Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
natisryk
Dołączył: 24 Lis 2021 Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:24, 30 Lis 2021 Temat postu: Świece zapłonowe |
|
|
W mojej CRV-ce odczówam jak by po nocy stania miała cieżej odpalić. Po pierwszym odpaleniu, kolejne jakby już lepiej. Podczas jazdy nie szarpie obroty nie falują na biegu jałowym.
Z relacji poprzedniego właściciela wynika że świece były wymieniane ok 40k km temu.
Ja kulam sie nią od około 10k km i prawie od samego początku mam takie wrażanie. Auto obecnie ma 120k km przejechane.
A może ten model tak ma?
Samochód od 40k km zasilany LPG z którym nie ma żadnych problemów.
Nie zakłądam wątku na lubianym forum LPG ponieważ mam instalacje BRC z lubryfikacja a ta według użytkowników nadaje sie jedynie do demontażu
Jakie macie doświadczenie z świecami zapłonowymi? jakie wybrać? jakie pod LPG? jeśli to jakaś różnica.
Honda CR-V 2.0 2016
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez natisryk dnia Wto 9:33, 30 Lis 2021, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:22, 01 Gru 2021 Temat postu: |
|
|
Czesc,
jesli chodzi o swiece, to nie ma chyba lepszego rozwiazania niz stosowanie orginalnych, do tego silnika przez producenta. Jedynym ulepszeniem ktore mozna rozwazyc, to zmniejszenie przerwy miedzy elektrodami z 1.1 mm na0.9 mm bardzo przy tym uwazajac by nie uszkodzic elektrod.
Natomiast w kwestii utrudnionego odpalania, to proponuje najpierw zrobic test szczelnosci wtryskow gazowych: przed wylaczeniem silnika na noc, zakrecic zawor na butli, wyjezdzic gaz z przewodow. Jesli po takim zabiegu problemy z odpalaniem znikna, to powinienes sie zastanowic nad wymiana lub przynajmniej czysczczeniem litwy wtryskowej. Inna mozliwoscia jest jeszcze "zalewanie" kolektora ssacego przez gaz poprzez nieszczelny zawor bezpieczenstwa reduktora o ile takowy jest podlaczony do kolektora.
No i wiesz, ze w tym silniku trzeba regulowac zawory, szczegolnie jesli jest zasilany LPG?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|