Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Diesel 150ps -automat

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wemibo




Dołączył: 16 Sty 2018
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Na wschód od Warszawy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:46, 21 Mar 2018    Temat postu: Diesel 150ps -automat

Witam

Honda lubi obroty.
Takie twierdzenie mogę postawić po około dwóch miesiącach jazdy autem. Jeżdżę dieslem 2.2 i-ctdi 150ps, w automacie.

I nie podoba mi się bardzo brak momentu/siły w zakresie obrotów około 1500rpm. O ile w manualu można sobie zmienić bieg, kiedy się chce, o tyle w automacie przy spokojnej jeździe biegi przeskakują właśnie w granicach 1400-1500rpm. I wtedy auto staje się 'bezradne' - nie ma ciągu, niekulturalna praca silnika, dopóki nie dojdzie do około 1600rpm.

Mam porównanie na codzień do np. RAV4 automatu (2.4 benzyna 160ps) albo passata 2.0 140ps. Zdaję sobie sprawę z różnic aut (waga,etc.), ale najzwyczajniej w świecie siadając za kierownicą CRV na wolnych obrotach (1500rpm) auto staje się bezradne.

Co innego gdy np. ruszamy dynamicznie i automat biegi zmienia powyżej 2tys. obrotów - auto naprawdę dynamiczne i wtedy miło się jedzie.

Prośba o opinie, czy macie podobne odczucia - a może powinienem się przyjrzeć silnikowi, bo u was jest inaczej ? Silnik ma raptem 140tys. przebiegu, natomiast skrzynia w zeszłym miesiącu miała remoncik w ASO na kwotę 8,5tys. zł (konwerter momentu).


pzdr
Bogdan


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miro1303




Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:12, 21 Mar 2018    Temat postu:

Witaj
Tez mam crv automat 250 km diesel
No niestety auto nie ma zrywu to fakt ja zafundowałem chip tuning 280 km 402 momentu i jest rewelacja wartości bardzo bezpieczne dl a samochodu lecz osiągi to przepaść do tego co było mam kilu znajomych którzy maja przejechane Ok 300 tys km na chipów i nic się negatywnego nie dzieje twój wybór


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wemibo




Dołączył: 16 Sty 2018
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Na wschód od Warszawy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:00, 21 Mar 2018    Temat postu:

Hej
Super, że o tym piszesz, bo ja właśnie zmierzałem do zapytania o tuning.

Jestem na 100% pewien przebiegu silnika i bdb stanu całego auta. Mi nawet nie chodzi o dodanie mocy, ale o zmianę charakterystyki pracy silnika - żeby lepiej ciągnął z dołu. Jak na taką sporą pojemność 2.2 to chyba nie powinno być problemu z podniesieniem momentu a jednocześnie trwałością silnika. Ewentualne pytanie, czy skrzynia automat dobrze znosi przemapowanie, czy też ją trzeba przemapować ?

Czy w Wwie/okolicach jest jakieś do polecenia sensowny (sensowny czytaj - niedrogi, ale fachowiec) człowiek od tuningu CRV (czy ogólnie Hond) ? Jakiego rzędu dla Hond są to wydatki (czy to podobne kwoty jak dla VAG aut) ?

pzdr
Bogdan


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wemibo dnia Czw 7:31, 22 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sabciu1




Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:31, 21 Mar 2018    Temat postu:

Myślę że kolega się pomylił i zamiast nacisnąć "1"kliknął"2"i wyszło 280km, a miało być.... 180km. Bo właśnie na taką moc programem podnosza tunerzy.
Jeśli mam doradzić to lepszą opcją jest nowy program wgrany do komputera i pisany pod konkretną jednostkę napędową z uwzględnieniem potrzeb kierowcy....niż zewnętrzny box (nawet ten z 44-tuning). Box oszukuje komputer silnika podając zafałszowane parametry z czujników ciśnienia powietrza z turbo, ciśnienie paliwa itp.itd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wemibo




Dołączył: 16 Sty 2018
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Na wschód od Warszawy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:35, 22 Mar 2018    Temat postu:

Chyba faktycznie po prostu się pomylił o 100koni (wyedytowałem-usunąłem moje uwagi z poprzedniego maila wobec tego).

Pytanie - czy są polecani goście dla Hond? Najlepiej Mazowsze?

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Waldek_




Dołączył: 09 Cze 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:37, 22 Mar 2018    Temat postu:

Witam.
Dla zainteresowanych, ten temat był omawiany pod linkiem:


http://www.crvklub.fora.pl/tuning-car-audio,12/chiptuning-co-sadzicie,46.html

Jestem również zainteresowany wpływem CHIPTUNINGU na skrzynię automatyczną. Macie Panowie jakieś doświadczenia ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
niggle




Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok / Tonsberg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 2:08, 24 Mar 2018    Temat postu: Re: Diesel 150ps -automat

wemibo napisał:

Honda lubi obroty.
Takie twierdzenie mogę postawić po około dwóch miesiącach jazdy autem. Jeżdżę dieslem 2.2 i-ctdi 150ps, w automacie.



Nie było CR-V 2.2 i-ctdi 150-konnej a do tego w automacie. Chyba masz na myśli i-dtec.

[link widoczny dla zalogowanych]


Kreator Mocy w Warszawie zajmują się indywidualnym chiptuningiem, m.in. Cr-V. Ja sam nie korzystałem z ich usług, ale jakbym miał tuningować, to zgłosiłbym się raczej do nich.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wemibo




Dołączył: 16 Sty 2018
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Na wschód od Warszawy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:28, 24 Mar 2018    Temat postu:

Oczywiście - mój błąd. Aż spojrzałem pod maskę auta, jak byk - 2.2i-dtec Smile Pomieszały mi się te symbole, bo jak kupowałem, naczytałem się i jakoś tak utkwiło.

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wemibo




Dołączył: 16 Sty 2018
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Na wschód od Warszawy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:32, 19 Kwi 2018    Temat postu:

Witam

W Wwie w porządnej firmie tuningowej tuning 2.2 i-dtec kosztuje 1200zł: pomiary na hamowni podwoziowej i indywidualnym strojeniem silnika , czas 2-3h. To mi by odpowiadało, ale -

Patrząc na wykresy owszem moc i moment wędrują do góry, tyle że nie tam, gdzie ja potrzebuję. Dla mnie problemem jest to, że automat zrzuca bieg na 1500rpm i silnik sobie nie radzi, a wykresy tuningowe dla tych obrotów nie są modyfikowane.

pzdr
Bogdan


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy