Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
zapalanie i problemy z nim związane

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / II Gen (2002-2006)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kali812




Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:06, 19 Gru 2012    Temat postu: zapalanie i problemy z nim związane

witam,

poruszam temat zapalania , gdyz coś podobnego jest na forum ,lecz nie do końca jest to związane z moim problemem, a mianowicie:
z rana na zimnym silniku bez róznicy czy mróz czy nie ciężko jest zapalić- auto zapala , lecz długo trzeba kręcić rozrusznikiem, jak jest ciepły to ciut szybciej , ale dalej nie jest to na "strzał" tylko kilka razy musi obrócić.
Auto kupiłem we wrześniu- wałek rozrządu na wydechu - nówka wymieniłem , bo starty był jak pumeks, zawory wyregulowane, świece nowe- to co jest grane?? nie wiem może vtec tak ma ,a może kompresja słaba, auto krajowe- salonowe ma 212 tys przebiegu.
Pomóżcie dobrzy ludzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klosek




Dołączył: 16 Gru 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żarki-Letnisko

PostWysłany: Pon 14:48, 24 Gru 2012    Temat postu:

Moje ma identycznie tez krajowe i z przebiegiem 218kkm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kali812




Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:52, 27 Gru 2012    Temat postu:

Kolego klosek czy próbowałes coś się dowiedzieć na ten temat?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klosek




Dołączył: 16 Gru 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żarki-Letnisko

PostWysłany: Pią 13:15, 28 Gru 2012    Temat postu:

Bardzo jeszcze mi to nie przeszkadzało. Jak sie zrobi cieplej będę się bawił... czyli na wiosne... mam pewne przypuszczenia...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kali812




Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:48, 29 Sty 2013    Temat postu:

witam,

czekam z niecierpliwością .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarek




Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:02, 02 Kwi 2013    Temat postu:

Moja 2004 139 tyś tak samo kręci dość długo, także nie jesteś sam Wink
Też przyzwyczajony byłem do odpalania za jednym razem. Też podrążę temat przy sposobności.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kali812




Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:05, 17 Kwi 2013    Temat postu:

no to czekam, a może ten typ tak ma? Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarek




Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:56, 02 Maj 2013    Temat postu:

Każdego kogo pytam z mechaników mówi, że taka właściwość silnika................

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kali812




Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:31, 12 Lip 2013    Temat postu:

ok.

jak tak mówią, to może faktycznie ten typ tak ma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Peterek




Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Wawy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:58, 04 Sie 2013    Temat postu:

Ja mam 280 tyś w tym 100 tyś na gazie i też tak mam. To chyba przypadłość tego silnika.
Jeżdżę również motocyklem (CBR 1100 XX) z tym samym systemem wtryskowym PGMF1 i moto zapala od pstryka Smile

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:45, 05 Sie 2013    Temat postu:

U mnie kiedyś palił od "kopa", a od jakiegoś czasu zaczęły się kłopoty. Problem został już zdiagnozowany. Przepuszczało podciśnienie na reduktorze instalacji, co powodowało bogatą mieszankę, a komputer to sobie regulował. Natomiast przy zapalaniu na benzynie mieszanka była za uboga. Na razie przymierzam się do regeneracji reduktora

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / II Gen (2002-2006) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy