Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rambo
Dołączył: 09 Cze 2011 Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:45, 09 Cze 2011 Temat postu: luz zaworowy w silniku B20Z1 |
|
|
Witam,posiadam hondke crv z 1999 roku 147 KM po liftingu. Niedługo stuknie mi na liczniku 160 tys. wiec czeka mnie regulacja luzu zaworowego.Mam w zwiazku z tym pytanie,czy ktos wie jakie sa wartosci luzu zaworowego dla tego silnika?Z góry dziekuje.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krzychu
Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sopot Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:19, 09 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
witam
S 0,08-0,12
W 0,16- 0,20
(wyszukane na forum hondy )
nie jestem pewny w 100% lepiej poszperaj w necie jak masz czas
Post został pochwalony 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
rambo
Dołączył: 09 Cze 2011 Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:02, 09 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ja tez sie spotkalem z takimi wartosciami jakis bardzo maly ten luz w porównaniu z innymi silnikami hondy ale widocznie tak musi byc.Dzieki za info
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Porter
Dołączył: 24 Lut 2011 Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:02, 09 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
krzychu napisał: |
S 0,08-0,12
W 0,16- 0,20
|
Potwierdzam. W manualu też tak pisze.
Ostatnio sam regulowałem i na tych wartościach działa jak należy.
Sprawdź ile jest przed regulacją, Ja na dolocie miałem +/- 0,25 a na wydechu ponad 0,30 i całkiem nieźle jeździł.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
rambo
Dołączył: 09 Cze 2011 Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:32, 09 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A czy po wyregulowaniu luzów auto rzeczywiscie mniej pali czy to tylko bajka?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Porter
Dołączył: 24 Lut 2011 Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:22, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
To chyba zależy od tego jak bardzo są rozregulowane zawory.
Mi po regulacji pali średnio 2 litry gazu mniej. 11-12/100km
Jeżdżę głównie po mieście, rzadko przeciągam powyżej 4k RPM.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
rambo
Dołączył: 09 Cze 2011 Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:05, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Moja honda pali po miescie ok 11 litrow benzyny ale odkąd ją mam nie regulowalem jeszcze luzow ,wiec po regulacji jakby miała palic mniej to bylby niezly wynik jak na dwulitrowy silnik
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Porter
Dołączył: 24 Lut 2011 Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:03, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Silniki 2.0 i większe potrafią spalić sporo mniej ale nie przy tej masie i geometrii auta. Choć gdzieś czytałem że na trasie można zejść poniżej 9/100
Ale w cyklu miejskim 11 litrów to całkiem przyzwoity wynik. Może nie jest bardzo rozregulowany. Poprzedni właściciel mojej hanki nie dbał o nią za bardzo. Po zakupie musiałem trochę kasy zainwestować w doprowadzenie jej do stanu używalności i chyba jeszcze trochę wydatków mnie czeka.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
rambo
Dołączył: 09 Cze 2011 Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:44, 11 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
No własnie o to mi chodzilo,że jak na auto niezbyt aerodynamicznym kształcie i tej masie,bo czytalem ze np.honda accord z tym samym silnikiem spala ze dwa litry mniej(oczywiscie przy niezbyt ciężkiej nodze)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
rambo
Dołączył: 09 Cze 2011 Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:59, 13 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A nie ma ktoś schematu jak ustawic ten luz?Przydałoby sie coś takiego.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Porter
Dołączył: 24 Lut 2011 Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:46, 13 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Proszzz.....
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
rambo
Dołączył: 09 Cze 2011 Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:39, 14 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
O to właśnie chodziło. Właśnie takie rzeczy powinnismy zamieszczać na forum technicznym,konkretnie i do rzeczy.Dzięki Porter.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
prezes1981
Dołączył: 18 Sty 2012 Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SOCHACZEW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:06, 10 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
witam mam dwa pytanka pierwsze to czy ten luz zaworowy dotyczy tez wersji 128 KM
i jeszcze jedno luz mierzymy pomiędzy wałkiem a popychaczem czy popychaczem a zaworem
pozdrawiam????????????????????????????????
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez prezes1981 dnia Sob 10:48, 11 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Porter
Dołączył: 24 Lut 2011 Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:21, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
prezes1981 napisał: | witam mam dwa pytanka pierwsze to czy ten luz zaworowy dotyczy tez wersji 128 KM
i jeszcze jedno luz mierzymy pomiędzy wałkiem a popychaczem czy popychaczem a zaworem
pozdrawiam???????????????????????????????? |
1. Luz zaworowy jest ten sam dla obu wersji.
2. Pomiaru dokonujemy wkładając szczelinomierz pod wałek rozrządu.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
prezes1981
Dołączył: 18 Sty 2012 Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SOCHACZEW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:15, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Dzieki porter za odpowiedz na moje pytania .
Korzystajac z okazii te wymiary sa od do taka jest tolerancja przy ustawianiu i jeszcze co nam daje obracanie o 180 mozna obrocic o 90 i wtedy ustawiamy wszystkie 4 zawory na danym cylindrze dobrze rozumiem
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|