Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vito100
Dołączył: 17 Lis 2013 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:18, 19 Lis 2013 Temat postu: Wolne obroty |
|
|
Jakie macie wolne obroty ? bo w mojej Hani jest jakieś 600 tak plus minus i jest to pierwszy samochód którym nie da się ruszyć na wolnych obrotach , poza tym autko normalnie się zachowuje
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kipulo
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pią 19:52, 20 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Umnie tez te obroty jakies niskie są i na gazie i na benzynie.Miałem vitarę tam tez nie były za wysokie ale dało się normalnie jezdzic.Czy jest jakis wkręt do regulacji obrotów
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Porter
Dołączył: 24 Lut 2011 Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:53, 20 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Z tego co pamiętam powinno być 750 rpm +/-50
Jest na gaźniku dysza którą reguluje się mieszankę, jednak obrotami steruje komputer (poprzez regulator biegu jałowego, czyli krokowy. Warto wyczyścić co jakiś czas)
Po podkręceniu przez jakiś czas są wyższe obroty, po czym spadają do właściwych.
Ale możliwe że macie zbyt ubogą mieszankę i podkręcenie pomoże.
Wstawie fotkę jak to u mnie wygląda. Dzisiaj zrobiłem ale było ciemno i wyszły same tarcze bez wskaźników.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Porter dnia Pią 20:57, 20 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
majka
Dołączył: 13 Maj 2013 Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Sob 17:07, 21 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Tez miałam jakiś czas temu problem z niskimi obrotami. Przerodziło się to w ogóle w gaśnięcie i operacje z trzymaniem na czerwonym świetle hampla i gazu jedną nogą równoczesnie , żeby nie zdechło... Czyszczenie silniczka krokowego nie pomogło (ale pora najwyższa była to uczynić itak ), próby z podniesieniem obrotów (śruba sterująca chyba przepustnicą jeśli się nie mylę - koło listka przepustnicy; taka na śrubokręt płaski) - tez nie dało rady; pojechałam do speców i okazało się, ze to zawory były wszystkiemu winne. Po regulacji - cud, miód i orzeszki
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kipulo
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Nie 7:48, 22 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
ustawie zawory już zakupiłem uszczelkę, potem może krokowy bo już ruszyc się nie da
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Porter
Dołączył: 24 Lut 2011 Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 2:25, 23 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Wstawiam obiecaną fotkę. Średnio wyszła bo robiona wideorejestratorem.
Zabiorę kiedyś aparat, to poprawie fotki.
Temat nie właściwy, ale przy okazji fotka wskaźnika temperatury, bo kilka osób kiedyś o to pytało.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
majka
Dołączył: 13 Maj 2013 Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pon 9:22, 23 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
hmm, a czemu wskaźnik temp. pokazuje u CIebie nieco powyżej połowy? (chyba, że taka perspektywa zdjęcia?). U mnie zawsze jest nieco poniżej - i jak mi znajomy mechanik powiedział - tak powinno być, bo przy zwiększonym obciążeniu silnika jazdą w terenie wskazówka powinna być w połowie.. (co całkiem sensownie brzmi jak dla mnie...)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:43, 23 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Jeżeli masz problem z wolnymi obrotami i gasnącym silnikiem, to na szybko na świeta, możesz podciągnać linkę gazu.
Co do temperatury to u mnie też zawsze pokazuje troszke powyżej połowy, jak na zdjęciu
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kipulo
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pon 15:32, 23 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
zawory ustawione były totalnie rozregulowane a na jednym cylindrze wydechowe były podparte.Teraz chodzi idealnie,równiutko tak z 800 obr. wymieniłem też przewody i swiece. Lubię jak autko ładnie chodzi i coraz bardziej podoba mi się jazda , choc czasami brakuje możliwosci terenowych vitary to odpłaca się komfotrem
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Porter
Dołączył: 24 Lut 2011 Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:58, 29 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
majka napisał: | hmm, a czemu wskaźnik temp. pokazuje u CIebie nieco powyżej połowy? (chyba, że taka perspektywa zdjęcia?). U mnie zawsze jest nieco poniżej - i jak mi znajomy mechanik powiedział - tak powinno być, bo przy zwiększonym obciążeniu silnika jazdą w terenie wskazówka powinna być w połowie.. (co całkiem sensownie brzmi jak dla mnie...) |
Zawsze mi tak pokazuje. Niewiele więcej jest gdy włącza się wentylator. Różnice we wskazaniach mogą zależeć od czujnika temperatury.
np. W fordzie po wymianie czujnika, wskazuje wyższą temperaturę.
Za włączanie wentylatora odpowiada termowyłącznik i to co pokazuje wskazówka temperatury jest bez znaczenia, jeżeli wskazanie jest stałe i w granicach normy.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|