Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maxell
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: sko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:48, 18 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
pewnie na wodzie było jeżdżone, skąd masz auto? nie od jakiegoś rolnika?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krzall
Dołączył: 04 Kwi 2019 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:16, 18 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
slapas napisał: | Wniosek taki, ze z plynu chlodniczego wytracila sie tak duza ilosc osadu, ze zatkala nagrzewnice. Doprawdy zadziwiajace! Stary plyn? A moze kiepska jakosc? Czy tez zle dobrany do ukladu i zareagowal z materialem nagrzewnicy?
Ja staram sie zawsze stosowac do zalecen znajomego serwisanta i zalewam uklad chlodniczy koncentratem i jesli zdarzy sie koniecznosc dolania wody bo koncentratu nie mam pod reka, to uzywam taka zdemineralizowana.
Zatem gratuluje udanej naprawy a przede wszystkim determinacji!!!
No i super, ze podzieliles sie na forum swoim doswiadczeniem.
Pozdrawiam. |
Płyn wymieniłem jak kupiłem auto czyli 10 miesięcy temu . Ponownie po plukaniach. Koncentrat g12 z woda dedykowana .
Jakosc dobra.
Prawdopodonnie długo jeździł na wodzie lub bez wymiany płynów.
Nie ma.co gdybyś. Syf w przewodach jak był.zostal wypłacany. Nagrzewnica nowo włożoną i jest ok.
Dzięki za.pomoc .
Teraz szykuje się do walki z niskim ciśnieniem paliwa na Litwie. Zaczne od wymiany filtra.na zalecany bosch i po kolei bede dalej szukał jak nic nie da . Oczywiscie opisze objawy itp.
Mam.w zanadrzu jeszcze jeden drobiazg jakim jest p062F. Czyli walka z kompem świecący na stałe kontrolka pomarańczowa silnika . Jazda bez objawów...
Ale to odrębne sprawy.
Dzięki pozdrawiam kz
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
endrju
Dołączył: 29 Cze 2023 Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:05, 29 Cze 2023 Temat postu: |
|
|
Ja mam problem z ogrzewaniem po stronie kierowcy. Silniki wszystkie raczej działają prawidłowo, rurki nagrzewnicy obie gorące ale nie mam jak sprawdzić czy lewa strona nagrzewnicy jest gorąca czy zimna. Po wyjęciu nagrzewnicy elektrycznej jest wąska szpara ale nie mam tak długich palców żeby dotknąć lewej strony nagrzewnicy.
Czy macie jakiś pomysł jak to sprawdzić?
Aha, Honda CR-V IV 2013 2,2
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|