Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
ilość czynnika i oleju w klimatyzacji, świece irydowe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / IV Gen (2012- )
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michaaalll




Dołączył: 07 Kwi 2019
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:24, 08 Maj 2019    Temat postu: ilość czynnika i oleju w klimatyzacji, świece irydowe

Witam, czy ktoś się orientuje ile w układzie klimatyzacji powinno być czynnika i ile oleju? Jakie świece irydowe będą najlepsze? Szykuje mi się wymiana po 120 tys. i wolałbym to zrobić poza ASO. IV generacja 2.0 benzyna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:05, 09 Maj 2019    Temat postu:

Czesc.
Jako, ze posiadam model poprzedni, to niestety nie orientuje sie ile czynnika chlodzacego, przewiduje instrukcja do modelu IV-go. Natomiast co jest bardzo istotne, to podstawowa zasada, mowiaca ze nie wtlacza sie do ukladu chlodzenia wiecej oleju niz zostalo z niego odpompowane podczas oprozniania.
Natomiast co do swiec, to jestem przekonany, ze instrukcja przewiduje takie same jak w poprzedniej wersji tego samego silnika R20A, czyli:
1. NGK: IZFR6K11S
2. DENSO: SKJ20DR-M11S

Pozdrawia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Czw 13:09, 09 Maj 2019, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michaaalll




Dołączył: 07 Kwi 2019
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:29, 09 Maj 2019    Temat postu:

Czyli oleju w układzie nie ubywa z czasem i podczas eksploatacji?
Jeśli chodzi o świece, to jest podane że NGK: DILZKR7B11GS, ale podobno są nie do dostania w Polsce i faktycznie nie mogę ich nigdzie znaleźć (poza Amazor czy eBay), a co do zamiennika Denso: DXU22HCR-D11S, nie wiem czy dorównują jakością NGK i czy warto.
Czyli jak widać różne są stosowane w III i IV generacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:10, 09 Maj 2019    Temat postu:

Dobrze, ze w kwestii swiec, nie postawilem na szali swojego "autorytetu" (jaki by on tam nie byl) czy moze jeszcze lepiej, ze nie dawalem sobie uciac np. glowy… bo bylo by teraz szkoda. Razz
Natomiast ja stosuje z powodzeniem zamiennie NGK i DENSO bez zauwazalnych roznic.
Natomast w kwestii klimatyzacji, to oczywiscie objetosc oleju w ukladzie sie nie zmienia bo jest to uklad cisnieniowy czyli zamkniety.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Czw 20:23, 09 Maj 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / IV Gen (2012- ) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy