Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
COŚ TRZE PRZY SKRĘCIE

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszbez1




Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:04, 30 Paź 2016    Temat postu: COŚ TRZE PRZY SKRĘCIE

WITAM. Coś trze tylko gdy skręcam w lewą stronę i dobiega to wydaję się ze z tyłu po prawej stronie. co to może być? łożysko? dzieje się to przy małych prędkościach. Gdy szybciej jadę około 80-90 i skręcając w prawo lekko jest szum z prawej strony ale chyba z przodu nie wiem czy ma to jakiś związek...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
qucia




Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 5:42, 08 Cze 2017    Temat postu:

Mam ostatnio ten sam problem. Po odwiedzinach stacji obsługi i badaniach zawieszenia na szarpakach okazało się że jest pękniętą sprężyna amortyzatora i dużo luz na łączniki stabilizatora oraz do wymiany tuleje górnego wahacze. Wszytko już idzie pocztą i w sobotę zabieram się że szwagrem do wymiany. O wynikach powiadomie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
qucia




Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:09, 10 Cze 2017    Temat postu: Remont tylnego zawieszenia

Można powiedzieć , że jestem po małym remoncie tylnego zawieszenia. Wymieniłem dwa łączniki stabilizatora, lewy tylny górny wahacz i sprężynę prawego amortyzatora. Było ciężko bo musiałem jednak ciąć zardzewiałe łączniki i przyrdzewiałe śruby w zewnętrznych tulejach wahacza ale było warto . Auto stało się mniej pływające na zakrętach jednak cykanie i tarcie z prawej strony przy skrecie w prawo pozostało. Nie chciałem już wracać do mechanika bo jest sobota ale nie dam za wygraną , będę drążył tą awarię.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
qucia




Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:08, 17 Cze 2017    Temat postu:

Dzisiaj przystąpiliśmy do szczegółowych oględzin tylnego zawieszenia. Wczoraj szlifierką oczyściliśmy krawędź bębna i środek tarczy koła, trochę pomogło i już mniej obcierało ale problem pozostał. Dzisiaj mieliśmy dokręcić śrubę łożyska, myśląc , że luz powoduje tarcie bębna , ale w czasie wnikliwych oględzin okazało się , że wahacz górny ma luz na jednej ze śrub mocujących, a stało się tak dlatego że chyba nikt nigdy go nie wymieniał, a ja jak ostatnio odkręcałem montując nowy, prawdopodobnie uszkodziłem wkręcając śrubę i gwint wewnętrzny. Praktycznie wahacz był przymocowany do podłużnicy tylko jedną śrubą. Szwagier profesjonalnie przegwintował dał nową śrubę i ponownie dokręcił górny wahacz. Jak na razie ok i już nie ociera. Generalny test po niedzieli na trasie do pracy gdzie jest więcej zakrętów. Za dwa tygodnie zajmiemy się wahaczem z prawej strony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy