Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PavloFoto
Dołączył: 04 Lis 2014 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:25, 04 Lis 2014 Temat postu: Jaki silnik |
|
|
Witajcie mam Pilne pytanie bo na dniach kupuje auto
1.Jak silnik lepszy do gazu 128KM czy 147KM ?
2.Czy jest bardzo odczuwalna różnica tych 19KM
Bardzo proszę o jak najszybsza odpowiedź
pozdrawiam serdecznie Paweł
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PavloFoto
Dołączył: 04 Lis 2014 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:04, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Bardzo proszę o pomoc bo jutro juz bym jechał po auto z rana :/
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
AmOnO
Dołączył: 30 Maj 2013 Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:25, 04 Lis 2014 Temat postu: re |
|
|
Różnica jest. Tak się składa że mojej rodzinie mam dwie CRV jedną z 98 roku a druga z końca 99 i jeśli chodzi o dynamikę to jest różnica, Spalanie także - Słabszy silnik pali 13,5 do 14 l LPG w mieście a mocniejszy 11,5 do 12,5 LPG. Ogólnie u mnie oba są zagazowane i tu właśnie jedno na sekwencji montowanej przez nas a drugie na zwykłej instalce bodajże IV generacji i też jeździ aczkolwiek spadek w mocy jest odczuwalny. Ogólnie gdyby nie fakt że te auta lubią popić benzyny to bym do nich gazu nie zakładał. Za dużo problemów może powodować niewłaściwie wyregulowany gaz. Bo to właśnie chodzi o regulację Gazu gdyż niedociągnięcia auta wychodzą własnie na LPG. Innym tematem jest luz zaworowy i możliwość jego regulacji bądź też problem z jej brakiem bo wtedy głowica i robocizna ok 2 tysiące w plecy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez AmOnO dnia Wto 15:26, 04 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
PavloFoto
Dołączył: 04 Lis 2014 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:40, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
WIELKIE Dzięki za odpowiedz a w werski 128KM nie ma tych problemów z gazem czy jest taki sam problem i pod kazdym wzgledem wygrywa silnik 147KM?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
AmOnO
Dołączył: 30 Maj 2013 Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:54, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Problemy z Gazem są w każdych wersjach wg mnie mniejsze bądź większe porównując to z innymi markami aut. Znaczy się inaczej żebyśmy się zrozumieli. Honda to nie jest najlepsze auto jeśli chodzi o instalację LPG ponieważ własnie zawory lubią się wypalać poprzez złą mieszankę LPG co prowadzi do remontu głowicy . A jeśli trafisz na auto które nie ma już możliwości regulacji luzów zaworowych a zazwyczaj reguluje się je co 15-20 tysięcy to czeka cię także remont silnika a oglądając auto nie sprawdzisz tych luzów chyba że właściciel pozwoli zrzucić pokrywę zaworów a w to wątpię. Ogólnie objawy w Hondzie na LPG bardzo często to nietrzymające obroty gaśnięcie przy wysprzeglaniu itp. Mówi się że CRV nie lubi gazu. A prawda jest ze jeśli wszystkiego się pilnuje na czas i regulację przeprowadza także we właściwym czasie to można autem swoje pojeździć.
Post został pochwalony 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
PavloFoto
Dołączył: 04 Lis 2014 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:06, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
jeszcze raz dzięki w takim razie szukam 147KM
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
AmOnO
Dołączył: 30 Maj 2013 Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:23, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
silniki ogólnie są takie same po za układem dolotowym i kilkoma drobnymi modyfikacjami ale jako element to jest to samo. Znawcy tematu dogłębniej by ci sprecyzowali co i jak wygląda. Ja na co dzień Jeżdżę CRV ze słabszym silnikiem i powiem ci ze daje radę no ale jak wsiądziesz do mocniejszej to poczujesz różnicę, może nie jest to jakieś piorunujące ale jednak. Zresztą to nie jest auto wyścigowe ale za to zadbane jest niezawodne. Ja oprócz takich ekploatacyjnych rzeczy łącznie z regulacją zaworów i walką własnie z obrotami nie miałem nigdy żadnej niemiłej niespodzianki[/u]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
PavloFoto
Dołączył: 04 Lis 2014 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:30, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
dzięki czyli jak sie trafi ładny 128 to tez rozważę
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 1:10, 07 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Generalnie szukaj bez instalacji, zamontujesz sam i masz pewność że trochę pojeździsz
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
wrcfan
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 1:58, 07 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Nie zgodzę się że silniki hondy nie są najlepsze do gazu. Jak instalacje założy "druciarz" wtedy są problemy. Ja jako były właściciel i wielu właścicieli accordów, którzy założyli gaz w warsztacie polecanym na forum accorda nie mieliśmy żadnych problemów z instalacją. Nie ma mowy żeby zapalał się chek engine. Po prostu auto chodzi tak jak na benzynie. Inaczej twierdzą tylko ci którzy chcieli zaoszczędzić i założyli instalację u druciarzy. Lubryfikacja też jest zbędna nikt jeszcze nie udowodnił że pomaga Bo niby jak kiedy smaruje zawory ssące, a to przecież wydechowe są narażone na wysoką temperaturę. Poza tym zostawia niezły syf kolektorze dolotowym.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:15, 08 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Nie są najlepsze, nie są. Mogą jednak współpracować poprawnie z lpg pod pewnymi rygorami, prawidłowy montaź i właściwa regulacja a w szczególniści pilnowanie regulacji zaworów. Chociaż ja zawsze polecam podczas kalkulacji opłacalności montaźu instalacji wkalkulować remont głowicy
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
wrcfan
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 1:47, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Znajomy w accordzie z pół roku temu miał najechane już 420 tyś km w tym ponad 200tyś na LPG i jak na razie zero problemów. kompresja ok i duży zapas regulacji zaworów. W każdym aucie siądzie ci głowica jak instalacja będzie źle wyregulowana.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:47, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
"Nie zgodzę się że silniki hondy nie są najlepsze do gazu"
Na pewno lepsze do współpracy z gazem są silniki z utwardzonymi gniazdami i hydrauliczną regulacją luzów zaworów
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
PavloFoto
Dołączył: 04 Lis 2014 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:34, 10 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Witajcie kupiłem 147KM z gazem Landirenzo
Muszę pojechać na przegląd bo czuć gazem i słabo przyspiesza chyba ze wejdę na wyższe obroty wtedy jest lepiej ale sadziłem ze będzie żywsza przy tych 147Km :/
Faktycznie lepiej było by kupić bez gazu no ale może nie jest tak zle.
Zobaczymy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PavloFoto dnia Pon 15:35, 10 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kudlaty
Dołączył: 28 Maj 2015 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:29, 28 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Ja się podepnę do tematu, ale mam troche inny problem. Kupiłem CRV z99r. Wersja po lifcie (tak mi sie wydaje, chyba ze ktoś pozmieniał zderzaki?) Nie mogę znaleźć w internecie informacji jak poznać który mam silnik. Tzn. W dowodzie mam wbite 94kW, jednak z tego co oglądałem na zdjęciach i porównalem z moją to wynika że siedzi tam 150KM. Jedyne co znalazłem na internecie to oznaczenia silnika. Na tabliczce mam wybity silnik B20Z1 a z tych oznaczeń też wynika że to 150KM. Nie mam porównania do innej CRV żeby podczas jazdy to sprawdzić. Czy ktoś jest w stanie mi pomóc?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|