Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radekiada
Dołączył: 14 Sie 2017 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:43, 09 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Cześć Joanna, dobrze trafiłaś. Pozbyłem się przyczyny w dniu wczorajszym. Odłączyłem tylko kostkę od modułu bloototh. Złodziej prądu w ilości 0,22 A znaleziony - problem rozwiązany.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
joannam30
Dołączył: 09 Lip 2018 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Czw 7:27, 12 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
A jak się odłącza ten bluetooth? Trzeba całe radio odkręcić? Jak to wygląda?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
m-core
Dołączył: 25 Lip 2018 Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: world Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:50, 25 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Zyga-85 0.54A na postoju po zamknięciu auta to absolutnie normalne, zostawcie miernik w układzie na 20-30minut i wtedy jest realny odczyt jak elementy centralnego i nie wiadomo czego jeszcze się uśpią.
Jak będzie do 0.30A to w normie, też przerabiałem ten problem. Auto 2lata i 2 akumulatory, w końcu się %$^$&%$... wykręciłem plastikową obudowę akumulatora i wstawiłem używany aku 64Ah od diesel, trzyma pięknie, zero problemów, w końcu spokój. Akumulator to temat rzeka, zaraz się ktoś znajdzie co powie że źle. Wszystko zależy od tego ile/jak jeździmy. Nie jeżdżę na nie doładowanym aku, dodatkowo jeżdże w końcu bez problemu.
Jeżeli ktoś używa auta co 2-3dni to zalecany 40coś czy 50coś aku jest za mały i będą problemy. Jeżeli ktoś jeździ co dzień, choćby 10km to jest ok.
Więc jak jeździcie nie co dzień, pakujcie dużego i co 6mcy profilaktycznie doładować np dobrą procesorową ładowarką CTEK
radekiada Ten bluetooth też się uśpi po 20-30mins
Wnioski:
- wymieniłem aku na większe zamiast odłączać komponenty.
- aku które było podczas zakupu auta padło szybko (jeżdżę co 2-3dni)
- nowa Yuasa z Ah wg książki, coś ok 50 jak dobrze pamiętam - padła szybko
- bedąc aktywnie w zawód elektronika, stwierdziłęm, że nie... no naprawdę? I zrobiłem jak ja uważam, bo nie da się wszystkich zadowolić, a oryginalne rozwiązanie prądowe cr-v jest dobre dla osób które jeżdżą 6dni na 7.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez m-core dnia Śro 11:57, 25 Lip 2018, w całości zmieniany 4 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Papadance
Dołączył: 07 Wrz 2018 Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:44, 07 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Pytanie do Nataneq.Rozwiązałeś problem? Ja miałem to samo i mi się udało.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
przeman
Dołączył: 24 Wrz 2018 Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Teresin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:30, 24 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Witam Szanownych Kolegów!
Czy Papadance mógłbyś napisać jak udało Ci się poradzić z w/w problemem.
U mnie to samo, samochód postoi 3 dni i nie da się go uruchomić, kupiłem nowy akumulator, niestety to samo. Ładowanie jest ok. Gdzieś ten prąd ucieka tylko gdzie.
Może jedynym sposobem jest faktycznie zrobić tak jak pisze kolega m-core, kupić akumulator o większej pojemności?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
matelko7
Dołączył: 04 Paź 2018 Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oslo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 6:05, 08 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Witam zacznę od przywitania gdyż jestem nowy na forum Cze wszystkim mam ten sam problem co koledzy powyżej czy ktoś sobie z nim poradził??Napewno po takim czasie koledzy rozwiązali problem proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
przeman
Dołączył: 24 Wrz 2018 Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Teresin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:23, 08 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie. Postanowiłem sam pobawić się w rozwiązanie mojego problemu w postaci rozładowującego się akumulatora. Zakupiłem multimetr i podłączyłem go między akumulator biegun - a klemę aby zbadać gdzie ucieka prąd. Udało mi się ustalić że za pobór prądu odpowiedzialny jest bezpiecznik o nr 23 nazywa się BACK UP. Pobór prądu zmienia się: przez 60 sekund wynosi 0,22 A, następnie przez 7 sekund 0,54 A. Tyle ustaliłem i nie wiem co dalej zrobić żeby usunąć ten problem. Proszę kolegów z forum o pomoc. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
przeman
Dołączył: 24 Wrz 2018 Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Teresin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:21, 08 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Witam. Tak bezpiecznik o którym piszę znajduje się w skrzynce pod maską. Numer 23, gdy go wyjmę pobór prądu z akumulatora spada do 0,01 A. Dzisiaj miałem chwilę czasu i sprawdzałem multimetrem pobór prądu podczas wyjmowania bezpieczników które znajdują się w środku samochodu. Tam nie występowała żadna różnica w poborze podczas rozłączania kolejnych obwodów. Wymontowałem i rozłączyłem także całe radio z nawigacją spadek poboru prądu zmalał jedynie o 0,01 A.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
przeman
Dołączył: 24 Wrz 2018 Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Teresin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:24, 08 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Dodam jeszcze że po wyjęciu bezpiecznika 23 spod maski pobór prądu maleje do 0,01 A
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
przeman
Dołączył: 24 Wrz 2018 Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Teresin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:46, 08 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
slapas dziękuję bardzo za schemat i opis bezpieczników. Przetłumaczyłem opis i dalej nie wiem w jaki sposób znaleźć zjadacza prądu. Tak jak pisałem na pewno nie jest to radio z nawigacją, wymontowałem je całkowicie i nic się nie zmieniło.
Opis bezpiecznika 23:
audio unit - urządzenie audio - to wyeliminowałem
data link connector - złącze łącza danych - nie wiem co to
gauge control module - moduł kontroli wymiarów - nie wiem co to
hazard warning switch - przełącznik ostrzegawczy - nie wiem co to
immobilizer - keyless control unit - immobilizer jednostka sterująca bez kluczykowa - tego nie mam na wyposażeniu
MICU - ? - nie wiem co to
audio unit/navigation unit - urządzenie audio/jednostka navigacji - to wyeliminowałem
Co dalej sprawdzać, gdzie szukać drodzy koledzy?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
przeman
Dołączył: 24 Wrz 2018 Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Teresin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:55, 08 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Kolego slapas czy posiadasz może multimetr i mógłbyś zmierzyć pobór prądu w swojej CRV - ce. Masz taki sam silnik i rok produkcji, może okaże się że u Ciebie też tyle prądu pobiera, tylko może więcej jeździsz i akumulator zdąży się naładować. Może należy zrobić tak jak kolega m-core, włożyć akumulator 64 Ah ?????
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
niggle
Dołączył: 14 Wrz 2012 Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok / Tonsberg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:33, 09 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Najczęściej przyczyna jest moduł bluetooth. Tak własnie kilka tygodni temu było u mnie. Wsiadam po kilku dniach stania samochodu a tu zero reakcji, drzwi nawet musiałem otwierać ręcznie kluczykiem. Bylo tak kilka razy po kilkudniowym/tygodniowym postoju. Poczytałem i poszperałem trochę. Wszyscy z uciekającym prądem mieli problem z modułem bluetooth. Odłączyłem wtyczkę od modułu i problemu z odpalaniem już nie mam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
matelko7
Dołączył: 04 Paź 2018 Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oslo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 5:51, 09 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
przeman napisał: | Witam ponownie. Postanowiłem sam pobawić się w rozwiązanie mojego problemu w postaci rozładowującego się akumulatora. Zakupiłem multimetr i podłączyłem go między akumulator biegun - a klemę aby zbadać gdzie ucieka prąd. Udało mi się ustalić że za pobór prądu odpowiedzialny jest bezpiecznik o nr 23 nazywa się BACK UP. Pobór prądu zmienia się: przez 60 sekund wynosi 0,22 A, następnie przez 7 sekund 0,54 A. Tyle ustaliłem i nie wiem co dalej zrobić żeby usunąć ten problem. Proszę kolegów z forum o pomoc. Pozdrawiam |
Witam u mnie jest identyczny problem tylko bezpiecznik nr 16 pod maska w opisie jest niby ze to światło cofania ale po wyjęciu go ni działa radio oraz centralny zamek.Po rozmowie telefonicznej z panem z serwisu Honda Rzeszów
Twierdzi on że problem tkwi w drzwiach kierowcy po zdemontowaniu poszycia odłączeniu wszystkich kostek pobór taki sam i skacze 0,22 do 0,54
I tu pytanie gdzie znajduje się moduł centralnego zamka ???
Spradzałem również radio po odłączeniu radia problem ten sam.Czy ma ktoś pomysł co to może być.Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
matelko7
Dołączył: 04 Paź 2018 Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oslo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 5:54, 09 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
niggle napisał: | Najczęściej przyczyna jest moduł bluetooth. Tak własnie kilka tygodni temu było u mnie. Wsiadam po kilku dniach stania samochodu a tu zero reakcji, drzwi nawet musiałem otwierać ręcznie kluczykiem. Bylo tak kilka razy po kilkudniowym/tygodniowym postoju. Poczytałem i poszperałem trochę. Wszyscy z uciekającym prądem mieli problem z modułem bluetooth. Odłączyłem wtyczkę od modułu i problemu z odpalaniem już nie mam |
Witam widzę ze kolega krajan z Norwegi
Pozdrawiam z Oslo
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|