Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robert
Dołączył: 06 Kwi 2014 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Swinoujscie PL Kristiansand NO Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:27, 01 Lis 2014 Temat postu: gasnie i nie odpala |
|
|
Witam mam problem z hanka 2,0 4WD automat 98r od tygodnia rano odpala pieknie ale naprzyklad podjade do sklepu nie wylaczam jej postoje tam jakies 10 min.daje na D w automacie i gasnie potem jest problem z jej odpaleniem po kilki prubach hanka odpali ale musze jej przygazowac.Przy probie odpalenia i jak odpali czuc paliwem na zewnatrz ale to chyba normale bo krece silnikiem i krece az odpali.Panowie i panie wlasnie wrucilem z garazu po wcisnieciu gazu przerywa silnik i potrafi zgasnac podczas tego przerywania slychac strzaly z rury wydechowej.
Pomozcie znalesc przyczyne.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Robert dnia Sob 12:45, 01 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
wrcfan
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 1:42, 02 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Kiedy zawory regulowałeś ostatnio. To wygląda na podparte zawory wydechowe. Masz instalację gazową? Po rozgrzaniu silnika luz zaworowy się zmniejsza i prawdopodobnie masz je podparte
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Robert
Dołączył: 06 Kwi 2014 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Swinoujscie PL Kristiansand NO Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:37, 02 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
witam gazu hania nie ma zawory nie byly penie dawo regulowane.Mozesz opisac co to jest ZAWOR PODPARTY rozumiem ze trzeba je wyregulac i chcial bym sam to zrobic w garazu mam narzedzia szczelinomierz i checi.Jesli znasz jaks fajna stronke z instrukcja jak to zrobic krok po kroku to bardzo bym prosil.albo jakis opis jak to zrobic.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:33, 02 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
wrcfan
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 1:34, 03 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Robert napisał: | witam gazu hania nie ma zawory nie byly penie dawo regulowane.Mozesz opisac co to jest ZAWOR PODPARTY rozumiem ze trzeba je wyregulac i chcial bym sam to zrobic w garazu mam narzedzia szczelinomierz i checi.Jesli znasz jaks fajna stronke z instrukcja jak to zrobic krok po kroku to bardzo bym prosil.albo jakis opis jak to zrobic. |
Zawór podparty znaczy że niema już luzu i zawór się nie domyka. Wybuch mieszanki wychodzi przez niedomknięty zawór do układu wydechowego. Podparty zawór powoduje wypalenie gniazda zaworowego i głowica do remontu.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Robert
Dołączył: 06 Kwi 2014 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Swinoujscie PL Kristiansand NO Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:03, 03 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
dzieki wiekie panowiem wrcfan i traks za bardzo pomocny material i informacje na temat tych zaworow.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Robert
Dołączył: 06 Kwi 2014 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Swinoujscie PL Kristiansand NO Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:24, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Witam panowie w tym tygodniu biore sie za ustawienie zaworow i eventualnie sprawdzenie kompresi na 4 cylindrkach.Ale mam takie pytanie 1-cylinder w hani jest od strony rozrzadu ??!! ogldalem pewnien filmik na youtubie i gosc zaczol ustawic od strony aparatu zaplonowego przez caly czas miale te wizje ze 1 cylinder to zawsze od rozrzadu a tu masz czy ja sie myle czy na filmie gosc zaczol zle.
Aha jeszcze jedno parametry powinno pokazywac uzadzenie do sprawdania kompresi na cylindrach.??psi ile dokladnie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Robert dnia Wto 22:29, 04 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
wrcfan
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 1:49, 05 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
pierwszy cylinder jest od strony rozrządu. Kompresje sprawdź dopiero po regulacji zaworów
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Robert
Dołączył: 06 Kwi 2014 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Swinoujscie PL Kristiansand NO Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 1:06, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Drodzy panowie zaworki ustawione
ssacy (Intake): 0,08 – 0,12 mm
Wydechowy (Exhaust): 0,16 – 0,20 mm
i jak narazie jest OK czy ktos zna jaka jest poprawna kompresja na cylindrach??
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Robert
Dołączył: 06 Kwi 2014 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Swinoujscie PL Kristiansand NO Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:33, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Witam panowie po ustawieniu zaworow czasem dalej dlawi sie silnik ale nie zawsze i nie za kazdym razem.Dlawienie sie pojawja kiedy naciskamy szybko gaz.Gdzie mozna jeszcze szukac przyczyn nie wiem moze jakis czujnik lub przepustnica nie wiem czy to ma zwiazek z ta userka ale jak podniose maske to slychac jakies piszczenie w okolicach hmmm chyba kolektora ssacego moze przeustnicy ciezko powiedziec,to piszczenie nie jest ciagle raz mozniej raz slabiej.Jeszcze jedno co to zaczarna butla pod filtrem paliwa od niej ida kilka przewodow gumowych i jeden przewod gumowy idzie do gory do jakiegos hmmm czujnika lub czegos takiego na sciance grodziowej silnika na wysokosci przepustnicy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Robert dnia Nie 20:49, 09 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|