Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:38, 12 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
workingman napisał: | Prawdopodobnie dotyczą regulacji przekładni ze wspomaganiem hydraulicznym. Ale mniejsza o to |
Bynajmniej. Dotyczy dokladnie systemu EPS - czyli przekladni ze wspomaganiem elektrycznym.
Na prace EPS niebagatelny wplyw ma stan "czujnika momentu obrotowego" i jego wlasciwe "wyzerowanie" - taka procedura tez jest opisana w serwisowce.
(I prosze nie traktuj mnie jakbym nie wiedzial o czym pisze.)
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
workingman
Dołączył: 21 Lip 2019 Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnow Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:39, 13 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
slapas napisał: |
(I prosze nie traktuj mnie jakbym nie wiedzial o czym pisze.)
|
Ależ nawet tak nie myśl. Możesz mi podesłać link albo skan albo cos o tej regulacji?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:54, 13 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
Prosze:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Śro 20:55, 13 Lis 2019, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
workingman
Dołączył: 21 Lip 2019 Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnow Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:03, 14 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
dzięki slapas
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
workingman
Dołączył: 21 Lip 2019 Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnow Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:02, 22 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
Honda dzisiaj pojechała do regeneracji maglownicy - zoaczymy.
Jak odbiorę to napiszę co się zmieniło.
Trzymajcie kciuki .
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
workingman
Dołączył: 21 Lip 2019 Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnow Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:55, 26 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
Już po naprawie i tak:
Regeneracja pomogła choć specyficzna praca kierownicy pozostała. Widoczne ten typ tak ma. Nie wraca sprężyście do pozycji zero czasem jeszcze trzeba ją dociągnąć ale działa zdecydowanie lżej i precyzyjniej.
U mnie głównym problemem były luzy na łożyskach ślimacznicy.
Koszt całkowity z demontażem/montażem 900 PLN.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:27, 26 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
workingman napisał: | ...U mnie głównym problemem były luzy na łożyskach ślimacznicy. |
A jestes tego pewien? Przeciez tam jest "przekladnia zebatkowa" wiec skad by sie wziela "slimacznica"?
Moze wytarly sie prowadnice (tuleje) zebatki?
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Wto 22:29, 26 Lis 2019, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
workingman
Dołączył: 21 Lip 2019 Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnow Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:54, 27 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
slapas napisał: | Przeciez tam jest "przekladnia zebatkowa" wiec skad by sie wziela "slimacznica"?
Moze wytarly sie prowadnice (tuleje) zebatki?
Pozdrawiam. |
Pewnie stąd, że jest to przekładnia ze wspomaganiem elektrycznym i jest tam również ślimacznica albo ślimak - nigdy nie wiem co jest czym
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez workingman dnia Śro 21:01, 27 Lis 2019, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:38, 27 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
Masz racje, silnik elektryczny wspomaga zebnik poprzez przekladnie slimakowa tak jak tutaj pokazano:
[link widoczny dla zalogowanych]
Przy czym systemy EPS Maja rozne rozwiazania i nie we wszystkich jest przekladnia slimakowa, np:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Śro 21:39, 27 Lis 2019, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
lorens09
Dołączył: 27 Lut 2019 Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 8:49, 29 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Znalazłem firmę która zajmuje się elektrycznymi przekładniami naprawa regeneracja itp. Facet mówi że w CRV jest wada fabryczna i z biegiem lat "puchną" jakies elementy w przekładni co powoduje stawianie oporu kierownicy. Powiedział że potrafi to ogarnąć i że nie jedą CRV już zrobił. Zastanawiam się czy po takiej regeneracji będzie bajka czy du.. Jak się zdecyduję i skorzystam z naprawy to napisze. Koszt 800 zł
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
workingman
Dołączył: 21 Lip 2019 Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnow Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:04, 29 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Ja robiłem regenerację i jest dużo lepiej choć kierownica nadal nie pracuje tak jak w moim poprzednim Fordzie. Ale to chyba już taka specyfika Hondy. Zaplaciłem 900 zł.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
lorens09
Dołączył: 27 Lut 2019 Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:41, 08 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Panowie nareszcie sobie z tym poradziłem! Kierownica chodzi super może nie jest to jak w nowych audi czy BMW ale jest git kierownica nie stawia oporu jest miękka i przyjemnie się auto prowadzi😊 . Elegancko wraca do neutrum. Goście którzy mi wymienili przekładnie mówili że CRV ma taką wadę że z biegiem lat puchnie zębatka w silniku i trze o ślimak dociskając go. Dlatego kierownica stawia opór. Należy bardzo dokładnie ta opuchlizne z zębatki usunąć. Jakiś fatalny materiał jest do tego użyty że puchnie. Pozdrawiam
Post został pochwalony 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
workingman
Dołączył: 21 Lip 2019 Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnow Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:09, 09 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
lorens09 napisał: | Goście którzy mi wymienili przekładnie mówili że CRV ma taką wadę że z biegiem lat puchnie zębatka w silniku i trze o ślimak dociskając go. Dlatego kierownica stawia opór. Należy bardzo dokładnie ta opuchlizne z zębatki usunąć. |
I tak się powinny kończyć posty na forum !!! Cenna wiedza dla potomnych.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kille
Dołączył: 03 Gru 2018 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stockholm Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:37, 05 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
lorens09 napisał: | Panowie nareszcie sobie z tym poradziłem! Kierownica chodzi super może nie jest to jak w nowych audi czy BMW ale jest git kierownica nie stawia oporu jest miękka i przyjemnie się auto prowadzi😊 . Elegancko wraca do neutrum. Goście którzy mi wymienili przekładnie mówili że CRV ma taką wadę że z biegiem lat puchnie zębatka w silniku i trze o ślimak dociskając go. Dlatego kierownica stawia opór. Należy bardzo dokładnie ta opuchlizne z zębatki usunąć. Jakiś fatalny materiał jest do tego użyty że puchnie. Pozdrawiam |
Witam kolego.
A gdzie robiłeś regenerację?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
darek1758
Dołączył: 26 Lut 2020 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:02, 08 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Witam ponawiam pytanie daj namiar gdzie zregenerować
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|