Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Elektryczne wspomaganie kierownicy CRV III
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:38, 12 Lis 2019    Temat postu:

workingman napisał:
Prawdopodobnie dotyczą regulacji przekładni ze wspomaganiem hydraulicznym. Ale mniejsza o to Smile


Bynajmniej. Dotyczy dokladnie systemu EPS - czyli przekladni ze wspomaganiem elektrycznym.

Na prace EPS niebagatelny wplyw ma stan "czujnika momentu obrotowego" i jego wlasciwe "wyzerowanie" - taka procedura tez jest opisana w serwisowce.

(I prosze nie traktuj mnie jakbym nie wiedzial o czym pisze.)

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
workingman




Dołączył: 21 Lip 2019
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnow
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:39, 13 Lis 2019    Temat postu:

slapas napisał:

(I prosze nie traktuj mnie jakbym nie wiedzial o czym pisze.)


Ależ nawet tak nie myśl. Możesz mi podesłać link albo skan albo cos o tej regulacji?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:54, 13 Lis 2019    Temat postu:

Prosze:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Śro 20:55, 13 Lis 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
workingman




Dołączył: 21 Lip 2019
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnow
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:03, 14 Lis 2019    Temat postu:

dzięki slapas

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
workingman




Dołączył: 21 Lip 2019
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnow
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:02, 22 Lis 2019    Temat postu:

Honda dzisiaj pojechała do regeneracji maglownicy - zoaczymy.
Jak odbiorę to napiszę co się zmieniło.
Trzymajcie kciuki .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
workingman




Dołączył: 21 Lip 2019
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnow
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:55, 26 Lis 2019    Temat postu:

Już po naprawie i tak:
Regeneracja pomogła choć specyficzna praca kierownicy pozostała. Widoczne ten typ tak ma. Nie wraca sprężyście do pozycji zero czasem jeszcze trzeba ją dociągnąć ale działa zdecydowanie lżej i precyzyjniej.
U mnie głównym problemem były luzy na łożyskach ślimacznicy.

Koszt całkowity z demontażem/montażem 900 PLN.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:27, 26 Lis 2019    Temat postu:

workingman napisał:
...U mnie głównym problemem były luzy na łożyskach ślimacznicy.


A jestes tego pewien? Przeciez tam jest "przekladnia zebatkowa" wiec skad by sie wziela "slimacznica"? Shocked

Moze wytarly sie prowadnice (tuleje) zebatki?

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Wto 22:29, 26 Lis 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
workingman




Dołączył: 21 Lip 2019
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnow
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:54, 27 Lis 2019    Temat postu:

slapas napisał:
Przeciez tam jest "przekladnia zebatkowa" wiec skad by sie wziela "slimacznica"? Shocked

Moze wytarly sie prowadnice (tuleje) zebatki?

Pozdrawiam.


Pewnie stąd, że jest to przekładnia ze wspomaganiem elektrycznym Smile i jest tam również ślimacznica albo ślimak - nigdy nie wiem co jest czym Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez workingman dnia Śro 21:01, 27 Lis 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:38, 27 Lis 2019    Temat postu:

Masz racje, silnik elektryczny wspomaga zebnik poprzez przekladnie slimakowa tak jak tutaj pokazano:
[link widoczny dla zalogowanych]
Przy czym systemy EPS Maja rozne rozwiazania i nie we wszystkich jest przekladnia slimakowa, np:
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Śro 21:39, 27 Lis 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lorens09




Dołączył: 27 Lut 2019
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:49, 29 Lut 2020    Temat postu:

Znalazłem firmę która zajmuje się elektrycznymi przekładniami naprawa regeneracja itp. Facet mówi że w CRV jest wada fabryczna i z biegiem lat "puchną" jakies elementy w przekładni co powoduje stawianie oporu kierownicy. Powiedział że potrafi to ogarnąć i że nie jedą CRV już zrobił. Zastanawiam się czy po takiej regeneracji będzie bajka czy du.. Jak się zdecyduję i skorzystam z naprawy to napisze. Koszt 800 zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
workingman




Dołączył: 21 Lip 2019
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnow
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:04, 29 Lut 2020    Temat postu:

Ja robiłem regenerację i jest dużo lepiej choć kierownica nadal nie pracuje tak jak w moim poprzednim Fordzie. Ale to chyba już taka specyfika Hondy. Zaplaciłem 900 zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lorens09




Dołączył: 27 Lut 2019
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:41, 08 Mar 2020    Temat postu:

Panowie nareszcie sobie z tym poradziłem! Kierownica chodzi super może nie jest to jak w nowych audi czy BMW ale jest git kierownica nie stawia oporu jest miękka i przyjemnie się auto prowadzi😊 . Elegancko wraca do neutrum. Goście którzy mi wymienili przekładnie mówili że CRV ma taką wadę że z biegiem lat puchnie zębatka w silniku i trze o ślimak dociskając go. Dlatego kierownica stawia opór. Należy bardzo dokładnie ta opuchlizne z zębatki usunąć. Jakiś fatalny materiał jest do tego użyty że puchnie. Pozdrawiam

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
workingman




Dołączył: 21 Lip 2019
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnow
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:09, 09 Mar 2020    Temat postu:

lorens09 napisał:
Goście którzy mi wymienili przekładnie mówili że CRV ma taką wadę że z biegiem lat puchnie zębatka w silniku i trze o ślimak dociskając go. Dlatego kierownica stawia opór. Należy bardzo dokładnie ta opuchlizne z zębatki usunąć.


I tak się powinny kończyć posty na forum !!! Cenna wiedza dla potomnych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kille




Dołączył: 03 Gru 2018
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stockholm
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:37, 05 Maj 2020    Temat postu:

lorens09 napisał:
Panowie nareszcie sobie z tym poradziłem! Kierownica chodzi super może nie jest to jak w nowych audi czy BMW ale jest git kierownica nie stawia oporu jest miękka i przyjemnie się auto prowadzi😊 . Elegancko wraca do neutrum. Goście którzy mi wymienili przekładnie mówili że CRV ma taką wadę że z biegiem lat puchnie zębatka w silniku i trze o ślimak dociskając go. Dlatego kierownica stawia opór. Należy bardzo dokładnie ta opuchlizne z zębatki usunąć. Jakiś fatalny materiał jest do tego użyty że puchnie. Pozdrawiam


Witam kolego.
A gdzie robiłeś regenerację?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
darek1758




Dołączył: 26 Lut 2020
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:02, 08 Lip 2020    Temat postu:

Witam ponawiam pytanie daj namiar gdzie zregenerować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy