Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
honda crv jaki silnik wybrać ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rozek260




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielka brytania/bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:39, 05 Lis 2014    Temat postu:

O tym wlasnie mowie kolego . 5.9 z gorki z wiatrem albo 7.0 przy 120hm/h

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rozek260 dnia Śro 22:44, 05 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GT-3000




Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: JASŁO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:17, 08 Lis 2014    Temat postu:

rozek260 napisał:
Ja niewiem panowie ale nie wierze w to co niektorzy wypisuja ze 2.0 automat spalanie 5.9 a trasa 600 km 7.1 .... w takim razie po co kupowac diesla hondy skoro benzyna automat pali mniej????


Zawsze ten sam problem, jak ktoś jeździ dieslem to nie może uwierzyć ,że benzyna też potrafi być oszczędna.
To nie mój pierwszy samochód,jeździłem dieslami i benzynami i na LPG,więc umiem sprawdzić ile auto pali tankując pod korek na stacji.
Dlaczego kogoś może dziwić spalanie na trasie 7,1L /100km Pb skoro producent podaje ,że auto spala średnio 6,5L w trasie?
Jeżeli ktoś ma wątpliwości ile 2.0 I-Vtec może spalić na to niech zaglądnie na raporty spalania z auto centrum.
[url]
http://www.youtube.com/watch?v=KS9jtLCOCtA[/url]
Czyżby Honda robiła idiotów z klientów robiąc takie filmiki na których pokazuje niskie spalanie 2.0 automat 5,9L/100km?

Kto poczytał o konstrukcji I-VTECA i o przełożeniach w automacie to zrozumie dlaczego inżynierowie Hondy uzyskali tak niskie zużycie paliwa.

Co mogę powiedzieć o spalaniu diesla 2,2 jak go nie miałem?
Ta sama zasada dotyczy się kogoś ,kto nie miał benzyniaka a jego wypowiedzi o tym spalaniu można między bajki włożyć,,,,z górki i przy wiatru słonecznym bez grawitacji Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GT-3000 dnia Sob 22:23, 08 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozek260




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielka brytania/bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:13, 08 Lis 2014    Temat postu:

Nie ma takiej opcji ze 2.0 automat 5.9 trasa i 7.0 przu 120 bede sie wyklucal bo to sa bzdury . Wiem ze kazdy chwali swoje ale bez przesady . A to ze srednie spalanie wedlug producenta zawsze sie sporo rozni to wszyscy wiemy.pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrcfan




Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 2:03, 09 Lis 2014    Temat postu:

Ten film można se w buty wsadzić. Gościu zresetował średnie spalanie gdy silnik był już ciepły. To jak ja nagrzeje silnik i zresetuje średnie spalanie to też spalanie mam małe ponad 40 mil na galonie w mieście . zresztą taka oszczędna jazda jest mega wkór***ca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozek260




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielka brytania/bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 6:57, 09 Lis 2014    Temat postu:

zrob takie cos na swoim zrob kilka tys km i udowodnij swoje spalanie wyssane z palca.to jest srednia z prawie 5800tys mil moja dzis z rana




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rozek260 dnia Pon 0:14, 10 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mleni




Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:25, 09 Lis 2014    Temat postu:

Koleś zmniejsz rozmiar bo rozjechałeś całą stronę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozek260




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielka brytania/bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:19, 09 Lis 2014    Temat postu:

mleni napisał:
Koleś zmniejsz rozmiar bo rozjechałeś całą stronę


Ciezko ci zjechac myszka???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GT-3000




Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: JASŁO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:53, 09 Lis 2014    Temat postu:

Nie będę się panowie wykłócał, ale faktycznie w trasie spaliłem 7,1 L /100km -bo tak wyszło z tankowania pod dystrybutorem.
Bak z gumy nie jest a dystrybutor przy tankowaniu nie wleje ci więcej paliwa niż na ekranie pokaże.
Wracałem z Augustowa-przez Białystok-Lublin-Rzeszów do Jasła
na dystansie 605km z prędkościami 80km/h-120km/h to znaczy ,że nie jechałem tam cały czas 120km/h bo nie mam tam autostrad ani ekspresówek (poza fragmentem w Rzeszowie).

Wtedy nie robiłem zdjęcia z licznika bo nie było to dla mnie wielkim zaskoczeniem,ani dla nikogo kto jeździ 2,0 I-VTECem.

Zobaczcie sobie na kolejnego zadowolonego użytkownika z 2.0 manual na końcu postu http://www.crvklub.fora.pl/iii-gen-2007,22/automat-czy-manual,980.html też wyssał te dane z palca? 500km miał z górki?

Skoro temat wzbudził kontrowersje to proponuję aby koledzy zamieścili swoje wyniki minimalnego spalania swoich aut na dystansie min 50km w postaci zdjęcia z komputera pokładowego ,ja też postaram się wyskoczyć w jakąś dłuższą trasę i zamieszczę moje wyniki Smile
Porównamy wtedy ekonomiczne możliwości Dieslów i I-VTECów Hondy a i te informacji mogą być pomocne dla przyszłych użytkowników ,którzy nie są zdecydowani ,którą wersję silnika dobrać do swoich potrzeb.

Jeśli chodzi o filmik zachwalający ekonomię 2.0 automat to pisanie o tym ,że nie były to sprawiedliwe gdyż silnik był rozgrzany:
-to po pierwsze dodam dla nie wtajemniczonych ,że IVTEC nagrzeje się po 2-3km do roboczej temperatury bo nie jest dieslem więc różnice na takim 20km dystansie mogą wynieść 0,1-0,2L startując na zimnym silniku
-po drugie dystans 20km w trybie poza miastem jest wystarczającym odcinkiem by już coś pokazać ile auto pali przy spokojnej jeździe czyli 5,88L/100km przeliczając galony na kalkulatorze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GT-3000 dnia Nie 20:57, 09 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozek260




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielka brytania/bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:21, 09 Lis 2014    Temat postu:

Co ty czlowieku opowiadasz ze 20km poza miastem wystarczy aby udowodnic 5.8 srwdnie spalanie ..... widziales moj licznik ?? Jest okolo z 4 miesiecy i tam jest 5800tys mil czyli okolo 9tys km i komputer pokazuje 39.6 mpg to jest wystarczajacy dowod a nie jakies 20 czy 50 km wykasowac licznik i jechac jak ciec . Ja tak ci zrobie 65mpg bez problemu . Z calym szacunkiem ale glupoty opowiadasz jakich malo....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GT-3000




Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: JASŁO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:39, 09 Lis 2014    Temat postu:

Jaki jest sens sprawdzać średnie spalanie auta z pół roku skoro każdy jeździ przez inne miasta,w innych godzinach i ma inny styl jazdy i tankuje różne paliwo.Wyniki będą skrajnie różne.
Jak podałem ,że na długiej trasie 600km auto spaliło 7,1L i to kwestionujesz bo Ty z kilku miesięcy w dieslu masz średnią z kilku miesięcy 5800mil ??gdzie tu logika?

Nie widzisz różnicy miedzy średnim spalaniem w trasie ( w 1 dniu) a średnim spalaniem z kliku miesięcy gdy jeździsz po mieście i uruchamiasz auto setki razy?
Jeżeli chcesz porównać się z moim raportem to zrób sobie trasę ,jedź ekonomicznie jak umiesz i zrób fotke ile spaliłeś np na 100km.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozek260




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielka brytania/bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:34, 09 Lis 2014    Temat postu:

A jak ty chcesz sprawdzac srednie spalanie poza miastem 20 km ??? Totalna bzdura co ty opowiadasz tez mialem benzyny tez mialem honde z 2.0 w manualu 7 gen wiem ze toche inny silnik ale raz ze automat pali minimum 1l wiecej 2 ze to spalanie nie jest realne przy normalnej jezdzie i 20 km poza miastem to totalna bzdura kazdy moze wykasowac licznik i jechac jak ciec zrobic zdjecie i sie pochawalic moj 2.0 automat wazacy 1600 km pali 5.8 a do 120 7.0 .... zejdz na ziemie w takim razie nikt by nie kupowal diesla bo twoja benzyna pali mniej niz 1.9 tdi a co dopiero 2.2 icdti moze sie schowac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GT-3000




Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: JASŁO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:28, 10 Lis 2014    Temat postu:

1.Filmik z Hondy pokazuje możliwości minimalnego spalania w trasie,jest jak najbardziej prawdziwy bo robiąc próby osobiście uzyskałem podobny wynik. W praktyce rzadko daje się uzyskać taki wynik bo nikt nie jeździ jak emeryt takim autem.
Ale tak niskie spalanie jest prawdziwe oto dowód.
Trasa Rymanów-Krosno-Jasło w godzinach późny wieczór gdy ruch jest mały. Prędkości 50-80km/h przy 70 i 80km/h CR-V zużywa najmniej paliwa według chwilowego spalania.
Fotka z wynikiem na dystansie 36 km.

W trasie spalanie 7L/100km jest normalnym wynikiem i nikt kto jeździ 2.0 IVTEC em nie czuje się zaskoczony takim zużyciem paliwa.
Producent podaje 6,5L /100km a w polskich warunkach 7L to norma na trasie jak jeździmy zgodnie z przepisami.

2.Silniki seria K które były w accordach to inna konstrukcja jak nowe serii R.
Proponuje dowiedzieć się jakie zastosowano tam rozwiązana (zmienny wznos zaworów,zmienne fazy,zmienne napełnianie komory spalania mieszanką paliwowo-powietrzną,system otwartej przepustnicy przy stałej prędkości obrotowej,specjalne materiały do pokrycia tłoka i cylindrów....)I-VTEC to zaawansowany silnik ,który zaskakuje ekonomią-bo taka była idea konstruktorów generacji R.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozek260




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielka brytania/bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:47, 10 Lis 2014    Temat postu:

Powiedzialem ze wiem ze inny silnik.
Smiechu warty ten twoj pokaz na tempimacie ,naprawde nikt nie jezdzi w trasie 50-70 ....do tego na tempomacie BZDURA
Kupujmy panowie 2.0 automat pali 5.9 koniec z dieslami...
Pozdrawiam i apeluje benzyna w automacie pali mniej niz diesel w manualu
(Jedz 120-140 przez 200 km do tego wjedz w miasto i pokaz te swoje 7 litrow czy 5.9 brak slow...)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rozek260 dnia Pon 22:49, 10 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maxell




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:20, 11 Lis 2014    Temat postu:

moje spalanie z ostatnich 7000km -7.5L/100km - licznik A, czyli nie da się nic zachachmęcić, może ktoś odważy się dać taką fotka z licznika A i przebiegu ponad 5000km z silnika benzynowego?



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maxell dnia Wto 17:10, 11 Lis 2014, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozek260




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielka brytania/bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:29, 11 Lis 2014    Temat postu:

O tym wlasnie mowie kolego maxell .
Bo jak widze te bzdury co pisze ten facet to sie w glowie nie miesci.
Ja tez pokazalem swoj A z przebiegu okolo 9 tys km czyli 5800 mil wyszlo 7.16 po przeliczeniu z 39.6 mpg .takie fotki ze 30 km i predkosc 50 na tempomacie to bzdura totalna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 4 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy