Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mirus_1969
Dołączył: 13 Lut 2016 Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:00, 24 Lut 2016 Temat postu: CRV III WERSJA AMERYKAŃSKA AUTOMAT CO TO D3 |
|
|
Witam!
Czy ktoś ma wersję z automatem.Podczas jazdy zauważyłem że świeci się
na wyświetlacz D a obok D3 co to znaczy?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mleni
Dołączył: 06 Sie 2014 Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:42, 24 Lut 2016 Temat postu: Re: CRV III WERSJA AMERYKAŃSKA AUTOMAT CO TO D3 |
|
|
D jako Drive czyli jazda do 5 przełożeń, a D3 (praktyczne po mieście) do 3 przełożeń i wyżej nie zmieni biegi.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
mirus_1969
Dołączył: 13 Lut 2016 Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:30, 25 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Witam!
Dzięki,czyli sam wrzuciłem D3.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
mirus_1969
Dołączył: 13 Lut 2016 Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:32, 25 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Tylko jak to zrobiłem, z D w prawo lewarkiem na D3?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
mleni
Dołączył: 06 Sie 2014 Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:48, 25 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
mirus_1969 napisał: | Tylko jak to zrobiłem, z D w prawo lewarkiem na D3? |
Nie powiem, bo musisz pokazać foto jak to wygląda bo są różne wersje automatu jak na rynek europejski są też 2 albo 1. Wklej w galerii dwa zdjęcia z lewarka i zegarów.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
mirus_1969
Dołączył: 13 Lut 2016 Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:48, 25 Lut 2016 Temat postu: CRV AMERYKA 2400 AUTOMAT |
|
|
Galeria nazywa się CRV AMERYKA 2400 AUTOMAT
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
valdi
Dołączył: 07 Lip 2015 Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:14, 25 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Po fotkach widzę, że automat i zegary Usa nie różnią się niczym od Eu (po za skalowaniem w milach), tryb D3 służy według instrukcji głównie do ciągnięcia np. przyczepy, i skrzynia nie wrzuci powyżej trzeciego biegu, powiem że nigdy tego nie używałem, a aktywuje się to poprzez przycisk D3 na lewarku.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
mirus_1969
Dołączył: 13 Lut 2016 Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:36, 25 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Dziękuję,a więc musiałem niechcący wrzucić,uczę się jeździć automatem.
Pozdrawiam Mirek.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
GT-3000
Dołączył: 06 Mar 2014 Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: JASŁO Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:10, 02 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Uzupełnię tak byś nie bał się użyć innych przełożeń:
Tryb:
1 ---tylko praca na 1 biegu (np. zjazd z stromej góry z przyczepą itp)
2. ---praca tylko na 2 biegu,również ruszanie tylko z 2 biegu (np.powolne ruszanie na lodzie lub zjazd z górki z przyczepą)
D3--- tak jak już koledzy pisali -zmienia biegi do max 3go.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
mirus_1969
Dołączył: 13 Lut 2016 Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:34, 03 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dziękuję.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|