Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Świece zapłonowe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / IV Gen (2012- )
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
natisryk




Dołączył: 24 Lis 2021
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:24, 30 Lis 2021    Temat postu: Świece zapłonowe

W mojej CRV-ce odczówam jak by po nocy stania miała cieżej odpalić. Po pierwszym odpaleniu, kolejne jakby już lepiej. Podczas jazdy nie szarpie obroty nie falują na biegu jałowym.
Z relacji poprzedniego właściciela wynika że świece były wymieniane ok 40k km temu.
Ja kulam sie nią od około 10k km i prawie od samego początku mam takie wrażanie. Auto obecnie ma 120k km przejechane.
A może ten model tak ma?

Samochód od 40k km zasilany LPG z którym nie ma żadnych problemów.
Nie zakłądam wątku na lubianym forum LPG ponieważ mam instalacje BRC z lubryfikacja a ta według użytkowników nadaje sie jedynie do demontażu Very Happy

Jakie macie doświadczenie z świecami zapłonowymi? jakie wybrać? jakie pod LPG? jeśli to jakaś różnica.

Honda CR-V 2.0 2016


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez natisryk dnia Wto 9:33, 30 Lis 2021, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:22, 01 Gru 2021    Temat postu:

Czesc,

jesli chodzi o swiece, to nie ma chyba lepszego rozwiazania niz stosowanie orginalnych, do tego silnika przez producenta. Jedynym ulepszeniem ktore mozna rozwazyc, to zmniejszenie przerwy miedzy elektrodami z 1.1 mm na0.9 mm bardzo przy tym uwazajac by nie uszkodzic elektrod.

Natomiast w kwestii utrudnionego odpalania, to proponuje najpierw zrobic test szczelnosci wtryskow gazowych: przed wylaczeniem silnika na noc, zakrecic zawor na butli, wyjezdzic gaz z przewodow. Jesli po takim zabiegu problemy z odpalaniem znikna, to powinienes sie zastanowic nad wymiana lub przynajmniej czysczczeniem litwy wtryskowej. Inna mozliwoscia jest jeszcze "zalewanie" kolektora ssacego przez gaz poprzez nieszczelny zawor bezpieczenstwa reduktora o ile takowy jest podlaczony do kolektora.

No i wiesz, ze w tym silniku trzeba regulowac zawory, szczegolnie jesli jest zasilany LPG?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / IV Gen (2012- ) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy