Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tgodniak
Dołączył: 05 Sty 2013 Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:00, 26 Maj 2013 Temat postu: CRV 2008 i-CTDi |
|
|
Rocznik: 2008/06
Wersja: Executive
Color: Deep Bronze
Silnik: 2.2 i-CTDi
Wyposażenie:
- Beżowa skórzana tapicerka
- Szklany dach
- Ksenony
- Klimatyzacja automatyczna
- Zestaw 7 głośników
- Przyciemniane szyby
- Halogeny
- Podgrzewane fotele
- Tempomat
- Sensor deszczu
Dodatki:
- Zderzaki AERO
- Progi
- Spojler
- Relingi
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tgodniak
Dołączył: 05 Sty 2013 Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:06, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Modyfikacje:
- Wymiana fabrycznego radia na Blaupunkt NY 800
- Wymiana seryjnego zawieszenia na obniżone (08W60SWY600A)
- Felgi Honda Opus 19" z oponami 245/45/19 (08W79SWW600)
- Wyciszenie drzwi matami Silent Coat
- Montaż kamery cofania
- Wkładka filtra K&N
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tgodniak dnia Nie 13:57, 26 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
tgodniak
Dołączył: 05 Sty 2013 Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:08, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Planowane modyfikacje:
- Chip na okolo 175KM
- Wydech Remus
- Ewentulana wymiana sprzegła na mocniejsze
- Malowanie zacisków + dystanse
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tgodniak dnia Nie 13:52, 26 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
tgodniak
Dołączył: 05 Sty 2013 Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:09, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Teraz trochę fotek:
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
tgodniak
Dołączył: 05 Sty 2013 Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:10, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Zdjęcia po wymiania radia:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tgodniak dnia Sob 12:56, 05 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
tgodniak
Dołączył: 05 Sty 2013 Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:12, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
I jeszcze felgi przed montażem:
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez tgodniak dnia Nie 13:53, 26 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
kamil86
Dołączył: 19 Lut 2013 Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:05, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Pięknie się prezentuje twoja Hania wrzuć foty jak wygląda na tych 19 bo sam się zastanawiam czy kupić 19 czy 20
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
matsil
Dołączył: 09 Lut 2012 Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 5:42, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Bardzo ładna. Zazdroszczę Ci tych zderzaków aero, strasznie mi się podobają. Montowałeś je czy były w oryginale?
Też proszę o fotki na felgach, jestem ciekawy efektu końcowego z tym obniżonym zawieszeniem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez matsil dnia Śro 5:46, 29 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
tgodniak
Dołączył: 05 Sty 2013 Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:17, 02 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Cześć. Zderzaki były już zamontowane jak kupowałem samochód, więc miałem szczęście.
Wrzucam parę fotek na felgach z obniżonym zawieszeniem:
i jeszcze coś ze środka:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tgodniak dnia Nie 16:25, 02 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
rysiekogl
Dołączył: 27 Mar 2013 Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:55, 05 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Wygląda świetnie,
Mnie nasuwa się pytanie po co obniżać zawieszenie w SUV-ie, według mnie chyba po to kupuje się takie auto żeby miedć większy prześwit.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Pean
Dołączył: 20 Cze 2012 Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:32, 05 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
rysiekogl napisał: | Wygląda świetnie,
Mnie nasuwa się pytanie po co obniżać zawieszenie w SUV-ie, według mnie chyba po to kupuje się takie auto żeby miedć większy prześwit.
Pozdrawiam |
Też dla mnie to trochę bez sensu, zwłaszcza z oponami o profilu 45. To wyłącza bezstresową jazdę po dziurach i krawężnikach w mieście, co jest dla mnie podstawową zaletą SUV-a....
Pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pean dnia Śro 17:33, 05 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
matsil
Dołączył: 09 Lut 2012 Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:30, 07 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Trzeba brać pod uwagę, ze CRV nawet nie próbuje udawać terenówki, bo wjazd nią w byle jaki teren kończy się porażką. To auto typowo miejskie. Prześwit zwykłego samochodu wystarcza do bezproblemowego pokonania większości krawężników a nawet w obniżonej CRV jest lepiej. Tu bardziej liczy się wysokość opony, bo w takim wypadku trudniej o uszkodzenie felgi.
Mi to się podoba, może pozostało zboczenie z rajdów .
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Pean
Dołączył: 20 Cze 2012 Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:39, 07 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
matsil napisał: | Prześwit zwykłego samochodu wystarcza do bezproblemowego pokonania większości krawężników a nawet w obniżonej CRV jest lepiej.
. |
Nie zgodzę się z tym, ponieważ mając zwykłe osobówki dostawałem po kieszeni urywając zderzaki albo listwy pod zderzakami na krawężnikach przy zwykłym nawet parkowaniu i podjeżdzeniu do krawężnika. Do głowy mi nie przychodziło w mieście wjeżdżać tam gdzie wjeżdzam teraz CR-V. Nie mówię nawet o parkowaniu w zaspach, gdzie CRV-ką można sobie utorować wjazd.. Oczywiście to nie żadna terenówka, ale podwyższone zawieszenie to jej duży atut, więc po co je obniżać. Z kolei jezeli ktoś zamierza jeździć wyłacznie po gładkich asfaltach, to po co mu SUV? Przecież o niebo lepiej prowadzić się będzie każde kombi, które też można zglebić, ale to tylko moje zdanie...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
tgodniak
Dołączył: 05 Sty 2013 Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:45, 30 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Ostanio zainstalowałem zakupione dystanse na tył + pomalowałem zaciski. Rezultat poniżej:
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
zibi-u
Dołączył: 16 Lip 2013 Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:51, 24 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
matsil napisał: | Bardzo ładna. Zazdroszczę Ci tych zderzaków aero, strasznie mi się podobają. Montowałeś je czy były w oryginale?
Też proszę o fotki na felgach, jestem ciekawy efektu końcowego z tym obniżonym zawieszeniem. |
Zderzaki aero są extra. wiem bo mam. Pozdrawiam. wkrótce załącze fotki mojej Hondzi.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|