Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Usterki w nowym CRV
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rostek




Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:26, 15 Maj 2012    Temat postu:

Witam,

ja kupilem co prawda auto miesiac temu.

Honda CRV 2.0 benzyna 2007 rok 64.000 przebiegu. Specjalnie po nia do Gdanska pojechalem do ASO hondy.

To co zauwazylem:
1. delikatne wibracje na kierownicy (ktore przenosza sie na fotele) po wlaczeniu klimy - to w sumie mnie drazni

2. Lewe lusterko rzeczywiscie co jakis czas "prztyka" - ale inni juz o tym pisali

3. przy wysprzeglaniu stuka na 1-nce i 2-jce - ale to u wszystkich - wiec to nie wada - wiec mi nie przeszkadza

4. jak dla mnie zawieszenie za bardzo halasuje - ale moj mechanik powiedzial, ze wszystko jest w porzadku z zawieszeniem. Nawet gumy lacznika stabilizatora nie maja najmniejszych luzow.


Ogolnie (poza ta klima) autko cholernie mi sie podoba Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kura8566




Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:09, 19 Gru 2012    Temat postu:

KUpilismy w 2008 w salonie w bostonie 2 crv, dzis jedna ma przebieg 50 tys, druga 40 tys. wierzcie lub nie nic nie zostalo w nich wymienione nawet klocki gdzie w nowym grand voyagerze teść musial zmienic i klocki i tarcze po 15 tys.
Ps. tylko ze te Hondy maja na szybkach napis Made in Japan. (coś w tym musi być)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
phil




Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:46, 20 Gru 2012    Temat postu:

No ale kolego żeby jedna miała przebieg 500 tys a druga 400 to byłoby naprawdę coś ! To że ma napis pochodzenia to jest to samo dziadostwo! tylko tyle że jest brzydsza od europejskiej a zaleta że o 30 km więcej !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jm90
Moderator



Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:15, 23 Gru 2012    Temat postu:

170 tys km i rozdupczony przegub wewnętrzny prawy.
objawy: Czasem stukanie przy hamowaniu i ruszaniu lecz nie rytmiczne jak przy przegubach zewnętrznych.
Coś w podobnie jakby wysiadło łożysko kolumny MacPhersona. I przenosi się ten dźwięk przez amortyzator.
Sprawdźcie też przy okazji gumowe osłony amortyzatorów bo u mnie jest z nich sitko.
Nowy oryginalny przegub 850zł, zamienników brak. A w Listopadzie skończyła się gwarancja na CRV


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jm90 dnia Nie 20:21, 23 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lanos1781




Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 200
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Nie 20:40, 28 Kwi 2013    Temat postu:

Honda 2008rok salon PL,przelatane 110tys km.W chwili obecnej najbardziej mnie wkurzaja 2rzeczy:
-przy odpaleniu zimnego silnika,przez chwile slychac jakby nienasmarowane lozysko (przypuszczalnie jakas rolka osprzetu).Ale jako,ze slychac tylko chwile na zimnym i w sumie nie ma reguly (raz slychac raz nie).
-RDZA,oprocz wspomnianej klapy bagaznika (idzie w aso do malowania).Rdza pojawia sie wokolo otworow na spinki na tylnej klapie,na masce.Tylna klapa od wew. tez juz przy zgrzewie widac ruda.
Spod auta a dokladniej jego tylna czesc przy zderzaku tez jest BEZ ZABEZPIECZENIA ot. gola blacha (glownie okolice mocwowania tlumika),chociaz na zgrzewach tez zaczyna.
W lato trzeba bedzie zastosowac jakies srodki antykorozyjne(podklady itp. i na to konserwacja).
Ale z poziomu zabezpieczenia jestem delikatnie mowiac nie zadowolony.Zreszta inne hondy z tych rocznikow nie sa lepsze.
Ehhhhh to narazie tyle


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
phil




Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:41, 30 Kwi 2013    Temat postu:

Cześć lanos 1781 ! Powiedz ile czasu jesteś właścicielem tej Crv-ki ? Bo nie jesteś od poczatku jej istnienia szcześliwym posiadaczem tak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mimaj




Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 6:56, 17 Paź 2013    Temat postu:

Znow coś się rozsypało tym razem osłony amortyzatora , regulator xenonow przedni, osłona katalizatora odpadła , przebieg 75 tys. wczesniej na gwarancji w 5tym roku uzytkowania naklejka pod chrom na tablicy-gwarancja, korozji brak..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lanos1781




Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 200
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Czw 10:18, 17 Paź 2013    Temat postu:

phil napisał:
Cześć lanos 1781 ! Powiedz ile czasu jesteś właścicielem tej Crv-ki ? Bo nie jesteś od poczatku jej istnienia szcześliwym posiadaczem tak?


Ja wiem chyba ponad pol roku.
Szczesliwy czy nie,ciezko powiedziec.
Wszak im nowszy samochod tym jego jakosc w przeciagu lat eksplatacji sie zmniejsza w stosunku do samochodow produkowanych 10-15lat temu.
Rdze na klapie ogarneli w ramach ,,gwarancji"
Podwozie zakonserowane we wlasnym zakresie ,,na bogato".
Teraz musze kupic fejs do hondy,bo wydaje mi sie,ze za bardz trzesie silnikiem przy gaszeniu.Chociaz nie znam nikogo,zeby porownac to zjawisko z innym crv.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lanos1781




Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 200
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Czw 10:21, 17 Paź 2013    Temat postu:

lanos1781 napisał:
phil napisał:
Cześć lanos 1781 ! Powiedz ile czasu jesteś właścicielem tej Crv-ki ? Bo nie jesteś od poczatku jej istnienia szcześliwym posiadaczem tak?


Ja wiem chyba ponad pol roku.
Szczesliwy czy nie,ciezko powiedziec.
Wszak im nowszy samochod tym jego jakosc w przeciagu lat eksplatacji sie zmniejsza w stosunku do samochodow produkowanych 10-15lat temu.
Rdze na klapie ogarneli w ramach ,,gwarancji"
Podwozie zakonserowane we wlasnym zakresie ,,na bogato".
Teraz musze kupic fejs do hondy,bo wydaje mi sie,ze za bardz trzesie silnikiem przy gaszeniu.Chociaz nie znam nikogo,zeby porownac to zjawisko z innym crv.


Aaaa pekla dzwignia od poziomowania xenonu.Cena w aso za poprawiona dzwignie 120zl.
No i czujnik parkowania przedni juz zdechl,widocznie dostal kamieniem spd kol innego auta.Bo lakier z niego zaczyna schodzic i aluminium sie utleniac zaczelo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Darekas




Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POL

PostWysłany: Sob 23:14, 08 Mar 2014    Temat postu: Re: Usterki w nowym CRV

coolbob napisał:
bimbas napisał:
3. Ostatnio auto zaczęło delikatnie szarpać przy ruszaniu.
Czy ktoś się spotkał z problemem opisanym w p.3? Może to coś ze sprzęgłem. Kiedyś miałem podobny problem z accordem, ale tam była akcja i wymieniali przepustnicę. Obawiam się, że jak pojadę do ASO i będę opowiadał o problemie, który występuje raz na jakiś czas to zrozumienia raczej nie znajdę.

Więc od jakiegoś czasu mam taki objaw, że przy parkowaniu (mam dość trudne miejsce parkingowe) i próbie dojazdu na pół sprzęgle strasznie mi szarpie Sad Nie miałem tego w poprzednich autach. Nie jest to kwestia dodania czy odjęcia gazu. Czasami (rzadziej) zdarza się szarpanie przy ruszaniu. Już nie wiem, czy to ja nie potrafię tego płynnie zrobić... Muszę poprosić kogoś niezależnego by sprawdził czy to moja wina, czy wina auta.
Boję się, że za jakiś czas będę miał problem ze sprzęgłem, a taka naprawa raczej do tanich nie należy... Sad



Czytając forum okazuje się że jestem czwartą osobą która ma takie same objawy z szarpaniem auta przy ruszaniu i to głównie na wstecznym.

Czy ktoś w Was doszedł to tego czym jest to spowodowane?

Proszę o pilną odpowiedź bo za klika dnia jadę na przegląd.

Byłem z tym problem w serwisie, który oczywiście nie widzi
żadnej usterki Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:54, 09 Mar 2014    Temat postu:

Tak, mialem cos takiego przy ruszaniu na malym gazie silnik zdawal sie chciec wyskoczyc spod maski. Jedynym doraznym rozwiazaniem bylo podniesienie obrotow przy ruszaniu. Winne temu bylo sprzeglo, po ktorego wymianie objawy calkowicie zniknely. Ogladajac zuzyte sprzeglo po demontazu, zauwazylem dosc duza ilosc pylu zebranego w zakamarkach kola zamachowego bezposrdnio przy przylgni tarczy sprzeglowej, natomiast sama tarcza sprzegla i tlumiki drgan byly zaskakujaco malo zuzyte. Niewykluczone, ze ten wlasnie zbierajacy sie pyl powoduje nierowne branie sprzegla i wspomnianie szarpanie. Zatem proponuje kolegom, zanim zdecydujecie sie za wymiane sprzegla, moze warto zrobic probe przedmuchania sprezonym powietrzem szczegolnie miejsce przylegania tarczy do kola zamachowego.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Nie 12:57, 09 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Darekas




Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POL

PostWysłany: Nie 13:34, 09 Mar 2014    Temat postu:

slapas napisał:
Tak, mialem cos takiego przy ruszaniu na malym gazie silnik zdawal sie chciec wyskoczyc spod maski. Jedynym doraznym rozwiazaniem bylo podniesienie obrotow przy ruszaniu. Winne temu bylo sprzeglo, po ktorego wymianie objawy calkowicie zniknely. Ogladajac zuzyte sprzeglo po demontazu, zauwazylem dosc duza ilosc pylu zebranego w zakamarkach kola zamachowego bezposrdnio przy przylgni tarczy sprzeglowej, natomiast sama tarcza sprzegla i tlumiki drgan byly zaskakujaco malo zuzyte. Niewykluczone, ze ten wlasnie zbierajacy sie pyl powoduje nierowne branie sprzegla i wspomnianie szarpanie. Zatem proponuje kolegom, zanim zdecydujecie sie za wymiane sprzegla, moze warto zrobic probe przedmuchania sprezonym powietrzem szczegolnie miejsce przylegania tarczy do kola zamachowego.

Pozdrawiam.


No właśnie każdy z nas w pierwszej kolejności myśli o przypaleniu sprzęgła.

Zresztą serwis jedyne co potrafił wymyśleć to to że spaliłem sprzęgło i wymiana sprzęgła na gwarancji jeszcze nigdy nie przeszła przez Honda Polska. Jakoś przez 20 lat w innych markach nie udało mi się nigdy spalić sprzęgła.

Ale ktoś mi zwrócił uwagę że mam za małe obroty na biegu jałowym.

Rzeczywiście tak było bo bez dodania gazu auto samo nie ruszyło na jedynce z miejsca bo się dusiło i gasło.

Nie miałem siły ani czasu walczyć z serwisem i tak zostało dzisiaj.

Jedyne co zrobiłem to przez jakiś czas jeździłem bardziej ostro auto tzn dłużej trzymałem silnik na wysokich obrotach na poszczególnych biegach.

Nie tak jak chce Honda żeby jeździć oszczędnie.

Wydaję mi się że to szarpanie teraz minęło, chociaż pewności jeszcze nie mam.

Jedyne co pozostało to drgania silnika przy nagłym wysprzeglęniu.

Głownie na jedynce przy ruszaniu jak muszę nagle wysprzęglić bo np. ktoś przed mną gwałtownie hamuje to wtedy mam dziwne chwilowe drgania silnika.

Co o tym wszystkim sądzicie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Darekas dnia Nie 13:37, 09 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
clamour




Dołączył: 31 Gru 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:17, 09 Mar 2014    Temat postu:

Mam to samo przy wysprzęglaniu na jedynce - jakieś 3 takie jakby "klekotnięcia".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Darekas




Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POL

PostWysłany: Nie 20:36, 09 Mar 2014    Temat postu:

clamour napisał:
Mam to samo przy wysprzęglaniu na jedynce - jakieś 3 takie jakby "klekotnięcia".


U mniej jest to wtedy jak szybko wcisnę pedał sprzęgła a szczególnie wtedy

jak auto jest jeszcze słabo rozpędzone.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sliweczek




Dołączył: 26 Paź 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:50, 26 Paź 2014    Temat postu:

clamour napisał:
Mam to samo przy wysprzęglaniu na jedynce - jakieś 3 takie jakby "klekotnięcia".


Mam dokladnie to samo. To klekotanie ja nazywam gluche odbijanie sprezyny. Czy ktos z tym sobie poradzil?? W serwisie standardowo stwierdzili ze ten typ tak ma i pan moze mi udowodnic ze wsiadzie w kazdy samochod i bedzie podobnie!!!! Porazka..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy