Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
klimatyzacja- raz działa a raz nie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smoku93




Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: rjs
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:34, 10 Cze 2021    Temat postu:

Witam, czy ktoś rozwiązał problem z dwoma kreskami dolnymi pionowymi wprawej ósemki? U mnie problem się pojawił teraz a przeszukując to i inne fora jest wielki bałagan, nawet jeśli chodzi o test klimy są różne kody usterek. Może ktoś dysponuje manualem do CRV z 2007. Chętnie dowiem się jak rozwiazaliscie problem z tymi dwoma kreseczkami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
m-core




Dołączył: 25 Lip 2018
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: world
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:05, 29 Cze 2021    Temat postu:

tak na szybko podam:
możliwe że pisałem całość gdzieś na forum, jak nie to kiedyś napiszę, a teraz na szybko:
przestrzeń na sprzęgle reguluje się podkładkami, są to specjalne podkładki różnej grubości, ok 25zł sztuka w ASO, w gratisie dostałem sprzeczkę z pracownikiem, nosił się jak kogut jakiś, bo dla mnie to normalna reakcja 25zł za podkładkę, nie oburzenie tylko zdziwienie, oczywiście kupiłem, a ten Pan że większe pieniądze ludzie na naprawy wydają, myślę że miał problem w tym że ja nie zostawiam samochodu tylko robię sam, a część na tyle techniczna że nie mieli wielu rozmiarów + te wywody zaczął prawić że nie ma ekologii...aż wierzyć nie mogłem co on pier#$%$^# (ASO Zielona Góra). Te podkładki kupiłem żeby zrobić porządnie w miejscu zamieszkania, a na tamtą chwilę miałem zwykłe miedziane założone za 2zł, było to chyba w 2018r, do dziś nie założyłem oryginałów, obawiałem się że miedź za miękka ale nie... git, pięknie, polecam zwykłe miedziane o odpowiedniej grubości, lub kilka sztuk, bo chodzi o to by kilkoma sobie przestrzeń zrobić prawidłową tak jak w książce czytałem.

2 kompresor:
jak komuś przyjdzie wymieniać, nie kupujcie naszych starych, kupujcie te nowsze 2014r+, to inny numer części, ale kompresor ten sam a bez wady fabrycznej na którą ja trafiłem, przełożyłem tylko koło na pasek wieloklinowy (ilość rowków inna) także nie sugerujcie się numerem części kompresora tylk owizualnie punktami mocowania, podejdzie, nowszy i tańszy, bo te stare ceny trzymają gdyż jest ich mało, są wadliwe i padają. Pamiętam że oszczędziłem ok 200zł kupując do mojej 2008r od wersji 2015r, wiem że to brzmi bez sensu, nowsza część powinna być droższa ale było odwrotnie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez m-core dnia Wto 12:08, 29 Cze 2021, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil.ploc




Dołączył: 17 Lip 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:15, 17 Lip 2021    Temat postu:

Witam , Panowie pomocy !
W teście auto+off nie gasną :
Prawa 8 - lewa dolna pionowa kreska i prawe dolna i górna pionowa kreska

..|
| | - mniej więcej tak to wygląda.

Dodam że mam kierownicę po prawej stronie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil.ploc dnia Sob 22:21, 17 Lip 2021, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:04, 18 Lip 2021    Temat postu:

Kamil.ploc napisał:


..|
| | - mniej więcej tak to wygląda.


Czesc,

Bledy D,L,P

A co one oznaczaja znajdziesz tutaj:
http://www.crvklub.fora.pl/viewimage.php?i=661

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudi




Dołączył: 11 Mar 2018
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żelechów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:43, 19 Wrz 2021    Temat postu:

wrcfan napisał:
Tak, jakikolwiek błąd powoduje wyłączenie sprężarki. Zdziwiłem się ze klima w ogolę ci działa. W accordzie jeśli występuje ten problem to nawet po restarcie silnika się nie włącza

Wrzucam też tu jak zrobić test czujników/sygnałów wejściowych, może komuś się przyda.

Aby uruchomić tryb wyświetlania sygnałów wejściowych, postępować według następujących punktów:
1. Nacisnąć i przytrzymać przyciski AUTO i DUAL, następnie uruchomić silnik.
2. Po uruchomieniu silnika zwolnić przyciski. Zostanie wyświetlony numer czujnika i następnie wartość sygnału dla tego czujnika. Zanotować wyświetlane wartości.

Czujnik Element Wyświetlana jednostka miary
1 Temperatura wnętrza °C
2 Temperatura zewnętrzna °C
3 Wartości promieniowania słonecznego: Ciemno = 00, Świecenie latarką = 04, Pochmurnie = 10, Słonecznie = 65 kcal/m2·h
4 Temperatura cieczy chłodzącej silnika °C
5 Temperatura powietrza wylotowego parownika °C
6 Otwarcie mieszania powietrza (niska wartość sygnalizuje dostarczanie zimnego powietrza, wysoka wartość sygnalizuje dostarczanie ogrzanego powietrza). % otwarcia
7 Otwarcie mieszania powietrza po stronie pasażera (niska wartość sygnalizuje dostarczanie zimnego powietrza, wysoka wartość sygnalizuje dostarczanie ogrzanego powietrza). % otwarcia
8 Czujnik szybkości jazdy (samochód musi jechać, aby szybkość była wyświetlana) km/h
9 Temperatura powietrza nawiewanego (TAO) °C




UWAGA: Przed przystąpieniem do usuwania usterek układu sterującego klimatem, przejść do trybu A testowania zespolonego multipleksowego modułu sterującego.
1. Włączyć zapłon (II).
2. Nacisnąć przycisk AUTO, następnie przycisk OFF. Przytrzymać oba przyciski wciśnięte przez 1 minutę.

Bez systemu nawigacji satelitarnej:
Z systemem nawigacji satelitarnej:

Aby odczytać kody DTC należy uruchomić funkcję samodiagnostyki. W przypadku kilku usterek zapalą się odpowiednie segmenty wskaźnika. Jednoczesne zapalenie się segmentów wskaźnika A, C, E, G, I, L i O może świadczyć o przerwie we wspólnym przewodzie masowym czujników.

DTC (segment wskaźnika temperatury) Wykryta usterka
A Przerwa w obwodzie czujnika temperatury wnętrza
B Zwarcie w obwodzie czujnika temperatury wnętrza
C Przerwa w obwodzie czujnika temperatury zewnętrznej
D Zwarcie w obwodzie czujnika temperatury zewnętrznej
E Przerwa w obwodzie czujnika nasłonecznienia
F Zwarcie w obwodzie czujnika nasłonecznienia
G Przerwa w obwodzie czujnika temperatury parownika
H Zwarcie w obwodzie czujnika temperatury parownika
I Przerwa w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy
J Zwarcie w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy
K Usterka dźwigni, klapki lub silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy
L Przerwa lub zwarcie w obwodzie silnika regulacji kierunku nawiewu
M Usterka dźwigni, klapek lub silnika regulacji kierunku nawiewu
N Usterka w obwodzie silnika dmuchawy
O Przerwa w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera
P Zwarcie w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera
Q Usterka dźwigni, klapki lub silnika regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera


Proszę o informację czy w waszych autach wychodzi test czujników opisanych przez kolegę j.w. Wariuje mi klima, błędów wyskakuje kilka ale sprawdzając dotychczas prawidłowość działania klapek i silniczków nie stwierdziłem żadnej usterki. Podejrzewam, że jakiś czujnik może wariować ale opisana procedura testu czujników nie startuje w ogóle w moim aucie. Nie wiem czy coś robię źle, czy ktoś z was robił test wg opisu. Ewentualne wskazówki bardzo pomocne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miczie




Dołączył: 04 Mar 2022
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myślenice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:52, 18 Cze 2022    Temat postu: klimatyzacja żyje własnym życiem

Witam wszystkich
Jestem nowym hondziażem - od grudnia 2021. Przejechałem dopiero ok. 6 tys. km, ale trochę poznałem autko - CRV III 2,0 Pb 2011r. Klima nie pracowała. Wymieniona chłodnica klimy. Klima włączała się losowo. Po dokładnej obserwacji - nie włącza się przy ciepłym, rozgrzanym aucie, chociaż czasem zadziałała w trybie manualnym w ustawieniu na Lo.
Odczyt błędów test AUTO - OFF: A, B, D.
Sprawdzone miernikiem UM: napięcia dochodzące do czujników temperatury ok 5 V (gdzieś trafiłem że tak ma być), czujniki reagują na zmianę temperatury w zakresie ok. 4 - 1 OM. Miernik nie wykazał zwarcia na wtyczce - między + i masą oraz + i - (pomiędzy kablami). Wskazania temp. zewnętrznej pokrywają się z termometrem. Podejrzewam sprzęgło (może cewka ?). Nie zawsze łapie przy podpięciu "na krótko" - przygotować się do wymiany cewki czy całego sprzęgła?
Proszę o jakieś sugestie i uwagi w tym temacie (serwis ?, zakup nówki zostawiam jako ostatnią opcję).
Pozdrawiam Michał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miczie




Dołączył: 04 Mar 2022
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myślenice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:38, 21 Lip 2022    Temat postu:

Wybór padł na serwis Hondy. Winny zamieszania z klimą był słynny termik. Naprawa - "ściągnięcie" czynnika, wyjęcie kompresora, wlutowanie nowego termika, montaż - w sumie ok. 3 godz. i 300 zł. Mechanik powiedział, że zwykle przepalony termik wyłącza całkiem klimę, a ten czasem "przepuszczał" prąd do cewki - taki psikus rzeczy martwej.
Pozdrawiam z schłodzonej Hondzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
Strona 6 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy