Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lorens09
Dołączył: 27 Lut 2019 Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:20, 27 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Witam użytkuję to auto od ponad roku czasu (2 litrowa benzyna) i byłem z tematem w serwisie ponieważ uważałem, że coś jest nie tak - za ciężko chodzi kierownica i nie do końca powraca do pozycji zero. Dokonali diagnostyki i stwierdzili że wszystko jest dobrze że tak powinno być. Dopiero na tym forum zauważyłem że moje odczucia nie są odosobnione. Widocznie tak ma to działać chyba że któryś z kolegów nie ma takich odczuć? Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:33, 04 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Ogolnie rzecz biorac, to TTTM, ze wspomaganie dziala troche "ciastowato" i po duzym przebiegu moga wystepowac nawet niewielc kie jakby "przyciecia" przy powrocie kierownicy do neutrum. Natomiast jesli kierownica kreci sie z wyraznym oporem, to zawsze mozna sprobowac regulowac luz przekladni kierowniczej specjana sruba regulacyjna.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
ss11
Dołączył: 18 Mar 2019 Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:20, 18 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Osobiście jeżdżę CRV 2.0 benzyna 2009 rok prawie od trzech lat. Objawy w prowadzeniu identyczne jak opisane w ostatnich postach. Zregenerowałem maglownicę (przebieg auta 160 tys.) Jest trochę lepiej. Nie polecam nikomu "kręcic" śrubą regulacyjną maglownicy gdyż jest to wspomaganie elektryczne i złe ustawienie może nas narazić na niemałe koszty.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Mariu
Dołączył: 11 Kwi 2019 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:10, 19 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Kto regenerował maglownicę elektryczną, gdzie i jakie wrażenia?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
workingman
Dołączył: 21 Lip 2019 Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnow Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:58, 01 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
Uwielbiam jak tematy na forum nie mają zakończenia.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:00, 02 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
To dobrze, ze uwielbiasz, poniewaz to norma z nielicznymi wyjatkami.
Ludzie oczekuja natychmiastowych odpowiedzi na swoje zapytania… ale prawie nigdy nie zostawiaja tutaj informacji czy otrzymane informacje pomogly albo byly choc odrobine uzyteczne, co przeciez rowniez jest wazna dla innych uzytkownikow, ktorzy w przyszlosci beda szukac tutaj pomocy. Najwazniejsze, ze oni dostali czego potrzebawali a reszta niewazna... niestety taka jest ludzka natura - egoizm.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
workingman
Dołączył: 21 Lip 2019 Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnow Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:24, 02 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
Dokładnie … mam CRV benzynę 2011 i auto byłoby idealne gdyby nie ta kierownica. Trudno jechać na wprost nie kręcąc nią jak na starych filmach.
Czy są jakies możliwości naprawy, czy ktoś już naprawił ???
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:19, 02 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
workingman napisał: | ...Trudno jechać na wprost nie kręcąc nią jak na starych filmach. |
No to ewidentnie cos jest nie tak. Wyglada ze jest za duzy luz w przekladni a ten mozna zmniejszyc dokrecajac srube regulacyjna ale oczywiscie tek by nie zablokowac sobie przekladni. Jesli to nie pomoze, toewidentnie konieczna bedzie regeneracja.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
workingman
Dołączył: 21 Lip 2019 Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnow Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:31, 03 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
Jest dokładnie odwrotnie
Kierownica chodzi ciężko i sama nie ustawia się w pozycji "na wprost".
TRzeba cały czas kontrolować prawo lewo bo nawet najmniejszy ruch powoduje zmianę kierunku jazdy.
Wczeniej jezdziłe Fordami - tam układ kierowniczy jest w porównaniu do Hondy Geee...niaaaa...lny.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
workingman
Dołączył: 21 Lip 2019 Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnow Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:35, 03 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
A swoją drogą skoro wspomaganie jest elektryczne i adaptacyjne a jego sila jest regulowana przez komputer to czy istnieje możliwość zaingerowania w ustawienia komputera od wspomagania?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:17, 05 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
workingman napisał: | Jest dokładnie odwrotnie
Kierownica chodzi ciężko i sama nie ustawia się w pozycji "na wprost". |
Proponuje porownac z innym CRV i jesli sie okaze, ze Twoja kierownica chodzi faktycznie ciezej, to mozna w pierwszej kolejnosci probowac diagnozowac czujniki skretu i momentu obrotowego a zanim oddasz przekladnie do regeneracji to mozna jeszcze sprobowac regulacji sruba do kasowania luzu zebatki bo moze ona zostala za mocno dokrecona.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
lorens09
Dołączył: 27 Lut 2019 Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:50, 05 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
Ja nie jeździłem inna CRV ale powiem Wam że wymieniałemmoją maglownicę na używkę. Na starej był dramat ciągle musiałem kontrować raz w prawo raz w lewo, tak jak ktoś to napisał "na statku" bardzo słabo powracała do pozycji neutralnej. Oddałem ją do regeneracji. Powiedzieli że mechanicznie nic jej nie dolega wszystko jest sprawne, natomiast że jest to przekładnia elektryczna nie są wstanie tego sprawdzić. Kupiłem drugą jest dużo dużo lepiej ale szaleństwa nie ma. To wspomaganie jest sztywne jak ch.. i stawia za duże opory. Tak jak w rowerze wigry kiedy za mocno skręciłeś stery kierownicze. Do pozycji neutrum nigdy w 100 procentach nie wróci trzeba pomóc ręką a jak wyjeżdżam powoli z bramy na jedynce i duży skręt to bez pomocy ręki mogę robić kółka. Jeździłem natomiast wersją benzynową IV generacji i tam już tego problemu nie ma jest bajka. Ciekawe czy nastawienia komputera z tej wersji można by załadować do III . Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
workingman
Dołączył: 21 Lip 2019 Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnow Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:32, 11 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
lorens09 napisał: | Ciekawe czy nastawienia komputera z tej wersji można by załadować do III . Pozdrawiam |
Nie koniecznie kopiować ale jeżeli wspomaganie jest adaptacyjne to może istnieje możliwość zwiększenia siły jego działania?
Ktoś pisał o regulacji srubą. Rozmawiałem z 2 ludźmi zajmującymi się regeneracją elektrycznych maglownic i obaj powiedzieli, ze tą śrubę ustawia się raz na zawsze w fazie produkcyjnej.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:06, 11 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
workingman napisał: | ...Ktoś pisał o regulacji srubą. Rozmawiałem z 2 ludźmi zajmującymi się regeneracją elektrycznych maglownic i obaj powiedzieli, ze tą śrubę ustawia się raz na zawsze w fazie produkcyjnej. |
Nie ktos tylko ja .
A pisalem o tym na podstawie instrukcji serwisowej, gdzie podana jest punkt po punkcje procedura ustawienia owej "sruby regulacyjnej". Sa tez podane wartosci dopuszczalne luzu na kole kierownicy oraz okreslony jest moment-obrotowy, ktory definiuje opor stawiany przez kierownice przy jej obracaniu.
Niestety, ale powyzsze dane zaczerpnalem z instrukcji H. Civic, wiec nie musza sie one pokrywac z tymi dla CR-V.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
workingman
Dołączył: 21 Lip 2019 Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnow Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:54, 12 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
slapas napisał: |
Niestety, ale powyzsze dane zaczerpnalem z instrukcji H. Civic, wiec nie musza sie one pokrywac z tymi dla CR-V.
Pozdrawiam. |
Prawdopodobnie dotyczą regulacji przekładni ze wspomaganiem hydraulicznym. Ale mniejsza o to
Dzisiaj zauważyłem ciekawe zjawisko a mianowicie kierownica zaczęła pracować duuużo lepiej. Nie wiem czy to się potwierdzi ale sądzę, że z powodu niższej temperatury.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|