Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
gaz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregor




Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Minsk Maz okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:57, 24 Lip 2014    Temat postu: gaz

Witam ! Dla tych co posiadaja gaz w aucie , rada dużo większy luz zaworowy na dolocie i wylocie i wieksza dawka gazu ! Niestety prawda jest taka ze nasze silniki nie zbyt lubia gaz .... sam się przekonałem regeneracja głowicy wymiana gniazd zaworowych . Plus taki ze teraz lata jak nowa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilkamil




Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:48, 24 Lip 2014    Temat postu:

Mam taki sam silnik jak Twój, moja Honda jezdzi na gazie od 7 lat. Zrzucałem głowicę w marcu br. Przy okazji planowania została sprawdzona szczelność - wszystko w jak najlepszym porządku.

Wszystko jest kwestią odpowiedniej regulacji instalacji! Jak będzie uboga mieszanka to niezależnie czy na gazie czy na benzynie głowica dostaje porządnie w kość. Większosć sekwencyjnych instalacji gazowych ma na tyle rozbudowane oprogramowanie i szeroki zakres możliwych do korekty parametrów, ze przy odpowiedniej obsłudze serwisowej ani sterownik silnika, ani tym bardziej sam silnik nie są w stanie "odczuć" alternatywnego paliwa jakim jest LPG


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kamilkamil dnia Czw 21:54, 24 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrcfan




Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:38, 25 Lip 2014    Temat postu:

To nie wina instalacji tylko gaziarza. Dobrze wyregulowana instalacja praktycznie nie ma wpływu na żywotność silnika. Miałeś ustawioną za ubogą mieszankę, a zawory na LPG ustawiamy co 15tyś km i nie trzeba ustawiać większych. Napisz jakiej firmy masz wtryski, komputer i parownik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ptok




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skąd:
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:50, 25 Lip 2014    Temat postu:

Pewnie ma STAGa, Alaskę i Valdemary... Co do degradowania gniazd zdania są podzielone - silnik jak silnik. Instalacja ustawiona na korekty, czy na AFR z wysokiej jakości wtryskiwaczami, stabilnym reduktorem wypływa na silnik w minimalnym stopniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gregor




Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Minsk Maz okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:29, 25 Lip 2014    Temat postu:

Reduktor i komputer KME marki listwy nie pamietam ,ale chyba ja wyrzucę na zlom bo wiem ze gazownik zrezygnowal już z nich bo i nowe zaczely szwankować ! Co do tego luzu to rada typa co zajmuje się głowicami . Jaka firme polecacie jeśli chodzi o listwy ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bonelli




Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:34, 25 Lip 2014    Temat postu:

Witam
Ja mogę ci polecić hany zielone , mam je u siebie i wszystko jest ok. Muszę też napisać że na początku miałem problem z checkiem bo mi się zapalał ale przyczyną okazała się niestaranna regulacja zrobiona przez gazownika. Nie ma się co oszukiwać że taka regulacja wymaga trochę czasu a gazownikom jest im go szkoda skoro auto odpala i jezdzi . Po wizycie u gazownika usłyszałem że hondy tak mają i chek będzie mi się zapalał więdz wziąłem sprawy we wlasne ręce i sam wszystko poustawialem i od tamtego czasu mam spokój. Honda jezdzi jak należy i nic się nie zapala.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ptok




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skąd:
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:42, 25 Lip 2014    Temat postu:

Obecnie do tego silnika Baracuda lub Dragon - wtryski bardzo precyzyjne i najlepsze w stosunku jakość/cena. Zresztą poczytaj sobie na forum lpg [link widoczny dla zalogowanych] polecane zestawy i wtryski. Niestety człowiek na błędach się uczy...

HANA ostatnimi czasy bardzo się popsuła, zresztą to koreański wyrób.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilkamil




Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:38, 25 Lip 2014    Temat postu:

a z budżetowych listew dobre opinie mają reg fasty, sam używam. Troszkę przylewają na zimnym, ale nie ma tragedii

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy