Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rostek
Dołączył: 15 Maj 2012 Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:58, 17 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Sa, tylko trzeba byc pasjonatem a nei rzemieslnikiem
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
AreBie
Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: NML Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:51, 17 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Rozbawiłeś mnie do łez... polecam "chipy" z allegro
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
rostek
Dołączył: 15 Maj 2012 Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:55, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Niestety chyba nie zrozumiales o czym napisalem.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
AreBie
Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: NML Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:17, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
rostek napisał: | Dajcie znac jak znajdziecie w Polsce takiego speca, ktory bedzie umial sie podpiac do ECU silnika benzynowego (bez turbiny) i bedzie umial zwiekszyc moc i moment obrotowy.
W Warszawie obdzwonilem najwieksze i najlepsze firmy, ktore profesjonalnie zajmuja sie chip tuningiem - ale na silnikach benzynowych, wolnossacych nie znaja sie zupelnie a na Hondzie CRV nie znaja sie w szczegolnosci.
Ciekaw jestem czy na swiecie sa spece, ktorzy to potrafia. |
To Ty chyba nie rozumiesz o czym piszesz !
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Jake
Dołączył: 21 Maj 2012 Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:04, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
AreBie i rostek czy możecie się ogarnąć? Obaj macie jakieś kompleksy. Jesteście najmądrzejsi na świecie. AreBie, Tobie nic się nie podoba. TY jesteś geniuszem. Weź gościu wyluzuj. Nikt Cię tu nie trzyma siłą. Tylko krytykujesz. Pokaż swoje autko może. Chyba ze się boisz krytyki. Albo jest tak paskudne ze nie wypada. rostek, trochę odpuść z tymi historiami o "Fiacie", trochę za bardzo się napaliłeś i podniecasz się wszystkim.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
AreBie
Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: NML Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:23, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Kolego auto jest w opisie. Chesz zobaczyś zdjęcia ? Podaj maila to Ci wyśle. Nie musze się dowartościować przez publicze pokazywanie swojego auta i czekanie na ochy i achy jakiś Jakeów. Jesteś tu od kilku godzin i mówisz innym co mają robić i co im wolno ta tym forum ???
A co masz do powiedzenia w temacie chiptuningu wolnosących silników benzynowych ?
Tak zmienia się mapy i stroi sie takie silniki ale po tuniungu mechanicznym. (wałki, wydech, dolot). Samym programen w benzynie nic nie zrobisz.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Jake
Dołączył: 21 Maj 2012 Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:27, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Pokazywanie auta tu nie ma nic do rzeczy. Nie mówie co mają robić użytkownicy. Ale przeczytałem kilka wątków i widze ze głównie Ty prowokujesz i ciągle coś ci nie pasi. Widzę że ludzie z Twoich okolic to faktycznie (Słoiki). I macie zawsze jakieś problemy. Co do Tuningu benzyny to:
Nie jest to jak w Dieslu. tu trzeba wymieniać: Cooler, wydech,tłoki,zakuć silnik, wtryski,skrzynia(przełożenia)i wiele innych. Do tego lać np Shell V-Power Racing
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jake dnia Pon 20:29, 21 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
jm90
Moderator
Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bełchatów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:30, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
I ja wtrącę swoje trzy grosze. Chcesz samochód do Tuningu silnika to kup Diesla.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Jake
Dołączył: 21 Maj 2012 Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:33, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ja mam Diesla Wiec może coś tam się zmieni. Chwilowo moc wystarczająca. 150PS, wiem ze poprzednie miały 140PS. Zastanawiam się czy te 10 koni coś dało?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
jm90
Moderator
Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bełchatów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:44, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Przyjedź na zlot sprawdzisz sam. Miałem 140 KM a teraz jest 168 i 400Nm momentu obrotowego. Twojego bez uszczerbku na silniku można by zwiększyć do około 180 KM.
Od razu są zauważalne różnice.
- Mniejsze spalanie około 0,5-07 l/100km
- Start ze świateł
- wyprzedzanie na 6 biegu bez redukcji na 5-ty
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Jake
Dołączył: 21 Maj 2012 Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:49, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Hmm To ciekawie. Jak tylko szef mi potwierdzi urlop to wpadam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
rostek
Dołączył: 15 Maj 2012 Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:01, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A to mi sie podobalo:
Cytat: |
AreBie i rostek czy możecie się ogarnąć? Obaj macie jakieś kompleksy. Jesteście najmądrzejsi na świecie. AreBie, Tobie nic się nie podoba. TY jesteś geniuszem. Weź gościu wyluzuj. Nikt Cię tu nie trzyma siłą. Tylko krytykujesz. Pokaż swoje autko może. Chyba ze się boisz krytyki. Albo jest tak paskudne ze nie wypada. rostek, trochę odpuść z tymi historiami o "Fiacie", trochę za bardzo się napaliłeś i podniecasz się wszystkim. |
Dzieki wuju... Wuju Dobra Rado
Najfajniesze bylo, ze sie napalilem - tylko na kogo... na Ciebie czy na AreBie?
Czy najmadrzejsi jestesmy z AreBie... nie no... skoro tak twierdzisz to niech tak zostanie
No dobra... rozgryzles mnie... - podniecam sie wszystkim... Na poczatku tylko starucha mnie podniecala... widac z wiekem podnieca mnie wszystko
Zeby ta klima jeszcze chciala mnie podniecic
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rostek dnia Pon 21:03, 21 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Jake
Dołączył: 21 Maj 2012 Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:06, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie!! Koniec z OT. Nie o tym jest temat. Ja ze swojej strony kończę. Bo wiem ze skoro ktoś jest jaki jest to się raczej nie zmieni. rostek, myśle ze trzeba to przemilczeć. Dalsze konwersacje z użytkownikiem AreBie nie mają racji bytu.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
rostek
Dołączył: 15 Maj 2012 Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:12, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A ja mysle, ze maja... - moze jedynie zmienmy na "Pogaduchy".
Wcale nie chodzi o to zeby sie klocic - ale ok - przybastujmy z OT, bo nas wywala
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
matsil
Dołączył: 09 Lut 2012 Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:48, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
rostek napisał: | Ciekaw jestem czy na swiecie sa spece, ktorzy to potrafia. |
W silniku wolnossącym można jedynie pobawić się proporcjami paliwo/powietrze, kątem wyprzedzenia zapłonu oraz nastawami wtrysków, reszta niestety jak pisał AreBie tylko sprzętowo, choć i tu efekt będzie zawsze gorszy i znacznie droższy od silników turbo. Programowa modyfikacja nie da więcej niż 5% wzrostu mocy (max. 10% przy dużych zmianach i podatnej jednostce), co przy takim silniku jest praktycznie niewyczuwalne. Często okupione jest to większym zużyciem paliwa, więc nie warto. Talkie metody stosuje się w autach rajdowych bez turbiny jak np. S2000 czy S1600, widać to po chociażby po ogniu z rury wydechowej czy zapachu niedopalonej etyliny po przejeździe rajdówki. Z tym, że tam nikt na spalanie nie patrzy i nawet 0,5s na OS-owym kilometrze może sporo dać na mecie.
W aucie cywilnym lepiej zatankować lepszej wysokooktanowej benzyny, efekt odczucia mocy będzie bardziej widoczny niż przy ingerencji w sterownik. Dla hardcorowców i pasjonatów istnieje jeszcze możliwość dołożenia turbiny, ale jest to dość pracochłonne, trudne i drogie.
Silniki doładowane tuninguje się bardzo łatwo i szybko, efekt także jest bardzo widoczny. Moja Impreza STI miała seryjnie 320KM i 420Nm. Po odpowiedniej modyfkacji i wielokrotnym hamowaniu efekt jaki uzyskaliśmy to 368KM i 474Nm. Niby niewiele, ale odczucie elastyczności było ogromne, auto o wiele lepiej przyspieszało z niskich obrotów. Pierwsza setka już po 4,2s, elastyczność 80-120km/h na piątce to jedynie 3,8s. Tam nikt nie patrzył na spalanie... .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez matsil dnia Pon 13:17, 28 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|