Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jumbochmiel
Dołączył: 27 Gru 2012 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:51, 27 Gru 2012 Temat postu: Regulacja wolnych obrotów |
|
|
Witam
Koledzy, czy jest jakiś sposób na regulację wolnych obrotów. Przy zimnym silniku bardzo falują, ponadto przy zapalaniu trzeba "dodać troszkę gazu", często silnik gaśnie przy ruszaniu. Zawory, przewody, świece, filtry w porządku. Przy regulacji zaworów mechanik w ASO poinformował mnie, że trzeba będzie w przyszłości wyregulować bieg jałowy, może ktoś się już spotkał z tym problemem i go rozwiązał (manual mile widziany).
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gregor
Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Minsk Maz okolice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:16, 28 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
silniczek krokowy przeczysc kolego
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
arapaho
Dołączył: 19 Cze 2011 Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:33, 02 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
gregor napisał: | silniczek krokowy przeczysc kolego |
nowłasnie , a jak sie do tego zabrać ? On wygląda na nierozbieralny... Trzeba go zdemontować i otworzyć ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:12, 02 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Ja go wyciągam, moczę w benzynie ekstrakcyjnej a później przedmuchuję. Przy okazji jak demontuje silniczek przeczyszczam przepustnicę
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
arapaho
Dołączył: 19 Cze 2011 Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:19, 02 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
czyli nie otwierasz go tylko tak w całości kąpiesz ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:51, 02 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Nie otwieram, zanurzam na noc w benzynie, tak aby wtyczki nie zalać
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
arapaho
Dołączył: 19 Cze 2011 Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:29, 02 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
traks napisał: | Nie otwieram, zanurzam na noc w benzynie, tak aby wtyczki nie zalać |
no ok, ale wewnątrz jest mechanizm ktory wymaga smarowania i jak go opłuczesz i odtłuścisz benzyną ekstrakcyjną to sie nie pozaciera tam nic ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:35, 03 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak ze smarowaniem, w każdym bądź razie jest tam coś na kształt tłoczka w gufrowanej osłonce, więc myślę że akurat tu nie ma co zaszkodzić, a po syfie który wypływa po czyszczeniu, raczej myślę ze on ma większy wpływ na zaburzenie pracy silniczka.
Zresztą jak poszukasz na innych forach i markach to przy problemie z wolnymi obrotami to właśnie czyszczenie silniczka jest pierwszą sprawą którą polecają zrobić
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
arapaho
Dołączył: 19 Cze 2011 Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 6:17, 07 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
nie, no rozumiem czyszczenie tyle że odrobinę inaczej: wyciągam-rozbieram-czyszczę-płuczę -smaruję i skłądam. Ale na twój sposób - nnnoo nie wiem...
Ale skoro działa, znaczy nic sie nie dzieje więc można naśladować.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:03, 07 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
nie, no rozumiem czyszczenie tyle że odrobinę inaczej: wyciągam-rozbieram-czyszczę-płuczę -smaruję i skłądam.
Zakładam, nie umiem wyregulować i skalibrować, biegnę do sklepu, kupuję nowy i działa... a tak na serio to jest to raczej nie rozbieralne i wystepuje jako jeden element zamienny
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
jumbochmiel
Dołączył: 27 Gru 2012 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:01, 14 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Witam
Dzięki za podpowiedzi, problem został częściowo rozwiązany. Udało mi się częściowo przeczyścić silniczek krokowy. Niestety operację powtórzę jeszcze raz, gdyż nie udało mi się wymontować w całości silniczka z auta (gumowe przewody zapiekły się i nie było sposobu na ich bezkolizyjne zdjęcie, poza tym na zewnątrz -5st.). Po odkręceniu 2 śrub odsłoniły się 2 otwory, w 1 było bardzo brudne sitko (czarny osad), które oczyściłem WD40 i pędzelkiem, w 2 otwór też wlałem troszkę WD40 i rozruszałem znajdujący się tam tłok. Tak jak wcześniej wspomniałem poprawa jest znaczna, ale przy lepszych warunkach powtórzę operację z przeczyszczeniem przepustnicy.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:22, 14 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Fakt pogoda i temperatura nie zachęca do prac na zewnątrz:) Co do wężyków, to spróbuj nimi najpierw pokręcić wokół końcówki na którą są nałożone, jak już puszczą to zejdą bez problemu
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
knopper
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grodzisk Mazowiecki Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:55, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
jumbochmiel napisał: | Witam
Dzięki za podpowiedzi, problem został częściowo rozwiązany. Udało mi się częściowo przeczyścić silniczek krokowy. Niestety operację powtórzę jeszcze raz, gdyż nie udało mi się wymontować w całości silniczka z auta (gumowe przewody zapiekły się i nie było sposobu na ich bezkolizyjne zdjęcie, poza tym na zewnątrz -5st.). Po odkręceniu 2 śrub odsłoniły się 2 otwory, w 1 było bardzo brudne sitko (czarny osad), które oczyściłem WD40 i pędzelkiem, w 2 otwór też wlałem troszkę WD40 i rozruszałem znajdujący się tam tłok. Tak jak wcześniej wspomniałem poprawa jest znaczna, ale przy lepszych warunkach powtórzę operację z przeczyszczeniem przepustnicy. | Raczej WD-40 bym nie używał do tej operacji.Sugeruję sprężone powietrze i benzynę.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
arapaho
Dołączył: 19 Cze 2011 Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:39, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
no własnie - jedno czyści i odtłuszcza a drugie penetruje i natluszcza - co w tym konkretnym przypadku jest bardziej wskazane i dlaczego ???
[edit 16.03.13]
Czy naprawdę nikt nie potrafi uzasadnić swoich racji odnośnie stosowanych środków czyszczących - bo roznica jest kolosalna ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arapaho dnia Nie 12:47, 17 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|