Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pean
Dołączył: 20 Cze 2012 Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 7:55, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Amsoil 0W-30. Wymiana co ok 10 tyś. km ( częsta jazda na krótkich odcinkach po mieście ). Silnik zalany 5-ty raz tym olejem, od 2 ostatnich zmian pomiędzy wymianami 0 ( słownie: zero ) ubytków ( wcześniej może wziął nie wiecej niż 100 ml na 10 tyś ) . Samochód użytkowany normalnie, bez katowania ale i z wchodzeniem w razie konieczności na wysokie obroty. Raz na jakiś czas autostrada.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Maxell
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: sko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:27, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Pean napisał: | Amsoil 0W-30. Wymiana co ok 10 tyś. km ( częsta jazda na krótkich odcinkach po mieście ). Silnik zalany 5-ty raz tym olejem, od 2 ostatnich zmian pomiędzy wymianami 0 ( słownie: zero ) ubytków ( wcześniej może wziął nie wiecej niż 100 ml na 10 tyś ) . Samochód użytkowany normalnie, bez katowania ale i z wchodzeniem w razie konieczności na wysokie obroty. Raz na jakiś czas autostrada. |
skoro nie chce ci się uzupełnić w profilu jakie masz auto, to pod każdym swoim postem mógłbyś dopisać jakiego silnika dotyczy twoja wypowiedź, benzyny czy diesla.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Pean
Dołączył: 20 Cze 2012 Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:20, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Sorry, ale jestem leniem z natury
Oczywiście silnik R20A2
Diesle mnie nie interesują właśnie z powodu lenistwa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pean dnia Sob 14:23, 23 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
mleni
Dołączył: 06 Sie 2014 Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:14, 24 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Co cię przekonało do Amsoila? Chyba widzę Amsoil cenowo jest dużo droższa porównując takie same parametry od innych producentów. Chyba jedyny Motul ma dodatkową HTHS (lepkość wysokotemperaturowa) co dla Hondy jest dobre.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mleni dnia Nie 8:15, 24 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Pean
Dołączył: 20 Cze 2012 Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:45, 24 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
mleni napisał: | Co cię przekonało do Amsoila? Chyba widzę Amsoil cenowo jest dużo droższa porównując takie same parametry od innych producentów. Chyba jedyny Motul ma dodatkową HTHS (lepkość wysokotemperaturowa) co dla Hondy jest dobre. |
Przeczytałem kiedys o tym oleju na forum accorda, ze jest z gornej polki i dobry do hond. Kupilem na próbę i przy nim pozostalem, bo silnik go nie lubi pic, przynajmniej mòj. Banka 3,7 l kosztuje 180 zl. i tyle wydaje z okazji wymiany, bo dolewek nie robię. Nie wiem czy to super drogo. Ile oszczedze na wymianie? 50 zl.? Dla mnie priorytetem jest swiety spokój z samochodem i tego typu oszczednosci na mnie nie interesują. Dlatego też np. nie kupie diesla i nie zaloze gazu...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pean dnia Nie 19:22, 24 Maj 2015, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
mleni
Dołączył: 06 Sie 2014 Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:50, 25 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie do użytkowników CRV III po liftingu czy wam pokazuje komputer wskazania najbliższej wymiany oleju coś w rodzaju kluczyka serwisowego? bo zauważyłem przed liftingiem to mają , a po liftingu to co ja mam to nic nie pokazuje. Kiedy ostrzega kluczyk serwisowy przed wymianą chodzi o w km?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
wrcfan
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 1:18, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
mleni napisał: | Co cię przekonało do Amsoila? Chyba widzę Amsoil cenowo jest dużo droższa porównując takie same parametry od innych producentów. Chyba jedyny Motul ma dodatkową HTHS (lepkość wysokotemperaturowa) co dla Hondy jest dobre. |
Kolego nie porównuj Motula do Amsoila bo różnica jest duża mimo ze parametry są takie same. Lepszy od motula będzie millers. Jeśli kogoś stać to Amsoil będzie najlepszy
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:16, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Kolego Wrcfan, a w czym sa oba te oleje lepsze od Motula i konkretnie ktore mozna ze soba porownywac? Tak szczerze pytam, bo nie wiem, skoro porownanie parametrow tego nie potwierdza. Oczywiscie chodzi mi o jakies w miare mozliwosci poza-subiektywne oceny lub fakty... itp.
Kolego Mleni, u mnie (przed liftingiem) kluczyka brak... I nie sadze by sie gdzies zgubil ... mysle, ze zalezy to od zaprogramowania komputera pokladowego, no moze jeszcze od tego na jakie rynki bylo dane auto wyprodukowane.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Wto 7:31, 26 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Pean
Dołączył: 20 Cze 2012 Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:41, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Kluczyk serwisowy występuje tylko w wersjach z USA
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
mleni
Dołączył: 06 Sie 2014 Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:24, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
wrcfan napisał: |
Kolego nie porównuj Motula do Amsoila bo różnica jest duża mimo ze parametry są takie same. Lepszy od motula będzie millers. Jeśli kogoś stać to Amsoil będzie najlepszy |
Udowodnij dlaczego Amsoil? Co masz na myśli że Motul to klasa jak Castrol czy GM? Wątpię.
Pean napisał: | Kluczyk serwisowy występuje tylko w wersjach z USA |
To super , bo wiem że nowsze modele czyli Accord i chyba w CRV IV też występują. Dla nich chyba to męczące że uruchamiasz zapłon i ciągle pokazuje ile zostało do serwisu to samemu nie da się wykasować , bo podobno trzeba podpiąć kompa żeby resetować.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Maxell
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: sko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:04, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
wrcfan napisał: | Jeśli kogoś stać to Amsoil będzie najlepszy |
wątpie aby amsoil miał olej 5L za 360zł taki jak millers nanodrive [link widoczny dla zalogowanych] , ale moge sie mylić to proszę o sprostowanie
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:52, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Nie abym sie czepial, ale w opisie tego Millersa pod wskazanym linkiem dopatrzylem sie pewnej niescislosci: mianowicie w zakladce o specyfikacjach stoi, ze olej przewyzsza ACEA A3/B4... no to super. Ale w nastepnej zakladce z parametrami technicznymi jest podane, ze HTHS wynosi 3.11 mPa.s... i tu nastepuje taka niezreczna cisza, poniewaz ACEA A3/B4 wymaga HTHS Minimum 3.5 mPa.s. (jakby ktos nie wiezyl to odsylam do [link widoczny dla zalogowanych]
Ale to takie tylko czepialstwo, chociaz jakby ktos potrafil mi wyjasnic te rozbieznosci, to bede zobowiazany.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
wrcfan
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:55, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Mielni ja nie pisałem że Motul jest jak Castrol. Napisałem że Amsoil jest lepszy. A jeśli chodzi o millersa nanodrive to rzeczywiście bardzo dobry olej. Nie brałem go pod uwagę. Jak znajdę więcej czasu to powrzucam wyniki testów tych olejów, jak się zachowują w niskich i wysokich temperaturach, Oraz test na zrywanie filmu olejowego, co jest bardzo ważne w wysokoobrotowych silnikach.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|