Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Gaz w CRV III
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
markas64




Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:17, 23 Kwi 2013    Temat postu:

Ja mam też RAV 4 którą jeździ żona z silnikiem 2.0 benzyna , też zagazowana. pali około 2l. mniej. RAV4 MA TEŻ DOŁĄCZANY NAPĘD jak CRV
i podobny motor tyle że zawory regulowane na szklankach a nie na kowadełkach jak CRV III jest mniejsza i lżejsza.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez markas64 dnia Wto 11:21, 23 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rysiekogl




Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:27, 24 Kwi 2013    Temat postu:

Z 2001 r miała napęd stały na 4 tylko bez blokady.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piano079




Dołączył: 13 Maj 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:15, 23 Maj 2013    Temat postu:

Pewnie większość użytkowników tego forum tam zawędrowała ale wrzucę link o instalacjach gazowych i silnikach hondy zaczerpnięty z forum Accorda. Może tych co najbardziej odradzają, a w największej ilości przypadków nigdy auta z instalacją LPG nie posiadali przekona choć trochę na tak... Choć pewnie nie...
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piano079 dnia Czw 16:39, 30 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piano079




Dołączył: 13 Maj 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:16, 23 Maj 2013    Temat postu:

Polecam zainteresowanym ogólnie przeczytać cały ten dział dotyczący instalacji LPG bo można dużo ciekawych informacji wyciągnąć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hagi




Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:59, 08 Lis 2014    Temat postu:

Pean napisał:
traks napisał:
Montaż instalacji zwraca się praktycznie do roku eksploatacji auta.
Wyższe koszty przeglądów, to raptem 60 zł więcej na przeglądzie rejestracyjnym, przegląd roczny instalacji, wymiana filtrów i regulacja 140 zł, regulacja zaworów 50 zł. Te wszystkie koszty przeglądów to zwracają się przy jednym tankowaniu.

Polecam stronkę: [link widoczny dla zalogowanych]
Można zadać o dobór instalacji, obejżeć przykładowe instalacji, jest dość sporo akordów, można też zadać pytanie odnośnie konkretnego warsztatu, ew. zlecić montaż komuś z okolicy

Kolega Phil technicznie wszytsko ładnie wyjaśnił. Zauważcie, że żaden Japoniec nie proponuje fabrycznej instalacji gazowej. Owszem nowe Hondy będa na gazie dobrze zrobionym jeździć, ale do jakiego czasu, potem trzeba się liczyć z możliwością poważnej awari, tak piszą fachowcy. I nie piszcie, że ktoś przelatał 30 tyś km i nic się nie działo. Niech przelata 150! Ja nikomu nie bronię zakładania gazu do nowej CR-V, kazdy sam to musi przekalkulowac, ale to nie jest tak różowo, że instalacja na pewno się zwróci w krótkim czasie. Jeżeli np. ja jezdże 80 proc tras w mieście na krótkich odcinkach, to co mi daje gaz? Będzie spalana i tak w dużej części benzyna na zimnym silniku. Jak samochód sie rozgrzeje i przejdzie na gaz, będzie go palił 2 l więcej. Do tego, jezeli instalacja będzie z dotryskiem benzyny, to i tak ona będzie cały czas spalana. Dodajemy do tego konieczność regulacji zaworów co 20 tyś km., częstsza wymianę świec, itd. Może i koszty roczne przeglądów zwracają się po jednym tankowaniu, ale potencjalny remont silnika już nie. No więc nie jest tak różowo.
Pomijam już takie aspekty jak stres i strata czasu zwiazana z awariami, naprawami, a nawet zwykłą obsługą instalacji, np. przy regulacji zaworów samochód trzeba odsatwić na cały dzień, bo regulacja wymaga zimnego silnika. Także ja za gaz dziekuję, ale jeżeli ktoś chce.....


nie p******... głupot jak nie miałeś auta na LPG to nie komentuj !!!
Ja miałem i to nie jedno auto z LPG (Toyota , Opel , CRV II i III ) i jeszcze nigdy przez to nie uszkodziłem silnika . Prawda jest taka , że obecne auta na rynku jak przelatają powyżej 300 000 to i tak pomału silnik do remontu i zaczyna się juz sypać , szybciej zrujnuje cie w kosztach diesel niż auto na LPG .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hagi dnia Sob 22:10, 08 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrcfan




Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:51, 09 Lis 2014    Temat postu:

Dokładnie jak kolega hagi napisał. To że ktoś ma problemy z autem po montażu LPG to tylko dlatego że zakładał instalacje u "druciarza"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pean




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:21, 09 Lis 2014    Temat postu:

hagi napisał:
Pean napisał:
traks napisał:
Montaż instalacji zwraca się praktycznie do roku eksploatacji auta.
Wyższe koszty przeglądów, to raptem 60 zł więcej na przeglądzie rejestracyjnym, przegląd roczny instalacji, wymiana filtrów i regulacja 140 zł, regulacja zaworów 50 zł. Te wszystkie koszty przeglądów to zwracają się przy jednym tankowaniu.

Polecam stronkę: [link widoczny dla zalogowanych]
Można zadać o dobór instalacji, obejżeć przykładowe instalacji, jest dość sporo akordów, można też zadać pytanie odnośnie konkretnego warsztatu, ew. zlecić montaż komuś z okolicy

Kolega Phil technicznie wszytsko ładnie wyjaśnił. Zauważcie, że żaden Japoniec nie proponuje fabrycznej instalacji gazowej. Owszem nowe Hondy będa na gazie dobrze zrobionym jeździć, ale do jakiego czasu, potem trzeba się liczyć z możliwością poważnej awari, tak piszą fachowcy. I nie piszcie, że ktoś przelatał 30 tyś km i nic się nie działo. Niech przelata 150! Ja nikomu nie bronię zakładania gazu do nowej CR-V, kazdy sam to musi przekalkulowac, ale to nie jest tak różowo, że instalacja na pewno się zwróci w krótkim czasie. Jeżeli np. ja jezdże 80 proc tras w mieście na krótkich odcinkach, to co mi daje gaz? Będzie spalana i tak w dużej części benzyna na zimnym silniku. Jak samochód sie rozgrzeje i przejdzie na gaz, będzie go palił 2 l więcej. Do tego, jezeli instalacja będzie z dotryskiem benzyny, to i tak ona będzie cały czas spalana. Dodajemy do tego konieczność regulacji zaworów co 20 tyś km., częstsza wymianę świec, itd. Może i koszty roczne przeglądów zwracają się po jednym tankowaniu, ale potencjalny remont silnika już nie. No więc nie jest tak różowo.
Pomijam już takie aspekty jak stres i strata czasu zwiazana z awariami, naprawami, a nawet zwykłą obsługą instalacji, np. przy regulacji zaworów samochód trzeba odsatwić na cały dzień, bo regulacja wymaga zimnego silnika. Także ja za gaz dziekuję, ale jeżeli ktoś chce.....


nie p******... głupot jak nie miałeś auta na LPG to nie komentuj !!!
Ja miałem i to nie jedno auto z LPG (Toyota , Opel , CRV II i III ) i jeszcze nigdy przez to nie uszkodziłem silnika . Prawda jest taka , że obecne auta na rynku jak przelatają powyżej 300 000 to i tak pomału silnik do remontu i zaczyna się juz sypać , szybciej zrujnuje cie w kosztach diesel niż auto na LPG .

Dla mnie możesz jeździć nawet rudej wódzie na myszach. Mnie stać na wachę, a na LPG jestem za leniwy Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pean dnia Nie 13:43, 09 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hagi




Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:34, 09 Lis 2014    Temat postu:

Ludzie czasami piszą takie głupoty na forach , że nóż w kieszeni się otwiera , pełno jest pseudo fachowców na rózne tematy , ludzie nie zaśmiecajcie internetu i nie komentujcie jak nie macie o tym pojęcia !!!!!!!!

Potem czyta takie głupoty jeden z drugim i pozamiatane tworzą się STEREOTYPY.
Na tym forum również widzę paru pseudo fachowców a moderatorowi sugeruje aby kasował takich kolesi , chyba , że sam wierzy w takie bajki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:07, 09 Lis 2014    Temat postu:

Mysle, ze pomimo roznic opinii, to jednak mozna a nawet trzeba spierac sie konstruktywnie. Przyznaje, ze bylbym nieszczery gdybym nie wspomnial iz mnie rowniez irytuja autorytatywne opinie roznej masci teoretykow, co jednak nie zmienia w dalszym ciagu mojego przekonania, ze jedynie dyskusja i wymiana doswiadczen moze nas wzbogacic o przydatna wiedze.
A zatem by nie byc goloslownym, dodam ze moja CR-V ma juz za soba prawie 200 tkm bezawaryjnego przebiegu na LPG.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Nie 23:09, 09 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
boski84




Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:59, 25 Lis 2014    Temat postu:

Witam. Mam założony gaz elpi na wtryskach chana. Za instalacje dałem 3 tys. Oczywiscie z lubryfikacji i korkiem schowanym koło wlewu . Zrobiłem 30tys km i na razie jestem strasznie zadowolony. Spalanie około 11-12 litrów przy mojej jeździe. To jest mój trzeci Japończyk na gazie i w każdym instalacja spisała sie super i tak dalej moim znajomym którzy ode mnie kupili. Powiem tylko ze najważniejszym priorytetem gazu jest PROFESJONALNY ZAKŁAD ktory to zrobi. Otoz w pierwszym aucie (toyota avensis, honda civik i honda crv III) założyłem gaz w pierwszej lepszej firmie na terenie mojego miasta i powiem ze była masakra nie wiedzieli jak sobie poradzić z wyregulowaniem obrotów bo skakalo i auto gasiło. Tak sie nadzialem ze zdemontowali instalacje i oddali kasę natomiast pózniej założyłem drugi raz w innej firmie (300zl drożej) i miałem spokój wszystko chodzi bez problemu i od tej pory tylko tam zakładam. Wszystko zależy od fachowców.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Peter CRV




Dołączył: 25 Gru 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:17, 25 Gru 2014    Temat postu:

Ja mam juz od poltora roku gaz i jestem bardzo zadowolony zrobilem ponad 40 tys i chodzi super, mam stag iso2 wtryski hana ,nie zastanawiac sie tylko montowac -rowniez dlugo sie zastanawialem Smile Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzys27024




Dołączył: 17 Kwi 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rimini italia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:50, 17 Kwi 2015    Temat postu:

Witam jestem nowy na Tym forum chciałbym się dołączyc do tematu lpg w naszych haniah mam Crv 2.0 z 2007 od 4 lat i gaz od wrzesnia 2014 ,zrobiłem juz 17 tys na lpg i jest wszystko ok ,ma BRC SQ 24 sekwencja +lubryfikator.Instalacje montowałem w Tarnowie <czakram> polecam ,jak bedzie sie cos działo to napisze narka

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzys27024 dnia Pią 21:54, 17 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luks




Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:53, 26 Kwi 2015    Temat postu:

To ja proponuje, aby Ci koledzy, ktorym LPG dziala dobrze napisali gdzie zakładali.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:40, 27 Kwi 2015    Temat postu:

Moja CR-V kupilem jako samochod uzywany juz z instalacja LPG (VSI Prins), ktora zostala zamontowana do nowego auta przez dealera Hondy w Niemczech. Z tego tez powodu bedzie to zapewne malo przydatna informacja dla osob szukajacych sprawdzonego instalatora lpg w Polsce.
Obecnie auto ma troszke ponad 200 kkm przebiegu bez zadnych (zauwazalnych) skutkow ubocznych stosowania tego paliwa.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Pon 8:03, 27 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czay




Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:46, 27 Kwi 2015    Temat postu:

Ja zakładałem rok temu w firmie Nagaz (Stefanowski) w Łodzi. Instalacja liquidSi (by Vialle). Na razie przejechałem trochę ponad 20 tys. km.
Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 3 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy