Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Gaz w CRV III
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roobixx




Dołączył: 22 Lis 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:51, 12 Kwi 2018    Temat postu:

slapas robię na Keihinie Smile Tysiąc drożej, ale nie che żałować do auta które kosztuj 60 K Wink
Jak skoczył koszt to proponowano mi Prinsa, ale zostaje przy Keihinie... Dobrze zrobiłem? Very Happy
Montaż na 8-9.05 To dobry zakład i przez to obłożony mocno robotą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:56, 12 Kwi 2018    Temat postu:

roobixx napisał:
... Jak skoczył koszt to proponowano mi Prinsa, ale zostaje przy Keihinie... Dobrze zrobiłem? Very Happy...


Instalacja Prinsa ma w zestawie wlasnie wtryski Keihin. Bardzo drogie ale moim zdaniem warte ceny bo trzymaja parametry przez setki tysiecy km.
W zestawie Prinsa jest tez filtr odstojnikowy produkcji firmy Keihin - tez wielokrotnie drozszyod polskich odpowiednikow i bardzo skuteczny. Niestety ma tez wady takie jak wlasnie cena i brak wymiennego wkladu. Sad Polskie odpowiedniki z odstojnikiem maja podstawoa przewage w postaci wymiennych wkladow za pare groszy, wiec mozna je wymieniac i co pol roku.
Reduktor Prins tez mozna zaliczyc do tych udanych, ktory stabilnie utrzymuje cisnienie. Niestety jest przy tym dosc wrazliwy na zanieczyszczenia. Uwazam, ze wsrod polskich produktow mozna znalezc rownie dobry a przy tym sporo tanszy odpowiednik.
Elektronika Prinsa posluguje sie bardziej zautomatyzowanymi algorytmami a przy tym moze nie miec tylu opcji do "recznej" kalibracji ustawien co np. Stag ale u mnie sprawdzila sie wysmienicie chociaz mam starsza wersje (VSI).
Generalnie, to o ile auto bedzie uzywane w Polsce i bedziesz mial bezproblemowy dostep do fachowego serwisu, to osobiscie nie widze przeciwskazan aby montowac komponenty polskich producentow, szczegolnie, ze roznie to bywa ze znajomoscia obslugi Prinsa wsrod polskich gazownikow.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
roobixx




Dołączył: 22 Lis 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:37, 12 Kwi 2018    Temat postu:

Na tę chwilę ustalone są wtryskiwacze Keihin-a z polską instalacją. Wink
Czyli z tego co rozumiem opcja druga:
2. Stag Qbox wtryskiwacze Barracuda oraz reduktor KME Tur
Tyle, że wtryskiwacze Keihin.
Mam nadzieję, ze to dobre połączenie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:20, 12 Kwi 2018    Temat postu:

http://www.crvklub.fora.pl/eksploatacja,7/lpg-do-hondy-crv,3124-45.html#24291

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
roobixx




Dołączył: 22 Lis 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:35, 11 Maj 2018    Temat postu:

Dzień dobry. Smile

slapas zrobione! Smile

Wtryskiwacze Keihin-a, a reszta Stag Qbox, oraz reduktor KME Tur.
Butlę wcisnąłem 78 litrów. Smile Wchodzi do niej około 60 litrów gazu.
Podłoga bagażnika poszła lekko do góry, będę musiał ją ustabilizować po bokach na czymś bo lezy na butli. Ale generalnie wizualnie jest ok. Smile
Pracuje wszystko bardzo ładnie. Nie odczuwam żadnej różnicy w stosunku do benzyny, a nawet mam wrażenie, że na gazie praca silnika jest bardziej kulturalna i cichsza. Może związane to jest z regulacją zaworów, która się odbyła, ale wg info serwisu była tylko kosmetyczna.

No i w końcu pierwsza oszczędność, zamiast zapłacić za tankowanie benzyny 300 zł zapłaciłem 120 za taką samą ilość gazu. Wink 2 złote za gaz w stosunku do 5 złotych za benzynę to naprawdę duża różnica.
Jedyny problem jaki mam to koło zapasowe... Smile Musze coś pomyśleć jak je zainstalować w bagażniku.

Wrzuciłem 2 fotki silnika jak wygląda instalacja:
http://www.crvklub.fora.pl/viewimage.php?i=593


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roobixx dnia Pią 9:37, 11 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:51, 11 Maj 2018    Temat postu:

Zatem serdecznie gratuluje satysfakcji z montazu instalacji I oby ten stan pozostal jak najdluzej.

Niemniej kilka rzeczy rzucilo mi sie w oczy, ktore nie do konca mi sie podobaja I sa jakby troche sprzeczne z tym co Ci wczesniej sugerowalem I dlatego pozwole sobie je wskazac.
Ponizej dal przypomnienia to co pisalem wczesniej:
slapas napisał:
roobixx napisał:
...Z zebranych informacji na co trzeba uważać przed montażem LPG mamy tak:

1. sprawdzenie i ewentualna regulacja luzów na zworach;
2. wybór najlepszych filtrów dla ochrony wtryskiwaczy
Dodajemy coś jeszcze ? Smile


3. Uwaga na przepustnice przy demontazu kolektora. Bywa, ze po manipulacjach wymaga adaptacji a nie kazdy sobie z tym radzi.
4. Gazownik jesli dobry w te klocki, to pewnie doskonale to wie, ale wspomne, ze najkorzystniej wtryski zamontowac "pojedynczo" (nie w listwie) i pionowo, na co jest wystarczajaco miejsca.
5. Dobrze miec pod maska wylacznik (pstryczek) instalacji tak na wszelki wypadek.
6. Uczulic montazyste na zabezpieczenie antykorozyjne blachy wlewu paliwa ...


Zatem odnoscnie:
ad 2. widac, ze nie jest zamontowany filtr odstojnikowy z wymiennym wkladem tylko jednorazowa puszka (pewnie Czaja) oby nie z papierowym wkladem filtrujacym;
ad 4. dobrze, ze wtryski stoja pionowo (jest na to mnostwo miejsca) ale szkoda, ze nie zamontowane zostaly pojedynczo Sad , gdyz w listwie maja dosc dlugie wezyki co z kolei nie jest korzystne z punktu widzenia zwloki w wysterowaniu wtryskow; u mnie bylo podobnie ale zmienilem montaz (podobnie jak tutaj: [link widoczny dla zalogowanych] ) co pozwolilo skrocic wezyki ze 120 mm do ok 50 mm a dodatkowo poprawila sie reakcja silnika na szybkie zmiany otwarcia przepustnicy; dodatkowo takie mocowanie szyny jak u Ciebie sprawia, ze trzeba ja demontowac przy kazdej regulacji raworow Sad ; moze to i nie jest wielki problem ale jakos mi sie to nie podoba, ze szyna wisi na tak dlugasnych wspornikach, co napewno powoduje niezle dygotanie wtryskow na wolnych obrotach; z powyzszych powodow osobiscie do przykrecenia wsporniczkow podtrzymujacych wtryski, wykorzystalem szpilki ktore mocujace szyne wtryskowa benzyny.
ad 5. awaryjnego pstryczka nie udalo mi sie odnalezc na fotkach.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Pią 14:05, 11 Maj 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
roobixx




Dołączył: 22 Lis 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:17, 11 Maj 2018    Temat postu:

Przedstawiłem montażyście wszystkie twoje sugestie i czytał je. Smile
Jak to bywa zrobił po swojemu... Zastosował się chyba tylko to tego żeby wtryski były pionowo...

Cytat:
ad 2. widac, ze nie jest zamontowany filtr odstojnikowy z wymiennym wkladem tylko jednorazowa puszka (pewnie Czaja) oby nie z papierowym wkladem filtrujacym;

Co mam tej sytuacji zrobić ? Żądać wymiany na filtr odstojnikowy ?
Co ryzykuję przy takim rozwiązaniu jak jest ?
Ja się na tym temacie filtrów LPG nie znam i nie wiedziałem co mi pokazują przy odbiorze... Najzwyczajniej mu ufałem, bo ma znakomite opinie na forum LPG.

Cytat:
ad 4. dobrze, ze wtryski stoja pionowo (jest na to mnostwo miejsca) ale szkoda, ze nie zamontowane zostaly pojedynczo Sad , gdyz w listwie maja dosc dlugie wezyki co z kolei nie jest korzystne z punktu widzenia zwloki w wysterowaniu wtryskow; u mnie bylo podobnie ale zmienilem montaz (podobnie jak tutaj: [link widoczny dla zalogowanych] ) co pozwolilo skrocic wezyki ze 120 mm do ok 50 mm a dodatkowo poprawila sie reakcja silnika na szybkie zmiany otwarcia przepustnicy; dodatkowo takie mocowanie szyny jak u Ciebie sprawia, ze trzeba ja demontowac przy kazdej regulacji raworow Sad ; moze to i nie jest wielki problem ale jakos mi sie to nie podoba, ze szyna wisi na tak dlugasnych wspornikach, co napewno powoduje niezle dygotanie wtryskow na wolnych obrotach; z powyzszych powodow osobiscie do przykrecenia wsporniczkow podtrzymujacych wtryski, wykorzystalem szpilki ktore mocujace szyne wtryskowa benzyny.


Wg jego informacji (z tego co pamiętam) takie mocowanie robi specjalnie pod Hondy, żeby wtryskiwacze nie stukały...

Cytat:
ad 5. awaryjnego pstryczka nie udalo mi sie odnalezc na fotkach.


Przy mojej sugestii o tym nie widzieli kompletnie sensu takiego rozwiązania. Wspomniano mi o dwóch zworach bezpieczeństwa itd itp...

slapas podsumowując - instalacja ogólnie jest ok tylko mam zadziałać w kwestii filtra ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:14, 11 Maj 2018    Temat postu:

roobixx napisał:
...Co mam tej sytuacji zrobić ? Żądać wymiany na filtr odstojnikowy ?
Co ryzykuję przy takim rozwiązaniu jak jest ?
Ja się na tym temacie filtrów LPG nie znam i nie wiedziałem co mi pokazują przy odbiorze... Najzwyczajniej mu ufałem, bo ma znakomite opinie na forum LPG.

Slaby filtr przy zabrudzonym gazie to proszenie sie o klopoty… w najlepszym razie konieczne bedzie czyszczenie wtryskiwaczy.
Czy ten, ktory masz zamontowany jest zly, to nie moge oczywiscie stwierdzic, ale z tego co widze, to nie jest to typ odstojnikowy, ktory jest z racji zasady dzialania, bedzie zazwyczaj skuteczniejszy w zatrzymywaniu szczegolnie frakcji oleistych. Jesli na rachunku jest wpisany taki filtr jak zamontowany, to mozesz np. zaproponowac wymiane filtra na ten z odstojnikiem przy pierwszym serwisie.

roobixx napisał:
...
Wg jego informacji (z tego co pamiętam) takie mocowanie robi specjalnie pod Hondy, żeby wtryskiwacze nie stukały...


Hmmm… wydaje sie jakos naciagana argumentacja. Ja mam pojedynczo na krotkich wezykach i nic nie stuka, szczegolnie ze Keihiny sa raczej cichymi wtryskami. Ale moge zrozumiec dlaczego zrobili jak zrobili bo taki montaz na listwie jest poprostu najmniej pracochlonny a i w przypadku koniecznosci np. wymiany wtrysku, bedzie relatywnie nieskaplikowane.
Zasadniczo tragedii nie ma , bo moje Auto przejechal ok 200 tys. km z wtryskami w listwie i nic zlego sie nie zdarzylo, jednak uwazam i podobnie wyraza sie wiekszosc montazystow, ktorzy udzielaja sie na lpg-forum, ze montaz "pjedynczo" jest bardziej prawidlowy gdyz umozliwia zastosowanie krotkich wezykow laczacych wtryski z kolektorem a to z kolei sprawia, ze wtrysk gazowy jest bardziej zblizony parametrami do wtrysku benzyny a o to przeciez chodzi w calej tej zabawie.

roobixx napisał:
...
Przy mojej sugestii o tym nie widzieli kompletnie sensu takiego rozwiązania. Wspomniano mi o dwóch zworach bezpieczeństwa itd itp...

Nie jest to koniecznosc ale sie przydaje np. w przypadku kiedy zostawiamy samochod na dluzszy czas nieuzywamy i mozemy wowczas odlaczyc instalacje aby nam akumulatora nie wyladowalo. Ponadto w przypadkach jakiejs naprawy czy modyfikacji instalacji elektrycznej, mozna latwo odlaczyc wiazke od instalacji LPG, zeby np, nie uszkodzic elektroniki bez koniecznosci odlaczania klem itp. Narazie poki LPG jest na gwarancji, to nie jest Twoj Problem a po gwarancji to sobie pstryczka dorobisz.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Pią 22:30, 11 Maj 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
roobixx




Dołączył: 22 Lis 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:57, 18 Maj 2018    Temat postu:

Cześć.
slapas czy byłbyś tak uprzejmy i wrzucił fotkę jak masz zrobione podniesienie bagażnika po montażu większej butli? U mnie to jest koło 5 cm do góry i myślę nad jakimiś elastycznymi listwami po bokach na taśmie Tesa, lub grubymi paskami gumy o wysokości 5cm a szerokości 1,5 cm, lub coś w tym stylu. Pytałem montażystę gazu i mówił, ze na butli można spokojnie wozić bagaże itp...Podłoga bagażnika w tej chwili opiera się na butli i w sumie na upartego można by to tak zostawić, bo nic nie widać wizualnie, ale chce mieć to ustabilizowane i zrobione jak należy.

Jeszce jedno pytanie. Wskaźnik poziomu benzyny spadał przy jeździe na gazie jakbym jeździł na benzynie... W momencie kiedy miałem zrobione 280 kmów i wskazało mniej niż połowę gazu w butli wskaźnik benzyny wystrzelił z 3 kresek do prawie połowy, czyli wrócił miej więcej do poziomu jaki miałem w baku jak zacząłem jeździć na gazie.
Czy mam rozumieć, ze w Hondzie komputer pomniejsza wskaźnik na bazie liczonego zużycia paliwa, a sprawdza fizycznie sam poziom w baku co pewien czas ?

Jeszcze jedna sprawa co do naszego pisania o sprawie z "dug dug dug" przy zmianie z 1 biegu na 2.
Wydrukowałem sobie twoje wypowiedzi na ten temat i serwisant z ASO z 20 letnim stażem wszystko potwierdził. Powiedział nawet, że bardziej i lepiej mu to naświetliłeś. Wink
Także z mojej strony bardzo duży szacunek dla Ciebie za wiedzę i podziękowania, że poświęcasz mi laikowi tyle czasu. Smile
Pozdrawiam!
Robert


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek




Dołączył: 06 Sie 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:50, 18 Maj 2018    Temat postu:

Wskaźnik paliwa będzie ubywal z kilometrami ponieważ ECU nie wie ze jeździsz na LPG co 300 km poziom paliwa będzie wracał do stanu faktycznego poziomu paliwa w baku. Z mojego doświadczenia najlepiej trzymać 1/2 zbiornika.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maciek dnia Pią 19:50, 18 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:56, 21 Maj 2018    Temat postu:

roobixx napisał:
… czy byłbyś tak uprzejmy i wrzucił fotkę jak masz zrobione podniesienie bagażnika po montażu większej butli?


A prosze bardzo, zdjecia w galerii: http://www.crvklub.fora.pl/viewimage.php?i=617

roobixx napisał:
… Wskaźnik poziomu benzyny spadał przy jeździe na gazie … komputer pomniejsza wskaźnik na bazie liczonego zużycia paliwa, a sprawdza fizycznie sam poziom w baku co pewien czas ?


Dokladnie tak. Zreszta kolega Maciek tez to wlasciwie opisal.


roobixx napisał:
… co do naszego pisania o sprawie z "dug dug dug" przy zmianie z 1 biegu na 2....


No coz, jedyne co moge na to odpowiedziec, to iz ciesze sie, ze moglem cokolwiek pomoc.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Wto 11:14, 22 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
roobixx




Dołączył: 22 Lis 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:31, 22 Maj 2018    Temat postu:

slapas dziękuję Ci bardzo. Te dwa wsporniki do podłogi z czego masz wykonane ? To jest chyba ta sama płyta z której jest podłoga? U mnie, przy butli 78litrów, aż takiej przeróbki nie trzeba robić. Podłoga poszła tylko ze 3 - 4 cm do góry, ale też dam wsporniki po bokach.

Zrobiłem na gazie już 380 km-ów. prawie wszystko po mieście we wrocławskich korkach, więc spalanie duże. Dodatkowo nie bawiłem się dla testów w osczędnisia i nuzia była dość ciężka. Średnio dziennie 40 kmów i do pokonania ze 20 świateł na skrzyżowaniach.
60 litrów gazu poszło po dystansie 380 km-ów. Wychodzi na to, że "Smoczyca" bierze mi z 15 litrów gazu na sto. :O Liczyłem na mniejszy i lepszy wynik. Ale... Benzyna średnio po mieście to było 12 litrów na sto...
Mimo wszystko i tak się instalacja opłaca. 400 kmów na benzynie to koszt 260, a na gazie 130. Wink
Dobrze , że nie dałem zbiornika 50 litrów bo bym często latał na stacje. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:40, 22 Maj 2018    Temat postu:

roobixx napisał:
...Te dwa wsporniki do podłogi z czego masz wykonane ? To jest chyba ta sama płyta z której jest podłoga?

Boczne wsporniki sa z tej samej prasowanej plyty ok 10 mm grubosci, z ktorej wykonano podloge. Powierzchnie czolowe, na ktorych wsporniki leza na plastikach w bagazniku, zostaly oklejone gumowa tasma.

roobixx napisał:
...Smoczyca" bierze mi z 15 litrów gazu na sto. :O Liczyłem na mniejszy i lepszy wynik. Ale... Benzyna średnio po mieście to było 12 litrów na sto...

I duzo i nie, bo to normalne, ze spala ok. 20% gazu wiecej niz benzyny a mi w ruchu autostradowym (przy niezbyt szybkiej jezdzie bo 120-130 km/h) w terenie pagorkowatym, spala srednio 11.5 l/100km, .
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Śro 10:07, 23 Maj 2018, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
roobixx




Dołączył: 22 Lis 2017
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:36, 30 Maj 2018    Temat postu:

Cześć

Slapas dostałem wykaz homologacyjny zainstalowanych rzeczy.
I właśnie mnie szlag trafił.

Z filtrami jest tak jak mówiłeś, zostały zamontowane, najtańsze, k.. papierowe. Na allegro po 20 zł są.
Nie będę przeklinał, a bardzo bym chciał...
Dodatkowo w homologacji mam wpisany nie ten wtryskiwacz.
Zamiast Keihin-a mam Barracudę. Fizycznie jest Keihin, bo widzę i jest to widoczne na foto.
Mam podjechać i mają parafować specyfikacje...

Zapłaciłem 5K i miało być wszystko wysokiej i dobrej klasy.

W rozmowie o filtrach powiedziałem mu, że miały być takie jak pisałeś, to powiedział, że wymieni pryz przeglądzie po 1 K...

Masakra kupuję specjalnie drogie wtryskiwacze a podłącza mi to do g...anego filtra...

Slapas mam wielką prośbę możesz ocenić resztę podzespołów ?
Szlag mnie trafi bo mu zaufałem, na forum LPG miał najlepsze opinie w moim rejonie i się zes...łem.
W tym kraju na wszystkim się trzeb znać żeby nie być , nie powiem co.
Obawiam się , że reszta też jest niskiej jakości jak filtr za 20 zł.
Przewody tez dostałem najtańsze, ten czujnik ciśnienia i resztę rzeczy ?

Powiedz mi jeszcze jak jest z numerami seryjnymi montowanych rzeczy ?
Skąd mogę wiedzieć jakie wtryskiwacze dostałem, nie mam ich numeru seryjnego, ani gwarancji producenta.

Na fakturze jest tylko ogólnie napisane montaż instalacji i kwota za całość, a na homologacji tylko nr homologacyjne bez seriali.

Przepisałem zestawienie z homologacji, bardzo Cię proszę o opinię:

Reduktor KME TUR E8 67R-01 6555
Zawór odcinający OMB B2 E8 67R-01 4327
Wielozawór Tomasetto Toroidalny E8 67R-01 3018
Gazoszczelna obudowa GZWM Grodków E20 67R-01 0390
Wlew paliwa Tomastto E8 67R-01 3868
Zbiornik GZWM Grodków ZTW 720/250/78L E20 67R-01 0785
Elektroniczna jed. ster. AC Stag Q-Next Plus E8 67R-01 4903
Urządzenie wtrysku gazu
Przewody elastyczne Faro H2 E13 67R-01 0299
Czujnik ciśnienia AC PS-04 E8 67R-01 7261
Filtr Gazu Certools F779 E20 67R-01 0526


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:46, 30 Maj 2018    Temat postu:

Witam w ten goracy, srodowy wieczor.

Faktycznie, z tym filtrem to wpadka i wyglada na jakies niedopatrzenie albo niedogadanie sie pracownikow, bo naprawde trudno mi podejrzewac zeby ktos chcial na roznicy w cenie filtrow oszczedzac. Confused
W kazdym razie powinni sie przynajmniej poczuwac do jego wymiany na taki jaki byl uzgodniony.

Szczerze mowiac, to slabo sie znam na tych homologacjach, ale gdzies przeczytalem na Forum LPG, ze nie zawsze wykaz w homologacji zgadza sie z rachunkiem gdyz niezawsze homologowane sa zestawy, ktore faktycznie sa montowane w samochodach.
Najlepiej jesli w tym temacie napiszesz watek na powyzszym forum, to Ci to pewnie specjalisci wytlumacza.

Z listy czesci, ktore wymieniles wnosze, ze zestaw jest rzeklbym "klasyczny", czyli ze wymienione komponenty czesto przewijaja sie w dobrej jakosci zestawach, ktore sa na wspomnianym forum proponowane.
Nie wiem, czy masz "najtansze przewody" bo to co jest w spisie to akurat przweod poliamidowy dla linii wysokiego cisnienia (zastepuje przewody miedziane). Natomiast weze gumowe nie sa wymienione w spisie ale jesli sa to np. Parker, co mozesz odczytac z nadruku) to sa akurat chyba najlepsze.
Generalnie nie wyglada to wszystko zle choc widzialem "lepsze" moim zdaniem ale najwazniejsze jest to, jak instalacja zostala wystrojona.

No i zasadniczo to proponuje spokoj bo nie ma co sie gotowac, tylko zaopatrzyc sie w wiedze, egzekwowac to co Ci nalezne.

Pozdrawiam i zycze sukcesow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 7 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy