Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m-core
Dołączył: 25 Lip 2018 Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: world Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:42, 28 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Pomocy! Czy ktoś kto wymieniał sprzęgło może to opisać w skrócie? Bardziej chodzi mi o potrzebne narzędzia i niespodzianki po drodze.
Jestem na wyjeździe, padła klima, ktoś napisał 30minut... sprzęgło kupić nie problem, skrzynka narzędziowa jest, bardziej chodzi czy zwykły uniwersalny ściągacz wystarczy? jakie szczypce do perścieni sprężynujących zakupić? To chyba 2punkty przy których mogę mieć pod górkę. Może ktoś jakieś konkrety polecić? Obawiam się, czy nie stanę z robotą ze wzgl. na jakąś pierdułkę, w serwisówce widzę taką podkładkę... pierścień zatrzaskowy na kole, pod maską mało miejsca, czy jest dostęp łatwy po ściągnięciu koła i plastiku bocznego? Jakiekolwiek wskazówki by się przydały. Gdybym był w domu to nie przejmowałbym się tylko rozebrał i tyle bo narzędzi pełno, ale w obecnych warunkach muszę rozebrać i szybko złożyć. W serwisówce to wygląda jak zwykle na prostą sprawę, ale generalnie zawsze w praktyce idzie pod górkę
Z góry dzięki za podpowiedzi.
Dodam jeszcze:
zjechałem na przerwę, smród plastiku na postoju, z oględzin brak uszkodzeń, po przerwie odpalam auto, auto nie odpala, zbladłem bo w Holandii byłem a do Polski daleko. Awaryjne odpalenie na LPG --> auto odrazu odpaliło (kocham za to gaz jako 2 paliwa), przełączam na benzynę i gaśnie, myślę, że pompa paliwa padła, mniejsza o to, jest gaz, wyjeżdżam na autostradę, korek (mam zamontowany moduł podglądowy na stałe) ładowanie 12.10V, ponownie zbladłem, gorący upał, klima po odpaleniu nie działa, stojąc w korku diagnozuję, kilkanaście błędów elektryki, wyczyściłem, brak błędów, nie ładuje, nie działa klima, zauważyłem że po obciążeniu silnika i przy wysokich obrotach ładowanie 13V, okej, turlam się z otwartymi oknami, po ok 400km zmuszony światła włączyć bo się ściemnia, nagle 13.9V, sprawdzam benzynę, benzyna działa. Wnioskuję że coś tam musiało zblokować, bo był pisk lekki z komory silnika. Koło sprężarki miało ciężko i pasek miał ślizg = brak ładowania? A jak zerwało coś się wewnątrz sprężarki (gruchotanie słychać teraz od czasu do czasu, tylko na włączonej klimie) to pasek nie miał tak ciężko i wróciło do normy? Generalnie nie ma co bagatelizować, bo ktoś bez gazu na takim uszkodzeniu nie pojedzie bo wygląda na to że pompa paliwa przy 12V się nie załączy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez m-core dnia Sob 15:38, 28 Lip 2018, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:54, 29 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Sprezarki w CR-V mialy wade i dlatego Honda przedluzyla gwarancje na ten podzespol do 6-ciu lat i 160 tys. km.
Mialem pad sprzegielka klimy kilka lat temu w upalny dzien i objawialo sie to tylko tym, ze nie nastepowalo jego wlaczenie. Sprawdzilem za serwisowka obwody elektryczne (przekaznik i bezpiecznik termiczny), ktore okazaly sie sprawne czyli winna byla cewka sprzegla. Mialem to szczescie, ze zalapalem sie jeszcze na bezplatna naprawe.
Natomiast jesli u ciebie sprzegielko lapie i zaczyna krecic sprezarka, to wydaje sie, ze dopadla Cie awaria sprezarki polegajaca na jej zatarciu i zmieleniu slimaka w jej wnetrzu.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
m-core
Dołączył: 25 Lip 2018 Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: world Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:33, 29 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Dzięki za cenne słowa, wczoraj na spokojnie dokonałem oględzin. Ruszam ręką to kręci, ale z chwilowymi oporami, z wyczucia jakby łożysko chwilami się opierało. Odpaliłem, włączyłem klimę, od chwili do chwili stukot, jakby kuleczek metalowych nasypać do słoika i trząść. Zauważyłem, że sprzęgiełko chwilami próbuje łapać, powoli zakręci ćwierć obrotu i stop.
Okej, myślę, że kupię zestaw sprzęgła, wymienię i jak to nie to, to szybko ze szrotu jakiegoś sprężarkę + od razu włożę nowy zestaw sprzęgła, chyba najrozsądniejsze na tą chwilę. Liczę bardzo na to, że cewka dostała takiego zwarcia, że w/w problemy z zasilaniem powoduje poprzez obciążenie, no ale zobaczymy, już się tyle internetu naoglądałem że gotowy do pracy.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrekkosz
Dołączył: 21 Mar 2018 Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:43, 02 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Czesc,
A moze byc tak ze ten przekaznil ma w sobie wiazke dla lewej i prawej strony? Zrobilem test bo klima od strony kierowcy nie dziala a od strony pasazera juz tak i wyjalem przekaznik i noe bylo klimy w ogole a po ponownym zainstalowaniu byla po stronie pasazera jak wczesniej, wiec moze to przekaznik? Dodam ze w probie auto off mialem dla dwoxh lewych osemek (od strony kierwocy) dwa dolne prawe kreski, ktore nie gasly.
Cos mozecie o tym powiedziec? I moze jak ktos ma manuala prosilbym o podeslanie na priv.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrekkosz
Dołączył: 21 Mar 2018 Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:17, 02 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Bylem przed chwila w ASO ten przekaznik nie ma nic wspolnego z lewa lub prawa strona. Prawdopodobnie czujnik temp. Wew. Powoduje ze z jednej strony nie ma klimy a z drugiej jest. Info z ASO.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Vasquez
Dołączył: 08 Sie 2018 Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:13, 08 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich !
Zwracam się z wielką prośbą! Podczas jazdy w korku padła mi klima ! Po włączeniu klimy , wiatraki chodzą , czynnik jest ! Zrobiłem test AUTO +OFF, i wyświetlają się dwie kreski pionowe dolne drugiej ósemki po lewej stronie I I . Jak przełożyć taki błąd , na błąd z tabeli z literami ?
Bardzo dziękuję za pomoc !
Pozdrawiam !
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vasquez dnia Śro 12:32, 08 Sie 2018, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrekkosz
Dołączył: 21 Mar 2018 Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:21, 08 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Vasquez napisał: | Witam wszystkich !
Zwracam się z wielką prośbą! Podczas jazdy w korku padła mi klima ! Po włączeniu klimy , wiatraki chodzą , czynnik jest ! Zrobiłem test AUTO +OFF, i wyświetlają się dwie kreski pionowe dolne drugiej ósemki po lewej stronie I I . Jak przełożyć taki błąd , na błąd z tabeli z literami ?
Bardzo dziękuję za pomoc !
Pozdrawiam ! |
Mam ten sam problem tylko ze u mnie klima chodzi od strozny pasazera a od kierowcy juz nie tylko nawiew. Jak cos bedziesz woedzial daj znac.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Gregor 82
Dołączył: 26 Maj 2019 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Norwegia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:40, 26 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Witam mam podobny problem w mojej crv, 2.2 2010,klimatyzacja nie załącza się, test pokazuje błąd z lewej strony ósemka dolne dwie kreski pionowe ósemka prawa to prawa dolna kreska pionowa, potrafi ktoś to rozszyfrować? Dodam tylko że przekaźnik wymieniłem i nic... Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Gregor 82
Dołączył: 26 Maj 2019 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Norwegia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:45, 26 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Więc u mnie są trzy błędy G-I-J G - przerwa w obwodzie czujnika temperatury parownika błąd nr. 2 I-przerwa w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy a błąd nr. 3 J-zwarcie w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy, spotkał się ktoś z tym od czego zacząć 😔
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
albidus
Dołączył: 02 Cze 2019 Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:34, 02 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
Witam was prosze was bardzo o pomoc.Przeszukałem wszystkie posty i nic konkretnego nie znalazłęm.
Mam taki nie typowy problem z klimatyzacja (climatronic) pacjet to honda CRV 2,2 diessel 2008 rok .Jestem nowym posiadaczem hondy i po raz pierwszy spotykam sie z takim problemem w aucje z klimatyzacja.Problem polega na tym ze od strony kierowcy leci nadmuch powietrza zimny ale bez chłodu klimy a po stronie pasarzera wszystko jest ok 100% z kazdej kratki leci czyste powietze z klimy czyli mily chłod.
Na chwile obecna brak jest błedów w systemie klimy ,wszyskie widoczne silniczki nawiewu pracuja zawór odcinajacy ciepla ciecz do nagrzewniczy
działa prawidłowo(chyba ze sa jakies w srodku tunelu których nie widze a mogły sie zepsuc).
Czy moze ma ktos z was jakies pomysły co jeszcze sprawdzic.Klimatyzacja po stronie pasazera daje bardzo mocno zimne powietrze ktore wystarcza do schlodzenia auta ale bardzo mnie to irytuje dlaczego od strony kierowcy jest brak zimnego chłodu.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:21, 04 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
Moze tutaj cos znajdziesz:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]ów-dot-problemów-z-klimatyzacją-w-vii-gen-przeczytaj-zanim-zadasz-pytaniezałożysz-nowy-wątek/
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
zelazo1
Dołączył: 11 Cze 2019 Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:16, 11 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
wrcfan napisał: | Zrób test "AUTO OFF" jeśli to nie sprzęgło klimatyzacji powinien pokazać ci się błąd na panelu klimatyzacji.
ZRÓB TAK:
włącz zapłon (bez odpalania silnika)
przytrzymaj AUTO i OFF (AUTO naciśnij pierwszy)
trzymaj cały czas będą wyświetlać się naprzemiennie 88 i poszczególne segmenty w tych ósemkach. Po lewej i po prawej stronie. Napisz który segment z tych ósemek nie gaśnie. Musisz podać dokładnie z której strony i w której ósemce nie gaśnie segment. To oznacza kod błędu. |
Cześć.
A ja swojej CR-V 2.0 z 2010 r. mam ostanimi dni takie coś: klima przestała działać po ok. 30 min jazdy po Wawie. Następnego dnia rano klima działała. Pojechałem do NORAUTO, tam stwierdzili ubytek czynnika ponad 20% i choć twierdzili, że to nie powinno być przyczyną problemu z klimą, sprawdzili inne eleemty i wyglądało ok. Od kilku dni, rano jadąc do pracy ok. 30 min klima działa cały czas (bo pewnie jest chłodno), ale powrót w te upały po Wawie powowduje, że klima wyłącza się po ok. 20 minutach. Dzisiaj było podobnie i postanowiłem sprawdzić to o czym piszecie na forach: AUTO + OFF i wyskoczyły mi dwie pionowe kreski z drugiej ósemki: I I. Nie wiem co to znaczy. BTW - przekaźnik miałem wymieniony 2 lata temu choć wymiana nie była podyktowana usterką.
Co zatem jej dolega?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
krzall
Dołączył: 04 Kwi 2019 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:57, 17 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Dzień dobry. Proszę o wstawienie linku lub opis która kreska to który błąd. Diagnostyka działa Ale opis o co kaman brak. Proszę... objawy ? Brak ogrzewania po prawej stronie auta i dość słabe ciepłe leci po lewej. Ale ten drugi objaw to subiektywne odczucie. Dziękuję o pozdrawiam kz
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzall
Dołączył: 04 Kwi 2019 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:13, 18 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Bardzo dziękuję 👍🤣
Bardzo ....
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|
|