Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Rozladowujacy sie akumulator - pomoc
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radekiada




Dołączył: 14 Sie 2017
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:43, 09 Lip 2018    Temat postu:

Cześć Joanna, dobrze trafiłaś. Pozbyłem się przyczyny w dniu wczorajszym. Odłączyłem tylko kostkę od modułu bloototh. Złodziej prądu w ilości 0,22 A znaleziony - problem rozwiązany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
joannam30




Dołączył: 09 Lip 2018
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 7:27, 12 Lip 2018    Temat postu:

A jak się odłącza ten bluetooth? Trzeba całe radio odkręcić? Jak to wygląda?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
m-core




Dołączył: 25 Lip 2018
Posty: 26
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: world
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:50, 25 Lip 2018    Temat postu:

Zyga-85 0.54A na postoju po zamknięciu auta to absolutnie normalne, zostawcie miernik w układzie na 20-30minut i wtedy jest realny odczyt jak elementy centralnego i nie wiadomo czego jeszcze się uśpią.

Jak będzie do 0.30A to w normie, też przerabiałem ten problem. Auto 2lata i 2 akumulatory, w końcu się %$^$&%$... wykręciłem plastikową obudowę akumulatora i wstawiłem używany aku 64Ah od diesel, trzyma pięknie, zero problemów, w końcu spokój. Akumulator to temat rzeka, zaraz się ktoś znajdzie co powie że źle. Wszystko zależy od tego ile/jak jeździmy. Nie jeżdżę na nie doładowanym aku, dodatkowo jeżdże w końcu bez problemu.

Jeżeli ktoś używa auta co 2-3dni to zalecany 40coś czy 50coś aku jest za mały i będą problemy. Jeżeli ktoś jeździ co dzień, choćby 10km to jest ok.

Więc jak jeździcie nie co dzień, pakujcie dużego i co 6mcy profilaktycznie doładować np dobrą procesorową ładowarką CTEK

radekiada Ten bluetooth też się uśpi po 20-30mins

Wnioski:
- wymieniłem aku na większe zamiast odłączać komponenty.
- aku które było podczas zakupu auta padło szybko (jeżdżę co 2-3dni)
- nowa Yuasa z Ah wg książki, coś ok 50 jak dobrze pamiętam - padła szybko
- bedąc aktywnie w zawód elektronika, stwierdziłęm, że nie... no naprawdę? I zrobiłem jak ja uważam, bo nie da się wszystkich zadowolić, a oryginalne rozwiązanie prądowe cr-v jest dobre dla osób które jeżdżą 6dni na 7.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez m-core dnia Śro 11:57, 25 Lip 2018, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Papadance




Dołączył: 07 Wrz 2018
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:44, 07 Wrz 2018    Temat postu:

Pytanie do Nataneq.Rozwiązałeś problem? Ja miałem to samo i mi się udało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przeman




Dołączył: 24 Wrz 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Teresin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:30, 24 Wrz 2018    Temat postu:

Witam Szanownych Kolegów!
Czy Papadance mógłbyś napisać jak udało Ci się poradzić z w/w problemem.
U mnie to samo, samochód postoi 3 dni i nie da się go uruchomić, kupiłem nowy akumulator, niestety to samo. Ładowanie jest ok. Gdzieś ten prąd ucieka tylko gdzie.
Może jedynym sposobem jest faktycznie zrobić tak jak pisze kolega m-core, kupić akumulator o większej pojemności?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matelko7




Dołączył: 04 Paź 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oslo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:05, 08 Paź 2018    Temat postu:

Witam zacznę od przywitania gdyż jestem nowy na forum Cze wszystkim mam ten sam problem co koledzy powyżej czy ktoś sobie z nim poradził??Napewno po takim czasie koledzy rozwiązali problem proszę o pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przeman




Dołączył: 24 Wrz 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Teresin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:23, 08 Paź 2018    Temat postu:

Witam ponownie. Postanowiłem sam pobawić się w rozwiązanie mojego problemu w postaci rozładowującego się akumulatora. Zakupiłem multimetr i podłączyłem go między akumulator biegun - a klemę aby zbadać gdzie ucieka prąd. Udało mi się ustalić że za pobór prądu odpowiedzialny jest bezpiecznik o nr 23 nazywa się BACK UP. Pobór prądu zmienia się: przez 60 sekund wynosi 0,22 A, następnie przez 7 sekund 0,54 A. Tyle ustaliłem i nie wiem co dalej zrobić żeby usunąć ten problem. Proszę kolegów z forum o pomoc. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 548
Przeczytał: 25 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:04, 08 Paź 2018    Temat postu:

Czy to ten bezpiecznik spod maski?

http://www.crvklub.fora.pl/images/galleries/2052795211590e22d5c416f-098645-wm.jpg

http://www.crvklub.fora.pl/images/galleries/16491434315bbba891bf81e-025041-wm.jpg


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przeman




Dołączył: 24 Wrz 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Teresin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:21, 08 Paź 2018    Temat postu:

Witam. Tak bezpiecznik o którym piszę znajduje się w skrzynce pod maską. Numer 23, gdy go wyjmę pobór prądu z akumulatora spada do 0,01 A. Dzisiaj miałem chwilę czasu i sprawdzałem multimetrem pobór prądu podczas wyjmowania bezpieczników które znajdują się w środku samochodu. Tam nie występowała żadna różnica w poborze podczas rozłączania kolejnych obwodów. Wymontowałem i rozłączyłem także całe radio z nawigacją spadek poboru prądu zmalał jedynie o 0,01 A.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przeman




Dołączył: 24 Wrz 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Teresin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:24, 08 Paź 2018    Temat postu:

Dodam jeszcze że po wyjęciu bezpiecznika 23 spod maski pobór prądu maleje do 0,01 A

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przeman




Dołączył: 24 Wrz 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Teresin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:46, 08 Paź 2018    Temat postu:

slapas dziękuję bardzo za schemat i opis bezpieczników. Przetłumaczyłem opis i dalej nie wiem w jaki sposób znaleźć zjadacza prądu. Tak jak pisałem na pewno nie jest to radio z nawigacją, wymontowałem je całkowicie i nic się nie zmieniło.
Opis bezpiecznika 23:
audio unit - urządzenie audio - to wyeliminowałem
data link connector - złącze łącza danych - nie wiem co to
gauge control module - moduł kontroli wymiarów - nie wiem co to
hazard warning switch - przełącznik ostrzegawczy - nie wiem co to
immobilizer - keyless control unit - immobilizer jednostka sterująca bez kluczykowa - tego nie mam na wyposażeniu
MICU - ? - nie wiem co to
audio unit/navigation unit - urządzenie audio/jednostka navigacji - to wyeliminowałem

Co dalej sprawdzać, gdzie szukać drodzy koledzy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przeman




Dołączył: 24 Wrz 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Teresin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:55, 08 Paź 2018    Temat postu:

Kolego slapas czy posiadasz może multimetr i mógłbyś zmierzyć pobór prądu w swojej CRV - ce. Masz taki sam silnik i rok produkcji, może okaże się że u Ciebie też tyle prądu pobiera, tylko może więcej jeździsz i akumulator zdąży się naładować. Może należy zrobić tak jak kolega m-core, włożyć akumulator 64 Ah ?????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
niggle




Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 90
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok / Tonsberg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:33, 09 Paź 2018    Temat postu:

Najczęściej przyczyna jest moduł bluetooth. Tak własnie kilka tygodni temu było u mnie. Wsiadam po kilku dniach stania samochodu a tu zero reakcji, drzwi nawet musiałem otwierać ręcznie kluczykiem. Bylo tak kilka razy po kilkudniowym/tygodniowym postoju. Poczytałem i poszperałem trochę. Wszyscy z uciekającym prądem mieli problem z modułem bluetooth. Odłączyłem wtyczkę od modułu i problemu z odpalaniem już nie mam Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matelko7




Dołączył: 04 Paź 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oslo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 5:51, 09 Paź 2018    Temat postu:

przeman napisał:
Witam ponownie. Postanowiłem sam pobawić się w rozwiązanie mojego problemu w postaci rozładowującego się akumulatora. Zakupiłem multimetr i podłączyłem go między akumulator biegun - a klemę aby zbadać gdzie ucieka prąd. Udało mi się ustalić że za pobór prądu odpowiedzialny jest bezpiecznik o nr 23 nazywa się BACK UP. Pobór prądu zmienia się: przez 60 sekund wynosi 0,22 A, następnie przez 7 sekund 0,54 A. Tyle ustaliłem i nie wiem co dalej zrobić żeby usunąć ten problem. Proszę kolegów z forum o pomoc. Pozdrawiam


Witam u mnie jest identyczny problem tylko bezpiecznik nr 16 pod maska w opisie jest niby ze to światło cofania ale po wyjęciu go ni działa radio oraz centralny zamek.Po rozmowie telefonicznej z panem z serwisu Honda Rzeszów
Twierdzi on że problem tkwi w drzwiach kierowcy po zdemontowaniu poszycia odłączeniu wszystkich kostek pobór taki sam i skacze 0,22 do 0,54
I tu pytanie gdzie znajduje się moduł centralnego zamka ???
Spradzałem również radio po odłączeniu radia problem ten sam.Czy ma ktoś pomysł co to może być.Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matelko7




Dołączył: 04 Paź 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oslo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 5:54, 09 Paź 2018    Temat postu:

niggle napisał:
Najczęściej przyczyna jest moduł bluetooth. Tak własnie kilka tygodni temu było u mnie. Wsiadam po kilku dniach stania samochodu a tu zero reakcji, drzwi nawet musiałem otwierać ręcznie kluczykiem. Bylo tak kilka razy po kilkudniowym/tygodniowym postoju. Poczytałem i poszperałem trochę. Wszyscy z uciekającym prądem mieli problem z modułem bluetooth. Odłączyłem wtyczkę od modułu i problemu z odpalaniem już nie mam Very Happy

Witam widzę ze kolega krajan z Norwegi
Pozdrawiam z Oslo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy