Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Przycinanie przy lekkim dodawaniu gazu
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zerro




Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:07, 05 Lut 2018    Temat postu:

Wymienilem olej w skrzyni w ASO i problem nie ustąpił.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:23, 05 Lut 2018    Temat postu:

Zerro napisał:
Wymienilem olej w skrzyni w ASO i problem nie ustąpił.


Przy czym ASO nie wymienia oleju "dynamicznie".
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zerro




Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:12, 15 Lut 2018    Temat postu:

Jaki koszt takiej dynamicznej wymiany? Olej chyba kupie sam wraz z filtrem oleju.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zerro




Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:23, 05 Lip 2018    Temat postu:

Ogólnie chyba już wiem co jest przyczyną a zatem przypuszczeniem jest sprzęgło hydrokinetyczne (konwerter momentu obrotowego), szukam teraz jakiegoś inteligentnego serwisu co to potwierdzi i naprawi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:19, 06 Lip 2018    Temat postu:

Wiekszosc skrzyn automatycznych z tamtego okresu ma tak, ze juz na drugim biegu specjalne sprzeglo zwane lock-up zblokowuje na sztywno naped, co eliminuje poslizg konwertera. Zatem o ile opisane problem pojawiaja sie rowniez na biegach 0d 3-go w gore, to uwazam, ze konwerter raczej nie ma tutaj nic do rzeczy.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Pią 11:20, 06 Lip 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zerro




Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 6:59, 08 Lip 2018    Temat postu:

Wydaje mi się że problem występuje na 3 lub 2 i 3. A jak lock up też jest uszkodzony?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:44, 09 Lip 2018    Temat postu:

Jesli problem pojawia sie miedzy 2 a 3 biegiem, to by moglo rzeczywiscie wskazywac na lock-up. Byc moze da sie to zdiagnozowac bezinwazyjnie poprzez obserwacje cisnienia sterujacego tym sprzeglem albo poprzez uzycie specjalistycznego skanera diagnostyczny albo poprzez podpiecie manometru w odpowiednie zlacze kontrolne magistrali olejowej skrzyni.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zerro




Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:23, 20 Sie 2018    Temat postu:

No i pojechałem do serwisu skrzyń automatycznych i diagnoza, że ze skrzynią jest wszystko ok, oczywiscie bez rozbierania. Powiedzieli że jak chce to owszem mogą otwierac skrzynie ale przeciez nie o to tu chodzi i ze nie beda mnie naciagac. Przyczepili sie do tego bledu P0420 zeby wymienic katalizator i zajac sie silnikiem bo wedlug nich on jest winny. Przy okazji przyczepili sie tez do usterek 83-1 i 86-1. Zaznaczyli ze oni znaja sie tylko na skrzyniach więc jak ogarne usterki ktore tez moga miec wplyw na dzialanie skrzyni to zebym wtedy sie do nich udał.

Może faktycznie to jest cos z silnikiem bo czasami jak przycina/trzęsie autem to slychac jakby cos metalowego latalo(stukało) po calym silniku.
Szczerze to nie mam już sily i chyba odpuszcze, bo jezdze już rok i objawy sa nadal ale i nadal jezdze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:15, 22 Sie 2018    Temat postu:

A moze to "tylko" kompresor klimatyzacji Ci sie konczy?
http://www.crvklub.fora.pl/iii-gen-2007-2011,22/przycinanie-przy-przyspieszaniu-w-zakresie-2000-3500-obr,5853.html

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zerro




Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:31, 22 Sie 2018    Temat postu:

Nawet przy wyłączonej klimie mam takie objawy, więc kompresor chyba odpada.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:16, 22 Sie 2018    Temat postu:

No to zacytuje siebie z jednego z pierwszych postow, ze:
"zalecalbym:
...
- sprawdzic naciag lancucha rozrzadu, ..."
poprzez kontrole stanu napinacza.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Śro 14:17, 22 Sie 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy