Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Usterki w nowym CRV
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cichy




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 7:35, 02 Maj 2010    Temat postu:

To jeszcze ja. Po pół roku, 2500 km.

1. Straszna korozja śrub jakichś w okolicachpiasty/amortyzatora kół przednich. Zauważyłem przy zmianie opon.

2. Stasznie cienka warstwa lakieru (czarna perła). Byle kamyczek czy otarcie i widać cynk.

3. Skrzypi kierownica.

4. Skrzypi coś w okolicy lewego słupka między dzwiami lub tapicerka dzwi kierowcy. Nawet na prostej drodze słychać.

5. Skrzypi zwalnianie sprzęgła.

6. Średnie spalanie zaniża o prawie 1 litr.

7. Zimą piszczały hamulce, teraz już nie słyszę.

8. Spryskiwacze szyb przednich - to jakaś atrapa. Chyba lepsze są spryskiwacze reflektorów od tych szybowych.

9. Górna półka nie da sie złożyć na pół przy ładowaniu dołu, tylko trzeba przytrzymywać. Nie można zapiąć rolety bagażnika do siedzeń w aucie z kratką (macie jakiś patent?).

10. Kapiąca woda po otwarciu bagażnika - no ale to wszyscy wiedzą Smile

Generalnie pierdoły, no ale wkurzające przy aucie za 120k. Na pewno przy okazji pierwszego serwisu wręczę listę 1-8 w serwisie. Ciekawe, co z tym zrobią. Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Monika_




Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 9:09, 02 Maj 2010    Temat postu:

Cichy, jeśli chodzi o pozycję 9 - górna półka - też tak miałam na początku. Powinno się za jakiś czas wyrobić i bez przytrzymywania półki będzie można załadować dół. U mnie już jest ok.

Co do reszty mogę jedynie współczuć. Hmm.. ja jakoś nie zauważyłam takich dolegliwości, nic nie piszczy, nie skrzypi.
I te klamki o których pisał jm90 też mam (ODPUKAĆ) ok...

Muszę tylko przy okazji sprawdzić czy u mnie też komp przekłamuje. Zazwyczaj są jakieś tam odstępstwa, ale 1 litr trochę dużo... Rolling Eyes

A mógłbyś napisać coś więcej o tych spryskiwaczach, co jest nie tak?

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jm90
Moderator



Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:38, 02 Maj 2010    Temat postu:

Klamki wymieniam 04-05-2010r
Co do górnej półki to nie można było jej złożyć a nawet wyjąć w samochodzie z kratką. Od razu gdy odebrałem Hondę z salonu odkręciłem dwie poprzeczki podtrzymujące kratę po lewej i prawej stronie.
Teraz półkę składam i mogę ją demontować kiedy mi nie pasuje.
Roletę mam całkowicie wyjętą i schowaną.
Co do spalania to trasa z Uniejowa do Poznania prędkość 130km/h na tempomacie, trzy osoby, po skasowaniu licznika,wyszło 8,1l/100.
W porównaniu Toyota Avensis Verso silnik 2.0 D4D ta sama trasa i 5 osób na pokładzie,prędkość ta sama, średnie zużycie 6,7l/100km
gabarytowo wysokość obu samochodów taka sama i Toyota dłuższa o 50 cm (wersja 7-osobowa)
Myślę że podawane spalanie przez Hondę w folderach i w salonach jest bardzo zaniżone i nijak się ma do praktyki
Opiszcie wasze spalanie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jm90 dnia Nie 20:50, 02 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cichy




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 8:32, 03 Maj 2010    Temat postu:

jm90 napisał:
Co do spalania to trasa z Uniejowa do Poznania prędkość 130km/h na tempomacie, trzy osoby, po skasowaniu licznika,wyszło 8,1l/100.


Już się przestraszyłem, że znowu kupiłem auto, które pali więcej niż u innych użytkowników Smile Mnie przy podobnych warunkach pali ok 9l, no ale ja mam benzynę...

W Dieslu to chyba sporo, no i pytanie czy masz dobrze skalibrowany licznik spalania.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cichy dnia Pon 8:33, 03 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jm90
Moderator



Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:35, 05 Maj 2010    Temat postu:

Klamki wymienione.
I spalanie też poprawili. średnie spalanie mieszane miasto-trasa teraz wynosi 7,3l/100km


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rolik1




Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:33, 12 Maj 2010    Temat postu:

Mam crv z lipca 2008 i przebieg na dzien dzisiejszy 55 tys. Wlasnie na gwarancji zostalo wymienione kolo pasowe (objawem było pojawiajace sie terkotanie) oraz jestem juz umowiony na malowanie tylnej klapy z powodu uszczelki pod listwa oświetlenia tablicy rejestracyjnej - zaczęła wypadać i to spowodowalo, że listwa ocierała i powstały bąble. W serwisie oznajmili, że obie usterki sa dosc czestymi przypadkami w tym modelu. Ciekawe co jeszcze?
Ale generalnie jestem bardzo zadowolony z eksploatacji.
Aha, podaje adres, gdzie naprawde mozna kupic tanie filtry, klocki, tarcze: www,hipol,pl Sprawdzilem kupujac tam. Polecam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Monika_




Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 20:08, 13 Maj 2010    Temat postu:

Co do spalania - trasa z Kołobrzegu do Torunia, dwie osoby, prędkość mniej więcej 110 km/h (czasami 120-140) - średnie spalanie 6,8.

A jak już jesteśmy przy mankamentach (bo nie chcę mówić w tym przypadku o usterce), czy jak kończy się u Was płyn do spryskiwaczy to zapala się jakaś kontrolka czy sygnał dźwiękowy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jm90
Moderator



Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:14, 13 Maj 2010    Temat postu:

Nic u mnie nie sygnalizuje braku płynu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thunderstruck69
Administrator
Administrator



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:31, 14 Maj 2010    Temat postu:

U mnie ostatnio wymienili uszczelki drzwi tylnych bo sie poprzecierały w kilku miejscach Cool
Na szczęście innych problemów brak


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawpo




Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:07, 19 Maj 2010    Temat postu:

Padł następny czujnik cofania Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bimbas




Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:22, 19 Maj 2010    Temat postu: Usterki w nowym CRV

Po przejechaniu 30 tys. km ogólnie jestem zadowolony z samochodu, ale mam też kilka uwag:
1. Trzeszczy kierownica (dwa serwisy próbowały, ale nie dały rady).
2. Spryskiwacze szyby przedniej leją jak chcą (pomimo regulacji)
3. Ostatnio auto zaczęło delikatnie szarpać przy ruszaniu.
4. Zardzewiał mi firmowy podnośnik od jeżdżenia w bagażniku (reklamowałem, ale stwierdzili spece z Honda Poland, że jest ok i nie wymienią).
Czy ktoś się spotkał z problemem opisanym w p.3? Może to coś ze sprzęgłem. Kiedyś miałem podobny problem z accordem, ale tam była akcja i wymieniali przepustnicę. Obawiam się, że jak pojadę do ASO i będę opowiadał o problemie, który występuje raz na jakiś czas to zrozumienia raczej nie znajdę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
artus4




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:01, 21 Maj 2010    Temat postu: Re: Usterki w nowym CRV

bimbas napisał:
Po przejechaniu 30 tys. km ogólnie jestem zadowolony z samochodu, ale mam też kilka uwag:


3. Ostatnio auto zaczęło delikatnie szarpać przy ruszaniu.

Czy ktoś się spotkał z problemem opisanym w p.3? Może to coś ze sprzęgłem. Kiedyś miałem podobny problem z accordem, ale tam była akcja i wymieniali przepustnicę. Obawiam się, że jak pojadę do ASO i będę opowiadał o problemie, który występuje raz na jakiś czas to zrozumienia raczej nie znajdę.


Jeżeli to wygląda tak ,że w chwili ruszania jest taki efekt jakby lekkiego drgania kierownicy lub utraty przyczepności przez koła to miałem coś podobnego. Okazało się ,że winne były opony. Tzn objaw wystepował tylko na założonych zimowych oponach. Przy zmianie na letnie wszystko jest OK. Zawiozłem koła do wyważenia i okazało się ,że były źle wyważone. Teraz to dopiero w zimę przekonam się czy to faktycznie pomogło.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
artus4




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:08, 21 Maj 2010    Temat postu:

_Monika_ napisał:
Co do spalania - trasa z Kołobrzegu do Torunia, dwie osoby, prędkość mniej więcej 110 km/h (czasami 120-140) - średnie spalanie 6,8.

A jak już jesteśmy przy mankamentach (bo nie chcę mówić w tym przypadku o usterce), czy jak kończy się u Was płyn do spryskiwaczy to zapala się jakaś kontrolka czy sygnał dźwiękowy?


No niestety w naszych autkach nie ma żadnego czujnika wskazującego na niski poziom płynu do spryskiwaczy. Można jedynie coś wywnioskować jeżeli użyjemy spryskiwacza a płyn nie leci na reflektory ( tylko wersjie z ksenonami ) to oznacza ,że płyn się wtedy kończy. Dla przezorności zawsze trzeba wozić ze sobą płyn aby móc w razie czego dolać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
artus4




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:11, 21 Maj 2010    Temat postu:

rolik1 napisał:
Mam crv z lipca 2008 i przebieg na dzien dzisiejszy 55 tys. Wlasnie na gwarancji zostalo wymienione kolo pasowe (objawem było pojawiajace sie terkotanie) oraz jestem juz umowiony na malowanie tylnej klapy z powodu uszczelki pod listwa oświetlenia tablicy rejestracyjnej - zaczęła wypadać i to spowodowalo, że listwa ocierała i powstały bąble. W serwisie oznajmili, że obie usterki sa dosc czestymi przypadkami w tym modelu. Ciekawe co jeszcze?
Ale generalnie jestem bardzo zadowolony z eksploatacji.
Aha, podaje adres, gdzie naprawde mozna kupic tanie filtry, klocki, tarcze: www,hipol,pl Sprawdzilem kupujac tam. Polecam.


Po przeczytaniu tego posta naszły mnie czarne mysli, bo tak jak wcześniej pisałem znalazłem ślady rdzy pod tablicą rejestracyjną. No to dawaj - rozebrałem tylnią klapę ( znaczy tapicerkę od wewnątrz ) i odkręciłem tę chromowana listwę . No i masakra. Oczywiście uszczelka nie przylega na całej powierzchni listwy i w tych miejscach pełno purchli.
Zadzwoniłem do serwisu i umówiłem sie na poniedziałek - zobaczymy co powiedzą ??
A tu fotki
To listwa z uszczelką , która odkleiła się i spowodowała te purchle
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

A tu omawiane purchelki
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

Myślę ,że wszyscy powinni sprawdzić jak to wyglada w Waszych autkach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mazdam




Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legionowo

PostWysłany: Sob 16:49, 22 Maj 2010    Temat postu:

Witam,

U mnie łożysko koła pasowego sprężarki klimatyzacji plus cewka ( nie zauważyłem w porę dopiero jak klima przestała działać i łożysko uszkodziło cewkę).

Przebieg 63kkm. Podobno to standardowa usterka. Stało się miesiąc po zakończeniu gwarancji:) W ASO cena raczej wygórowana, cewka 488 PLN, łożyska samego nie wymieniają tylko z całym kołem cena powyżej 1000 PLN (plus cewka i robocizna)
Naprawiłem w warsztacie zajmującym się regeneracją sprężarek klimatyzacji, koszt 500 PLN razem z przeglądem klimy, uzupełnieniem czynnika itp... Jest ok.
Usterka objawiała się dziwnymi dźwiękami spod maski ciężko jednak było źródło tego dźwięku zlokalizować (był słyszalny tylko czasami, coś jakby tarkotanie). Po za tym uważałem że jak byłem miesiąc wcześniej na przeglądzie w ASO to sprawdzili cały samochód... Może nawet słyszeli te dziwne dźwięki, ale po co naprawić coś na gwarancji która zaraz się kończy.


Co do ASO to nie chcą mi naprawić samo regulującego się lusterka od strony kierowcy, powód spóźnienie się na jeden przegląd okresowy (niewielkie). Nie mam czasu ani nerwów się z nimi spierać. Tłumaczyłem, co ma przegląd mechaniczny do wady lusterka ale bez rezultatu...

Na koniec dodam że jestem generalnie zadowolony. Najbardziej zadziwia mnie spalanie silnika 2.0 R20A2. W trasie 8-8.5 w mieście maksymalnie 9.4 moim zdaniem jak na masę i opory powietrza jest naprawdę ok.
Po za tym CRV wydaje mi się stworzona do jazdy w trasie, jest cichutko i bardzo komfortowo. Prowadzenie moim zdaniem lepsze od CIVICA SPORT którego miałem wcześniej. Wiem że wydaje to się dziwne ale tak jest, samochód jest stabilniejszy i mniej wrażliwy na podmuchy bocznego wiatru.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy