Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Gaz w CRV III
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:05, 12 Kwi 2013    Temat postu:

Rozumiem, tylko ciężko opierać się na opiniach jeżeli ktoś nie miał gazu, nie ma i nigdy nie będzie takiego auta użytkował. Ja akurat użytkuję , fakt nie ta generacja, ale spotykam się również z pozytywnymi opiniami ludzi którzy użytkują III generacje. Wszystko zależy od znalezienia odpowiedniego zakładu montującego, który potrafi dobrać instalacje a później serwisować. W Krakowie są zakłady które oprócz dynamicznego strojenia map w czasie jazdy, po montażu robią również próby na hamowni.

Może wypowie się ktoś kto ma CR-V z silnikiem R20A z LPG? Jeżeli się silnik posypał to co się stało i po jakim przebiegu? Jak dobrana i skonfigurowana instalacja?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez traks dnia Pią 12:21, 12 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
phil




Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:17, 12 Kwi 2013    Temat postu:

Witam ponownie ! ale się rozkręciło ? no i dobrze ! o to chodzi . Ciekawe są opinie dla tz zwolenników . Na ironię, opowiem wam jak to było z gazem w polonezie mojego dziadka, a samochód odbieraliśmy w salonie fabrycznym na KOTSISA W WARSZAWIE . To był rok 1998 i oczywiście silnik 1.6 multipoint injection, zawory hydrauliczne , czerwień meksykańska , wspomaganie , i instalacja dysygnowana przez koreańców bo to już było daewoo wlaściwie ! Wiecie co ? dziadek zmarł 2 lata temu i musieliśmy ten samochód albo oddać na złom , albo sprzedać ? Miał przejechane 138 tys km , co 10 tys km serwis przyfabryczny i w książce wbita każda wizyta i zabiegi wszelkie . A na koniec ciasteczko ! cały przebieg na gazie dziadek przejechał i do końca gaz działał bez zarzutów , i przyjemnie było co 300 km po mieście podjechać na stacje i zatankować LPG za grosze !!! Nic , ale to nic się nie działo z silnikiem , rórka wydechowa to aż biała była anie jakaś od sadzy uświniona i jeszcze wiśienka na tym ciasteczku ! On skurczybyk lepszy miał szwung na tym gazie niż na benzynie !!! nigdy nie zaświecił żadną kontrolką awarii , ale serwis dbał o kondycję i dziadek płacił jak za jakąś mazdę porównując fakturę . Do tego czasu nie mogę uwierzyć jak to było możliwe , sam w końcu też nim jeżdziłem trochę i chyba to był ewenement . W końcu gość kupił go na reklamę myjni ! Ja ze swej strony życzę entuzjastom zagazowania swych pojazdów , aby mieli takie wspomnienia i tylko tak pozytywne z tymi instalacjami jak ja!!! doskonale wiem że jest to podyktowane rachunkiem ekonomiki i zgodzę się, bo wiem jak chętnie człowiek płaci za napełnienie do pełna ! Ale kochani to była manofaktura , te nasze wozidła po 2010 roku, nie łudzcie się bo to wieszczy same problemy , a warsztaty zachęcą do zakupu i montażu, ale to wy będziecie się borykać z bądż co bądż nie lada problemami. Niekiedy ludzie prawdy nie powiedzą bo skoro sami zostali wpuszczeni w MALINY to niech ktoś też przejedzie się na GAZIE !!! Producent odradza i mówi że to nie ta technologia , Nie podzielajcie niedoli prekursorów mylnych decyzji ! Ale jesteśmy dużymi chłopcami więc konsekwencję zniesiemy z honorem , oby nie ucierpiał budżet domowy i domownicy . Życzę pozytywnych przemyśleń i decyzji rzecz jasna !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:14, 12 Kwi 2013    Temat postu:

"Niekiedy ludzie prawdy nie powiedzą bo skoro sami zostali wpuszczeni w MALINY to niech ktoś też przejedzie się na GAZIE !!!"

Aż takie złe mniemanie o użytkownikach tego forum?

A tak a propos "rórka wydechowa to aż biała była anie jakaś od sadzy uświniona", u mnie rocznik 1999r, przebieg 192 tys, w tym równo 80 tys na gazie, jazda głownie po mieście.... a wydech ciągle oryginalny Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
phil




Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:47, 12 Kwi 2013    Temat postu:

popatrz dobrze może jest jeszcze fabrycznie wylot srebrny ! Tusk też mówił że będzie lepiej , i zagłosowałeś więc się przejechałeś , ale pewnie wcale ci lepiej nie jest , chyba że ? ha ha ! Czołem !!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:09, 13 Kwi 2013    Temat postu:

A było takie miłe i sympatyczne forum:( Kolega widzę że z Warszawy to pewnie tak tryska humorem po rocznicy na Krakowskim Przedmieściu?
Przynajmniej wyjaśniło się ta niechęć do gazu. Gaz bierzemy głównie od Rosjan, a jak wiadomo ich gaz może w skrajnych przypadkach wytwarzać sztuczną mgłę Smile

Też chciałbym się doczekać takiej biedy jak kolego i wyjeżdżać nową furą z salonu, jak kolega kiedyś napisał trzeba mieć fantazję i pieniążki..... by kupować auto w ciemno:)))))
Z drugiej strony nic mnie tak nie zadziwia jak to że najbardziej narzekają ci których stać, a my właścicielek I generacji cieszymy się tylko z faktu ich posiadania Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez traks dnia Sob 13:27, 13 Kwi 2013, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:01, 13 Kwi 2013    Temat postu:

"Źródłem tych informacji nie jest AŚ, on tylko przytoczył badania zrobione przez Prinsa."
- z badań tych wynika że silniki hondy nie mają problemów ze współpracą z gazem, lecz trzeba się liczyć z konsekwencją regeneracji głowicy. Koszt 1-2 tys.
To ryzyko z którym trzeba się liczyć i wkalkulować to w koszty i ryzyko

Z drugiej strony Prins gazuje Civica Typ R i publikuje na swojej stronir taki tekst:
"Prins Autogas UK/Prins Calor Type R
Tom Onslow-Cole, bo o nim tu mowa, to eks-mistrz Renault Clio Cup (z 2006 r.), który aktualnie ściga się w zawodach pucharu British Touring Car Championship, czyli w mistrzostwach samochodów turystycznych. Jeździ tam wyczynową odmianą niepozornej Vectry, regularnie osiągając metę na medalowych pozycjach i stając na podium. Tym razem jednak zostawił swojego Vauxhalla w boksie i wsiadł za kierownicę seryjnej Hondy Civic Type R z dwulitrowym silnikiem, którą do zasilania LPG przystosowały wspólnym wysiłkiem dwie firmy: Calor (dostawca paliwa) i brytyjski oddział holenderskiego Prinsa. Ścigant zrobił autem kilka „kółek” na torze i był bardzo zaskoczony rezultatami swojego przejazdu. Ma się rozumieć, in plus...

Civica, dysponującego mocą 198 KM i przyspieszającego od 0 do 100 km/h w 6,6 s, wyposażono w standardowy system Prins VSI z wtryskiwaczami Keihin. Fabryczne osiągi nie uległy zmianie, w przeciwieństwie do subiektywnych odczuć kierowcy, które nawet się poprawiły. Samochód bardziej spontanicznie reaguje na komendy wydawane prawą stopą, co nie tylko daje więcej frajdy z jazdy, ale też pomaga zostawiać ewentualnych rywali dalej z tyłu (co w tym przypadku jest mało realne, ponieważ Type R został stworzony do jazdy po zwykłych ulicach, z natury nieprzystosowanych do ścigania się). Tom Onslow-Cole przywołał znane i u nas przekonanie, że LPG często kojarzony się z utratą siły napędowej, ale jego zdaniem ten problem jest zupełnie obcy „powożonej” przez niego Hondzie. Ta rwie do przodu jak po lekkim chip tuningu, a przecież w rzeczywistości jest cięższa niż przedtem. Oto, co potrafi wysokooktanowe paliwo w połączeniu z profesjonalnie wykonanym układem zasilania!

Czy może być lepszy test dla instalacji i efektowniejszy pokaz jej możliwości niż montaż w samochodzie przeganianym po torze wyścigowym? Raczej nie, a kiedy dodać do tego osobistą rekomendację doświadczonego mistrza kierownicy, dochodzimy do prostego i krzepiącego wniosku: co jest dobre do półwyczynowej jazdy, będzie doskonałe w codziennym użytkowaniu! Starannie dobrany system LPG i fachowo przeprowadzona adaptacja to gwarancja dobrych osiągów, niezawodności i niskich kosztów eksploatacji. Nam możesz nie wierzyć, ale kierowca wyścigowy chyba wie, co mówi!
Autor: Robert Markowski
Źródło: Prins Autogas UK, Calor, Tom Onslow-Cole


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriss




Dołączył: 26 Gru 2012
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:45, 13 Kwi 2013    Temat postu:

kilka lat wstecz kupiłem sobie 5 letnie Mondeo. Aby cieszyć się tanim tankowaniem wstawiłem instalację gazową. Z racji ze był to silnik Z-tec zakupiłem instal z elek. wtryskiem za ok 4000 zł. Na początku planowałem robić znaczne przebiegi ale życie życiem. Okazało się że do pracy miałem ok 3 km i praktycznie całą zimę pokonywałem na benzynie bo inst. gazowa zaskakiwała po odpowiedniej temp. silnika. Instalacja zamontowana była przez jeden z najbardziej renomowanych zakładów, przestrzegałem terminów przeglądów i co ?? W przeciągu 6 lat - przebiegu w sumie ok 60 tyś miałem dwa razy rozpieprz. głowicę. I teraz nikomu nigdy nie będę proponował gazu no chyba, że do kuchenek czy piecach w mieszkaniach.
Jestem świeżym posiadaczem CR-V 2.0i z 2007r i widząc jak to auto pięknie pracuje na benzynie aż serce się kraje na samą myśl o gazie.
Kupując auto, które ma mało kosztować w utrzymaniu trzeba wybierać coś o pojemności 1.2 pokroju Skody Fabi a nie CR-V 2.0 czy 2.4 więcej.
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
phil




Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:57, 13 Kwi 2013    Temat postu:

Witam ! No cóż powiedzieć ? Do dzieła chłopy .! Albo pojechać z tym do Angli bo tutaj to nikt tego nie zrobi dobrze , albo zaufać domorosłym nadwornym fachmanom i czekać efektów ! Jedno jest istotne, zna kolega żarty i to jest godne pochwały, i trud jaki poczynił żebyśmy to doniesienie z wysp przeczytali , i się odnieśli do tego faktu, jest niewątpliwie newsem dla tego tematu ! Dzięki !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
phil




Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:10, 13 Kwi 2013    Temat postu:

Jeszcze raz witam . Kolego Kriss Ja podzielam twój punkt widzenia co do zagazowania i to jeszcze Hondy ! Za to twoje doświadczenie stokroć dzięki ! To akurat mnie nie gruntuje bo ja o tym wiem , że takie przypadłości się zdarzają , to raczej powinno pomóc jako przestroga dla tych co mimo wszystko dalej chca ryzykować ! KOLEDZY ! OCHŁOŃCIE Z TYM GAZEM ! a tym najbardziej zatwardziałym zwolennikom ,, do dzieła'' !!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:51, 13 Kwi 2013    Temat postu:

No cóż cytując kolegę czy takiemu "dziadostwu: jak CR-V może jeszcze zaszkodzić coś takiego jak gaz? I dlatego tak się kolega udziela na forum, bo pewnie wszystkich mierzy swoją miarą; "Niekiedy ludzie prawdy nie powiedzą bo skoro sami zostali wpuszczeni w MALINY to niech ktoś też przejedzie się na GAZIE !!!"
Jestem tylko ciekaw jak można było drugi raz kupić auto które określa się mianem":badziewie"? Ba żeby to jedno, od razu dwie sztuki?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
phil




Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:21, 14 Kwi 2013    Temat postu:

Witam witam . No tak , i co tutaj można powiedzieć do tego wszystkiego ! Dobrze że kolega zorientowany jest po moich wpisach , dodam tylko że od grudnia jeżdżę ML , to taki mercedesik za 325 tys zł , można powiedzieć że są w nim takie dwie CRV-ki , wcześniej o tym pisałem , kupiłem bo dobra cena jak na koniec roku była więc,, se '' wziąłem. Ma na liczniku dopiero 4470 km . Po gwarancji CR-V bo o tym tez pisałem kasuje forum szanowne , bo dłużej z tą całą CR-Vką się nie da! Żona też w zasadzie już mówi , że tak jakoś jak patrzy na inne samochody to tak jakoś ? nie wiem co to znaczy? ale jednak coś jest na rzeczy! . Daj na priva w czerwcu 2014 to ci ją sprzedam skoro to są twoje marżenia niedoścignione, to ja pomogę ci je zrealizować abyś miał pełną miarę radości ! Co do hondy zdania nie zmieniam jak narazie bo nie zasługują na to , jest to dziadostwo i to zamierzchłe do tego! ,a w kwestii instalacj gazu chyba wiecej przesłanek technicznych i społecznych jest na NIE , a sprawa ekonomi to indywidualne podejście każdego z osobna . Ode mnie to już wszystko jeśli chodzi o temat gazu ! Pozdrawiam !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
markas64




Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:18, 20 Kwi 2013    Temat postu:

Ja mam taki zestaw od pół roku Stag-4 Plus, 4x1 Hana2000 AC R-01.sprawuje się rewelacyjnie .Najważniejsze to dobry zakład instalacyjny
Pozdrawiam

CR-V III automat 2.0 navi exe 2007


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez markas64 dnia Sob 20:21, 20 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rysiekogl




Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:39, 22 Kwi 2013    Temat postu:

Opisz ile pali i czy masz lubryfkacje do tej instalacji.
Pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
markas64




Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:45, 22 Kwi 2013    Temat postu:

Mam lubryfikację , tak zalecał instalator, nie jest to za duży koszt,a na pewno nie zaszkodzi za instalację zapłaciłem 2,600zł. Spalanie w zimie przy normalnej jeździe mieściło się w 15 l. Teraz zeszło do 13l.Mówię o spalaniu średnim.Dodam ,że mam jak to mówią ciężką nogę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rysiekogl




Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:17, 23 Kwi 2013    Temat postu:

To podobna cena instalacji jaką płaciłem do RAV4, ja swoje auto używałem na trasach wiec spalanie nie przekraczając 120km/h wychodziło 11L-12L tylko ze RAV4 cały czas napęd na 4 tutaj dołączany wiec powinno wyjść "deko" mniej Smile
Pozdrawiam i dzieki za info


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 2 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy