,1 dB co jest dobrym wynikiem. Fotele opisują jako wygodne. Potwierdza to moje spostrzeżenia, że głośno zaczyna się robić dopiero przy wysokich prędkościach autostradowych. Jestem pozytywnie zaskoczony tym testem i utwierdziło mnie to w przekonaniu, że dokonałem dobrego wyboru, kupując CR-V z tym silnikiem.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Medyk
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:13, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Jechałeś na trasie napisz jak z tym wyciszeniem. Czytałem dziś opinię gościa, że po kilku godzinach jazdy na autostradzie wyszedł z auta z bólem głowy... Jak to jest ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Micko
Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:31, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
co do głośności:
do 120 jest ok, później żle, zależy od wiatru;
-drzwi to goła blacha - zero wygłuszenia, podłoga podobnie,
-uszczelki niby podwójne ale nie ma co porównywać klasą premium
- duże, mało opłytowe lusterka - nawet jak suva=duży hałas
- duży hałas od nadkoli
niestety; auto japońskie są słabo wyciszone
accord jest głośniejszy od a4, cr v od q5; i to dużo osłabia komfort jazdy;
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:46, 22 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Mówiąc szczerze to już nie chce mi się więcej pisać na temat wyciszenia Hondy CR-V. Ja jestem zadowolony, żona jest zadowolona, dzieciaki są zadowolone. Silnik i spalanie super, funkcjonalność i komfort super, nawigacja i multimedia super, światła super, bagażnik super, oleju nie ubywa, nic się nie zepsuło. Czego chcieć więcej. Jak chcecie mieć ciszej niż w CR-V to dołóżcie 50-100tys. i kupcie X3, Q5 albo Touarega.
Micko - ponawiam pytanie, przy jakim przebiegu pojedziesz na pierwszy przegląd?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Micko
Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 7:33, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Hej,
przy 20 tys - teraz mam 19 i od 18tys przy kazdym odpaleniu przypomina ze przeglad okresowy blisko...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:39, 24 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
U mnie również pierwszy przegląd przy 20tys. Wygląda więc na to, że silniki 2.2 i 1.6 muszą pojawić się w serwisie przy takich samych przebiegach. Czy wiesz jaki jest koszt przeglądu? W galerii dodałem kilka zdjęć z ostatniej jazdy autostradowej.
W zeszłym tygodniu, tak jak pisałem wcześniej w tygodniku Motor, był test Hondy CR-V 1.6 160KM. W tym tygodniu są wymienione nowoczesne auta z silnikami odpornymi na duże przebiegi. Jest tam silnik Hondy 2.2 diesel, który przejedzie bez poważnych awarii nawet 500tys/km. Honda robi jedne z najlepszych diesli na świecie i jestem przekonany, że nowy silnik 1.6 160KM też taki jest.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomasz dnia Wto 21:22, 26 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Sigi
Dołączył: 26 Kwi 2015 Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 17:57, 30 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Odebrałem dzisiaj swoją nowiutką CR-Vkę, 1.6 diesel 160 KM w wersji executive. Pewnie rozkminienie wszystkich przycisków i kontrolek zajmie mi kilka dni albo i więcej, jest tego trochę. Z tego co widzę to zużycie ON w dzisiejszej jeździe po mieście to 9,1 l. Biegi mogłyby trochę łagodniej wchodzić ale możliwe, że to kwestia obycia z nowym autem. Wygląda też, że kierownica nie jest idealnie wypoziomowana ale muszę to jeszcze sprawdzić na dłuższej, prostej trasie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:58, 30 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
No to mamy dwa takie same auta. Jaki wybrałeś kolor? Na pewno z auta będziesz zadowolony. Dobrze, że zdecydowałeś się na ten silnik bo jest rewelacyjny. Nim jednak sprawdzisz jego możliwości to trochę go podocieraj. Ja przejechałem już 3600km.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Sigi
Dołączył: 26 Kwi 2015 Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 8:50, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Kolor Golden Brown. Osobiście podoba mi się też Passion Red, żonie zdecydowanie nie, jej typ to czarny. Ale kiedy zobaczyliśmy ten ciemny brąz i zmieniający się odcień w zależności od oświetlenia to wybór był jednogłośny. Jeszcze sprzedawca dodał, że to nowy lakier opracowany po doświadczeniach z poprzednimi, podobno trochę twardszy (nie wiem ile w tym prawdy, zobaczymy). Skóra czarna. Bardzo podoba mi się alkantara i jest chyba praktyczniejsza ale niestety nie ma takiej opcji w executive.
Pierwsze wrażenie z auta są bardzo pozytywne. Co do docierania silnika to sprzedawca zaznaczył aby nie oszczędzać go przez pierwsze tysiące km więc nie będę za bardzo analizował spalania. Pzdr.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Sigi
Dołączył: 26 Kwi 2015 Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 13:46, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj testowałem z pozycji pasażera Współużytkownik również stwierdził, że kierownica nie trzyma poziomu. Po długim weekendzie podjadę do serwisu, niech ustawią jak trzeba. U Japończyków pewnie by to nie przeszło ale auta od Angoli to już inna historia. Kolejna obserwacja to to, że auto zdecydowanie lubi wysokie obroty. Przed każdą zmianą biegu na wyższy - mocno w pedał. Pewnie zużycie ON większe ale odgłos wkręcającego się w obroty silnika BAJKA
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:10, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Również mam czarną skórę, ale kolor wybrałem Urban Titanium. Z położeniem kierownicy u mnie jest wszystko w porządku. Silnik lubi wysokie obroty, lecz ja rzadko przekraczam 3tys. obrotów. Kiedy jednak potrzeba to bez problemu auto przyspiesza nawet przy 4tys. U mnie średnie spalanie z 3600km wynosi 7 litrów, a jeżdżę różnie np. ostatnie dwa tygodnie tylko po mieście. O skórę i całe wnętrze auta dbam bardzo i używam środków firmy Meguiars, są rewelacyjne.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
dentymed
Dołączył: 16 Maj 2015 Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:53, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Witam Koledzy,
Od jakiegoś czasu śledzę wasze opinie i przebieram nogami bo zamówiłem CR-Vkę, ale odbiór-może- na koniec lipca. Wybrałem 1,6 z nowym "automatem" i mam nadzieję, że zrobiłem dobrze. Jeździłem w poprzedni weekend z "manualem" w dieslu i było SUPER. Oczywiście nie jest to auto idealne ale na moje potrzeby wystarczające. W sumie to co napisał Tomasz potwierdza się. Moje zastrzeżenia do głownie plastiki wewnątrz. Mam obecnie CR-Vkę z 2010 roku 2,2 i po cichu liczyłem, że ktoś w następnym modelu zmieni je na mniej podatne na zarysowania. Jest trochę lepiej ale nie dla mnie. Różnica w jeździe też duża. Fajnie trzyma się drogi i jest cichszy. Dużo niepochlebnych opinii było na temat nawigacji, ale jak jeździłem po mieście to całkiem nieźle dawała sobie radę. PZDR
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|
|