Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszbez1
Dołączył: 13 Paź 2015 Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:04, 30 Paź 2016 Temat postu: COŚ TRZE PRZY SKRĘCIE |
|
|
WITAM. Coś trze tylko gdy skręcam w lewą stronę i dobiega to wydaję się ze z tyłu po prawej stronie. co to może być? łożysko? dzieje się to przy małych prędkościach. Gdy szybciej jadę około 80-90 i skręcając w prawo lekko jest szum z prawej strony ale chyba z przodu nie wiem czy ma to jakiś związek...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
qucia
Dołączył: 17 Cze 2013 Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 5:42, 08 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Mam ostatnio ten sam problem. Po odwiedzinach stacji obsługi i badaniach zawieszenia na szarpakach okazało się że jest pękniętą sprężyna amortyzatora i dużo luz na łączniki stabilizatora oraz do wymiany tuleje górnego wahacze. Wszytko już idzie pocztą i w sobotę zabieram się że szwagrem do wymiany. O wynikach powiadomie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
qucia
Dołączył: 17 Cze 2013 Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:09, 10 Cze 2017 Temat postu: Remont tylnego zawieszenia |
|
|
Można powiedzieć , że jestem po małym remoncie tylnego zawieszenia. Wymieniłem dwa łączniki stabilizatora, lewy tylny górny wahacz i sprężynę prawego amortyzatora. Było ciężko bo musiałem jednak ciąć zardzewiałe łączniki i przyrdzewiałe śruby w zewnętrznych tulejach wahacza ale było warto . Auto stało się mniej pływające na zakrętach jednak cykanie i tarcie z prawej strony przy skrecie w prawo pozostało. Nie chciałem już wracać do mechanika bo jest sobota ale nie dam za wygraną , będę drążył tą awarię.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
qucia
Dołączył: 17 Cze 2013 Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:08, 17 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj przystąpiliśmy do szczegółowych oględzin tylnego zawieszenia. Wczoraj szlifierką oczyściliśmy krawędź bębna i środek tarczy koła, trochę pomogło i już mniej obcierało ale problem pozostał. Dzisiaj mieliśmy dokręcić śrubę łożyska, myśląc , że luz powoduje tarcie bębna , ale w czasie wnikliwych oględzin okazało się , że wahacz górny ma luz na jednej ze śrub mocujących, a stało się tak dlatego że chyba nikt nigdy go nie wymieniał, a ja jak ostatnio odkręcałem montując nowy, prawdopodobnie uszkodziłem wkręcając śrubę i gwint wewnętrzny. Praktycznie wahacz był przymocowany do podłużnicy tylko jedną śrubą. Szwagier profesjonalnie przegwintował dał nową śrubę i ponownie dokręcił górny wahacz. Jak na razie ok i już nie ociera. Generalny test po niedzieli na trasie do pracy gdzie jest więcej zakrętów. Za dwa tygodnie zajmiemy się wahaczem z prawej strony.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|