Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kali812
Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przemyśl Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:06, 19 Gru 2012 Temat postu: zapalanie i problemy z nim związane |
|
|
witam,
poruszam temat zapalania , gdyz coś podobnego jest na forum ,lecz nie do końca jest to związane z moim problemem, a mianowicie:
z rana na zimnym silniku bez róznicy czy mróz czy nie ciężko jest zapalić- auto zapala , lecz długo trzeba kręcić rozrusznikiem, jak jest ciepły to ciut szybciej , ale dalej nie jest to na "strzał" tylko kilka razy musi obrócić.
Auto kupiłem we wrześniu- wałek rozrządu na wydechu - nówka wymieniłem , bo starty był jak pumeks, zawory wyregulowane, świece nowe- to co jest grane?? nie wiem może vtec tak ma ,a może kompresja słaba, auto krajowe- salonowe ma 212 tys przebiegu.
Pomóżcie dobrzy ludzie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
klosek
Dołączył: 16 Gru 2012 Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żarki-Letnisko
|
Wysłany: Pon 14:48, 24 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Moje ma identycznie tez krajowe i z przebiegiem 218kkm.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kali812
Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przemyśl Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:52, 27 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Kolego klosek czy próbowałes coś się dowiedzieć na ten temat?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
klosek
Dołączył: 16 Gru 2012 Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żarki-Letnisko
|
Wysłany: Pią 13:15, 28 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Bardzo jeszcze mi to nie przeszkadzało. Jak sie zrobi cieplej będę się bawił... czyli na wiosne... mam pewne przypuszczenia...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kali812
Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przemyśl Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:48, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
witam,
czekam z niecierpliwością .
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Jarek
Dołączył: 29 Mar 2013 Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:02, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Moja 2004 139 tyś tak samo kręci dość długo, także nie jesteś sam
Też przyzwyczajony byłem do odpalania za jednym razem. Też podrążę temat przy sposobności.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kali812
Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przemyśl Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:05, 17 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
no to czekam, a może ten typ tak ma?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Jarek
Dołączył: 29 Mar 2013 Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:56, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Każdego kogo pytam z mechaników mówi, że taka właściwość silnika................
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kali812
Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przemyśl Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:31, 12 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
ok.
jak tak mówią, to może faktycznie ten typ tak ma.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Peterek
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Wawy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:58, 04 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Ja mam 280 tyś w tym 100 tyś na gazie i też tak mam. To chyba przypadłość tego silnika.
Jeżdżę również motocyklem (CBR 1100 XX) z tym samym systemem wtryskowym PGMF1 i moto zapala od pstryka
pozdro
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:45, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
U mnie kiedyś palił od "kopa", a od jakiegoś czasu zaczęły się kłopoty. Problem został już zdiagnozowany. Przepuszczało podciśnienie na reduktorze instalacji, co powodowało bogatą mieszankę, a komputer to sobie regulował. Natomiast przy zapalaniu na benzynie mieszanka była za uboga. Na razie przymierzam się do regeneracji reduktora
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|