Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zerro
Dołączył: 20 Cze 2017 Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:07, 05 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Wymienilem olej w skrzyni w ASO i problem nie ustąpił.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:23, 05 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Zerro napisał: | Wymienilem olej w skrzyni w ASO i problem nie ustąpił. |
Przy czym ASO nie wymienia oleju "dynamicznie".
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Zerro
Dołączył: 20 Cze 2017 Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:12, 15 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Jaki koszt takiej dynamicznej wymiany? Olej chyba kupie sam wraz z filtrem oleju.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Zerro
Dołączył: 20 Cze 2017 Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:23, 05 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Ogólnie chyba już wiem co jest przyczyną a zatem przypuszczeniem jest sprzęgło hydrokinetyczne (konwerter momentu obrotowego), szukam teraz jakiegoś inteligentnego serwisu co to potwierdzi i naprawi.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:19, 06 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Wiekszosc skrzyn automatycznych z tamtego okresu ma tak, ze juz na drugim biegu specjalne sprzeglo zwane lock-up zblokowuje na sztywno naped, co eliminuje poslizg konwertera. Zatem o ile opisane problem pojawiaja sie rowniez na biegach 0d 3-go w gore, to uwazam, ze konwerter raczej nie ma tutaj nic do rzeczy.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Pią 11:20, 06 Lip 2018, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Zerro
Dołączył: 20 Cze 2017 Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 6:59, 08 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się że problem występuje na 3 lub 2 i 3. A jak lock up też jest uszkodzony?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 6:44, 09 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Jesli problem pojawia sie miedzy 2 a 3 biegiem, to by moglo rzeczywiscie wskazywac na lock-up. Byc moze da sie to zdiagnozowac bezinwazyjnie poprzez obserwacje cisnienia sterujacego tym sprzeglem albo poprzez uzycie specjalistycznego skanera diagnostyczny albo poprzez podpiecie manometru w odpowiednie zlacze kontrolne magistrali olejowej skrzyni.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Zerro
Dołączył: 20 Cze 2017 Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:23, 20 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
No i pojechałem do serwisu skrzyń automatycznych i diagnoza, że ze skrzynią jest wszystko ok, oczywiscie bez rozbierania. Powiedzieli że jak chce to owszem mogą otwierac skrzynie ale przeciez nie o to tu chodzi i ze nie beda mnie naciagac. Przyczepili sie do tego bledu P0420 zeby wymienic katalizator i zajac sie silnikiem bo wedlug nich on jest winny. Przy okazji przyczepili sie tez do usterek 83-1 i 86-1. Zaznaczyli ze oni znaja sie tylko na skrzyniach więc jak ogarne usterki ktore tez moga miec wplyw na dzialanie skrzyni to zebym wtedy sie do nich udał.
Może faktycznie to jest cos z silnikiem bo czasami jak przycina/trzęsie autem to slychac jakby cos metalowego latalo(stukało) po calym silniku.
Szczerze to nie mam już sily i chyba odpuszcze, bo jezdze już rok i objawy sa nadal ale i nadal jezdze.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zerro
Dołączył: 20 Cze 2017 Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:31, 22 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Nawet przy wyłączonej klimie mam takie objawy, więc kompresor chyba odpada.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:16, 22 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
No to zacytuje siebie z jednego z pierwszych postow, ze:
"zalecalbym:
...
- sprawdzic naciag lancucha rozrzadu, ..."
poprzez kontrole stanu napinacza.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Śro 14:17, 22 Sie 2018, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|