Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
regulacja zaworów skończyła się co dalej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
romek123




Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 6:06, 27 Lip 2014    Temat postu: regulacja zaworów skończyła się co dalej

Witam,
Posiadam Hondę CR-V gen1 rocznik 1999 moc 147KM.
Obecnie mam przejechane 320 tyś km na liczniku a pewnie był cofnięty jak go kupiłem.
Na jednym cylindrze skończyła mi się regulacja zaworów co proponujecie.

Zmienić silnik na drugi jak tak to na jaki B20Z1 czy może udało by się wstawić silnik z CR-V II V-tec? K20A4 lub inny?

Może ktoś z was ma jakiś pomysł na ten problem ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:50, 27 Lip 2014    Temat postu:

Remont głowicy, u mnie wyszło około 1200 zł. Niewiele więcej dasz za używany silnik. Słyszałem też od mechanika że jest możliwość włożenia głowicy od V-teca, nie wiem jaki koszt ale brzmi kusząco:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
romek123




Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:45, 27 Lip 2014    Temat postu:

Witam
Ja też jestem z Krakowa gdzie polecasz zrobić taki remont ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:48, 27 Lip 2014    Temat postu:

Ja robiłem w Kokotowie u Adama, spytaj też u niego z ciekawości o założenie głowicy od V-teca, bo właśnie od mechanika u niego słyszałem że robili takie rzeczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
romek123




Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:53, 27 Lip 2014    Temat postu:

znam gościa on Stricte zajmuję się HONDĄ a co miałeś zrobione w tej kwocie 1200zł ? i kiedy to robiłeś ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:14, 27 Lip 2014    Temat postu:

800 zł regeneracja głowicy z wymiana gniazd, nie robią tego osobiście, tylko komuś zawożą, 400 zł robocizna tz. ściągnięcie i złożenie głowicy, w cenie jest też robocizna związana z wymiana rozrządu, bo ten i tak muszą rozebrać. U mnie doszło jeszcze trochę rzeczy do roboty, tak że uzbierała się niezła suma i ciężko mi wyszczególnić co ile kosztowało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
romek123




Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:30, 27 Lip 2014    Temat postu:

ok rozumiem,
a kiedy to robiłeś i jak długo musiało auto u Adama stać ?

a tak mi powiedz co by dało zmienienie głowicy na V-teca? z tego co kiedyś tam byłem to mi powiedzieli że to by była głowica z Integry

ale czy dzięki tej głowicy auto byłoby szybsze elastyczniejsze a może oszczędniejsze ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:41, 27 Lip 2014    Temat postu:

Robiłem na początku roku i auto stało dość długo, był problem z zakupem gniazd, ale wcześniej ustaliłem że oddam je do remontu jak będę miał zapewniony samochód zastępczy. Z tego co wiem to cena remontu poszła lekko w górę Sad
Jazda z V-tecem to inna bajka. Zalety? Tak jak napisałeś, auto dynamiczniejsze, oszczędniejsze i elestyczniejsze
"Honda opracowała system VTEC, który pozwala na osiąganie mocy porównywalnej z silnikami turbodoładowanymi w silnikach wolnossących oraz uniknięciu wad typowych dla technologii turbo..."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
romek123




Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:31, 27 Lip 2014    Temat postu:

OK namówiłeś mnie Smile
jutro postaram się do Adama zadzwonić i zapytać co i jak z tą głowicą.

Może przedstawi mi wstępne koszty.

A ten V-tec Smile z gazem będzie współpracował ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
romek123




Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:03, 28 Lip 2014    Temat postu:

No i wiem już coś więcej.

Robocizna u Adama między 1600 - 1800 (czyli ściągnięcie głowicy + zawiezienie do osób które bawią się w regenerację, zamontowanie utwardzonych gniazd zaworowych, planowanie, wymiana uszczelniacza, nowa uszczelka) wiec nie mało ale da się, sklejenie wszystkiego z powrotem w całość. czas postoju samochodu na placu to od 1 tygodnia do 2 tygodni (zależy kiedy zrobią głowice)

dzwoniłem też do Gościa z Częstochowy (Janusz Oleksik Moto-Leder Wręczycka 72 42-200 Częstochowa telefon 512 460 480) który mi powiedział że już zregenerowana głowica to koszt 700 - 800zł czyli kwestia tylko nowej uszczelki około 200zł i montażu

Jeszcze myślę jaki wybrać motyw.

Jeżeli chodzi o V-tec to koszty są sporę ponieważ oprócz zakupu nowej głowicy modyfikacji podlega jeszcze wiele podzespołów.
Poniżej link do szczegółów gdzieś na forum znalazłem więc przekopiowuje:

[link widoczny dla zalogowanych]

niestety nie stać mnie na taki FUN


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez romek123 dnia Pon 13:06, 28 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:29, 28 Lip 2014    Temat postu:

Spytaj jeszcze na Makuszyńskiego bodajże Bracia Sikorscy, oni zajmują się tylko regeneracją głowic, o ile mnie pamięć nie myli.
Z ciekawości ile powiedzieli za założenie głowicy od V-teca?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
romek123




Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:22, 30 Lip 2014    Temat postu:

nie potrafił odpowiedzieć bo to jest tak: zakup nowej głowicy od V-tec + części i modyfikacja podzespołów.
za wymianę głowicy powiedział 4 godziny roboty licząc po 100zł będzie coś
400zł za ściągnięcie i założenie głowicy samej głowicy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
romek123




Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:48, 30 Lip 2014    Temat postu:

Witam
Dzwoniłem do
Michał i Mariusz Sikorscy
ul. Makuszyńskiego 5B 31-752 Kraków
tel/fax: (12) 425 92 15, (12) 643 28 28
GSM: +48 601 411 495
Godziny otwarcia: Pn-Pt: 8 - 17; So: 8 - 13
[link widoczny dla zalogowanych]

Oni zajmują się całkowita naprawą samochodu

Głowica koszt 1000zł w tej cenie wymiana zaworów na utwardzane, nowe uszczelnianie i cała kompleksowa naprawa głowicy ( kiedyś wykręcając świece zauważyłem że zostało mi trochę metalu na gwincie - Pan powiedział że jest naderwany gwint i że zamontuję jakąś redukcję za 70zł)

ale podsumowując 1000zł za głowicę

teraz montaż i demontaż w ich serwisie
400zł - 500zł za montaż i demontaż głowicy
200zł - 300zł nowe uszczelki
przedstawił sprawę jasno że jeżeli ma dać gwarancję to musi wymienić rozrząd ( pasek + pompa wody + termostat oraz olej silnikowy)

trochę mnie to zdziwiło ale ładni podziękowałem i mam teraz czas do namysłu

Pan z serwisu określił czas naprawy około 1 tydzień (on sam potrzebuje 1,5 dnia na montaż i demontaż + czekanie na regeneracje głowicy) i że powinienem spokojnie zmieścić się w kwocie 2000zł Sad - nie mało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gregor




Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Minsk Maz okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:21, 30 Lip 2014    Temat postu:

Mnie calosc wyniosla 1800zl w tym wymiana oleju i uszczelki pod miska , gniazda zaworowe tez wstawione mocniejsze typowane do auta na gazie . Ale kolego po takim remoncie az chce się sluchac pracy silnika i jezdzic także glowa do góry !
Ja mam zamiar jeszcze wtryski gazowe wymienić na Barakude


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy