Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Przycinanie przy lekkim dodawaniu gazu
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zerro




Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:07, 05 Lut 2018    Temat postu:

Wymienilem olej w skrzyni w ASO i problem nie ustąpił.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 510
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:23, 05 Lut 2018    Temat postu:

Zerro napisał:
Wymienilem olej w skrzyni w ASO i problem nie ustąpił.


Przy czym ASO nie wymienia oleju "dynamicznie".
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zerro




Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:12, 15 Lut 2018    Temat postu:

Jaki koszt takiej dynamicznej wymiany? Olej chyba kupie sam wraz z filtrem oleju.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zerro




Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:23, 05 Lip 2018    Temat postu:

Ogólnie chyba już wiem co jest przyczyną a zatem przypuszczeniem jest sprzęgło hydrokinetyczne (konwerter momentu obrotowego), szukam teraz jakiegoś inteligentnego serwisu co to potwierdzi i naprawi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 510
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:19, 06 Lip 2018    Temat postu:

Wiekszosc skrzyn automatycznych z tamtego okresu ma tak, ze juz na drugim biegu specjalne sprzeglo zwane lock-up zblokowuje na sztywno naped, co eliminuje poslizg konwertera. Zatem o ile opisane problem pojawiaja sie rowniez na biegach 0d 3-go w gore, to uwazam, ze konwerter raczej nie ma tutaj nic do rzeczy.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Pią 11:20, 06 Lip 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zerro




Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 6:59, 08 Lip 2018    Temat postu:

Wydaje mi się że problem występuje na 3 lub 2 i 3. A jak lock up też jest uszkodzony?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 510
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:44, 09 Lip 2018    Temat postu:

Jesli problem pojawia sie miedzy 2 a 3 biegiem, to by moglo rzeczywiscie wskazywac na lock-up. Byc moze da sie to zdiagnozowac bezinwazyjnie poprzez obserwacje cisnienia sterujacego tym sprzeglem albo poprzez uzycie specjalistycznego skanera diagnostyczny albo poprzez podpiecie manometru w odpowiednie zlacze kontrolne magistrali olejowej skrzyni.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy