Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
nie zawsze załączająca się klimatyzacja CR-V 2002

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / II Gen (2002-2006)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patrykdiabelek




Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:11, 28 Lip 2014    Temat postu: nie zawsze załączająca się klimatyzacja CR-V 2002

Witam, mój problem polega na nie zawsze załączającej się klimatyzacji. Dziś na gorącym silniku nie chciała się wcale załączyć. Ogólnie w czasie jazdy jest problem że klimatyzacja normalnie się załącza lecz trochę za późno a czasem wcale. Np. Nawiew chłodzi- działa po 3 minutach zaczyna już dmuchać temperaturą zewnętrzną i dopiero po jakimś czasie ponownie załączy. Dodam że wentylatory pracują a sprężarka nie. Klimatyzacja została napełniona tydzień temu ponieważ było pierwsze jej podejrzenie brakowało 100g. Podejrzewam zawór rozprężny z termostatem lub wyłącznik termiczny. Mam jeszcze pytanie co odpowiada za wyłączenie sprężarki po schłodzeniu czynnika?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez patrykdiabelek dnia Pon 22:12, 28 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrcfan




Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:41, 28 Lip 2014    Temat postu:

zrób test AUTO OFF

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patrykdiabelek




Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:12, 29 Lip 2014    Temat postu:

a Mógłbyś powiedzieć na czym to polega w klimatyzacji manualnej ? Dodam że w sytuacji gdy nadmuch działa na max to nie ma warunków do wyłączenia sprężarki i wszystko działa poprawnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrcfan




Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:19, 29 Lip 2014    Temat postu:

Myślałem że masz klimatronic. Objaw jakby wyłącznika termicznego na sprężarce. Miałeś dobijany tylko gaz, czy olej też?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wrcfan dnia Wto 8:25, 29 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patrykdiabelek




Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:33, 29 Lip 2014    Temat postu:

oleju bardzo mało brakowało. a nie wiesz może czy da się wymienić wyłącznik termiczny bez rozbierania samochodu? drugie pytanie to jaki wyłącznik odpowiada za wyłączenie i włączenie sprężarki ? czy na zaworze rozprężnym jest jakiś termik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrcfan




Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:03, 29 Lip 2014    Temat postu:

patrykdiabelek napisał:
oleju bardzo mało brakowało. a nie wiesz może czy da się wymienić wyłącznik termiczny bez rozbierania samochodu? drugie pytanie to jaki wyłącznik odpowiada za wyłączenie i włączenie sprężarki ? czy na zaworze rozprężnym jest jakiś termik?

Na pewno się da tylko trzeba się trochę pogimnastykować. Wyłącznik termiczny jest na sprężarce. Odcina on prąd biegnący z wentylatora i tym samym wyłącza sprężarkę. Numer 5 w linku poniżej
[link widoczny dla zalogowanych]
jak dasz rade odkręcić śrubkę na blaszce która go dociska do sprężarki (klucz 10 jak dobrze pamiętam) to wyjmiesz go bez problemu, potem odpinasz kable i gotowe. Możesz go ominąć, ale tylko w celu sprawdzenia czy sprzęgło się załącza.

Jakby to było to to mam zepsutą sprężarkę ze sprawnym wyłącznikiem po Accordzie z 2004 roku


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wrcfan dnia Wto 10:05, 29 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patrykdiabelek




Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:22, 14 Sie 2014    Temat postu:

Odnośnie tego wyłącznika termicznego ile chcesz za niego ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozek260




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielka brytania/bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:36, 14 Sie 2014    Temat postu:

Olej nie ma nic wspolnego i on niewie ile go ma dopuki nie wyciagnie pompy klimy. A maszyna do nabijania wyciagnie tylko sladowe ilosci z przewodow klimy. Moze sie gdzies jakis kabel przetarl i raz styka raz nie albo czujnik prestostart.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patrykdiabelek




Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:02, 15 Sie 2014    Temat postu:

aktualnie jest tak że jak silnik jest nagrzany i chcę włączyć klimę to wentylatory się załączają ale sprężarka już nie pracuje, Gdy silnik jest zimny wszystko jest ok. Mam pytanie: 1. czy termostat który jest przy wymienniku odpowiada elektrycznie za załączanie i wyłączanie się sprężarki, czy są tam jakieś styki? 2. Co powoduje wyłączenie sprężarki w czasie normalnej pracy ? czy jest to ciśnienie od wyłącznika ciśnieniowego czy to wyłącza jakiś termiczny?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozek260




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielka brytania/bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:05, 15 Sie 2014    Temat postu:

Cisnieniowy kolego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patrykdiabelek




Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:41, 15 Sie 2014    Temat postu:

ale ciśnieniowy odłącza także wentylatory ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patrykdiabelek




Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:48, 16 Sie 2014    Temat postu:

sprawdziłem, po rozgrzaniu silnika sprawdziłem napięcie na przekaźniku-jest i działa poprawnie. Sprawdziłem temperaturę sprężarki na pewno nie miała powyżej 116 *C. Tak więc potrzebuję zabezpieczenia termicznego. Kto ma do sprzedania ? i za ile ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozek260




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielka brytania/bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:43, 17 Sie 2014    Temat postu:

Wracajac do tematu to wentylatorami tez steruje cisnieniowy poniewaz wentylatory sa po to aby zbic wysokie cisnienie Smile no to sprawa rozwiazana zobacz na allegro moze ktos ma uszkodzona a termik bedzie ok.albo moze nowy nie bedzie drogi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozek260




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielka brytania/bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:44, 17 Sie 2014    Temat postu:

Jeszcze dla pewnosci mozesz sprawdzic napiecie na pompie klimy za tym zabezpieczeniem termicznym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / II Gen (2002-2006) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy