Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mirus_1969
Dołączył: 13 Lut 2016 Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:38, 07 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Elektryk wymienił mi PRZEKAŹNIK KLIMATYZACJI i wszystko dział,20zł.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jarek1202
Dołączył: 17 Maj 2016 Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 8:04, 17 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Witam, Panowie czy możecie mi rozszyfrować błąd: zaświeca mi się kreseczka z prawej ósemki, górna , prawa strona?
Czy jest jakiś manual do rozszyfrowywania tych błędów?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Mundek145
Dołączył: 29 Cze 2016 Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:01, 29 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
jarek1202 napisał: | Witam, Panowie czy możecie mi rozszyfrować błąd: zaświeca mi się kreseczka z prawej ósemki, górna , prawa strona?
Czy jest jakiś manual do rozszyfrowywania tych błędów? |
Witam Panów.
Mam podobny problem jak kolega wyżej,po teście nie gaśnie prawy górny boczny element w drógiej ósemce od lewej strony (czyli od kierownicy). Sprawdziłem wcześniej opisywany przekaźnik ale nie "rzegota" nic w środku.Oba wentylatory działają i słychać klik przy załączeniu klimatyzacji.Czy ktoś pomoże rozszyfrować kod błędu ? Dodam ,że auto jest z 2007 r silnik 2,0 benzyna.Klima raz działa a raz nie serwisowany i uzupełniany czynnik był w3 dni temu oczywiście i mechanika działała idealnie...
Z góry dzięki zo pomoc
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
pawelnow
Dołączył: 15 Lip 2016 Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 5:42, 15 Lip 2016 Temat postu: Klima slabo chlodzi |
|
|
witam,
jestem nowym uzytkownikem Hondy CRV i tego forum
dolaczam sie z pytaniem o manual do bledow
u mnie z kolei Klima chlodzi slabo, i tylko prawa strona, kompresor dziala, wentylatory nie. Zrobilem self test wedlug instrukcji powyzej i pokazalo mi
pierwsza osemka widac tylko prawy dolny element druga prawy i lewy dolne
pozdrawiam i z gory dziekuje.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
tuczko11
Dołączył: 23 Lip 2016 Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:15, 24 Lip 2016 Temat postu: zrobiłem zdjęcie błędu mojej klimy... |
|
|
Czy ktoś pomoże z takim błędem, szukałem wszędzie, ale kicha.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Podbijam pytanie, ktoś może pomóc?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tuczko11 dnia Pon 10:02, 25 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
mr_maniek
Dołączył: 03 Gru 2016 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Morąg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:01, 19 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
wrcfan napisał: | Tak, jakikolwiek błąd powoduje wyłączenie sprężarki. Zdziwiłem się ze klima w ogolę ci działa. W accordzie jeśli występuje ten problem to nawet po restarcie silnika się nie włącza
Wrzucam też tu jak zrobić test czujników/sygnałów wejściowych, może komuś się przyda.
Aby uruchomić tryb wyświetlania sygnałów wejściowych, postępować według następujących punktów:
1. Nacisnąć i przytrzymać przyciski AUTO i DUAL, następnie uruchomić silnik.
2. Po uruchomieniu silnika zwolnić przyciski. Zostanie wyświetlony numer czujnika i następnie wartość sygnału dla tego czujnika. Zanotować wyświetlane wartości.
Czujnik Element Wyświetlana jednostka miary
1 Temperatura wnętrza °C
2 Temperatura zewnętrzna °C
3 Wartości promieniowania słonecznego: Ciemno = 00, Świecenie latarką = 04, Pochmurnie = 10, Słonecznie = 65 kcal/m2·h
4 Temperatura cieczy chłodzącej silnika °C
5 Temperatura powietrza wylotowego parownika °C
6 Otwarcie mieszania powietrza (niska wartość sygnalizuje dostarczanie zimnego powietrza, wysoka wartość sygnalizuje dostarczanie ogrzanego powietrza). % otwarcia
7 Otwarcie mieszania powietrza po stronie pasażera (niska wartość sygnalizuje dostarczanie zimnego powietrza, wysoka wartość sygnalizuje dostarczanie ogrzanego powietrza). % otwarcia
8 Czujnik szybkości jazdy (samochód musi jechać, aby szybkość była wyświetlana) km/h
9 Temperatura powietrza nawiewanego (TAO) °C
UWAGA: Przed przystąpieniem do usuwania usterek układu sterującego klimatem, przejść do trybu A testowania zespolonego multipleksowego modułu sterującego.
1. Włączyć zapłon (II).
2. Nacisnąć przycisk AUTO, następnie przycisk OFF. Przytrzymać oba przyciski wciśnięte przez 1 minutę.
Bez systemu nawigacji satelitarnej:
Z systemem nawigacji satelitarnej:
Aby odczytać kody DTC należy uruchomić funkcję samodiagnostyki. W przypadku kilku usterek zapalą się odpowiednie segmenty wskaźnika. Jednoczesne zapalenie się segmentów wskaźnika A, C, E, G, I, L i O może świadczyć o przerwie we wspólnym przewodzie masowym czujników.
DTC (segment wskaźnika temperatury) Wykryta usterka
A Przerwa w obwodzie czujnika temperatury wnętrza
B Zwarcie w obwodzie czujnika temperatury wnętrza
C Przerwa w obwodzie czujnika temperatury zewnętrznej
D Zwarcie w obwodzie czujnika temperatury zewnętrznej
E Przerwa w obwodzie czujnika nasłonecznienia
F Zwarcie w obwodzie czujnika nasłonecznienia
G Przerwa w obwodzie czujnika temperatury parownika
H Zwarcie w obwodzie czujnika temperatury parownika
I Przerwa w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy
J Zwarcie w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy
K Usterka dźwigni, klapki lub silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy
L Przerwa lub zwarcie w obwodzie silnika regulacji kierunku nawiewu
M Usterka dźwigni, klapek lub silnika regulacji kierunku nawiewu
N Usterka w obwodzie silnika dmuchawy
O Przerwa w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera
P Zwarcie w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera
Q Usterka dźwigni, klapki lub silnika regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera |
Dzięki wrcfan za rzeczowy opis ale ja tak samo jak większość ludzi w tym wątku (widzę po wpisach) nie mogę nigdzie znaleźć, jaka litera jest przypisana do konkretnego segmentu wyświetlanej ósemki ?????
W google też nigdzie tego nie znalazłem, więc byłbym wdzięczny jakbyś mógł podać jakiś link.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Wb.b
Dołączył: 15 Kwi 2017 Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:12, 15 Kwi 2017 Temat postu: Niedziałająca klima |
|
|
mr_maniek napisał: | wrcfan napisał: | Tak, jakikolwiek błąd powoduje wyłączenie sprężarki. Zdziwiłem się ze klima w ogolę ci działa. W accordzie jeśli występuje ten problem to nawet po restarcie silnika się nie włącza
Wrzucam też tu jak zrobić test czujników/sygnałów wejściowych, może komuś się przyda.
Aby uruchomić tryb wyświetlania sygnałów wejściowych, postępować według następujących punktów:
1. Nacisnąć i przytrzymać przyciski AUTO i DUAL, następnie uruchomić silnik.
2. Po uruchomieniu silnika zwolnić przyciski. Zostanie wyświetlony numer czujnika i następnie wartość sygnału dla tego czujnika. Zanotować wyświetlane wartości.
Czujnik Element Wyświetlana jednostka miary
1 Temperatura wnętrza °C
2 Temperatura zewnętrzna °C
3 Wartości promieniowania słonecznego: Ciemno = 00, Świecenie latarką = 04, Pochmurnie = 10, Słonecznie = 65 kcal/m2·h
4 Temperatura cieczy chłodzącej silnika °C
5 Temperatura powietrza wylotowego parownika °C
6 Otwarcie mieszania powietrza (niska wartość sygnalizuje dostarczanie zimnego powietrza, wysoka wartość sygnalizuje dostarczanie ogrzanego powietrza). % otwarcia
7 Otwarcie mieszania powietrza po stronie pasażera (niska wartość sygnalizuje dostarczanie zimnego powietrza, wysoka wartość sygnalizuje dostarczanie ogrzanego powietrza). % otwarcia
8 Czujnik szybkości jazdy (samochód musi jechać, aby szybkość była wyświetlana) km/h
9 Temperatura powietrza nawiewanego (TAO) °C
UWAGA: Przed przystąpieniem do usuwania usterek układu sterującego klimatem, przejść do trybu A testowania zespolonego multipleksowego modułu sterującego.
1. Włączyć zapłon (II).
2. Nacisnąć przycisk AUTO, następnie przycisk OFF. Przytrzymać oba przyciski wciśnięte przez 1 minutę.
Bez systemu nawigacji satelitarnej:
Z systemem nawigacji satelitarnej:
Aby odczytać kody DTC należy uruchomić funkcję samodiagnostyki. W przypadku kilku usterek zapalą się odpowiednie segmenty wskaźnika. Jednoczesne zapalenie się segmentów wskaźnika A, C, E, G, I, L i O może świadczyć o przerwie we wspólnym przewodzie masowym czujników.
DTC (segment wskaźnika temperatury) Wykryta usterka
A Przerwa w obwodzie czujnika temperatury wnętrza
B Zwarcie w obwodzie czujnika temperatury wnętrza
C Przerwa w obwodzie czujnika temperatury zewnętrznej
D Zwarcie w obwodzie czujnika temperatury zewnętrznej
E Przerwa w obwodzie czujnika nasłonecznienia
F Zwarcie w obwodzie czujnika nasłonecznienia
G Przerwa w obwodzie czujnika temperatury parownika
H Zwarcie w obwodzie czujnika temperatury parownika
I Przerwa w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy
J Zwarcie w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy
K Usterka dźwigni, klapki lub silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy
L Przerwa lub zwarcie w obwodzie silnika regulacji kierunku nawiewu
M Usterka dźwigni, klapek lub silnika regulacji kierunku nawiewu
N Usterka w obwodzie silnika dmuchawy
O Przerwa w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera
P Zwarcie w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera
Q Usterka dźwigni, klapki lub silnika regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera |
Dzięki wrcfan za rzeczowy opis ale ja tak samo jak większość ludzi w tym wątku (widzę po wpisach) nie mogę nigdzie znaleźć, jaka litera jest przypisana do konkretnego segmentu wyświetlanej ósemki ?????
W google też nigdzie tego nie znalazłem, więc byłbym wdzięczny jakbyś mógł podać jakiś link. |
Witam mam podobny problem z klima lewa strona chłodzi tak sobie a prawa niemal wcale . Byłem nabić gazem mechanik nabil ale stwierdził że kompresor się nie załącza . Sprawdziłem bezpieczniki jest ok . Wymieniłem przekaźnik i ciągle to samo. Chciałem sprawdzić błędy ale wciskam auto i off i nic się nie dzieje trzymam z minutę i nic. Może jakieś sugestie co dalej. Dziękuję pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil198777
Dołączył: 22 Cze 2017 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Londyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:01, 22 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Witam, mam podobny problem, po przeszukaniu połowy internetowe nie mogę znalesc jak odczytać te kody które sie pokazały. Pokazuje mi po prawej stronie wyświetlacza dwa błędy, pierwszy to jedna kreseczka pionowa po lewej (dół 8mki) |_||_| a drugi błąd to jakby 10 ||_| cos takiego,jak to odczytać?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
piotr77
Dołączył: 23 Kwi 2017 Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:53, 22 Cze 2017 Temat postu: Proszę bardzo. |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil198777
Dołączył: 22 Cze 2017 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Londyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:41, 23 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Dzieki, wlasnie udało mi sie samemu znalesc i miałem dodać . Jeszcze raz Dzieki.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
fe4r23
Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Berlin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:38, 20 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Witam,po serwisie klimy po czasie zauważyłem dziwne zachowanie klimatyzacji.
Raz chłodzi, później znowu nie... według testu klimy, pokazuje kod H, I, J.
Mozę ktoś podpowie gdzie najlepiej szukać.
Ten silnik regulacji mieszania powietrza gdzie się w CRV mieści?
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
moogio
Dołączył: 31 Paź 2014 Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:48, 07 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
cześć
a u mnie jest tak
Zrobiłem test "AUTO OFF" wyszły błędy :
H Zwarcie w obwodzie czujnika temperatury parownika
I Przerwa w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy
J Zwarcie w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy
zmieniłem przekaźnik
ale dalej mam te 3 błędy - na teście "AUTO OFF", jak podłączam Tester diagnostyczny Hella Gutmann mega macs 42 SE - to nie ma błędów.
Czy te błędy pokaże i umożliwi mi skasowanie tylko HDS ?
Klima działa OK tylko zostały te błędy. Jak je skasowac?
pozdr
Artur
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Sensei903
Dołączył: 15 Maj 2017 Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:43, 16 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Hej . Czy zdarzyło wam się że dwustrefowa klimatyzacja się rozregulowala ? Po ustawieniu takich samych temperatur na obydwu strefach temp jest inna . Nie bardzo wiem co się dzieje bo wczoraj wszystko działało normalnie. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:01, 16 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Sugeruje troche sie "wysilic" i przeczytac kilka wczesniejszych postow tego watku i bazujac na tych informacjach przeprowadzic autodiagnostyke klimatyzacji.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
wlodar-ao
Dołączył: 10 Sty 2018 Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:39, 10 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
WITAM.
U mnie świeci się dolny element prawej ósemki. Jakiej to odpowiada literce.
Dzięki za podpowiedz.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|